πριν από 3 μήνες
Υπέροχα νέα, συνέχισε να τα σφυρίζεις φίλε.
Great news, keep on hammering them mate.
0
Υπέροχα νέα, συνέχισε να τα σφυρίζεις φίλε.
Great news, keep on hammering them mate.
Δεν ήταν αυτοί, αλλά αυτός είναι ο πιο εύκολος δρόμος για να πάτε στην τράπεζα, αμφιβάλλω ότι ο δικός σας τρόπος θα πλυθεί πια μαζί τους
It was not them but that is the easiest route to go the bank I doubt your own way will wash anymore with them
Ευχαριστώ φίλε, υπάρχουν πολλά ακόμα, συνεχίζουμε!
thanks mate, plenty more to go, we keep at it!
Νομίζω ότι είναι easycourses.pro
Απαντούν αλλά θέλουν selfies όταν κρατούν ταυτότητα πριν θέλουν να κάνουν οτιδήποτε λένε.
I think it is easycourses.pro
They reply but want selfies when holding ID-card before they want to do anything they say.
Ευχαριστώ! Φαίνεται να χρησιμοποιούν διαφορετικούς ιστότοπους.
Η https://helpersm.com/ αναφέρει επίσης "Apperator LTD" στον ιστότοπο.
είναι ούτως ή άλλως καλό να γνωρίζετε, ώστε να ξέρετε τι να γράψετε στη Revolut όταν κάνετε αντιστροφή χρέωσης για όσα δεν έχετε λάβει 🙂
Thanks! They seem to use different websites.
https://helpersm.com/ also says "Apperator LTD" down on the website.
it's anyway good to know so you know what to write to Revolut when you do a chargeback on what you haven't received 🙂
Ναι, είναι πιθανώς τα ίδια άτομα πίσω από τις δύο τοποθεσίες.
Φροντίστε επίσης να γράψετε μια σωστή αλληλογραφία στον apperator. Νομίζω ότι δεν το έκανα αρκετά καλά, οπότε η revolut οδήγησε τη διαφωνία μου σε απάτη και μετά την απέρριψε. 🙁
Yeah, they are probably the same people behind both sites.
also make sure to write a correct mail to apperator. I think I didnt do it good enough so revolut moved my dispute to fraud and then declined it. 🙁
Ότι δεν παρήγγειλα ούτε έλαβα κανένα εμπόρευμα από αυτούς περισσότερο ή λιγότερο.
That I did not order or recieve any goods from them more or less.
Πόσος χρόνος χρειάστηκε αν δεν σας πειράζει να ρωτήσω, πάντα πίστευα ότι θα μπορούσαν να το κάνουν το συντομότερο δυνατό, αλλά φαίνεται σαν barclaycard και chase να παίρνουν το χρόνο τους στο δικό μου
How long did it take if you don’t mind me asking, I always thought they could do it ASAP but seems like barclaycard and chase take their time on mine
οι συναλλαγές μου έγιναν στις 7, έπρεπε να περιμένω μέχρι τις 21 για να κάνω τη διαφορά, μετά έλαβα τα χρήματά μου σήμερα
my transactions were made on the 7th, i had to wait till the 21st to make the dispute, then i received my money today
Εάν δεν μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι ο έμπορος είναι νόμιμος, τότε σίγουρα προστατεύετε πρώτα τον πελάτη σας, τρομερή εταιρεία
if they cannot confirm the merchant is legit then surely you protect your customer first, terrible company
Ξέρω ότι ο Nathan πρέπει να ακολουθήσω τη διαδρομή χωρίς ανοησίες τώρα που έχω δουλειά, ξεκινώντας με το να τους ζητήσω περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το πού πήγαν οι πληρωμές! Το μόνο που μπορώ να δω είναι ιστοσελίδες ψεύτικης εμφάνισης στην Αφρική, σίγουρα αυτό προορίζεται να κάνει μια τράπεζα!
I know Nathan I need to take the no nonsense route now got work to do starting with asking them for more details on where the payments went ! all I can see are fake looking websites in Africa surely this is what a bank is meant to do !
ναι, αν μπορείτε να ανακαλύψετε ότι είναι δύσπιστοι με μια γρήγορη αναζήτηση στο google, σίγουρα έχουν πρόσβαση σε περισσότερες πληροφορίες για να αποδείξουν ότι αυτοί οι έμποροι δεν είναι νόμιμοι
yeah, if you can find out they're dodgy with a quick google search, surely they have access to more information to prove that these merchants are not legitimate
Νομίζω ότι φοβούνται ότι εάν η αντιστροφή χρέωσης απορριφθεί ή ο έμπορος το παλέψει, μπορεί να είναι οικονομικά υπεύθυνοι. Ωστόσο, αν πάει στον Διαμεσολαβητή επειδή δεν έκανε αντιστροφή χρέωσης, τότε είναι ακόμα υπεύθυνοι, οπότε δεν καταλαβαίνω γιατί δεν προσπαθούν τουλάχιστον
I think they're scared that if the chargeback gets declined or the merchant fights it, they may be financially liable. However, if it goes to the Ombudsman because they didn't chargeback, then they are still liable, so I don't see why they don't at least try
Αυτό ακριβώς είπα στον Chase, αντιστροφή χρέωσης και μετά ανησυχήστε για αυτό αργότερα. Νομίζω ότι οι πιστωτικές κάρτες είναι πιο χρήσιμες λόγω των μπλοκ τζόγου κ.λπ
This is exactly what I said to Chase, chargeback then worry about it later. I think the credit cards are more helpful due to the gambling blocks etc
ναι, αυτό που πήρα πίσω χθες ήταν στην πιστωτική μου κάρτα. Δεν έχω ακόμα τύχη με την τράπεζά μου. Έχω μια καταγγελία ανοιχτή μαζί τους και έθεσα στον Διαμεσολαβητή, περιμένοντας ακόμη απάντηση και από τους δύο.
yeah, the one i got back yesterday was on my credit card. I've still had no luck with my bank yet. I have a complaint open with them and I have raised to the Ombudsman, still waiting on a reply from both.
Είναι η ιδέα να βγάλετε Google τις εταιρείες ψεύτικων συναλλαγών και να τους γράψετε;
Έχω εκατοντάδες, λίγο συγκλονισμένοι από πού να ξεκινήσω…
όταν ελέγχω την απόδειξη συναλλαγής δεν βλέπω καθαρό κωδικό εμπόρου (4ψήφιο). Πώς μπορώ να τα βρω για να δω αν είναι απάτη; Ίσως οι τράπεζές σας το δείχνουν πιο εύκολα
Δυστυχώς όλες οι συναλλαγές μου είναι περίπου 20 € εδώ και εκεί, αλλά αθροίζονται σε χιλιάδες, οπότε θα ανοίξουν πολλές υποθέσεις 🙁
διαβάστε τις τελευταίες 50 σελίδες, μπράβο σε όλους για την καταπολέμηση αυτών των απατών
Is the idea to basically Google the fake transaction companies and write to them?
I have hundreds, a little overwhelmed where to start…
when I check on the transaction receipt I don’t see a clear merchant code (4 digit). How do I find these to see if it’s fraudulent? Maybe your banks show it easier
sadly all my transactions are like 20€ here and there but add up to thousands, so will be a lot of cases to open 🙁
read around the last 50 pages, well done everyone for fighting these frauds
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.