πριν από 5 ημέρες
Αλλά το kings hill δεν περιλαμβάνεται στον αποκλεισμό του gamstop mate.
But kings hill isn’t included in gamstop exclusion mate.
0
Αλλά το kings hill δεν περιλαμβάνεται στον αποκλεισμό του gamstop mate.
But kings hill isn’t included in gamstop exclusion mate.
Ναι το ξέρω αυτό. Βασικά, τους έστειλα email ζητώντας επιστροφή χρημάτων και τους εξήγησα ότι είμαι στο Gamstop. Τους είπα επίσης ότι έχω μπλοκ τυχερών παιχνιδιών στην κάρτα μου, επομένως οι συναλλαγές δεν θα έπρεπε να έχουν πραγματοποιηθεί ποτέ. Ήθελα πραγματικά να δω τι δικαιολογία θα έδιναν σχετικά με τους ψεύτικους εμπόρους που εμφανίζονται στη δήλωσή μου, ώστε να μπορώ να το χρησιμοποιήσω ως αποδεικτικό στοιχείο για την τράπεζά μου.
Δεν άκουσα ποτέ τίποτα από αυτούς και τώρα ακούω από αυτούς αφού επιστράφηκαν ορισμένες από τις αμφισβητούμενες πληρωμές μου από την τράπεζα; Απλώς φαίνεται περίεργο που τώρα ξαφνικά είναι συνεργάσιμοι..
Δεν ξέρω κανέναν άλλο λόγο για τον οποίο θα ζητούσαν αυτές τις πληροφορίες εκτός από το να μου επιστρέψουν κάποια από τα χρήματά μου; Ο τίτλος του θέματος του email τους λέει κυριολεκτικά «Αίτημα επιστροφής χρημάτων» και δεν ήταν αυτό το θέμα που έγραψα στο αρχικό μου email.
Yes I know this. Basically, I emailed them asking for a refund, and explained to them that I am on Gamstop. Also told them I have gambling blocks on my card, so the transactions should never have gone through. I really just wanted to see what excuse they would give regarding the fake merchants showing on my statement so I could use this as evidence for my bank.
I never heard anything back from them whatsoever, and now I hear from them after some of my disputed payments have been refunded from the bank? Just seems weird that they now being cooperative all of a sudden..
I don't know any other reason why they would ask for this information other than to look at refunding me some of my money? The subject title of their email literally says 'Refund Request' and that was not the subject I wrote in my initial email.
Χουν, νομίζω ότι όλοι εκτιμούμε την ιδέα σου, αλλά ρεαλιστικά πολλοί από εμάς απλά δεν έχουμε τα εφεδρικά κεφάλαια για να συνεισφέρουμε σε αυτές τις αμοιβές δικηγορικών γραφείων.
Επίσης, μπορεί να είναι μια υπόθεση δικαιοδοσίας, καθώς πιστέψτε με ότι το έχω εξετάσει. Μπορεί να πρέπει να αναζητήσετε την πραγματική επιχείρηση που έχει καταχωριστεί ως σύνολο, όπως η Santeda, για παράδειγμα. Καθώς πολλοί από εμάς βρισκόμαστε σε τόσες πολλές διαφορετικές γεωγραφικές τοποθεσίες, θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να το επιδιώξουμε εκτός και αν το αναλάβει μια πολύ καλή δικηγορική εταιρεία και δεν κοστίσει. ένα δικαστήριο που δεν βρίσκεται στη χώρα διαμονής του, καθώς όλοι οι νόμοι μας είναι τόσο διαφορετικοί. Θα ήθελα πολύ να δω αυτές τις εταιρείες να πληρώνουν το τίμημα και να οδηγούνται στη δικαιοσύνη όπως πολλοί από εμάς, αλλά είναι υψηλός κίνδυνος. Η μόνη άλλη επιλογή που σκέφτηκα είναι ίσως να ξεκινήσω μια αναφορά και να πάρω αρκετούς ανθρώπους να υπογράψουν μόλις υπάρξει αρκετός χρόνος την άδεια τυχερών παιχνιδιών του Κουρασάο που απαιτεί είτε να ανακαλέσουν τις άδειες, είτε να αναστέλλουν ή να επανεξετάζουν εφημερίδες παντού σε όλες τις χώρες με την αναφορά. 🙂
Hun, I think we all appreciate your idea but ,realistically many of us just don't have the spare funds to contribute to these law firm fees .
Also it might be a case of jurisdiction as well belive me I have looked into this . It may be the case you have to go after the actual company registered buissness as a whole say like Santeda for instance. As many of us are in so many different geo locations it will be extremely difficult to pursue unless a very good law firm takes it on and they cost .Are people prepared to take the chance risking more money on something that there is no guarantee winning in a court of law not in their country of residence as all our laws are so different. I would love to see these companies pay the price and be brought to justice like many of us but it's a high risk .The only other option I thought is to maybe start a petition and get enough people to sign once there is enough present it to the Curacao gambling licence demanding they either revoke licences, suspend ,or review .If not expose Curacao gaming license for corruption from the top for allowing this to happen by going to news papers everywhere in all countries with the petition. 🙂
Το μόνο άτομο που θα αναλάμβανε μια ταξική αγωγή εναντίον ενός καζίνο με έδρα το Κουρασάο είναι ένας τύπος που ονομάζεται Roelof Bijkerk και εργάζεται για τους LMS Lawyers. Κυριολεκτικά ο καλύτερος του χώρου και τακτικός σχολιαστής του «παράνομου τζόγου». Το γεγονός ότι βρίσκεται στο Κουρασάο σημαίνει ότι η γεωγραφική θέση όλων δεν αποτελεί πρόβλημα.
Θα με ενδιέφερε να ασχοληθώ αν είμαστε αρκετοί.
The only person who would take on a class lawsuit against a Curacao based casino is a guy called Roelof Bijkerk who works for LMS Lawyers. Literally the best guy in the field and a regular commentator on "illegal gambling". The fact he is in Curacao means the geolocation of everyone isn't a problem.
I would be interested in getting involved if there are enough of us.
Η τράπεζά μου αρνείται να συγκεντρώσει τις τραπεζικές μου μεταφορές ως απάτη επειδή σχετίζονται με τζόγο, παρόλο που μου εξήγησε ότι το καζίνο δεν με άφηνε να κάνω ανάληψη των χρημάτων μου και έκλεισε τον λογαριασμό μου. Ακόμη και η καταγγελία μου απορρίφθηκε. Τι κάνω;
Η εταιρεία είναι η Falcora χρηματοδότηση και TransferOp Payment
My bank refuse to raise my bank transfers as a scam because they are gambling related despite explaining the casino wouldn’t let me withdraw my funds and closed my account. Even my complaint was rejected. What do I do?
Company is Falcora finance and TransferOp Payment
Μόλις ρώτησα μια εταιρεία που ονομάζεται νομική προστασία παικτών, η οποία επίσης υποτίθεται ότι ειδικεύεται στα ίδια πράγματα με αυτόν
I’ve just enquired to a company called player protection legal who are also supposed to specialize in the same stuff as him
Είμαι απογοητευμένος για αυτό, αυτή είναι μια υπέροχη ιδέα νομίζω
I am down for this, this is a great idea I think
I am very pleased to see that there are enough of us who are willing to recover our losses legally.
Let's start with the basics.
Organization
Is there anyone who can create a closed forum on Viber or another application?
Με μεγάλη μου χαρά βλέπω ότι είμαστε αρκετοί που είμαστε διατεθειμένοι να ανακτήσουμε τις απώλειες μας με νομικό τρόπο.
Ας ξεκινήσουμε με το βασικό.
ΟΡΓΆΝΩΣΗ
Υπάρχει κάποιος να δημιουργήσει ένα κλειστό φόρουμ στο viber η σε κάποια άλλη εφαρμογή.
Αυτό είναι δίκαιο της ΕΕ ή της Ευρώπης ή μόνο του Ηνωμένου Βασιλείου; Μπορείτε να μου πείτε περισσότερα;
Is this EU or European law or only UK? Can you please tell me more?
Θα μπορούσατε ενδεχομένως να μοιραστείτε αυτό που στείλατε στην Cardaq εάν παρέχω email.
could you possibly share what you sent to Cardaq if I provide email.
Γεια Nathan
Έχω μερικούς χρήσιμους συνδέσμους και πληροφορίες που είμαι στην ευχάριστη θέση να μοιραστώ που μπορεί να βοηθήσουν. Δεν θέλω να μπω σε δημόσιο φόρουμ για ευνόητους λόγους. 👀
Κατάφερα να κάνω επιστροφή χρημάτων σε κάποιους εμπόρους και 1 καζίνο μέχρι στιγμής.
Επίσης, όποιος έχει transferop/payop, έχω συγκεντρώσει πολλές χρήσιμες και καταστροφικές πληροφορίες σχετικά με αυτούς που θα βοηθήσουν στην επιστροφή των πληρωμών. Έχω στείλει μόλις πρόσφατα στην τράπεζα, αν και δεν μπορώ να πω ότι είναι σίγουρο.
Hi Nathan
I have some useful links and info that I am happy to share that may help. Don’t want to put on public forum for obvious reasons. 👀
I have managed to get some merchants to refund and 1 casino so far.
Also anyone with transferop/payop I have collated lots of useful and damming information about them which should help get payments refunded. I have only recently sent to bank though so cannot say it is a certainty.
Είμαι σε 30 ημέρες για να επιστρέψω τη χρέωση μου, ζήτησε κανείς από τους εμπόρους να αμφισβητήσει τις αντιστροφές χρεώσεων ακόμα;
ρώτησε την τράπεζά μου και δεν το έχουν απαντήσει ακόμη, ελπίζοντας να μην το αμφισβητήσουν ακριβώς δίπλα στο όριο των 45 ημερών.
I am 30 days in for my charge back , has any one had the merchants contest the chargebacks yet ?
asked my bank and they have not responded to it yet , hoping they don’t contest it right next to the 45 day mark .
Θα ήθελα βοήθεια σχετικά με το payop που σχεδιάζω να επικοινωνήσω απευθείας μαζί τους για πληρωμές περίπου 8000 £
I would like help on payop im planning to contact them direct about £8000 of payments
Αν θέλετε να μοιραστείτε το email σας, θα σας στείλω πράγματα αργότερα
If you wanna share your email I will send stuff over to you later
Διάβασα ένα σχόλιο γι' αυτήν όταν οι έμποροι αμφισβήτησαν την αντιστροφή χρέωσης την 45η ημέρα, ελπίζω ότι αυτό δεν θα συμβεί όπως
I read one comment on her when the merchants disputed the chargeback on day 45 I hope this won’t happen like
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.