πριν από 4 μήνες
0
Γεια σας παιδιά, πολύ καλές πληροφορίες εδώ. Έχω στείλει email σε εταιρείες που έχω βρει σε αυτές τις αναρτήσεις, αλλά το μόνο μέρος που έχει λάβει αρκετά λίγες πληρωμές από εμένα είναι. ZPDG, DSLTD και Dstrltd. Έχει ασχοληθεί κανείς με αυτές τις συναλλαγές και έλαβε οποιαδήποτε πληροφορία.
Hi guys, great info on here. ive sent emails to companies i have found on these posts but the one place that have taken a fair few payments from me are. ZPDG, DSLTD and Dstrltd. Has anyone dealt with these transactions and any info kindly recieved.
Ευχαριστώ, πρέπει να το έχασα. Συνεχίστε τον καλό αγώνα παιδιά.
Thank you i must of missed it. Keep up the good fight guys.
Θα ήθελα επίσης να μάθω πώς το πήγες
Would also like to know how you went about it
Vill gärna också veta hur du gick tillväga
Γεια σας συγνώμη για τι; Στέλνω email απευθείας στους εμπόρους προτού επιστρέψω μια χρέωση απευθείας στην τράπεζά μου.
Hi sorry went about what? Ive sending emails directy to the merchants before im raising a charge back directly with my bank.
Ετσι πιστεύω. Το στοίχημα έγινε μέσω του betzino;
I believe so. Was the bet made through betzino?
Επικοινώνησε κανείς εδώ με την tsinda limited, ναϊρόμπι;
Απλώς ανεβάζω μερικούς διαφορετικούς ιστότοπους τυχερών παιχνιδιών που λένε ότι είναι συνεργάτες με την Tsinda περιορισμένης πληρωμής 😕
Ένας από αυτούς απάντησε:
Αγαπητέ Lucid,
Λάβαμε το αίτημά σας. Ωστόσο, επικοινωνήσατε με το λάθος μέρος. Κατευθύνετε το ερώτημά σας στην τράπεζά σας, καθώς είναι το κατάλληλο κανάλι
χειρισμός τέτοιων θεμάτων.
Τις καλύτερες ευχές,
Υποστήριξη GamingOnlineStore
Anyone here got in contact with tsinda limited, nairobi ?
Just getting up some different gaming sites that saying they are partners with Tsinda limited for payments 😕
One of them answered:
Dear Lucid,
We have received your request. However, you have contacted the wrong party. Please direct your inquiry to your bank, as they are the appropriate channel for
handling such matters.
Best regards,
GamingOnlineStore Support
Δεν χρειάζεται να στείλετε τεκμηρίωση/επιβεβαίωση παραγγελίας ότι δεν το λάβατε; Λέει ότι δεν διεκπεραιώνουν την καταγγελία χωρίς αυτήν.
Don't you have to send documentation/order confirmation that you didn't receive it? It says that they do not process the complaint without it.
Måste du inte skicka med underlag/orderbekräftelse på att du inte fått det? Det står att de inte behandlar reklamationen utan det.
Έχει κανείς επαφή με το Altpay;
Ο ιστότοπός τους είναι στην πραγματικότητα ένας από τους πιο σοβαρούς. Έχω κατατεθεί ΤΕΡΑΣΤΙΑ (50.000 ευρώ +) ποσά Ιουνίου-Οκτώβρη 2023. Ξέρω ότι είναι λίγο αργότερα, αλλά μπορείτε πάντα να ελπίζετε…
Anyone that have been in contact with Altpay?
Their website is actually one of the more serious looking ones. I have HUGE (50k euro +) amounts deposited June-Oktober 2023. I know it is a bit on the later side, but you can always hope…
Λοιπόν αυτό είναι υπέροχο, αλλά είστε βέβαιοι ότι δεν μπορείτε να επιστρέψετε τα χρήματα εάν έγραψαν έτσι; Επιλέξατε ότι θέλετε/χρειάζεστε άμεση αποζημίωση ή ότι θέλετε αποζημίωση μετά την ολοκλήρωση της έρευνας;
Ανησυχώ λίγο ότι η τράπεζα θα σας κλείσει εάν το κάνετε κατάχρηση - έκανα μια χρέωση πριν από ένα χρόνο, αλλά μετά ήταν εντάξει, καθώς δεν χρειάστηκε να εισαγάγω την ταυτότητα της τράπεζας. Τώρα έβαλα άλλο ένα πριν από δύο εβδομάδες απογοητευμένος σε επαφή με έναν για ένα καζίνο, αλλά τώρα το μετανιώνω καθώς είχα μια πραγματική υποτροπή και κατέθεσα περίπου 25 χιλιάδες σε ένα βράδυ, μέσω Kycoin.
Ερωτηθήκατε για συναλλαγές +KYC πριν από μερικούς μήνες και ακούσαμε για περιπτώσεις φρίκης όπου η τράπεζα έχει παγώσει όλους τους λογαριασμούς κάποιου και έχει απενεργοποιήσει οριστικά το bankid. Ας δούμε λοιπόν αν το τολμήσω, αν/πότε θα περάσει το πρώτο.
Well that's great, but are you sure you can't refund it if they wrote like that? Did you choose that you wanted/needed direct compensation, or that you wanted compensation after the investigation was complete?
I'm a little worried that the bank will shut you down if you abuse this - I ran a charge back a year ago but then it was fine as I didn't have to enter the bank ID. Now I put in another two weeks ago in frustration in contact with one over a casino, but now regret it as I had a real relapse and deposited about 25k in one evening, via Kycoin.
Have been asked about transactions +KYC a few months ago, and heard of horror cases where the bank has frozen all one's accounts and turned off bankid permanently. So let's see if I dare, if/when the former goes through.
Jaha vad bra, men du är säker på att du inte får återbetala det om de skrivit så? Valde du att du ville/behövde direkt ersättning, eller att du önskade ersättning efter utredning var klar?
Jag är lite orolig att banken ska stänga av en om man missbrukar detta -jag har kört en charge back för ett år sedan men då var det klockrent då jag inte behövde skriva in bank id. Nu la jag in en till för två veckor sedan i frustration i kontakt med ett över ett casino, men ångrar mig nu då jag hade ett riktigt relaps och satte in ca 25k på en kväll, via Kycoin.
Har fått fråga om transaktioner +KYC för några månader sedan, och hört om skräckfall där banken har fryst alla ens konton och stängt av bankid permanent. Så får se om jag vågar, om/när den tidigare går igenom.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.