Είχα λίγη τύχη απευθείας με την Jokabet, μετά από αυτό το email μου έστειλαν το κάτω από αυτό που έστειλα. Ίσως αξίζει να πάτε;
Γεια,
Ευχαριστώ για αυτό, γι' αυτό σας καταθέτω μερικές ανησυχίες, ωστόσο αυτά τα τρίτα μέρη έχουν τώρα τα στοιχεία μου καθώς το συμβόλαιο θα έπρεπε να είναι μεταξύ μας και όχι αυτών. Δηλώνετε ότι οι παίκτες του Ηνωμένου Βασιλείου γίνονται αποδεκτοί και σας αφήνετε να καταθέσετε, ωστόσο οι όροι σας αναφέρουν ότι δεν υπάρχουν παίκτες στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Δώστε λεπτομέρειες για αυτά τα τρίτα μέρη, ώστε να μπορέσω να λάβω επιστροφή χρημάτων, καθώς δεν θα έπρεπε να χειρίζονται τα χρήματά μου.
Με εκτίμηση
Γειά σου,
Ελπίζουμε αυτό το email να σας βρίσκει καλά.
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι όλες οι καταθέσεις θα επιστραφούν στην πιστωτική σας κάρτα που λήγει σε ***. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας μόλις διεκπεραιωθούν οι επιστροφές χρημάτων.
Σας ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Ειλικρινά,
Ίθαν
Ομάδα Υποστήριξης Καζίνο
I had some luck directly with Jokabet, after this email they sent the one below what I sent. May be worth a go?
Hi,
Thanks for this, so a couple of concerns I deposit to you yet these third parties now have my details as the contract should be between us not them. You state UK players accepted and let you deposit yet your terms state no UK players.
Please provide details of these third parties so I can look to obtain a refund as they shouldn’t be handling my money.
Kind regards
Hello,
We hope this email finds you well.
We wanted to inform you that all deposits will be refunded to your credit card ending in ***. We will contact you once the refunds have been processed.
Thank you for your understanding.
Sincerely,
Ethan
Casino Support Team
Αυτόματη μετάφραση: