ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 53)

πριν από 9 μήνες από kirekin
|
125584 προβολές 2315 απαντήσεις |
|
1...52 53 54...116
Προσθήκη ανάρτησης
Anonymized603
πριν από 1 μήνα

Ελέγξτε τις απαντήσεις τους.


Ότι δεν έχουν καμία σχέση με γέρο απάντησα ότι λένε ψέματα και ότι είναι απάτη.


Θα σου πρότεινα, πάλι, να προσέξεις τη γλώσσα σου

Και διαβάστε πιο προσεκτικά

Δεν προσφέρουμε τυχερά παιχνίδια ούτε άλλες υπηρεσίες ή προϊόντα. Προσφέρουμε μια λύση πληρωμής κουπονιών σε εμπόρους όλων των διαφορετικών κατηγοριών





Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

thanks man my transactions are 2 years old and i wanna send them an email, do you think they will refund them?

Anonymized603
πριν από 1 μήνα

Τώρα το περιέγραψα έτσι;


Αλλά είστε στο αντίγραφο κίνησης της τράπεζας, οπότε χρειάζομαι ένα τιμολόγιο από εσάς. Σου έστειλα ότι είχες λάβει τα χρήματα.; Έχω ψωνίσει μαζί σου

Δεν βλέπετε το αντίγραφο κίνησης που έστειλα;




Είναι δυσάρεστα.

Μην νομίζετε ότι θα επιστρέψουν χρήματα.

Είπα επίσης ότι έπαιξα στο καζίνο και πέρασε από αυτά.

Ίσως το καζίνο ανταποκρίνεται

Περίεργο που η εξυπηρέτηση πελατών είναι τόσο αγενής






Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized603
πριν από 1 μήνα

Thanks man do u have like a discord where i can get more information about this?

Lucid_1337
πριν από 1 μήνα

Δεν θα πάρεις τίποτα. Έστειλα email χθες και πήρα απάντηση.

Είναι δυσάρεστα.

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized603
πριν από 1 μήνα

Det står att det var jag .Att dragits pengar från mitt konto .


Jag skrev så i första mejl


hereby request an immediate refund of transactions made in nivember / december 2023.Transactions in question made to you by card number ending  xxxxxxxx




These transaction are illegal as it contains a merchant code that also bypasses blocks set on cards in relation to gambling transactions and I have not received any service from you.




According to the rules of the Mastercard circuit, the transaction is subject to chargeback. Could you check my card details through your system and refund all transactions.




Please acknowledge receipt of this email at your earliest convenience, and I look forward to a swift resolution.


Är det fel ?



Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
BettyBetty
πριν από 1 μήνα

who refunded you bro?

Rugbyguy82
πριν από 1 μήνα

Who’s this for?

k5bpm2f8xy
πριν από 1 μήνα

Support@elegro.eu

ajb4
πριν από 1 μήνα

What was the amount?

Jasmon
πριν από 1 μήνα

What did they say to you? They dont even respond to me.

Lucid_1337
πριν από 1 μήνα

Good afternoon 


We provide a voucher solution ( as explained on our website) that is used by online merchants. As such you would need to make direct contact with the merchant that you shopped with.

Anonymized603
πριν από 1 μήνα

What was the name on the transactions for Gumball?


They want me to send in proof...

πριν από 1 μήνα

Just recieved this from Golden Bet....does anyone have any suggestions what to reply with? Or is there no point?filefilefile

Rugbyguy82
πριν από 1 μήνα

No point they say the same they don’t accept liability

πριν από 1 μήνα

My GDPR request was also shot down by Worldline/PaymentIQ so I will now drop the case and leave this subject about refunds alone. The best outcome from all of this is that have no urges to gamble again. Especially now when I realised more how it works, even though I did before, now it's more clear. Combining that together with watching slots streamers rip 5-6 days in a row in general, then maybe having one decent day, I feel even less inclined to gamble.

I will initiate a process with a few crypto exchanges to close my account there also, such as Checksum and Uphold not to be able to use those either in the future. We all know gambling doesn't make anyone happy except the casinos and casino affiliates.


My swedish gamban was unblocked today, but I blocked myself right away again. That felt nice.


Anyways, good luck and take care!

πριν από 1 μήνα

Ακόμα δεν έχω λάβει σχόλια από την τράπεζα (Swedbank) και επέλεξα επίσης ότι ήθελα αποζημίωση προσωρινά μέχρι να συνεχιστεί η έρευνα.

Αυτόματη μετάφραση:
DynamoHarry
πριν από 1 μήνα

Μάλλον ελέγχουν αυτά τα πράγματα. Μπορώ να φανταστώ τους ανθρώπους να περνούν καλά. Η Swedbank θα πρέπει να λάβει μέτρα εναντίον του. Επιτρέψτε σε όλους να κάνουν αντιστροφή χρέωσης. Τότε μπορώ να υποσχεθώ ότι θα είχαν σταματήσει αυτά τα καζίνο και θα κυνηγούσαν παίκτες στη Σουηδία. Αλλά ναι, αυτό δεν θα συμβεί ποτέ

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

GUM BALL PAY!


ΕΛΑΒΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ;

Στο email έλεγε ότι θα προσγειωθούν στον λογαριασμό εντός 14 ημερών.. Πες ότι θα φτάσουν εντός 14 ημερών 😂

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized603
πριν από 1 μήνα

Χρειάστηκε να περιμένετε πολύ για την πληρωμή;

Αυτόματη μετάφραση:
1...52 53 54...116
Μετάβαση στη σελίδααπό 116 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα