Θα έχει ενδιαφέρον να ακολουθήσει!
Will be interesting to follow!
Ska bli intressant att följa!
Υπέβαλα την καταγγελία στις 26 Ιουνίου στην τράπεζά μου, η οποία αρχικά την αρνήθηκε ως απάτη, αλλά είπαν ότι θα υποβληθεί ως αντιστροφή χρέωσης στις 19 Ιουλίου. Έπρεπε να κάνω πολλές τηλεφωνικές κλήσεις στην τράπεζα και να υποβάλω πολλές καταγγελίες, στις 4 Οκτωβρίου μίλησα σε έναν σύμβουλο που μου είπε ότι ο ισχυρισμός ήταν κλειστός όταν της είπα ότι δεν ήταν καθώς εμφανιζόταν ακόμα ενεργή στην εφαρμογή μου είπε ότι θα το μάθει και θα με καλέσει ξανά .εκείνο το απόγευμα με κάλεσε πίσω και είπε όχι είναι σίγουρα κλειστό. Τη ρώτησα αν ήταν έτσι γιατί δεν έλαβα καμία επιστολή με αποδεικτικά στοιχεία από τους εμπόρους και τα ευρήματά τους και ζήτησα ένα sars. Εκείνη ζήτησε συγγνώμη και είπε ότι δεν μπορούσαν να κάνουν τίποτα άλλο. Ήμουν εκτός τηλεφώνου μόνο για 5 λεπτά και ήρθε ένα email που έλεγε ότι η υπόθεση ήταν ακόμα υπό διερεύνηση. έτσι τηλεφώνησα και μίλησα με έναν άλλο άντρα που δεν είχε ιδέα τι συνέβαινε, με έστειλε σε μια άλλη γυναίκα και της είπα τους αριθμούς αναφοράς κ.λπ. ξεκάθαρα λέει ότι είναι ακόμα ανοιχτό μου λέει όχι είναι σίγουρα κλειστό κάποιος συνεχίζει να προσπαθεί να ανοίξει μια υπόθεση απάτης αλλά θα συνεχίσει να απορρίπτεται .όταν ρώτησα γιατί αντιμετωπίζεται ως απάτη και όχι ως αντιστροφή χρέωσης καθώς δεν έχω αγοράσει τίποτα από αυτούς τους εμπόρους και ο 1ος επενδυτής μου είπε ότι το είχε κλείσει ως απάτη και σήκωνε ως αντιστροφές χρεώσεων δεν μπορούσε να απαντήσει. Είπε ότι κάποιος θα ήταν σε επαφή. Στις 16 έλαβα ένα τηλεφώνημα από έναν τύπο που είπε ότι ήταν ο επενδυτής που ερευνούσε την απάτη και μου έκανε τόσες πολλές προσωπικές ερωτήσεις και εννοώ προσωπικά έχω κάποια σοβαρά προβλήματα υγείας και την ψυχική μου κατάσταση. δάκρυα. Του είπα ότι ένας σύμβουλος είχε ήδη πει ότι η υπόθεση είχε κλείσει, οπότε τι ερευνούσε. είπε ότι θα καλούσε ξανά την Τρίτη με τελική απόφαση. Την Τρίτη τηλεφώνησε και είπε αυτό που ήδη ήξερα ότι ο ισχυρισμός απορρίφθηκε καθώς εγώ είχε ενημερωθεί προηγουμένως .αλλά μου έδωσε τη δικαιολογία ότι κάνατε τις συναλλαγές και χρησιμοποιήσατε αυτήν τη διεύθυνση IP για να συνδεθείτε στο online banking, έτσι έστειλα φόρμες και αποδεικτικά στοιχεία για τα εμπορεύματα που δεν έλαβαν τζόγο και διεθνείς αποκλεισμούς στον λογαριασμό μου .email από εμπόρους που ζητούσαν για να στείλω ταυτότητα με φωτογραφία μαζί μου κρατώντας το και παραδέχομαι τη δόλια δραστηριότητα, έδωσα ακόμη και τα στοιχεία όπου βρίσκονταν αυτά τα γραφεία και το όνομα του ατόμου που διευθύνει αυτές τις εταιρείες. Ένιωσα σωματικά άρρωστος. Όχι μόνο παραβίασαν τον κανόνα των 8 εβδομάδων σε πραγματικά 17 εβδομάδες για να λύσουν τη διαφορά, το αρχικό γράμμα για να πουν ότι δεν μπορούν να το κάνουν καθώς η απάτη είχε μια διεύθυνση IP. Λοιπόν, νόμιζα ότι αυτό ήταν περίεργο ως ip μου Η διεύθυνση διέρχεται από ένα κέντρο δεδομένων εκατοντάδες μίλια μακριά και επίσης συνδέθηκα στο δρομολογητή μου και όλες οι συσκευές μου έχουν εκχωρηθεί σε διαφορετική διεύθυνση IP, έτσι έψαξα τη διεύθυνση IP που δόθηκε και αποδεικνύεται ότι είναι πάροχος επαγγελματικού δικτύου για χρηματοοικονομικές υπηρεσίες τι θα λέγατε για αυτό το SMH .. Έλαβα την τελική μου επιστολή απάντησης και απλώς λέει ότι ερευνήσαμε την απάτη και αποφασίσαμε να μην επιστρέψουμε τα χρήματα χωρίς πληροφορίες για τους εμπόρους κ.λπ. Νομίζω ότι δεν είχαν καμία πρόθεση να διερευνήσουν, καθώς από την εφαρμογή μου η υπόθεση έκλεισε στην πραγματικότητα στις 19 Ιουλίου. Πήρα τώρα το θέμα στο FOS, καθώς είμαι απόλυτα βουρκωμένος από τη θεραπεία τους
I raised the complaint back in June 26th with my bank they initially refused it as fraud but said would raise as chargeback this was on the 19th july .I had to make numerous phone calls to bank and raise numerous complaints ,on Oct the 4th I spoke to an advisor who told me claim.was closed when I told her it was not as it was showing still active on my app she said she would find out and call me back .that afternoon she called me back and said no its definitely closed .I asked her if that was the case why have I not received any letter with proof from.merchants ect and their findings and requested a sars .she apologised and said there was nothing else they could do .I was only off the phone for 5 minutes and a email came through saying case was still under investigation .so I phoned back spoke to another man who didn't have a clue what was going on he put me through to another woman and I told her the ref numbers ect ect and that case clearly says its still open she says to me no it's definitely closed someone keeps trying to open up a fraud case but it will keep getting rejected .when I asked why it's been treated as fraud and not chargeback as I have not bought anything from these merchants and I was told by the 1st investor he had closed it as fraud and was raising as chargebacks she could not answer .She said someone would be intouch. On the 16th I received a phone call from a guy who said he was the investor looking into the fraud and was asking me so many personal questions and I mean personal I have some serious health issues and my state of mind .he literally had me in tears .I told him.that an advisor had already said the case was closed so what was he investigating .he said he would call back on the Tues with final decision.On the tue he called and said what I already knew claim rejected as I had previously been made aware .but he gave me the excuse you made the transactions and you have used that ip address to log into online banking so I sent forms and proof of goods not received gambiling and international blocks on my account .emails from merchants asking me to send photo ID with me holding it and admitting to fraudulent activity I even gave the details where these offices where based and name of person running these companies. I felt physically sick .not only did they break the 8 week rule to actually 17 weeks to solve the dispute the initial letter to say they can not do it as fraud had a ip address on it .well I thought this was odd as my ip address runs through a data center hundreds of miles away and also I logged into my router and all my devices are allocated to a different ip address so I gooled the ip address that was given and it turns out to be a buissness network provider for financial services how about that SMH ..I received my final response letter to and it just says we have investigated the scam and decided not to refund the money no information on merchants ect .I thought chargebacks they give the money and the merchants dispute it.I honestly think they had no intentions of investigating as by my app the case was actually closed on then19th July. I have now taken matter to FOS as I am absolutely seething by their treatment
Έχω επικοινωνήσει με το sumup καθώς αναφέρει ότι η λήψη στοιχημάτων τυχερών παιχνιδιών για διαδικτυακά καζίνο είναι παράνομη και αυτός ο ιστότοπος Kinghills χρησιμοποιεί αυτήν τη μέθοδο. Το έστειλα και στην τράπεζα. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί εξακολουθούν να προσπαθούν να αρνηθούν τις αντιστροφές χρέωσης;
https://help.sumup.com/en-GB/articles/3G8ZHjdgFZjmKWOmDWS52m-restricted-businesses
I have contacted sumup as it states taking gambling bets for online casinos are illegal and this site Kinghills is using that method I sent it to the bank as well I cannot for the life of me understand why they still try to decline chargebacks ?
https://help.sumup.com/en-GB/articles/3G8ZHjdgFZjmKWOmDWS52m-restricted-businesses
Γεια, είχα μια απάντηση **** σχετικά με την υπόθεση καταγγελίας μου και είπα ότι λόγω της πολυπλοκότητάς της θα ακούσω ξανά την 19η ημέρα ή πριν λάβει αυτό το μήνυμα.
Ναι φυσικά, έτσι όπως αναφέρατε και εσείς οι ίδιοι, έχουν χρησιμοποιήσει τον εσφαλμένο κωδικό MCC που είναι κακή επιχειρηματική πρακτική και θα μπορούμε να το αναφέρουμε στη MasterCard, ώστε να μπορέσουν να προσπαθήσουν να το τροποποιήσουν με τον έμπορο. Όσον αφορά την παροχή οποιασδήποτε επιστροφής χρημάτων, θα πρέπει να περιμένουμε την αρμόδια ομάδα να ολοκληρώσει την επανεξέταση της υπόθεσής σας πρώτα, καθώς αυτό θα αποφασιστεί στην έκβασή της.
Μπορεί να το έχετε ήδη παράσχει, αλλά θα μπορούσατε να παρέχετε ένα στιγμιότυπο οθόνης για τις υπηρεσίες που πραγματικά παρέχουν;
Μου φαίνεται λοιπόν ότι έχουν παραδεχτεί ότι έχουν χρησιμοποιήσει λάθος MCC και δεν πρόκειται να μου επιστρέψουν τα χρήματα και απλώς τους ενημερώσουν να αλλάξουν τον κωδικό τους...
Οποιαδήποτε βοήθεια τώρα θα ήταν μεγάλη τώρα που η τράπεζα παραδέχτηκε λάθος MCC.
Hi had a reply off **** regarding my complain case and said because of its complexity I will hear back on or before the 19th bur got this message.
Yeah course, so as you mentioned yourself, they have used the incorrect MCC code which is a poor business practice and we will be able to report that to MasterCard so they can look to get this amended with the merchant. In terms of providing any refund, we would need to wait for the relevant team to concluded their review of your case first as this will be decided in their outcome.
You may have already provided this, but would you be able to provide a screenshot of what services they're actually providing?
So it seems to me they have admitted they have used an incorrect MCC and are not going to refund me and just inform them to change their code...
Any help now would be great now the bank have admitted wrong MCC.
Γεια, είχα μια απάντηση **** σχετικά με την υπόθεση καταγγελίας μου και είπα ότι λόγω της πολυπλοκότητάς της θα ακούσω ξανά την 19η ημέρα ή πριν λάβει αυτό το μήνυμα.
Ναι φυσικά, έτσι όπως αναφέρατε και εσείς οι ίδιοι, έχουν χρησιμοποιήσει τον εσφαλμένο κωδικό MCC που είναι κακή επιχειρηματική πρακτική και θα μπορούμε να το αναφέρουμε στη MasterCard, ώστε να μπορέσουν να προσπαθήσουν να το τροποποιήσουν με τον έμπορο. Όσον αφορά την παροχή οποιασδήποτε επιστροφής χρημάτων, θα πρέπει να περιμένουμε την αρμόδια ομάδα να ολοκληρώσει την επανεξέταση της υπόθεσής σας πρώτα, καθώς αυτό θα αποφασιστεί στην έκβασή της.
Μπορεί να το έχετε ήδη παράσχει, αλλά θα μπορούσατε να παρέχετε ένα στιγμιότυπο οθόνης για τις υπηρεσίες που πραγματικά παρέχουν;
Μου φαίνεται λοιπόν ότι έχουν παραδεχτεί ότι έχουν χρησιμοποιήσει λάθος MCC και δεν πρόκειται να μου επιστρέψουν τα χρήματα και απλώς τους ενημερώσουν να αλλάξουν τον κωδικό τους...
Οποιαδήποτε βοήθεια τώρα θα ήταν μεγάλη τώρα που η τράπεζα παραδέχτηκε λάθος MCC.
Hi had a reply off **** regarding my complain case and said because of its complexity I will hear back on or before the 19th bur got this message.
Yeah course, so as you mentioned yourself, they have used the incorrect MCC code which is a poor business practice and we will be able to report that to MasterCard so they can look to get this amended with the merchant. In terms of providing any refund, we would need to wait for the relevant team to concluded their review of your case first as this will be decided in their outcome.
You may have already provided this, but would you be able to provide a screenshot of what services they're actually providing?
So it seems to me they have admitted they have used an incorrect MCC and are not going to refund me and just inform them to change their code...
Any help now would be great now the bank have admitted wrong MCC.
Δεν είναι θέμα «επιχειρηματικής πρακτικής», είναι νόμος! Δεν μπορείτε σκόπιμα να αποκρύψετε συναλλαγές για Τυχερά παιχνίδια όπως για Βιβλία! Η Mastercard/VISA χρεώνει περισσότερο για τύπους συναλλαγών υψηλότερου κινδύνου, ένας από τους οποίους είναι ο τζόγος. Εάν οι εταιρείες χρησιμοποιούν εμπόρους κελύφους για να αποκτήσουν κεφάλαια για τζόγο χρησιμοποιώντας κωδικούς MCC χαμηλότερου κινδύνου, τότε όχι μόνο παραβιάζονται οι όροι VISA/Mastercard αλλά και οι ίδιοι οι νόμοι των χωρών. Οι τράπεζες διαθέτουν μπλοκ τζόγου - εάν ένας έμπορος δεν χρησιμοποιεί το MCC τζόγου, τότε το παρακάμπτει και εάν μπορείτε να αποδείξετε ότι οι συναλλαγές ήταν για τζόγο και επιτρέπονταν από την τράπεζα, τότε θα πρέπει να σας επιστρέψουν τα χρήματα (όχι στον έμπορο) οπότε είναι σε τα συμφέροντα των τραπεζών να επιβαρύνουν τον έμπορο σε αντίθεση με το να πρέπει να πληρώσουν οι ίδιοι τον λογαριασμό.
It isn't about "business practice", it is about the law! You cannot deliberately hide transactions for Gambling as for Books! Mastercard/VISA charge more for higher risk transaction types of which gambling is one. If companies are using shell merchants to obtain funds for gambling using lower risk MCC codes then not only are VISA/Mastercard terms being breached but the very laws of countries are as well. Banks have gambling blocks in place - if a merchant isn't using the gambling MCC then it bypasses that and if you can prove transactions were for gambling and allowed by the bank then they have to refund you(not the merchant) so it is in the banks interests to chargeback to the merchant as opposed to having to foot the bill themselves.
Σας ευχαριστώ!!!! Δοκίμασε να το πεις στην τράπεζα lol.
Τους έχω στείλει στιγμιότυπα οθόνης των καταθέσεων μου που ευθυγραμμίζουν τέλεια την ημερομηνία και την ώρα των εμπόρων με τις δηλώσεις μου.
Thank you!!!! Try telling that to the bank lol.
I have sent them screenshots of my deposits whoch perfectly align the date and time of the merchants on my statements.
Θα χρησιμοποιούν αυτά στα οποία οι συναλλαγές τυχερών παιχνιδιών είναι παράνομες, επομένως η συγκάλυψη κωδικών ψευδών ονομάτων κ.λπ.
They will be using ones in which gambling transactions are illegal hence the covering up false names codes etc
Ναι, το ξέρω, αλλά η τράπεζα δεν φαίνεται να θέλει να πιέσει για αντιστροφές χρεώσεων, ήταν ένας σκληρός αγώνας μέχρι στιγμής, ακόμα και με αυτό και όλα τα στοιχεία που έχω στείλει είναι ακόμα απρόθυμα.
Yeah I know that but the bank don't seem to want to press for chargebacks it's been a tough fight so far even with this and all the evidence I've sent they are still reluctant.
Διαπιστώσαμε ότι στους όρους και τις προϋποθέσεις τους οι υπεύθυνοι επεξεργασίας πληρωμών τρίτου μέρους πρέπει να συμμορφώνονται με τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο σαν να κατέχουν οι ίδιοι την άδεια, επομένως πρέπει να χρησιμοποιηθεί το σωστό MCC 7995 και το καζίνο ευθύνεται για τους επεξεργαστές πληρωμών τους ακόμα κι αν λένε δεν τους.
Did find out tho in their terms and conditions the 3rd party payment processors must abide by the casino terms and conditions as if they hold the licence themselves so the correct MCC 7995 must be used and the casino are liable for their payment processors even tho they say their not.
Αυτό που χρησιμοποίησαν μαζί μου συνοψίζει ότι είναι μια βρετανική εταιρεία που λέει ότι η χρήση πληρωμών για τζόγο ή διαδικτυακό καζίνο είναι παράνομη και οδηγεί σε αναστολή λογαριασμού, έτσι τους έγραψα και ελπίζω να παγώσουν τον λογαριασμό τους με εκατοντάδες χιλιάδες μέσα!
The one they used with me sumup its a Uk company that says using payments for gambling or online casino is illegal and results in account suspension so ive wrote to them and hopefully they freeze their account with hundreds of thousands in it !
Γεια,
Προσπαθώ να λάβω επιστροφή χρημάτων από την Donbet, αλλά τους στέλνετε email. Σας δίνουν γενικούς κανόνες που ακολουθήσαμε αυτό και αυτό. Αλλά αν πετύχετε, ενημερώστε με, καθώς η τράπεζα είναι άχρηστη
Hi,
I am trying to get refund from Donbet also but you email them They give you generic we followed rules this and that. But if you get success let me know as they bank are useless
Με ποιους όρους και προϋποθέσεις το βρήκατε αυτό, τα καζίνο;
In what terms and conditions did you found that, the casinos?
Ναι, στους όρους και τις προϋποθέσεις ή στην πολιτική απορρήτου ανέφερε ότι όλοι οι επεξεργαστές πληρωμών πρέπει να ακολουθούν τους ίδιους κανόνες με το ίδιο το καζίνο.
Είμαι επίσης σε επαφή με την τράπεζά μου με απόδειξη όλων των καταθέσεων και ευθυγραμμίζεται με αυτούς τους εμπόρους με κωδικό διαφορετικό από τον 7995.
Yes in their terms and conditions or privacy policy it stated that all payment processors must follow the same rules as the casino itself.
I am also intouch with my bank with proof of all deposits and it aligns with these merchants with a code other than 7995.
Θα μπορούσατε να στείλετε την προσφορά των όρων και προϋποθέσεων για να μπορέσουμε να την χρησιμοποιήσουμε
Could you send the terms and conditions quote so we could use this please
Απλώς διαβάστε τα κάτω από την ενότητα πληρωμών.
Είτε έτσι είτε αλλιώς, εάν μπορείτε να ταιριάξετε και να στιγματίσετε την οθόνη των καταθέσεων σας και να συμβιβαστεί με την τράπεζα οτιδήποτε άλλο εκτός από το MCC 7995, τότε θα είναι εύκολο κατά τη γνώμη μου.
Εάν δεν μπορείτε να το βρείτε άρρωστο, επιστρέψτε σε όλα τα μηνύματά μου και βρείτε το, αλλά απλώς ρίξτε μια ματιά εκεί.
Just have a read of them its under the payments section.
Either way if you can match up and screenshot your deposits and it alings with the bank anything other than MCC 7995 then it should be easy in my opinion.
If you can't find it ill go back through all my messages and find it but just have a look its there.
Όταν λαμβάνω και κάνω κλικ σε εκεί όρους και προϋποθέσεις, εμφανίζεται μια κενή σελίδα. Τους ζήτησα ακόμη και να μου στείλουν τους όρους και τις προϋποθέσεις, αλλά το email ήταν κενό
When I get and click on there terms and conditions it comes up with a blank page. I even asked them to send me the terms and conditions but they email was blanked
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.