πριν από 2 μήνες
Πόσο καιρό χρειάστηκε η jokabet για να σας απαντήσει από την ημερομηνία του πρώτου σας email;
How long did jokabet take to respond to you from the date of your first email?
0
Πόσο καιρό χρειάστηκε η jokabet για να σας απαντήσει από την ημερομηνία του πρώτου σας email;
How long did jokabet take to respond to you from the date of your first email?
Η αρχική απάντησή τους ήταν εντός μιας ημέρας αν θυμάμαι καλά, ωστόσο έπρεπε να περιμένω περίπου 2-3 εβδομάδες πριν μου επιστρέψουν τα χρήματα, ήμουν αμείλικτος στο να τους κυνηγήσω και να στείλω μηνύματα κ.λπ.
Their initial response was within a day if I remember rightly, however I had to wait about 2-3 weeks before they refunded me, I was relentless in chasing them and sending messages etc
Αύξησα τις αντιστροφές χρέωσης στο κεφάλαιο ένα και έλαβα μια απάντηση, οι συναλλαγές δεν καλύπτονται ως απάτη! Συμπλήρωσα συγκεκριμένα μια φόρμα αντιστροφής χρέωσης και την έστειλα και δεν ζήτησα ποτέ να δηλωθούν ως απάτη! είτε είναι ανόητοι είτε το κάνουν όχι μια τεράστια αξίωση £300 αλλά ο Ιησούς!
I raised chargebacks to capital one and got a reply the transactions are not covered as fraud ! I specifically completed a chargeback form and sent it and never asked for them to be raised as fraud ! they are either daft or acting it not a massive claim £300 but jesus !
Μόλις την περασμένη εβδομάδα από την επιστροφή του Capital one / mybookie.ag. Με έχουν καλέσει 2 φορές βασικά ζητώντας τα χρήματα (850$) πίσω ή με στέλνουν σε συλλογές. Γέλασα τόσο δυνατά και έκλεισα το τηλέφωνο. Φαίνεται τρελός μιας και μου στέλνει email τα ίδια σκατά 😂😂😂 ευχαριστώ για την επιστροφή χρημάτων ηλίθιοι
Just in the past week since charging back Capital one / mybookie.ag. They have called me 2 times basically begging for the money (850$) back or they’re sending me to collections. I laughed so hard and hung up. He seems mad since he’s been emailing me the same shit 😂😂😂 thanks for the money back idiots
σκέφτηκα να μοιραστώ κάποιες πληροφορίες σε περίπτωση που δεν είχαν ήδη κοινοποιηθεί. Η Visa έχει το δικό της σύστημα αναφοράς για εσφαλμένη κωδικοποίηση εμπόρων και λειτούργησε πριν από μερικά χρόνια, όταν είχα ένα πρόβλημα με τις τράπεζες να αρνούνται την αντιστροφή χρέωσης. Εάν μεταβείτε σε αυτόν τον σύνδεσμο, συμπληρώστε τον και, αφού λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει μια έρευνα, προωθήστε το στον υπεύθυνο επεξεργασίας πληρωμών και, στη συνέχεια, θα κάνει κάτι γι 'αυτό. Λειτουργεί μόνο για όσους έχουν χρησιμοποιήσει κάρτες visa
thought I’d share some info in case it wasn’t already shared. Visa have their own reporting system for merchant miscoding and it worked a few years ago when I had an issue with banks declining chargeback . If you go to this link, fill it out then once you receive an email confirming an investigation, forward it to the payment processor, then they’ll do something about it. It only works for those who have used visa cards
σκέφτηκα να μοιραστώ κάποιες πληροφορίες σε περίπτωση που δεν είχαν ήδη κοινοποιηθεί. Η Visa έχει το δικό της σύστημα αναφοράς για εσφαλμένη κωδικοποίηση εμπόρων και λειτούργησε πριν από μερικά χρόνια, όταν είχα ένα πρόβλημα με τις τράπεζες να αρνούνται την αντιστροφή χρέωσης. Εάν μεταβείτε σε αυτόν τον σύνδεσμο, συμπληρώστε τον και, αφού λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που επιβεβαιώνει μια έρευνα, προωθήστε το στον υπεύθυνο επεξεργασίας πληρωμών και, στη συνέχεια, θα κάνει κάτι γι 'αυτό. Λειτουργεί μόνο για όσους έχουν χρησιμοποιήσει κάρτες visa
thought I’d share some info in case it wasn’t already shared. Visa have their own reporting system for merchant miscoding and it worked a few years ago when I had an issue with banks declining chargeback . If you go to this link, fill it out then once you receive an email confirming an investigation, forward it to the payment processor, then they’ll do something about it. It only works for those who have used visa cards
Σας ευχαριστώ!
μόλις έγραψες ότι κάνουν λάθος κωδικοποίηση και δεν αγόρασες ποτέ κάτι από εκεί. Ή ότι ήταν για το Casino και έκαναν λάθος κωδικοποίηση. Σας ευχαριστώ
Thank you!
did u just write that they miscoding and u Never bought there something. Or that it was for Casino and they miscoding. Thank you
Έστειλα μήνυμα στο twitter της mastercard του Ηνωμένου Βασιλείου, ζήτησαν κάποιες λεπτομέρειες και τις προώθησαν σε μια άλλη ομάδα από την πλευρά τους, δεν είχα λάβει ακόμη απάντηση από αυτούς, έχουν περάσει μερικές εβδομάδες, όπως και το FOS
i messaged the uk mastercard twitter, they asked for some details and forwarded it to another team on their side, not heard back from them yet, been a couple weeks, same with the FOS
Ακόμα σε διάλογο μαζί τους, έτσι όχι αυτή τη στιγμή, αλλά είστε πολύ απότομοι για κάποιον που ζητά βοήθεια
Still in dialogue with them so not at the moment but you are very abrupt for someone who’s asking for help
Το νήμα έχει συρρικνωθεί αρκετά, υπάρχει κάποιος λόγος για αυτό;
The thread has shrunk quite a bit, is there any reason for this?
Ganz schön geschrumpft der Thread, gibt es irgendeinen Grund hierfür?
Μόνο η Jokabet, βρήκε μόνο στοιχεία ενός εμπόρου και αυτό ήταν οι κατασκευές Talio χωρίς απάντηση.
Only Jokabet, only found one merchant details and that was Talio constructions no response.
νιώθω κάπως απογοητευμένος με όλα αυτά, δεν μπορώ να πάρω τίποτα από την τράπεζά μου, δεν ξέρω πού αλλού να πάω χωρίς η διαδικασία να διαρκέσει μήνες
i’m feeling a bit dejected with it all, i can’t get anything from my bank, i don’t know where else to go without the process taking months
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.