Ναι, αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε. Κάποιοι απαντούν πραγματικά και επιστρέφουν χρήματα.
Δεύτερον, επικοινωνήστε με την τράπεζά σας, ζητήστε αντιστροφή χρέωσης και δείξτε την απόδειξη ότι προσπαθήσατε να επικοινωνήσετε μαζί της.
Τρίτον, επικοινωνήστε με την οικονομική σας αρχή.
Είχα και πολλές συναλλαγές. Τα πέρασα όλα και πληκτρολόγησα όλα τα ονόματα εμπόρων και έτσι η τράπεζα μπόρεσε να εντοπίσει όλες τις συναλλαγές με βάση αυτό
Yes, that's the best way to start. Some do actualy reply and are refunding.
Secondly, then contact your bank, ask for a chargeback and show the proof you've tried to contact them.
Thirdly, contact your fincancial authority.
I had a lot of transactions too. I went through them all and typed out all the merchant names so and the bank was able to locate all the transactions based on that
Όποιος είχε επιτυχία με payop ή falcora finance - μπορείς να μου πεις πώς πήρες τα χρήματά σου πίσω; Η Monzo δεν με βοηθά, η payop απέρριψε το παράπονό μου και η jokabet δεν απαντά
Anyone who’s had success with payop or falcora finance - can you tell me how you got your money back ? Monzo aren’t helping me, payop have rejected my complaint and jokabet aren’t replying
Ευχαριστώ!
για τον κωδικό του εμπόρου πώς τον βρίσκεις; Φυσικά διαφορετικές τράπεζες, αλλά βλέπω μεγάλες σειρές αριθμών στο "μήνυμα", οπότε δεν είμαι σίγουρος αν είναι μία από αυτές
δεν έχω ελέγξει ακόμα στον υπολογιστή καθώς ταξιδεύω αυτή τη στιγμή, οπότε ίσως είναι πιο ξεκάθαρο εκεί
Thanks!
for the merchant code how are you finding it? Of course different banks, but I see long strings of numbers in the "message" so not sure if it’s one of them
haven’t checked on computer yet as I’m travelling at the moment so maybe it’s clearer there
Δεν μπορώ να δω τους κωδικούς εμπόρου, αλλά έχω ένα μπλοκ τζόγου στην κάρτα μου, το οποίο παρακάμπτεται από αυτά τα καζίνο, επομένως χρησιμοποιούν λανθασμένους κωδικούς εμπόρων, διαφορετικά θα παραλαμβάνονταν από το μπλοκ τζόγου μου.
Ποιο καζίνο χρησιμοποιήσατε;
I cannot see the merchant codes, but I have a gambling block on my card which was bypassed by these casinos, so they are all using incorrect merchant codes, otherwise they would be picked up by my gambling block.
What casino did you use?
Θα στείλω μήνυμα σε αυτούς τους ιστότοπους αμφιβάλλω ότι θα απαντήσουν και θα τους στείλω στιγμιότυπα οθόνης και στη συνέχεια θα τους παραδοθεί! σαν να αγοράζω άρωμα και έπιπλα από την Aftica!
Im going to message these sites doubt they will reply though and send them screenshots then its over to them ! as if id buy perfume and furniture from Aftica !
Ειλικρινά είναι πάρα πολλά για χαρτογράφηση, αλλά είναι όλα κάτω από το Dama NV
Ορισμένα εμφανίζονται σωστά ως το καζίνο, τότε ένα ολόκληρο φορτίο αναφέρεται ως σκουπίδια.
Πιστεύω ότι οι περισσότεροι είναι λάθος κωδικός εμπόρου επειδή η τράπεζά μου τους κατηγοριοποιεί και εμφανίζονται ως "άγνωστοι" ως επί το πλείστον. Τα αξιόπιστα καζίνο, όπως η unibet, εμφανίζονται σωστά ως τζόγος
Honestly too many to map, but they’re all under Dama N.V
some show correctly as the casino, then a whole load are listed as junk.
i feel most are wrong merchant code because my bank categorises them and they show as "unknown" mostly. Reputable casinos like unibet show as gambling correctly
Γεια σε όλους.
Έτσι, σκέφτομαι να επικοινωνήσω με τους παρόχους της τράπεζας/καρτών μου και να τους εξηγήσω ότι οι πολλαπλές συναλλαγές στους λογαριασμούς μου είναι κωδικοποιημένες και δεν έχω χρησιμοποιήσει ή λάβει ποτέ κάτι από τις εταιρείες που με έχουν χρεώσει. Υπάρχουν εκατοντάδες συναλλαγές συνολικού ύψους περίπου 15.000 £ σε 5 κάρτες. Η πλειοψηφία είναι πιστωτικές κάρτες και μου άφησε χρέος αξίας άνω των 20 χιλιάδων λιρών. Παρακαλώ μην κρίνετε.
Πώς θα το ξεκινούσα ποτέ με τις τράπεζές μου; Θα χρειαστεί να συμπληρώσω έντυπα αμφισβήτησης για όλα αυτά ή να υποβάλω μια καταγγελία στην τράπεζα για διερεύνηση;
οποιαδήποτε βοήθεια θα εκτιμούσα ιδιαίτερα καθώς νιώθω ότι πνίγομαι!
Hi Everyone.
So, I’m thinking of contacting my bank/card providers and explaining to them that the multiple transactions on my accounts are miss coded and I’ve never used or received anything from the companies that have charged me. There are hundreds of transactions totalling around £15K across 5 cards. The majority are credit cards and has left me on over £20K worth of debt. Please don’t judge.
How would I ever start this with my banks?; would I need to complete dispute forms for all of these or submit a complaint to the bank to investigate?
any help would be greatly appreciated as I feel like I’m drowning!
Μου ζήτησε ένας έμπορος να μου στείλει μια selfie με την ταυτότητά μου και τη χρεωστική μου κάρτα.
να το κάνω;
Ι was asked by a merchant to send me a selfie with my ID and my debit card.
to do it?
Εξαρτάται με ποιον κάνετε τράπεζα.
Ο Chase το έκανε μέσω ζωντανής συνομιλίας.
Το Barclaycard είναι μια φόρμα διαφωνίας και μπορείτε να επισυνάψετε επιστολές και email κ.λπ.
Έχετε δει την επιστολή του τραπεζικού προτύπου για να τους στείλετε;
Depends who you bank with.
Chase did it via live chat.
Barclaycard it’s a dispute form and you can attach letters and emails etc.
Have you seen the banking template letter to send them?
Όχι, δεν έχω, θα θέλατε να το μοιραστείτε; Ευχαριστώ
No I haven’t, would you mind sharing? Thanks
Σας γράφω για να ζητήσω επίσημα αντιστροφή χρέωσης για πρόσφατες συναλλαγές που έχουν υποβληθεί σε επεξεργασία στον λογαριασμό μου. Τα στοιχεία της συναλλαγής έχουν ως εξής.
Ημερομηνία συναλλαγής: [Ημερομηνία συναλλαγής] Ποσό: [Ποσό συναλλαγής] Όνομα εμπόρου: [Όνομα εμπόρου]
Ως κάποιος που παλεύει με τον εθισμό στον τζόγο, ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΑΝΑΛΟΓΑ: Είχα τοποθετήσει ένα μπλοκ τζόγου στον λογαριασμό μου πριν από αρκετά χρόνια για να αποτρέψω τυχόν συναλλαγές που σχετίζονται με τον τζόγο.
Δυστυχώς, πρόσφατα υποτροπίασα και κατέθεσα χρήματα σε ένα διαδικτυακό καζίνο. Παρά το μπλοκ τζόγου που υπήρχε, το καζίνο χρησιμοποίησε έναν δόλιο έμπορο για να συγκαλύψει την πραγματική φύση της συναλλαγής, παρακάμπτοντας έτσι το μπλοκ χρησιμοποιώντας έναν λανθασμένο Κωδικό Κατηγορίας Εμπόρων (MCC).
Αυτή η πρακτική, γνωστή ως "ξέπλυμα συναλλαγών", παραβιάζει ευθέως τους κανονισμούς της Mastercard και πληροί τις προϋποθέσεις για τη συναλλαγή για αντιστροφή χρέωσης. Η σκόπιμη χρήση ενός δόλιου εμπόρου από το καζίνο για να παρακάμψει το μπλοκ τζόγου αποτελεί σαφή παραβίαση των κανόνων της Mastercard. Εάν το MCC είχε ρυθμιστεί σωστά, η συναλλαγή δεν θα είχε εξουσιοδοτηθεί.
Έκανα το προληπτικό βήμα για τη θέσπιση περιοριστικών μέτρων για την αποφυγή τυχερών παιχνιδιών, αλλά η σκόπιμη και παράνομη πρακτική του ξεπλύματος συναλλαγών εκμεταλλεύτηκε μια ευπάθεια στο σύστημα, διευκολύνοντας αυτήν τη συναλλαγή παρά τον αποκλεισμό.
Παρόλο που εξουσιοδότησα τη συναλλαγή, δεν έλαβα προϊόντα ή υπηρεσίες από αυτόν τον έμπορο. Τα χρήματα κατευθύνθηκαν στο διαδικτυακό καζίνο, το οποίο χρησιμοποίησε αυτόν τον έμπορο για να παρακάμψει τους περιορισμούς τζόγου στον λογαριασμό μου. Η αναμενόμενη ημερομηνία παράδοσης για οποιαδήποτε αγαθά ή υπηρεσίες, εάν ισχύει, θα είναι η ίδια με την ημερομηνία της συναλλαγής. Ωστόσο, επειδή δεν παρασχέθηκαν αγαθά ή υπηρεσίες από τον έμπορο, ζητώ αντιστροφή χρέωσης.
Υπό το φως αυτών των περιστάσεων, σας παρακαλώ να επεξεργαστείτε μια αντιστροφή χρέωσης για το πλήρες ποσό της συναλλαγής. Εκτιμώ την κατανόησή σας και την άμεση προσοχή σας σε αυτό το θέμα.
Σας ευχαριστούμε για τη βοήθειά σας.
Αλλάξτε τη Mastercard για visa εάν υπάρχει
I am writing to formally request a chargeback for recent transactions processed on my account. The details of the transaction are as follows.
Date of Transaction: [Date of Transaction] Amount: [Transaction Amount] Merchant Name: [Merchant Name]
As someone struggling with gambling addiction, EDIT ACCORDINGLY: I had placed a gambling block on my account several years ago to prevent any gambling-related transactions.
Unfortunately, I recently relapsed and deposited funds to an online casino. Despite the gambling block in place, the casino employed a fraudulent merchant to disguise the true nature of the transaction, thereby bypassing the block by using an incorrect Merchant Category Code (MCC).
This practice, known as "transaction laundering," is in direct violation of Mastercard regulations and qualifies the transaction for a chargeback. The casino's intentional use of a fraudulent merchant to circumvent the gambling block is a clear breach of Mastercard rules. If the MCC had been correctly set, the transaction would not have been authorized.
I took the proactive step of setting up restrictive measures to avoid gambling, but the purposeful and illegal practice of transaction laundering exploited a vulnerability in the system, facilitating this transaction despite the block.
Although I authorized the transaction, I did not receive any goods or services from this merchant. The funds were directed to the online casino, which used this merchant to bypass the gambling restrictions on my account. The expected delivery date for any goods or services, if applicable, would be the same as the transaction date. However, since no goods or services were provided by the merchant, I am requesting a chargeback.
In light of these circumstances, I kindly request that you process a chargeback for the full amount of the transaction. I appreciate your understanding and prompt attention to this matter.
Thank you for your assistance.
Change Mastercard for visa if applicable
Βρίσκομαι στη διαδικασία σύνταξης ενός μεγάλου email στην τράπεζά μου σχετικά με μια καταγγελία πριν την υποβάλω στον Διαμεσολαβητή ανάλογα με το αποτέλεσμα. Κράτα με ενήμερο για το πώς τα πας 🙂
I am in the process of drafting a big email to my bank regarding a complaint before raising it with the ombudsman depending on the outcome. Keep me updated on how you get on 🙂
Ο Chase με απέρριψε μέσω ζωντανής συνομιλίας, έπρεπε να περάσει από τον Διαμεσολαβητή μαζί τους
Chase rejected me via live chat, had to go through the ombudsman with them
Γεια σου Παύλο,
Συντάσσω ακόμα ένα μεγάλο email σχετικά με την καταγγελία μου στο Natwest. Απλώς αναρωτιέμαι τι βάζετε στο δικό σας κ.λπ. Θα μπορούσατε να στείλετε οποιαδήποτε επικοινωνία με τον εαυτό σας μόνο και μόνο για να βεβαιωθώ ότι το κάνω σωστά;
Επίσης, δεν είχα ποτέ απάντηση από την τράπεζα όταν επικοινώνησα μαζί τους σχετικά με αυτές τις συναλλαγές, επικαλούμενος πρόβλημα τζόγου και τους ζήτησα να διερευνήσουν ορισμένες συναλλαγές τον Ιούνιο/Ιούλιο. Πιστεύετε ότι αυτό είναι λόγος; Ποτέ δεν με σημάδεψαν πουθενά (ακόμη κι αν όλοι ξέρουμε πού είναι η βοήθεια) και επίσης δεν αναγνώρισαν ένα email που έδειχνε νομιμοποίηση συναλλαγών! Πρέπει σίγουρα να υπάρχουν λόγοι για μένα;
Υπάρχουν 6 εταιρείες που ψάχνω να χτυπήσω, η grotobook/mydates, η bitsent eu/fomiline/goriwire, η ets*wave και η pixeleum. Αναφέρω ότι ψάχνω να πάω στον διαμεσολαβητή;
Hi Paul,
I am still drafting a big email regarding my complaint to Natwest. Just wondering what you put in yours etc. Would you be able to send over any communication with yourself just so I can ensure I do this properly?
Also, I never had a reply from the bank when I contacted them regarding these transactions, pleading of a gambling problem and asked them to investigate certain transactions back in june/July. Do you think this is grounds? They never signposted me anywhere (even tho we all know where the help is) and they also didn't acknowledge an email that showed transaction laundering in place! There must grounds there for me surely?
There are 6 companies I'm looking to hit, grotobook/mydates, bitsent eu/fomiline/goriwire, ets*ewave and pixeleum. Do I mention that I am looking to go to the ombudsman?
Κέρδισες με τον Συνήγορο του Πολίτη; Ποιες εταιρείες στοχεύσατε παρακαλώ; 🙂
Did you win with the ombudsman? What companies did you target please? 🙂
Εξακολουθούν να βρίσκονται σε εξέλιξη, επικοινωνούν με την καταδίωξη για την αναφορά τους και με ζήτησαν για τη δική μου πλευρά της ιστορίας, targeted goldenbet/santeda bv, χρησιμοποίησαν έναν έμπορο nikotpf που παραδέχτηκαν ότι ήταν τρίτος και χρησιμοποιούσαν λάθος κωδικούς εμπόρου, οπότε είμαι αισιόδοξος, επίσης δεν είχε καμία άδεια όταν έγιναν οι συναλλαγές
Still ongoing, they're contacting chase for their report, and have asked me for my side of the story, targeted goldenbet/santeda b.v., they used a nikotpf merchant which they admitted was third party and used the wrong merchant codes so i'm hopeful, also had no license whatsoever when the transactions happened
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.