Έχουν περάσει σχεδόν 2 εβδομάδες από τότε που έκανα μια αντιστροφή χρέωσης με τη Swedbank (παρεμπιπτόντως, μπορώ να το δω κάπου αν συνδεθώ;)
Ακόμα δεν έχω ακούσει τίποτα.
Almost 2 weeks have passed since I made a chargeback with Swedbank (by the way, can I see this somewhere if I log in?)
Still haven't heard anything.
Har snart gått 2 veckor sedan jag gjorde chargeback hos Swedbank (kan jag förresten se detta någonstans om jag loggar in?)
Fortfarande inte hört någonting.
πόσα έκανες; Μπορείτε να είστε για ένα κάθε φορά ή
how many did you make? Can you be for one at a time or
hur många gjorde du? Kan man vara för en åt gången eller
Πάτησες ότι θέλεις τα λεφτά αμέσως; Να ρωτήσω πόσα παράπονα έκανες; Σκέφτομαι επίσης έντονα να το κάνω.
Did you press that you want the money immediately? May I ask how many complaints you made? I am also strongly considering doing that.
Tryckte du i att du vill ha pengarna direkt. Får man fråga hur många reklamationer du gjorde. Jag går också starkt i tankar på att göra det.
Ήσουν ειλικρινής και το είπες όπως ήταν ή τράβηξες ληστή🤣🤣 χαχα. Η τράπεζα υποχρεούται να επιστρέψει τα χρήματα άμεσα. Στείλτε τους ένα μικρό μήνυμα
Were you honest and told it like it was or did you pull a robber🤣🤣 haha. The bank is obliged to reimburse the money immediately. Send them a little message
Va du ärlig och sa som det va eller drog du en rövare🤣🤣 haha. Banken har skyldighet att ersätta pengarna direkt. Skicka över ett litet medelande till dom
Υπάρχει κάποιος άλλος που έχει αυτές τις μεταφορές χαρακτηρισμένες ως αναλήψεις μετρητών στην τράπεζά του; Η τράπεζά μου αναρωτήθηκε πριν από λίγο αν έκανα ανάληψη χρημάτων στο Μεξικό
Does anyone else have these transfers marked as Cash withdrawals at their bank? My bank wondered a while ago if I withdrew money in Mexico
ör det någon mer som har dessa överföringar markerade som Kontantuttag på sin bank? Min bank undrade för ett tag sedan om jag tagit ut pengar i Mexico
Επείγουσα Βοήθεια,
Γεια σε όλους,
Έχω καταθέσει πολλά χρήματα σε αυτούς τους ιστότοπους καζίνο της Santenada, έχω περικοπή 25% για όποιον μπορεί να βοηθήσει με αυτούς τους εμπόρους (πάνω από 20-25 χιλιάδες ανά Έμπορο):
Monramp/Mramp2
DIGIPAY
Clothaes.com
https://gamerell.com/ (Dorian Price)
CoursesPro
Teachyamy
Wonwingames.Club
Παρακαλώ αν κάποιος έχει κάποια πληροφορία για αυτά, υπάρχουν πολλά χρήματα.
Urgent Assistance,
Hi All,
I have a lot of money deposited on these Santenada casino sites, I have a 25% cut for anyone who can assist with these merchants (over 20-25K per Merchant):
Monramp/Mramp2
DIGIPAY
Clothaes.com
https://gamerell.com/ (Dorian Price)
CoursesPro
Teachyamy
Wonwingames.Club
Please if anyone has any info on these, there’s big money involved.
...αλλά έχουν και το δικαίωμα, αν μετά από έρευνα καταλήξουν ότι φταις, να αποσύρουν τα χρήματα. Σκεφτείτε το λοιπόν πριν ζητήσετε απευθείας αποζημίωση από την τράπεζα.
...but they also have the right, if after investigation they conclude that you are at fault, to withdraw the money. So think about that before requesting direct compensation from the bank.
…men de har också rätt att, om de efter utredning kommer fram till att det är du som har fel, att dra tillbaka pengarna. Så tänk på det innan du begär direktersättning av banken.
...αλλά έχουν και το δικαίωμα, αν μετά από έρευνα καταλήξουν ότι φταις, να αποσύρουν τα χρήματα. Σκεφτείτε το λοιπόν πριν ζητήσετε απευθείας αποζημίωση από την τράπεζα.
...but they also have the right, if after investigation they conclude that you are at fault, to withdraw the money. So think about that before requesting direct compensation from the bank.
…men de har också rätt att, om de efter utredning kommer fram till att det är du som har fel, att dra tillbaka pengarna. Så tänk på det innan du begär direktersättning av banken.
Κάνετε λάθος. Δεν γίνεται λόγος για αυτό. Το ότι μετά προσπαθούμε να πάρουμε χρήματα tbx είναι ένα τελείως διαφορετικό πέντε και απλά το απολαμβάνω. Όταν βλέπω ότι ο κόσμος πήρε tbx. Αν πείτε στην τράπεζα ότι πήρατε χρήματα στο καζίνο, αυτό είναι το τέλος της ιστορίας. Πρέπει να υποστηρίξετε ότι δεν έχετε λάβει τα χρήματα/τα αγαθά
You're wrong. There is no talking about it. That we then try to get money tbx is a completely different five and I just enjoy it. When I see that people got tbx. If you tell the bank that you got money at the casino, that's the end of the story. You must maintain that you have not received the money/goods
Fel har man ju. Det är inget snack om saken. Att vi sen försöker få pengar tbx är en helt annan femma och jag bara njuter av det. När jag ser att folk fått tbx. Säger man till banken att man fått pengar på casinot så är det slut på historian. Man ska hålla fast vid att man inte fått pengarna/varan
Μπορεί το καζίνο να απαιτήσει καθυστερημένη επιστροφή των καταθέσεων; Αν όλοι πάρουν τα χρήματά τους πίσω, τι θα γίνει με το καζίνο;
Can the casino demand late to refund deposits? If everyone gets their money back what will happen to the casino?
Kan casino kräva sen att återbetala insättningar ? Om alla få tillbaka pengar va händer med casino ?
Όχι, προσπαθώ κι εγώ. Κερδίστε 1000 Ευρώ στην Tsinda Limited 😕
Nope, im also trying. Have like 1000 Euro to Tsinda Limited 😕
Τα έχω πετύχει με τον Τσίντα. Έστειλε e-mail και, στη συνέχεια, η επιστροφή χρημάτων ήρθε μια εβδομάδα περίπου αργότερα
I have succeeded with Tsinda. E-mailed, then the refund came a week or so later
Jag har lyckats med Tsinda. Mejlade, sen kom återbetalningen någon vecka senare
Και γνωρίζει κανείς κάτι για το Stickers London GBR; Έχω ψάξει για μέρες αλλά δεν βρήκα τίποτα. Θα ήμουν πολύ ευγνώμων. Υπήρχαν περισσότερα από 3,5 χιλ
And does anyone know anything about Stickers London GBR? I have been researching for days but have not found anything. I would be very grateful. There were more than 3.5k
Und weiß einer was von Stickers London GBR? Ich hab recherchiert seit Tagen aber nichts gefunden wäre sehr dankbar. Waren mehr als 3,5k
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.