πριν από 2 μήνες
Είχατε πράγματι επιστροφή χρημάτων από το zpdg;
Have you actually had a refund from zpdg?
1
Είχατε πράγματι επιστροφή χρημάτων από το zpdg;
Have you actually had a refund from zpdg?
Υπήρξε κάποιος ανεπιτυχής αντιστροφή χρέωσης με την τράπεζά σας, μετά την ολοκλήρωση του αρχικού βήματος;
Αυτό που εννοώ είναι εάν κάποιος έχει βιώσει ότι ο έμπορος αμφισβητεί την αξίωση και ότι η τράπεζα συμπαρατάσσεται με τον έμπορο.
Have anyone had an unsuccesful chargeback with your bank, after getting through the initial step?
What I mean is if someone has experienced that the merchant disputes the claim, and that the bank sides with the merchant.
Μπορεί κάποιος να στείλει έναν σύνδεσμο προς τους κανονισμούς VISA όπου αναφέρει ότι η χρήση λανθασμένου κωδικού εμπόρου είναι έγκυρος λόγος για αντιστροφή χρέωσης;
Can someone send a link to VISAs regulations where it states that using the wrong merchant code is a valid reason for chargeback?
Μπορεί κάποιος να στείλει έναν σύνδεσμο προς τους κανονισμούς VISA όπου αναφέρει ότι η χρήση λανθασμένου κωδικού εμπόρου είναι έγκυρος λόγος για αντιστροφή χρέωσης;
Can someone send a link to VISAs regulations where it states that using the wrong merchant code is a valid reason for chargeback?
Δεν έχω άμεση πηγή στο χέρι, αλλά μπορείτε να ελέγξετε τον επίσημο ιστότοπο της VISA για την πολιτική αντιστροφής χρέωσης. Συνήθως, ο κωδικός κάρτας εμπόρου (MCC) λαμβάνεται υπόψη στις αντιστροφές χρέωσης, εάν χρησιμοποιήθηκε καταχρηστικά ή εσφαλμένα. Μπορεί επίσης να υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με αυτό στους γενικούς όρους χρήσης της VISA. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την υποστήριξη της VISA για να λάβετε μια ακριβή απάντηση.
I don't have a direct source at hand, but you could check the VISA official website for their chargeback policy. Usually, the Merchant Card Code (MCC) is taken into account in chargebacks if it was used abusively or incorrectly. There may also be information about this in VISA's general terms of use. Alternatively, you can contact VISA support directly to get an accurate answer.
Ich habe keine direkte Quelle zur Hand, aber du könntest auf der offiziellen Webseite von VISA nach den Richtlinien für Rückbuchungen suchen. Normalerweise wird der Händlercode (MCC) bei Rückbuchungen berücksichtigt, wenn er missbräuchlich oder falsch verwendet wurde. Vielleicht gibt es auch Informationen dazu in den allgemeinen Nutzungsbedingungen von VISA. Alternativ kannst du den Support von VISA direkt kontaktieren, um eine genaue Antwort zu bekommen.
Γεια σε όλους,
Έχω μια πραγματικά σκληρή μάχη ακόμα με την chase bank σχετικά με το piexeum και το finnart.io. Το έχουν αφαιρέσει προς το παρόν τη διαδρομή απάτης/απάτης και είπαν ότι θα χρειαστούν έως και 35 εργάσιμες ημέρες. Έχουν περάσει 15 μέρες και δεν θα μου δώσουν καμία πληροφορία εκτός από το ότι προσπαθούν να το διευθετήσουν με τον έμπορο.
Εάν αυτό αποτύχει, θα υποβάλω μια καταγγελία, καθώς σχετίζονται με κρυπτογράφηση και θα έπρεπε να έχουν αποκλειστεί και επίσης να έχουν χρησιμοποιηθεί λάθος MCC.
Όσον αφορά τους όρους βίζας, κάποιος είπε νωρίτερα ότι έλαβαν αντιστροφή χρέωσης για μη έγκυρα δεδομένα 12,7, οπότε εξετάστε το.
Hi all,
I'm having a real hard battle still with chase bank regarding piexeum and finnart.io. they have taken it down the scam/fraud route for now and said it would take upto 35 business days. Its been 15 days and they won't give me any information other than they are trying to sort this out with the merchant.
If this fails I'll put in a complaint as they are crypto related and should have been blocked and also used the wrong MCC.
As for the visa terms someone earlier said they got a chargeback for 12.7 invalid data so look into that.
Δεν έχω άμεση πηγή στο χέρι, αλλά μπορείτε να ελέγξετε τον επίσημο ιστότοπο της VISA για την πολιτική αντιστροφής χρέωσης. Συνήθως, ο κωδικός κάρτας εμπόρου (MCC) λαμβάνεται υπόψη στις αντιστροφές χρέωσης, εάν χρησιμοποιήθηκε καταχρηστικά ή εσφαλμένα. Μπορεί επίσης να υπάρχουν πληροφορίες σχετικά με αυτό στους γενικούς όρους χρήσης της VISA. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε απευθείας με την υποστήριξη της VISA για να λάβετε μια ακριβή απάντηση.
I don't have a direct source at hand, but you could check the VISA official website for their chargeback policy. Usually, the Merchant Card Code (MCC) is taken into account in chargebacks if it was used abusively or incorrectly. There may also be information about this in VISA's general terms of use. Alternatively, you can contact VISA support directly to get an accurate answer.
Ich habe keine direkte Quelle zur Hand, aber du könntest auf der offiziellen Webseite von VISA nach den Richtlinien für Rückbuchungen suchen. Normalerweise wird der Händlercode (MCC) bei Rückbuchungen berücksichtigt, wenn er missbräuchlich oder falsch verwendet wurde. Vielleicht gibt es auch Informationen dazu in den allgemeinen Nutzungsbedingungen von VISA. Alternativ kannst du den Support von VISA direkt kontaktieren, um eine genaue Antwort zu bekommen.
Υπήρξε κάποιος ανεπιτυχής αντιστροφή χρέωσης με την τράπεζά σας, μετά την ολοκλήρωση του αρχικού βήματος;
Αυτό που εννοώ είναι εάν κάποιος έχει βιώσει ότι ο έμπορος αμφισβητεί την αξίωση και ότι η τράπεζα συμπαρατάσσεται με τον έμπορο.
Have anyone had an unsuccesful chargeback with your bank, after getting through the initial step?
What I mean is if someone has experienced that the merchant disputes the claim, and that the bank sides with the merchant.
Θα σας το κάνω όσο πιο απλό γίνεται εδώ.
Εάν έχετε λογαριασμό στο CasinoXXX.com και πληρώνετε με πιστωτική/χρεωστική κάρτα σε αυτό το μέρος, αλλά οι τιμές προκύπτουν από τη δήλωση σας ως "MrAdubuwungoBookSeller" από τη Νιγηρία, τότε σύμφωνα με τους Όρους και Προϋποθέσεις τόσο της Mastercard όσο και της Visa, η πληρωμή μπορεί να σχετίζεται μόνο με προϊόν που πωλείται από τον πωλητή βιβλίων - όχι το καζίνο. Δεν είναι πιθανό να λάβετε κανένα βιβλίο, σωστά; Επομένως, εάν ο έμπορος που εμφανίζεται στο αντίγραφο κίνησης δεν μπορεί να παράσχει αποδείξεις/απόδειξη αγορών, τότε η συναλλαγή μπορεί να χρεωθεί πλήρως. Το CasinoXXX.com δεν μπορεί να αμφισβητήσει τον ισχυρισμό, καθώς αυτό θα έδινε το φάντασμα - ότι στην πραγματικότητα οι συναλλαγές σχετίζονται με τον τζόγο σε έναν παράνομο ιστότοπο - ο τζόγος έχει έναν συγκεκριμένο κωδικό MCC, επομένως η συναλλαγή είναι άκυρη/απάτη.
Το παραπάνω είναι η ουσία των πραγμάτων. Το καζίνο δεν μπορεί να αμφισβητήσει τίποτα.
I will make this as simple as possible for you here.
If you have an account at CasinoXXX.com and pay with a credit/debit card at this place but the values come off your statement as "MrAdubuwungoBookSeller" from Nigeria then under the T&C's of both Mastercard and Visa the payment can only be related to a product sold by the book seller - not the casino. You aren't likely to receive any books are you? Therefore if the merchant appearing on the statement cannot provide receipts/ proof of purchases then the transaction can be fully charged back. CasinoXXX.com cannot dispute the claim as that would give up the ghost - that in fact the transactions are related to gambling at an illegal website - gambling has a specific MCC code so the transaction is invalid/fraud.
The above is the crux of things. The casino cannot actually dispute anything.
Αυτό καταλαβαίνω επίσης, εάν χρησιμοποιούν έναν λανθασμένο κώδικα για να παρακάμψουν έναν νόμο, τότε πώς ή γιατί θα μπορούσαν ποτέ να τον αμφισβητήσουν. Θα σήμαινε παραδοχή της απάτης.
Το Visa 12.7 είναι ο κωδικός που χρησιμοποίησε η εταιρεία της πιστωτικής μου κάρτας και ακολούθησε αυτή τη διαδρομή αντί για τα εμπορεύματα που δεν έλαβαν.
Εάν έχετε ρυθμίσει ένα μπλοκ τζόγου ή χρησιμοποιείτε πιστωτική κάρτα όπου ο νόμος ορίζει ότι δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν για τζόγο στο UK 12.7 κωδικός βίζας δεν θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα, καθώς εάν χρησιμοποιήθηκε ο σωστός κωδικός θα είχε αποκλειστεί.
That’s my understanding too, if they use an incorrect code to bypass a law then how or why would they ever be able to contest it. It would mean admitting fraud.
Visa 12.7 is the code that my credit card company used and they went that route rather than goods not received.
If you have a gambling block set up or credit card use where the law states you cannot use one for gambling in UK 12.7 visa code shouldn’t be any issue as if the correct code was used it would have been blocked.
Ευχαριστώ, το γνωρίζω. Αλλά είχα αντιστροφές χρεώσεων όπου ο έμπορος το αμφισβητεί - όπου έχω κερδίσει. Δεν έχω ιδέα πώς προσπάθησαν να το αμφισβητήσουν. Επομένως, είμαι λίγο περίεργος εάν υπάρχουν περιπτώσεις, όπου ο έμπορος έχει όντως κερδίσει σε μια διαμάχη αντιστροφής χρέωσης (όπου η κατάσταση είναι ακριβώς όπως περιγράφετε, ότι είναι απλώς μια εταιρεία κέλυφος για πληρωμές καζίνο).
Thank you, I am aware of that. But I have had chargebacks where the merchant disputes it - where I have won. I have no idea how they tried to dispute it. So I am just a bit curious if there are any cases, where the merchant has actually won in a chargeback dispute (where the situation is exactly as you describe, that they are just a shell company for casino payments).
Ευχαριστώ, το γνωρίζω. Αλλά είχα αντιστροφές χρεώσεων όπου ο έμπορος το αμφισβητεί - όπου έχω κερδίσει. Δεν έχω ιδέα πώς προσπάθησαν να το αμφισβητήσουν. Επομένως, είμαι λίγο περίεργος εάν υπάρχουν περιπτώσεις, όπου ο έμπορος έχει όντως κερδίσει σε μια διαμάχη αντιστροφής χρέωσης (όπου η κατάσταση είναι ακριβώς όπως περιγράφετε, ότι είναι απλώς μια εταιρεία κέλυφος για πληρωμές καζίνο).
Thank you, I am aware of that. But I have had chargebacks where the merchant disputes it - where I have won. I have no idea how they tried to dispute it. So I am just a bit curious if there are any cases, where the merchant has actually won in a chargeback dispute (where the situation is exactly as you describe, that they are just a shell company for casino payments).
Καμία ιδέα για να είμαι ειλικρινής. Εάν έχουν καταφέρει να κερδίσουν, τότε οι κανόνες δεν έχουν τηρηθεί από την εν λόγω τράπεζα/χρηματοπιστωτικό ίδρυμα.
No idea to be honest. If they have managed to win then rules haven't been followed by said bank/financial institution.
Αυτό καταλαβαίνω επίσης, εάν χρησιμοποιούν έναν λανθασμένο κώδικα για να παρακάμψουν έναν νόμο, τότε πώς ή γιατί θα μπορούσαν ποτέ να τον αμφισβητήσουν. Θα σήμαινε παραδοχή της απάτης.
Το Visa 12.7 είναι ο κωδικός που χρησιμοποίησε η εταιρεία της πιστωτικής μου κάρτας και ακολούθησε αυτή τη διαδρομή αντί για τα εμπορεύματα που δεν έλαβαν.
Εάν έχετε ρυθμίσει ένα μπλοκ τζόγου ή χρησιμοποιείτε πιστωτική κάρτα όπου ο νόμος ορίζει ότι δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε έναν για τζόγο στο UK 12.7 κωδικός βίζας δεν θα πρέπει να υπάρχει πρόβλημα, καθώς εάν χρησιμοποιήθηκε ο σωστός κωδικός θα είχε αποκλειστεί.
That’s my understanding too, if they use an incorrect code to bypass a law then how or why would they ever be able to contest it. It would mean admitting fraud.
Visa 12.7 is the code that my credit card company used and they went that route rather than goods not received.
If you have a gambling block set up or credit card use where the law states you cannot use one for gambling in UK 12.7 visa code shouldn’t be any issue as if the correct code was used it would have been blocked.
Αυτό δεν το καταλαβαίνω καν - επιβεβαιώνεται ως νόμος στο Ηνωμένο Βασίλειο από δικηγόρους που ασχολούνται με αυτόν τον τομέα. Κάπου υπάρχει και νομολογία γύρω από αυτό.
This isn't even my understanding of it - it is confirmed as law in the UK by lawyers who deal in that sector. There is case law around it as well somewhere.
Ξέρω ότι έχουμε συζητήσει στο παρελθόν για το Chase και το δικό μου ήταν ένα χαμηλό ποσό, αλλά μόλις παραπονέθηκα αποφάσισαν να εγκρίνουν την αντιστροφή χρέωσης.
Το Pixeleum ήταν επίσης ένα από τα δικά μου που επιστράφηκαν αρχικά πριν από λίγο καιρό, μέσω της οδού απάτης/απάτης. Αυτό δεν πέρασε κανένα πρόβλημα, αλλά δύο μετά χρειάστηκαν να παραπονεθώ και μετά μου έστειλαν μήνυμα λέγοντας τι θα το λύσει, είπα επιστροφή χρέωσης και το έκαναν εκεί και μετά. Δεν είμαι σίγουρος αν η αξία είναι ένας παράγοντας, καθώς ήταν μόνο 40 £ για το καθένα.
I know we have discussed before about Chase and mine was a low amount, but as soon as I complained they then decided to authorise the chargeback.
Pixeleum was also one of mine that was originally refunded a while back, via the fraud/scam route. That went through no bother but two after that needed me to complain and then they messaged saying what will resolve it, I said chargeback and they did it there and then. Not sure if value is a factor as it was only £40 on each one.
Παιδιά. Ελπίζω να έχετε καλύτερη τύχη από εμένα γιατί αυτοί οι τύποι είναι απαίσιοι.
Το ZPDG είναι fundof.me
είναι μια πληρωμή που χρησιμοποιούν με την ονομασία Zap, είναι ένας ιστότοπος για «φιλοδώρημα δημιουργών», αλλά δεν θα σας πουν ποιον δώσατε υποδείξεις βομβαρδίστε τους
Guys. I hope you have better luck than me because these guys are awful.
ZPDG is fundof.me
it’s a payment they use called Zap it’s a website for ‘tipping creators’ but they won’t tell you who you tipped bombard them
Ευχαριστώ φίλε - είναι από αυτά που δεν μπόρεσα να κρατήσω. Είχες κάποια επικοινωνία μαζί τους;
Thanks mate - they're one I've not been able to get ahold of. Have you had any communication with them?
Ήταν με πιστωτική κάρτα;
Πώς υποβάλατε την αντιστροφή χρέωσης; Ηλεκτρονική φόρμα ή τηλέφωνο; Χρησιμοποιήσατε αρχικά το πρότυπο που έχουν δημοσιεύσει οι προηγούμενοι χρήστες με όλα τα στοιχεία σας;
Was this with credit card?
How did you lodge the chargeback? Online form or phone? Did you use the template previous users have posted with all your evidence to begin with?
Γεια σου φίλε,
όχι ήταν με χρεωστική κάρτα και χρησιμοποίησα το πρότυπο και τα αποδεικτικά στοιχεία το μόνο που λαμβάνω είναι επειδή είναι ένα διαδικτυακό καζίνο, θα είναι δύσκολο, αλλά δεν με ακούει υποφέρω με τραυλισμό, γι' αυτό παλεύω στο τηλέφωνο στις καλύτερες στιγμές. Δεν ξέρω αν καταλαβαίνουν τι προσπαθώ να τους πω ή αν υποθέτουν αυτό που προσπαθώ να τους πω, αλλά έχω ξεκινήσει τα παράπονα για να δω τι συμβαίνει εκεί
Hi mate,
no it was with debit card and I used the template and evidence all I keep getting is because it’s a online casino it will be tricky but no1 is listening to me I suffer with a stammer so I struggle on The phone at the best of times so I don’t know if they understand what I am trying to say to them or if they are assuming what I am trying to say to them but I have started the complaints to see what happens there
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.