πριν από 2 ημέρες
θα ακούσω από την τράπεζα εάν έχω κερδίσει ή απλώς θα καταθέσουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου.
will i hear off the bank if i have won or will they just deposit the money into my account.
0
θα ακούσω από την τράπεζα εάν έχω κερδίσει ή απλώς θα καταθέσουν τα χρήματα στον λογαριασμό μου.
will i hear off the bank if i have won or will they just deposit the money into my account.
ευχαριστώ Παύλο
Κάνοντας διευθετήσεις για τη διεκπεραίωση των τραπεζικών λογαριασμών, λάβετε τους εμπόρους και στείλτε τους email σε όλους πρώτα κάνοντας την τράπεζα την τελευταία λύση
thank you Paul
Making arrangments to go through the bank statements get the merchants and email them all first making the bank the last resort
Θα σας καλέσουν για να σας πουν ότι τους κυνήγησα καθώς περίμενα περίπου 7 εβδομάδες, μετά κάλεσαν και πληρώθηκε σε λίγες μέρες που κυνηγούσα καθώς βρήκα περίπου 50 έχασαν εκείνη τη στιγμή, αλλά δεν πήραν απάντηση και μετά πήρα μια συγγνώμη και όλα έγιναν την ίδια ώρα μετά από περίπου 7 εβδομάδες και άμεση επιστροφή χρημάτων, οπότε πρέπει να ήταν λάθος τους, θα πρέπει να το δώσετε άλλες μερικές εβδομάδες. εμπλεκόταν ο έμπορος, αλλά είχα πολλούς τόνους από αυτούς που δεν τα έκαναν ποτέ καθώς πληρώνονταν, νομίζω ότι όλα τα δικά μου ήταν καλά εκτός από το ένα ήταν μεταφορά χρημάτων
They will call you to tell you I chased them as had waited about 7 weeks then they called and it was paid in over a few days I had been chasing as I found 50 or so they missed at the time but got no reply then got an apology and all done the same time after about 7 weeks and instant refund so it must have been their fault you will need to give it another few weeks I did get one back £500 fast they must have just did a refund the merchant involved but I had tonnes of them a lot they never did as they were payop I think all mine were good apart from one was a money transfer
Εντάξει Craig ναι κάντε μια αρχή δοκιμάστε τα 1ον κάντε ένα υπολογιστικό φύλλο με όλα
Ok Craig yes make a start try them 1st make a spreadsheet of them all
έγινε ότι και από τις δύο τράπεζες που χρησιμοποιείται έχω όλους τους εμπόρους και θα τους στείλω email μεμονωμένα
Επίσης στέλνω απευθείας email στα εν λόγω καζίνο
Θα ενημερώσω αν πετύχω
done that from both banks used i have all the merchants and will email them individually
I am also emailing the casinos in question directly as well
Will update if i get success
Εντάξει δείτε πώς πάει, αμφιβάλλω ότι θα χαρείτε πολύ με αυτόν τον τρόπο, αλλά όταν πηγαίνετε στην τράπεζα έχετε όλα τα στοιχεία για την περίπτωσή σας, τουλάχιστον το απλό γεγονός είναι ότι δεν πρέπει να πάρουν ούτε μια δεκάρα από εμάς
Ok see how that goes I doubt you will get much joy that way but when you go to the bank you have all the evidence for your case at least the simple fact is they should not be taking one penny from us
Οι αντιστροφές χρεώσεων μου συγκεντρώθηκαν από την τράπεζα πριν από 13 ημέρες, δεν ακούστηκε τίποτα. Απομένουν 32 ημέρες για να απαντήσετε για τους εμπόρους. Κανένα νέο είναι καλό νέο κατά τη γνώμη μου!
Ένα πράγμα που αναρωτιέμαι είναι η αντιστροφή χρέωσης διαφορετική όταν την αυξάνουν οι τράπεζες. Πώς το βάζουν;
My chargebacks were raised by the bank 13 days ago, heard nothing. 32 days left to respond for the merchants. No news is good news in my opinion!
One thing I'm wondering is the chargeback different when the banks raise it. What do they put it through as?
Αν δεν υπάρχει τίποτα μετά από 14 ημέρες, δεν είμαι σίγουρος ότι δεν παρέχει υπηρεσίες όπως δεν περιγράφονται, κάτι που αναφέρω καθώς μου είπαν ότι χρησιμοποιούν μια τεχνική τεχνική λόγω του τρόπου με τον οποίο έχουν ληφθεί τα χρήματα, το θέμα είναι ότι πρέπει να απαλλαγούν από το Ηνωμένο Βασίλειο Από αυτές τις ανοησίες, το σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μας προστατεύει ως αλεξίσφαιρο αποτυγχάνει σε μεγάλο βαθμό λόγω αυτών των βλακών, οπότε πρέπει να το μπλοκάρουν και να το τερματίσουν μια για πάντα!
If nothing after 14 days that is it really bud im not sure its not services as not described which is what I raise as I got told they use a technicality because of the way the money has been taken the thing is they need to rid the Uk of this nonsense the system designed to protect us as being bullet proof is failing big time due to these scumbags so they need to block and end it once and for all !
Αν δεν υπάρχει τίποτα μετά από 14 ημέρες, δεν είμαι σίγουρος ότι δεν παρέχει υπηρεσίες όπως δεν περιγράφονται, κάτι που αναφέρω καθώς μου είπαν ότι χρησιμοποιούν μια τεχνική τεχνική λόγω του τρόπου με τον οποίο έχουν ληφθεί τα χρήματα, το θέμα είναι ότι πρέπει να απαλλαγούν από το Ηνωμένο Βασίλειο Από αυτές τις ανοησίες, το σύστημα που έχει σχεδιαστεί για να μας προστατεύει ως αλεξίσφαιρο αποτυγχάνει σε μεγάλο βαθμό λόγω αυτών των βλακών, οπότε πρέπει να το μπλοκάρουν και να το τερματίσουν μια για πάντα!
If nothing after 14 days that is it really bud im not sure its not services as not described which is what I raise as I got told they use a technicality because of the way the money has been taken the thing is they need to rid the Uk of this nonsense the system designed to protect us as being bullet proof is failing big time due to these scumbags so they need to block and end it once and for all !
Έχω τηλεφωνήσει στην τράπεζα για ενημέρωση. Έτσι, η Goriwire και η Fomiline αμφισβήτησαν τις πληρωμές, η τράπεζα είναι στη διαδικασία να μου στείλει τα έγγραφα.
Η Quickbit μου έστειλε μέσω του GDPR μου και ένα έγγραφο με όλες τις συναλλαγές που έγιναν μέσω αυτών, και προφανώς μόνο μια χούφτα είναι bitsent EU και οι υπόλοιπες είναι οι παραπάνω εταιρείες. Δεν ξέρω πραγματικά πώς να το χρησιμοποιήσω ως αποδεικτικό στοιχείο, επειδή το καζίνο δεν θα μου δώσει το ιστορικό των συναλλαγών μου και προφανώς στο υπολογιστικό φύλλο που παρέχεται το quickbit μου δεν υπάρχουν έμποροι που θα πάει 🤷♂️
Δείχνει ξεκάθαρα τη σχέση που υποθέτω. Τόσο δύσκολο!
Έπρεπε να πολεμήσεις κανέναν έμπορο Παύλο;
I have phoned the bank for an update. So Goriwire and Fomiline have both disputed the payments, the bank are in the process of sending me the documents.
Quickbit sent me over my GDPR and a document with all the transactions made thru them, and obviously only a handful are bitsent EU the rest are the companies above. I don't really know how to use it as evidence though because the casino won't give me my transactions history, and obviously on the spreadsheet provided my quickbit there is no merchants who it's going to 🤷♂️
Clearly shows the affiliation I'm guessing. So difficult!
Did you have to fight any merchants Paul?
Εντάξει σε καμία περίπτωση! Δεν χρειάστηκε να τους παλέψω ποτέ δεν έλαβα ούτε ένα αίτημα για κανένα που είπαν ότι εκείνα από τα οποία αγόρασαν bitcoin δεν ήταν δυνατή η συγκέντρωση ή η μεταφορά χρημάτων, αλλά έγιναν όλα όπως νόμιζα ότι θα εξαρτηθεί από τον ιστότοπο που βρίσκεστε χρησιμοποιημένα και πώς πήραν τα χρήματα
Ok no way ! I did not have to fight any off them never got a single request about any they did say ones where they bought bitcoin were not possible though to raise or money transfer but they were all done as I thought they would it must depend on what site you used and how they took the money
Ναι λίγο πονάει η μπάλα. Προφανώς έχω αποδείξεις, είναι όλοι συνδεδεμένοι με αυτούς τους ιστότοπους και ότι τα χρήματα πήγαν σε ένα καζίνο επειδή το email υποστήριξης έγραφε "επικοινωνήστε με το καζίνο" 🤷♂️ οπότε γνωρίζουν!
Αυτά είναι προφανώς τα δικά τους T&C στον ιστότοπο. Επίσης τους ζήτησα να μου μπλοκάρουν την κάρτα ένα μήνα νωρίτερα πριν βγει ο μεγάλος όγκος συναλλαγών!
Όσον αφορά την πρώτη εικόνα, δεν έκανα ποτέ λογαριασμό, το έγγραφο GDPR έχει τον λογαριασμό μου ως Ημερομηνία Γέννησης, δεύτερον δεν υπήρχε KYC (αν ήμουν πελάτης), τρίτον τα χρήματα χρησιμοποιήθηκαν για ξέπλυμα χρήματος για ένα καζίνο σύμφωνα με τους δικές τους τ&c.
Πάω να κερδίσω αυτόν τον αγώνα χαχα!!
Yeah bit of a ball ache. I have proof obviously, they are all linked these websites and that the money went to a casino because the support email said "contact the casino" 🤷♂️ so they are aware!
These are obviously their own t&Cs on the website. I also asked them to block my card a month earlier before the large amount of transactions came out!
In regards to the first picture I never made an account the GDPR document has my account as a Date of Birth, secondly there was no KYC (if I was a customer), thirdly the money was used to money launder for a casino as per their own t&cs.
I'm going to win this fight haha!!
Ναι, επικοινώνησα με τη sumup με μια βρετανική εταιρεία που ελέγχεται από την FCA, η οποία διεκπεραίωσε πληρωμές και με αποσιωπούν💁
Φαίνεται ότι θα τα αποκτήσετε, τότε απλώς ενοχλητικά θα πρέπει να το πολεμήσετε περισσότερο σε αυτό το στάδιο.
Yes I have contacted sumup a Uk FCA regulated company who processed payments and they are blanking me💁
It looks like you will get them then just annoying you need to fight it more at this stage.
Id δαχτυλίδι το FCA. Λάβετε το ιστορικό συναλλαγών σας για τα καζίνο και αποδείξτε το. Η τράπεζα πρέπει επίσης να τους τιμήσει.
Ναι, το πρόβλημα είναι ότι το καζίνο αγόρασε το BTC με τις συναλλαγές, προφανώς οι επικοινωνίες μεταξύ εμένα και τους αναφέρουν διαφορετικά. Θα είναι μια μακρά διαδικασία!
Οποιαδήποτε συμβουλή θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα
Id ring the FCA. Get your transactions history for the casinos and prove it. The bank should also honor them.
Yeah well problem is the casino purchased BTC with the transactions, obviously communications between me and them state otherwise. Going to be a long process!
Any advice would be greatly appreciated
Εντάξει, δεν έλαβα συναλλαγές στον ιστότοπο του Καζίνο, καθώς ο λογαριασμός είναι μπλοκαρισμένος τώρα, μπορεί να δοκιμάσω ένα email στην FCA και να το αντιγράψω συνοπτικά για να δούμε πώς θα πάει! αναπηδούν το ένα από το άλλο.
Περιμένω την έκβαση της καταγγελίας με την τράπεζα στη 2η εβδομάδα.
Όσον αφορά τα κρυπτονομίσματα, έχω δοκιμάσει ο ίδιος αντιστροφές χρέωσης στο Revolut που απορρίφθηκαν, αλλά αγόρασα μόνος μου την κρυπτογράφηση, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση! αυτό που σας συνέβη φαίνεται λάθος, ωστόσο, καθώς δεν συναινέσατε ποτέ να αγοράσουν κρυπτογράφηση για πιστώσεις καζίνο
Ok ive not got transactions on the Casino site as the account is blocked now I might try an email to the FCA and copy in sumup see how that goes ! bounce them off each other.
I am waiting on a complaint outcome with the bank into the 2nd week.
Regarding the crypto ones I have tried chargebacks myself on Revolut that got rejected but I bought the crypto myself so no chance ! what happened to you looks wrong though as you never consented to them buying crypto for casino credits
Μόλις επικοινώνησα με την FCA έλαβα έναν αριθμό αναφοράς που δεν αντέγραψα το sumup προς το παρόν θα δω τι λένε για όλα αυτά.
I just contacted the FCA got a ref number I did not copy sumup in for now will see what they say about it all.
Εντάξει, δεν έλαβα συναλλαγές στον ιστότοπο του Καζίνο, καθώς ο λογαριασμός είναι μπλοκαρισμένος τώρα, μπορεί να δοκιμάσω ένα email στην FCA και να το αντιγράψω συνοπτικά για να δούμε πώς θα πάει! αναπηδούν το ένα από το άλλο.
Περιμένω την έκβαση της καταγγελίας με την τράπεζα στη 2η εβδομάδα.
Όσον αφορά τα κρυπτονομίσματα, έχω δοκιμάσει ο ίδιος αντιστροφές χρέωσης στο Revolut που απορρίφθηκαν, αλλά αγόρασα μόνος μου την κρυπτογράφηση, οπότε δεν υπάρχει περίπτωση! αυτό που σας συνέβη φαίνεται λάθος, ωστόσο, καθώς δεν συναινέσατε ποτέ να αγοράσουν κρυπτογράφηση για πιστώσεις καζίνο
Ok ive not got transactions on the Casino site as the account is blocked now I might try an email to the FCA and copy in sumup see how that goes ! bounce them off each other.
I am waiting on a complaint outcome with the bank into the 2nd week.
Regarding the crypto ones I have tried chargebacks myself on Revolut that got rejected but I bought the crypto myself so no chance ! what happened to you looks wrong though as you never consented to them buying crypto for casino credits
Μπορεί να είναι σε θέση να σας στείλουν τις συναλλαγές, οι περισσότεροι δεν θα το κάνουν επειδή είναι φίλοι.
Ναι, αυτή είναι η σκέψη μου, δεν έχω ή δεν θα έχω ποτέ λογαριασμό, επομένως το DOB μου χρησιμοποιείται ως όνομα χρήστη και, δεύτερον, χρησιμοποίησαν τεχνικά την κάρτα μου για να αγοράσουν το crypto! Πολύ άτακτο
They might be able to send you the transactions, most won't tho cos they are cronies.
Yeah that's my thinking, I dont have or never will have an account hence my D.O.B being used as a username and secondly they technically used my card to purchase the crypto! Very naughty
Θα δούμε πώς θα πάει την τελευταία φορά που δοκίμασα την FCA πριν από χρόνια είπαν ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα για έναν ιστότοπο που δεν βασίζεται στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Είχα μερικά παρόμοια που χρησιμοποιούν την κάρτα σας για να αγοράσουν κρυπτογράφηση έναν ιστότοπο που ονομάζεται immerion που τώρα μετονομάστηκε, είμαι βέβαιος ότι τα πήρα όλα πίσω από την τράπεζα, αν και αν δεν είχαν μόλις λάβει πληρωμές με χρεωστική κάρτα, αυτός ο ιστότοπος ήταν πραγματικά σκιερός που πληρώθηκε στην πρώτη κάρτα στη συνέχεια άρχισαν να λένε ότι δεν μπορούσαν να το κάνουν συν τους καθυστερημένους ελέγχους με τον πάροχο αν το πιστεύεις αυτό! πάνω από ένα μήνα σε μια νίκη 7000 £ που μου ζήτησε να το μετατρέψω σε bitcoin κ.λπ., δεν το έβγαλα ποτέ και μόλις έλεγξα ότι μετονομάστηκαν σε ybets και στην πραγματικότητα έκαναν ό,τι έπρεπε να κάνουν οι υπόλοιποι και ο ιστότοπος είναι πλέον αποκλεισμένος στους Βρετανούς χρήστες ως ανά φωτογραφία!
Will see how it goes last time I tried FCA years ago they said they could not do anything about a non Uk based site though.
I had a few like that they use your card to buy crypto a site called immerion now renamed im sure I got them all back through the bank though unless they had just took debit card payments that site was really shady paid out at 1st to card then started saying they could not do it plus long delayed checks with provider if you believe that ! over a month on a win of £7000 asking me to convert it to bitcoin etc ended up never got it out and ive just checked they renamed as ybets and have actually done what the rest should do and the site is now blocked to Uk users as per picture !
Λυπούμαστε που παραβιάζω αυτό το νήμα, αλλά τι γίνεται με υπεράκτιους, μη τζόγους ανάθεσης ρυθμιζόμενους εμπόρους στοιχημάτων που δεν κρύβουν το γεγονός ότι είναι ιστότοποι τζόγου. Το Playhub Casino (στο οποίο έχω χάσει ένα σημαντικό ποσό χρημάτων) διεκπεραιώνει τις χρεωστικές πληρωμές VISA στο πλαίσιο του PYD Processing, το οποίο έχει τον κωδικό εμπόρου 7995. Επομένως, δεν κρύβουν το γεγονός ότι είναι έμποροι τυχερών παιχνιδιών παρόλο που δεν ελέγχονται από το UKGC και ότι αυτές οι συναλλαγές είναι παράνομες.
Με βοηθάει πολύ σε μια πιθανή προσπάθεια αντιστροφής χρέωσης; Και έχω δίκιο που σκέφτομαι ότι τελικά είναι η ίδια η VISA που αποφασίζει για το αν μου οφείλεται κάποια επιστροφή χρημάτων και οι ίδιοι δεν θα έπρεπε να επιτρέψουν στο Playhub Casino να λαμβάνει πληρωμές με χρεωστική κάρτα στο Ηνωμένο Βασίλειο με αυτόν τον τρόπο;
Sorry to hijack this thread but what about offshore, non-gambling commissioned regulated betting merchants who don't hide the fact they are gambling sites. Playhub Casino (who I have lost a considerable amount of money to) have their VISA Debit payments processed under PYD Processing which has the merchant code 7995. So they aren't hiding the fact they are a gambling merchant despite not being regulated by UKGC and that those transactions are illegal.
Does that help me much with a potential chargeback attempt? And am I right in thinking it's ultimately VISA themselves who make this decision on whether I'm due any kind of refund and they themselves shouldn't have allowed Playhub Casino to take UK Debit card payments in this way?
Γεια σας παιδιά
ξέρει κανείς αν έχω κάποια ανάκληση με μια εταιρεία που ονομάζεται Spinsy - προφανώς ελέγχονται από έναν πάροχο PAGCOR στις Φιλιππίνες - αλλά το αντίγραφο κίνησης του τραπεζικού μου λογαριασμού δείχνει συναλλαγές που έγιναν στη Λευκωσία; Ευχαριστώ
Hi guys
does anyone know if I have any recall with a company called Spinsy - they are apparently regulated by a provider PAGCOR in the Philippines - but my bank statement shows transactions made to Nicosia ? Thanks
Μόλις έλαβα ένα μήνυμα άθροισμα υποστήριξης ασφαλείας ερευνούν ότι θέλουν τα στοιχεία της κάρτας μου και τις αποδείξεις που δεν έλαβα σίγουρα αυτή είναι μια ορισμένη επιστροφή χρημάτων τώρα
Just got a message sumup security support are investigating they want my card details and receipts which ive not got surely this is a certain refund now
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.