Ειλικρινά ήταν μερικές σελίδες πίσω τώρα. Ελπίζω να μην συμβεί η πρώτη μου παρτίδα θα είναι το επόμενο Σάββατο και η δεύτερη μου παρτίδα είναι στις 10 Ιανουαρίου
Honestly it was a few pages back now. I hope it doesn’t happen mine first lot are up next Saturday and my second lot are January 10th
Μπορείτε να μου στείλετε τις πληροφορίες για την πληρωμή μέσω email ( ? Αυτή τη στιγμή έχω μια υπόθεση μαζί τους. Ίσως αξίζει να συνεργαστούμε μαζί σας για να τους βοηθήσουμε να αποκαλυφθούν και να τους κλείσουν.
Can you send the info to me r.e payop via email (diemeisterr@hotmail.com? I currently have a case with them. Maybe worth cooperating with you to help expose them and shut them down.
Σημείο μηδέν άμεση επικοινωνία μαζί τους. Είναι άχρηστοι και αρνούνται κάθε ευθύνη.
Zero point contacting them direct. They're useless and deny any responsibility.
Σαφείς πληροφορίες υπάρχουν στον φορητό υπολογιστή μου, οπότε όταν μπω αργότερα θα στείλω mail. Ίσως πράγματα που γνωρίζετε ήδη, αλλά σίγουρα πράγματα που αποδεικνύουν παράνομη δραστηριότητα και οι τράπεζες του Ηνωμένου Βασιλείου δεν πρέπει να τους επιτρέπουν να ασκούν ανοιχτή τραπεζική
Certainty information is on my laptop so when I get in later I will mail. Maybe stuff you are already aware of but definitely stuff that proves illegal activity and uk banks should not be allowing them to practice open banking
Υπάρχει ομάδα τηλεγραφημάτων; Ορκίζομαι ότι είδα ένα δημοσιευμένο, αλλά επέστρεψα στο 217 όπου άφησα το τελευταίο και για μια ζωή δεν μπορώ να το δω ξανά
Is there a telegram group? I swear I saw one posted but gone back to 217 where I left of last and for life of me can’t see it again
Μπορώ να ρωτήσω είναι η περίπτωση σας με αυτούς άμεσα;
Can I ask is your case with them directly?
Η αντιστροφή χρέωσης μου με την Tesco απορρίφθηκε αρχικά, αφού τους έριξα και τους εξήγησα την παράνομη δραστηριότητα των εμπόρων, είπαν «ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορούμε να επεξεργαστούμε μια αντιστροφή χρέωσης για κεφάλαια τζόγου είναι αν μπορείτε να αποδείξετε ότι ο λογαριασμός είναι κλειστός ή τα χρήματα δεν έφτασαν ο λογαριασμός», απλά να έχετε κατά νου κατά την επεξεργασία μιας αντιστροφής χρέωσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε όλοι αποδείξεις ότι ο λογαριασμός σας έχει κλείσει κ.λπ.
My chargeback with Tesco got rejected initially, after me giving them a hounding and explaining the illegal activity of the merchants they said "the only way we can process a chargeback for gambling funds is if you can prove the account is closed or funds did not reach the account", just bear in mind when processing a chargeback make sure you all get evidence of your account being closed ect.
Πώς μπορείτε να λάβετε επιστροφή χρημάτων για τις μεταφορές πληρωμών; Μπορείτε να μου στείλετε email επίσης παρακαλώ
How can you get the payop transfers refunded? Can you email me too please
kieranclutterbuck1@gmail.com
Κάποιος είπε αντιγραφή στις αρχές και βοηθούν
Someone said copy in authorities and they help
Πώς μπορεί η τράπεζά μου να μην κάνει αντιστροφή χρέωσης, αλλά αντ' αυτού λένε ότι θα επικοινωνήσουν με τα "καταστήματα" για να τους ρωτήσουν αν έχω λάβει τα "προϊόντα" μου, εάν ο έμπορος δεν απαντήσει, τότε θα χρειαστούν περισσότερα στοιχεία για να "ξεκινήσουν έρευνα".
Χωρίς να έχει αξία, ρώτησα και την τράπεζά μου:
Αν δεν σου απαντήσουν, τι θα γίνει τότε;
Η τράπεζά μου απάντησε:
Στη συνέχεια θα συνεχίσουμε να διερευνούμε το πρόβλημα.
How can my bank not make a chargeback but instead they say that they will contact the "stores" to ask them if i have received my "products", if the merchant dont reply then they will need more evidence to "start an investigation".
Worthless, i asked my bank also:
If they do not reply you, what will happens then?
My bank replied:
Then we will keep on investigating the problem.
Δεν είναι εγγύηση, νομίζω ότι όλα εξαρτώνται από την τράπεζα, ωστόσο η απόδειξη για κραυγαλέο ξέπλυμα χρήματος και παράνομες δραστηριότητες βοηθά!
its Not a guarantee I think it all depends on bank however proof of blatant money laundering and illegal activities helps!
Ανακριβής. Έχω κάνει το ίδιο και καμία απολύτως απάντηση
Incorrect. I've done the same and absolutely no response
Οπλισμένοι με πυρομαχικά κάνουν μερικές φορές 🤪
Armed with ammunition they sometimes do 🤪
Εντάξει χάσιμο χρόνου, τότε cheers for the heads up
Ok waste of time then cheers for the heads up
Συγγνώμη που ακούγομαι σκληρός, αλλά βασικά δεν μου έχουν απαντήσει και δεν ξέρω τι να κάνω. Θέλω κάπως να κλείσουν οριστικά τώρα γιατί παρακάμπτουν πάρα πολλά κενά στο σύστημα και αποφεύγουν την ευθύνη.
Sorry for sounding harsh man, but basically they've not replied to me whatsoever and I don't know what to do. I kinda want them shut down for good now because they're circumventing too many loopholes in the system and shirking responsibility.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.