πριν από 3 μήνες
I thank you
I just need a template on how to request a refund
Σε ευχαριστώ
Απλά χρειάζομαι ένα υπόδειγμα πως να ζητήσω επιστροφή καταθέσεων
0
I thank you
I just need a template on how to request a refund
Σε ευχαριστώ
Απλά χρειάζομαι ένα υπόδειγμα πως να ζητήσω επιστροφή καταθέσεων
Πήρα αυτό από τη Revolut σχετικά με το KeyGo:
Όνομα: KeyGo
Κατηγορία εμπόρου: Ψηφιακά αγαθά: Παιχνίδια
Τοποθεσία: 128 City Road, Λονδίνο, Ηνωμένο Βασίλειο, Ec1v 2nx, Λονδίνο, GB
Αλλά ακόμα δεν μπορώ να βρω πουθενά αυτόν τον έμπορο.
Got this from Revolut about KeyGo:
Name: KeyGo
Merchant categorie: Digital Goods: Games
Location: 128 City Road, London, United Kingdom, Ec1v 2nx, London, GB
But I still can’t find that merchant anywhere.
Φαντάζομαι ότι σχετίζεται με αυτόν τον περίεργο ιστότοπο: https://keygo.io/
I would imgaine it's related to this dodgy site: https://keygo.io/
Εάν κάνετε κύλιση προς τα πίσω, μπορείτε να δείτε το email μου, η άποψή μου ήταν ότι δεν δέχεται παίκτες από το Ηνωμένο Βασίλειο που δεν είναι σίγουροι αν είστε στο Ηνωμένο Βασίλειο;
If you scroll back through you can see my email, my point was it doesn’t accept UK players not sure if you are UK based?
Έχω επίσης σκεφτεί το Keygo.io. Είναι το ίδιο λογότυπο που υπάρχει στις συναλλαγές μου.
Ωστόσο, φυσικά, δεν απαντούν σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και δεν μπορώ να συνδέσω την επιχείρηση ενοικίασης δωματίων με προϊόντα ψηφιακών παιχνιδιών.
I have also been considering Keygo.io. It’s the same logotype thats on my transactions.
However they are not, of course, responding to any emails and I can’t link their rent a room buisiness to digital game products.
Δεν νομίζω ότι αυτή η επιχείρηση υφίσταται στην πραγματικότητα, νομίζω ότι είναι απλώς ένα μέτωπο για τις επικίνδυνες συναλλαγές
I don't think that business actually exists, I think it's just a front for the dodgy transactions
Είναι ενδιαφέρον ότι υπάρχει μια τράπεζα που προτείνει ότι οποιοσδήποτε έμπορος τρίτου μέρους είναι "επεξεργαστής πληρωμών" και δεν υπάρχει έγκυρος λόγος για αντιστροφή χρέωσης κάτω από το 12,7 επειδή έχει επεξεργαστεί σωστά την πληρωμή και δεν απαιτείται να έχει MCC που σχετίζεται με τον τζόγο επειδή είναι ουσιαστικά μεσάζων στη συναλλαγή με το καζίνο
Interestingly there is a bank that is suggesting that any 3rd party merchant is a ‘payment processor’ and there is no valid grounds for a chargeback under 12.7 because they have correctly processed the payment and are not required to have a gambling related MCC because they are essentially a middleman to the transaction with the casino
χρειάζεστε βοήθεια με το Mydates/Grotobook, Λονδίνο. και Apparator, Εδιμβούργο.
Όπως καταλαβαίνω, είναι εντελώς αδύνατο να πάρεις τα χρήματα πίσω αν επικοινωνήσεις μαζί τους;
θα ήταν διασκεδαστικό αν κάποιος πέτυχε με κάποιο τρόπο και πώς το έκανε.
Υποθέτω ότι μπορώ να κάνω αντιστροφή χρέωσης μέσω Revolut για κάθε ενδεχόμενο.
need help with Mydates/Grotobook, London. and Apparator, Edinburgh.
As I understand it, it is completely impossible to get the money back if you contact them?
would have been fun if someone succeeded in some way and how they went about it.
I guess I can do a chargeback via Revolut just in case.
ποια τράπεζα το λέει αυτό; Καθώς η διαδικασία αυτής της νομιμοποίησης συναλλαγών έρχεται σε αντίθεση με τους όρους της Mastercard και της Visa
which bank is saying this? As the process of this transaction laundering goes against both Mastercard and Visa terms
Δεν είμαι πολύ σίγουρος πώς λειτουργεί το PayOp, αλλά έχουν κάποιο άτομο στο οποίο έχουν στείλει τα χρήματα; Δοκιμάστε να τους ρωτήσετε / παραπονεθείτε απευθείας στην τράπεζά σας
Not too sure how PayOp work, but do they have a person they have sent the money to? Try questioning them / complain directly with your bank
Απλώς επικοινωνήστε με το email τους και, στη συνέχεια, στείλτε email στο fca και προωθήστε αυτό το email σε αυτούς
Just contact their email and then email the fca and forward that email onto them
Brother πώς να λαμβάνω αναφορές για εταιρείες της Νιγηρίας;
Κάποιος ιστότοπος;
Brother how to get reports of Nigeria companies?
Any website?
Ευχαριστώ! Μόλις το έκανα, ελπίζω να γίνει κάτι 🙂
Thanks! I just did, hopefully something will happen🙂
Τα πήρα όλα πίσω με αντιστροφές τραπεζικών χρεώσεων
I got it all back with bank chargebacks
Υπέροχα ευχαριστώ 👌 Χρησιμοποίησες το Revolut;
Εάν κάποιος έχει πληροφορίες σχετικά με το "Apparator*help, Edinburgh" έχει μόνο 1 μετασχηματισμό σε αυτόν.
Awesome thanks 👌 did you use Revolut?
If anyone have information about "Apparator*help, Edinburgh" only have 1 transformation to them tho.
Πήρα μια επιστροφή χρημάτων για έναν από τους εμπόρους! ναι
I got a chargeback refund for one of the merchants! yay
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.