Εάν βρίσκεστε εντός της ΕΕ, θα πρέπει να στείλετε στα καζίνο ένα αίτημα GDPR, δεν έχει σημασία αν δεν βρίσκονται στην ΕΕ. Εάν συναλλάσσονται με την ΕΕ, πρέπει να συμμορφωθούν. Εάν δεν το κάνουν, μπορείτε στη συνέχεια να τους αναφέρετε στη χώρα σας για μη συμμόρφωση με τον GDPR.
Έστειλα για παράδειγμα στους Τσάρους αυτό το email τώρα. Θα πρέπει να αλλάξετε το όνομα του καζίνο και το όνομα της ομάδας και τη χώρα σας, εάν χρησιμοποιείτε το ίδιο πρότυπο όπως εγώ. Στη συνέχεια, βάλτε μια υπενθύμιση 30 ημερών στο ημερολόγιό σας και, στη συνέχεια, βρείτε το μέρος του κανονισμού GDPR της χώρας σας για να τις αναφέρετε εάν δεν λάβετε τίποτα από αυτές εντός 30 ημερών. Δεν θα σας κάνει να λάβετε χρήματα πίσω από μόνη της, ίσως όμως, αν στείλουν πληροφορίες σε ποιον επεξεργάστηκε τις πληρωμές σας, αυτό θα ήταν κάτι, αλλά το νόημα αυτής της άσκησης θα ήταν να ασκήσετε πίεση στο καζίνο, να τους περιπλέκετε τα πράγματα καθώς ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση για να σταματήσουν να επεξεργάζονται αυτές τις συναλλαγές με κάρτες εσφαλμένα, μπορεί κανείς πάντα να ονειρεύεται, σωστά;
Σας γράφω σχετικά με τα δικαιώματά μου βάσει του Γενικού Κανονισμού Προστασίας Δεδομένων (GDPR). Ενώ κατανοώ ότι το Tsars.com λειτουργεί εκτός της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ), θέλω να τονίσω ότι ο GDPR επεκτείνει τις προστασίες του σε άτομα εντός της ΕΕ, ανεξάρτητα από την τοποθεσία του εκτελούντος την επεξεργασία δεδομένων.
Ως ενδιαφερόμενο άτομο σχετικά με την επεξεργασία των προσωπικών μου δεδομένων, ασκώ με το παρόν τα δικαιώματά μου βάσει του GDPR για να ζητήσω πρόσβαση και πληροφορίες σχετικά με τα προσωπικά δεδομένα που το Tsars.com, ως μέρος της RR Investments NV, διατηρεί για εμένα.
Η μη ανταπόκριση σε αυτό το αίτημα ή η μη συμμόρφωση με τους κανονισμούς GDPR ενδέχεται να οδηγήσει σε σημαντικά πρόστιμα που θα επιβληθούν από τις αρμόδιες αρχές προστασίας δεδομένων. Αυτά τα πρόστιμα μπορεί να ανέλθουν έως και 20 εκατομμύρια ευρώ ή το 4% του συνολικού παγκόσμιου ετήσιου κύκλου εργασιών, όποιο είναι μεγαλύτερο.
Θα το εκτιμούσα εάν μπορούσατε να απαντήσετε σε αυτό το αίτημα εντός του χρονικού πλαισίου που ορίζεται από τον GDPR, το οποίο απαιτεί απάντηση εντός ενός μηνός από την παραλαβή του αιτήματος.
Συγκεκριμένα, θα ήθελα να ζητήσω τις ακόλουθες πληροφορίες:
Επιβεβαίωση για το εάν το Tsars.com, ως μέρος της RR Investments NV, επεξεργάζεται ή όχι τα προσωπικά μου δεδομένα.
Εάν το Tsars.com επεξεργάζεται τα προσωπικά μου δεδομένα, παράσχετε λεπτομέρειες για τα δεδομένα που υποβάλλονται σε επεξεργασία, συμπεριλαμβανομένων των κατηγοριών δεδομένων και των σκοπών για τους οποίους υφίστανται επεξεργασία.
Πληροφορίες σχετικά με την(τις) πηγή(ες) από τις οποίες λάβατε τα προσωπικά μου δεδομένα.
Στοιχεία τρίτων με τα οποία έχετε μοιραστεί τα προσωπικά μου δεδομένα. (Συμπεριλαμβανομένων των τρίτων επεξεργαστών πληρωμών)
Η προβλεπόμενη περίοδος για την οποία θα αποθηκευτούν τα προσωπικά μου δεδομένα ή εάν αυτό δεν είναι δυνατό, τα κριτήρια που χρησιμοποιούνται για τον καθορισμό αυτής της περιόδου.
Πληροφορίες σχετικά με τα δικαιώματά μου βάσει του GDPR, συμπεριλαμβανομένου του δικαιώματος διόρθωσης, διαγραφής και περιορισμού επεξεργασίας.
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας σε αυτό το θέμα. Ως κάτοικος Σουηδίας, θέλω να τονίσω ότι θα κλιμακώσω αυτό το ζήτημα στην αρμόδια αρχή προστασίας δεδομένων στη Σουηδία, εάν το αίτημά μου δεν εκπληρωθεί εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου των 30 ημερών. Ελπίζω ότι θα χειριστείτε αυτό το θέμα έγκαιρα και σύμφωνα με τις υποχρεώσεις που ορίζονται από τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR).
If you are within the EU, you should send the casinos a GDPR request, it doesn't matter if they are not in the EU. If they do business with EU, they have to comply. If they don't, you can then report them in your country for failure to comply in terms of GDPR.
I sent for example Tsars this email now. You should change casino name and group name and your country if you use the same template as I did. Then put a 30 day reminder in your calendar, then find your countries GDPR regulation place to report them to if you don't receive anything from them within 30 days. It won't make you get any money back per se, perhaps though, if they send information whom processed your payments, that would be something, but the point of this exercise would be to put pressure on the casino, complicate things for them as a step in the right direction for them to stop processing these card transactions incorrectly, one can always dream, right?
I am writing to you regarding my rights under the General Data Protection Regulation (GDPR). While I understand that Tsars.com operates outside the European Union (EU), I want to emphasize that the GDPR extends its protections to individuals within the EU, irrespective of the location of the data processor.
As a concerned individual regarding the processing of my personal data, I am hereby exercising my rights under the GDPR to request access to and information about the personal data that Tsars.com, as part of RR Investments N.V, holds about me.
Failure to respond to this request or comply with GDPR regulations may result in significant fines imposed by the relevant data protection authorities. These fines can amount to up to €20 million or 4% of the total worldwide annual turnover, whichever is higher.
I would appreciate it if you could respond to this request within the timeframe stipulated by the GDPR, which requires a response within one month of receipt of the request.
Specifically, I would like to request the following information:
Confirmation as to whether or not Tsars.com, as part of RR Investments N.V, is processing my personal data.
If Tsars.com is processing my personal data, please provide details of the data being processed, including the categories of data and the purposes for which it is being processed.
Information on the source(s) from which you obtained my personal data.
Details of any third parties with whom you have shared my personal data. (Including third party payment processors)
The envisaged period for which my personal data will be stored, or if that is not possible, the criteria used to determine that period.
Information about my rights under the GDPR, including the right to rectification, erasure, and restriction of processing.
Thank you for your attention to this matter. As a resident of Sweden, I want to emphasize that I will escalate this issue to the relevant data protection authority in Sweden if my request is not fulfilled within the stipulated timeframe of 30 days. I trust that you will handle this matter promptly and in accordance with the obligations set forth by the General Data Protection Regulation (GDPR).
Αυτόματη μετάφραση: