Δεδομένου ότι οι τράπεζες απορρίπτουν να ζητήσουν αντιστροφή χρέωσης και ακόμη και ο διαμεσολαβητής τάσσεται στο πλευρό της τράπεζας. Υπό ποιον λόγο οι άνθρωποι εγείρουν τη διαφωνία, θα έπρεπε απλώς να πούμε ψέματα και να πούμε ότι μας υποσχέθηκαν αγαθά και υπηρεσίες και ότι ο έμπορος υποσχέθηκε να στείλει τιμολόγια αλλά δεν το έκανε ποτέ. Δεν μπορούμε απλώς να πούμε ότι χρησιμοποιούμε τις ζωντανές συνομιλίες τους και έκτοτε έχουμε αποκλειστεί από τον ιστότοπο και δεν έχουμε μεταγραφή. Πείτε ψέματα για αυτό και παίξτε χαζό, καθώς αυτό θα το έκανε να εμπίπτει στα αγαθά και τις υπηρεσίες που δεν λαμβάνονται και όχι στον τζόγο. Το να είστε ειλικρινείς λειτουργεί ακόμη και μάλλον παίζετε το ίδιο παιχνίδι απάτης που παίζουν αυτοί οι απατεώνες για να μεγιστοποιήσουν τις πιθανότητες να εγείρουν οι τράπεζες τη διαμάχη, τότε ο έμπορος πρέπει να αποδείξει ότι κάνατε αγορά από αυτές.
Since banks are rejecting to raise a chargeback and even the ombudsman is siding with the bank. Under what reason are people raising the dispute, should we just straight up lie and say we were promised goods and services and merchant promised to send invoices but never did. Can’t we just say we’re used their live chats and have since been blocked from the site and have no transcript. Lie about it and play dumb, since that would make it fall under goods and services not received rather than gambling. Does being honest even work or rather play the same fraud game these scammers play to maximise the chances of banks raising the dispute then the merchant have to prove you did purchase from them.
Το έχω σκεφτεί, ωστόσο, αν μάθουμε ότι είπες ψέματα, τα καζίνο απάτης κερδίζουν ξανά, απλώς έβαλα ξανά για αντιστροφή χρέωσης και θα δω τι θα γίνει. Έχω κερδίσει περίπου 4 μέχρι στιγμής, απλά λέω ότι δεν μπήκαν καν χρήματα στον λογαριασμό και προσπαθώ να βρω τον εαυτό μου τους εμπόρους για να αποδείξω ότι προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους.
I’ve thought about that however if it is found out that you’ve lied then the scam casinos win yet again, I’ve just put in for chargeback again and I’ll see what happens. I’ve won about 4 so far, I just say that funds were not even put into the account and I try my best to find the merchants my self to prove I’ve tried to communicate with them.
Αυτό είναι κάτι που κάποιος ανέβασε σε άλλο φόρουμ - ισχυρίζονται ότι γνωρίζουν τη νομική πλευρά και το βάζουν…
Κάθε αδειοδοτημένος φορέας τζόγου στο Ηνωμένο Βασίλειο απαιτείται από τη ρυθμιστική αρχή να συμμετάσχει στο πρόγραμμα GAMSTOP. Δεν υπάρχουν πλέον εξαιρέσεις σε αυτόν τον κανόνα.
Τα μόνα καζίνο που θα δέχονται παίκτες στο Ηνωμένο Βασίλειο που δεν είναι μέρος του προγράμματος GAMSTOP είναι τα καζίνο που δεν έχουν άδεια και δέχονται παράνομα παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο!
Δεν είναι νόμιμο για οποιοδήποτε καζίνο που δεν διαθέτει άδεια UKGC να δέχεται παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο. Οποιοδήποτε καζίνο δεν είναι στο GAMSTOP δεν διαθέτει άδεια UKGC. Ωστόσο, είναι η επιχείρηση που διαπράττει παράνομο αδίκημα, όχι ο παίκτης.
This is something someone put on another forum- they claim to be clued up about the legal side and put this…
Every UK licensed gambling operator is required by the regulator to engage with the GAMSTOP program. There are no exceptions to this rule anymore.
The only casinos that will accept UK players that are not part of the GAMSTOP program are casinos that are unlicensed and accepting UK players illegally!
It is not legal for any casino that does not hold a UKGC license to accept UK players. Any casino not on GAMSTOP does not hold a UKGC license. However, it is the business that is committing an illegal offense, not the player.
Το θέμα είναι ότι αν μπορούσαμε να πάμε το ίδιο το καζίνο στο fos, θα είχαμε μια υπόθεση γιατί όλοι ξέρουμε τι κάνουν. Αλλά επειδή είναι η ίδια η τράπεζα, μπορούμε να δεχθούμε ότι δεν μας δίνει πραγματικά ένα καλό επιχείρημα επειδή είναι το καζίνο που φταίει 100 τοις εκατό εδώ. Οι τράπεζες θα μπορούσαν να μας βοηθήσουν να ανταπεξέλθουμε, αλλά επιλέγουν να μην το κάνουν, οπότε αφήνει πολλές επιλογές.
The thing is if we could actually take the casino itself to fos we would have a case because we all know what they are up to. But because it’s the bank itself we are able to take its not really giving us a good argument because it’s the casino that’s at fault 100 percent here. The banks could help us fight back but choose not to so it does leave many options.
Θα ήταν εύκολο να το δοκιμάσετε έτσι, αλλά μερικοί άνθρωποι έχουν πολλαπλές συναλλαγές σε διάστημα ενός μήνα περίπου, η λογική και ο λόγος σας δεν είναι τόσο μεγάλος γιατί κανείς με το σωστό ή όχι θα συνέχιζε να καταθέτει ξανά και ξανά αν δεν ήταν πιστώνεται, οπότε δεν νομίζω ότι θα λειτουργούσε σε αυτήν την περίπτωση. Αν ήταν ζευγάρι μπορεί να σταθείς τυχερός στο ψέμα.
It would be easy to try it like that but some people have multiple transactions over a month or so so your logic and reason has to many hole’s because no one in the right mind or not would keep depositing over and over if it wasn’t being credited so I don’t think it would work in that case. If it was a couple you may get lucky in the lie.
Είχε κανείς κάποια επιτυχία με το FOS; Προσεύχομαι για κάποια καλά νέα, αλλά αφού διάβασα μερικά σχόλια εδώ, αισθάνομαι λιγότερο ελπιδοφόρα για την περίπτωσή μου!!
Has anyone had any success with the FOS? I’m praying for some good news but after reading some comments on here I’m feeling less hopeful about my case!!
Όποιος ψάχνει για ddservelt ltd τον εντόπισα ως DSS περιορισμένης εταιρείας, γνωστή και ως cryprusinternet.net. Τους έστειλα email δεν έχουν απαντήσει ακόμα.
Anyone looking for ddservelt ltd I’ve located them as D.S.S limited a company also known as cryprusinternet.net. I’ve emailed them had no reply yet.
Αναζητάτε βοήθεια με τους παρακάτω εμπόρους. Εάν κάποιος είχε επιτυχία να πάρει πίσω χρήματα από τους παρακάτω εμπόρους, ενημερώστε με:
Looking for help with the following merchants. If anyone has had success getting money back from the following merchants let me know :
Γεια πώς βρήκατε ένα email καθώς δεν βρήκα
Hi how did you find an email as I haven't found one
Πρέπει να τους στείλετε email μέσω του ιστότοπού τους. Δεν έχω πάρει απάντηση ακόμα.
https://cyprusinternet.net/contact/
You have to email them through their website. I haven’t had a reply yet tho.
https://cyprusinternet.net/contact/
Μπορώ να σας βοηθήσω με το Kashia, μου επέστρεψαν πλήρως τα χρήματα
I can help you with Kashia they fully refunded me
Τα ορυχεία αυξήθηκαν πέντε μήνες ακόμα περιμένοντας να ανατεθούν
Mines been raised five months still waiting to be assigned
Θα το εκτιμούσα! Πώς ήρθατε σε επαφή μαζί τους;
Would appreciate it! How did you get in touch with them?
Τους έστειλα email. Και ο Διευθύνων Σύμβουλος που ήταν υπέροχος και τα τακτοποίησε όλα. Ωστόσο, δεν είμαι σίγουρος για πόσο καιρό θα επιστρέψουν τα χρήματα
I emailed them. And the CEO who was great and sorted it all out. However not sure how long they will refund for
Καταπληκτικό - και είναι αυτό το Kashia Empire; Θα μπορούσατε να μοιραστείτε τα email μαζί μου;
Amazing - and is this Kashia Empire? Could you share the emails with me please?
Απέρριψα την ετυμηγορία του Διαμεσολαβητή. Το έστειλαν τώρα σε μια ανεξάρτητη ρυθμιστική αρχή (που νόμιζα ότι ήταν ο Διαμεσολαβητής;) Υπάρχει κάτι σημαντικό που πιστεύει κάποιος ότι πρέπει να προσθέσω στην υπόθεσή μου;
I have declined the Ombudsman's verdict. They have now sent it onto an independant regulator (which I thought the Ombudsman was?) Anything important anyone thinks I should add to my case?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.