Του έχω γράψει μια συνταγή για τον πόνο. Εμείς εδώ κρατάμε τα δάχτυλά μας σταυρωμένα ότι θα λειτουργήσει
I have written him a prescription for pain. We here are keeping our fingers crossed that it will work
Jag shar skrivit ut ett recept mot smärta åt honom. Vi här håller tummarna att det kommer att funka
Τι είπαν τότε; Παίρνετε κάποιο από αυτά
What did they say then? Do you get any of them
Va sa dom då. Får du något av dom
Ναι Tsars,Trickz,Nine καζίνο
Yes Tsars,Trickz,Nine casino
Ja Tsars ,Trickz ,Nine casino
Έχω Trickz, Tsars, N1bet καζίνο, Nine CASINO
i have Trickz,Tsars,N1bet casino,Nine CASINO
i have Trickz ,Tsars ,N1bet casino ,Nine CASINO
Μου τα είπαν και σε μένα, πιστεύεις ότι λένε αλήθεια, είναι μπλοκαρισμένο στο καζίνο Tsars ,NINE CASINO ΚΑΙ n1bet
They said them to me too, do you think they are telling the truth, is blocked on Tsars ,NINE CASINO AND n1bet casino
De sa dem till mig också ,tror du att dem berättar sanningen, är blockerat på Tsars ,NINE CASINO OCH n1bet casino
Είναι απλά μαλακίες. Φυσικά ξέρουν ότι γι' αυτό υπάρχουν.. Ξέρουν ότι οι τράπεζες δεν κάνουν σκατά όταν εγκρίνεις μόνος σου την πληρωμή. Επίσης, δεν έχουν συνέπειες για να το κάνουν, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν..
It's just bullshit. Of course they know that's why they exist.. They know that the banks don't do shit when you've approved the payment yourself. They also have no consequences for doing so so they can continue..
Det är bara skitsnack. Klart dom vet det är ju därför dom finns.. Dom vet att bankerna inte gör ett skit då man själv godkännt betalningen. Dom får heller inga konsekvenser av att göra så därför kan dom fortsätta..
Ακριβώς, δεν έλαβα επιστροφή χρημάτων από κανέναν, οπότε θα δούμε αν θα το κάνω. Φαίνεται ότι σταμάτησαν να πληρώνουν.
Exactly, I didn't get a refund from anyone so we'll see if I do. Seems like they stopped paying.
Exakt ,jag fick inte en återbetalning från någon så vi får se om jag får .Verkar att dem slutat betala.
Ακριβώς, δεν έλαβα επιστροφή χρημάτων από κανέναν, οπότε θα δούμε αν θα το κάνω. Φαίνεται ότι σταμάτησαν να πληρώνουν.
Exactly, I didn't get a refund from anyone so we'll see if I do. Seems like they stopped paying.
Exakt ,jag fick inte en återbetalning från någon så vi får se om jag får .Verkar att dem slutat betala.
Θα το βάλω κάτω τώρα. Χρειάζεται πάρα πολύ χρόνο και ενέργεια. Τα οποία δεν πληρώνουν και δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα. Μετά μπορείς να απειλήσεις με ό,τι θέλεις.. ΞΕΡΟΥΝ ότι το 99% αυτών που γράφουν δεν μπορούν να κάνουν τσαμπουκά..
I'll put it down now. It takes too much time and energy. Which don't pay out and they don't have to do anything either. Then you can threaten with whatever you want.. THEY KNOW that 99% of those who write can't do a shit anyway..
jag ska lägga ner det nu. Det tar för mycke tid och energi. Som betalar inte ut och dom behöver inte heller göra nåt. Sen kan man hota med vad man vill.. DOM VET att 99% av dom som skriver inte kan göra ett skit ändå..
Ναι, αλλά ελπίζω να πληρωθώ από το canapay.io, το skinczar, το Elegro και το tangosm μόνο σε αυτούς έγραψαν, άλλοι που είχαν δεν βρήκαν mail.
Yes, but hope to get paid by canapay.io, skinczar, Elegro and tangosm only to them wrote, others who had did not find mail.
Ja ,men hoppas att får betalt av canapay.io ,skinczar ,Elegro och tangosm bara till dem skrev ,andra som hade hittade inte mail .
Ναι, όπως είπαν πολλοί, νομίζω ότι είναι χάσιμο χρόνου τώρα να επικοινωνήσω με τους εμπόρους.
Ενδεχομένως ορισμένες από τις πύλες πληρωμής να εξακολουθούν να είναι χρήσιμες, αλλά ασαφείς.
Έχω ένα αίτημα GDPR σε εκκρεμότητα με το Worldline/PaymentIQ, όπου έστειλα όλα τα αναγνωριστικά συναλλαγής PaymentIQ από το ιστορικό του προγράμματος περιήγησής μου, τους αριθμούς των καρτών μου και τους ζήτησα περισσότερες πληροφορίες βάσει του GDPR.
Η κανονική υποστήριξη PaymentIQ με έκλεισε, θα δει αν μπορεί να προκύψει κάτι χρήσιμο από το αίτημα GDPR. Είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, το έφτασα μέχρι στιγμής και μου ζήτησαν να επαληθεύσω την ταυτότητά μου. Αν προκύψει κάτι χρήσιμο από αυτό, θα το μοιραστώ εδώ. Ίσως αποθηκεύσετε τα αναγνωριστικά συναλλαγής PaymentIQ από το πρόγραμμα περιήγησής σας σε περίπτωση που έχετε.
Έχω επίσης ένα αίτημα GDPR σε εκκρεμότητα στο Paydo όπου μου ζητήθηκε επίσης να ταυτοποιηθώ. Για να είμαι δίκαιος όμως, δεν ξέρω καν αν έχω πληρωμές εκεί 🙂. Θα ενημερώσει ότι συμβεί.
Yea, like many have said, I think it's a waste of time now to contact the merchants.
Possibly some of the payment gateways can still be useful, but unclear.
I have a pending GDPR request with Worldline/PaymentIQ, where I sent all the PaymentIQ transaction ID's from my browser history, my card numbers, and asked them for further information under GDPR.
The normal PaymentIQ support shut me down, will see if anything useful can come from the GDPR request. It's still pending, I made it so far so they asked me to verify my identity. If anything useful comes of it, I will share it here. Maybe save your PaymentIQ transaction ID's from your browser in case you have any.
I also have a pending GDPR request at Paydo where I also was asked to identify myself. To be fair though, I don't even know if I have any payments there 🙂. Will update whatever happens.
Ανέβηκα από το skinczar, έστειλα email info@skinczar.com και το πήρα αυτό
το καζίνο μου έγραψε αντ' αυτού
I reveived from skinczar, I’ve sent email on info@skinczar.com and i got this
the casino wrote to me instead
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.