ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 195)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
330798 προβολές 3769 απαντήσεις |
|
1...194 195 196...249
Προσθήκη ανάρτησης
Δημοσίευση από Materialgirl84 διαγράφηκε
Materialgirl84
πριν από 1 μήνα

υπάρχει μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Anonymized668 διαγράφηκε
πριν από 1 μήνα

I dont inderstand why some advise to add casino in cc.


If you end up filing a chargeback afterwards and send that particular mail with the casino in the cc it is likely that the bank will reject it.


Simply as casino transaction cannot be processed for chargebacks(whether the merchant is miscoding or not)



Even when I have raised chargebacks and the casino send me mails after a few days asking about the issue I ignore them. Thats also the reason I won every single chargeback I ever had to file against them.

Anonymized668
πριν από 1 μήνα
Έγινε επεξεργασία από Radka πριν από 1 μήνα
Αιτία: just added the link
Δημοσίευση από Anonymized668 διαγράφηκε
Δημοσίευση από Materialgirl84 διαγράφηκε
πριν από 1 μήνα

ELEGRO Niko


are saying they can’t help without the bank getting involved but the bank won’t any advice please

C2D2
πριν από 1 μήνα

Όταν επικοινώνησα μαζί τους, μου απάντησαν ότι δεν κάνουν επιστροφές χρημάτων σε ιδιώτες και ότι πρέπει να περάσω από την τράπεζά μου για να κάνω αντιστροφή χρέωσης

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Lucid_1337
πριν από 1 μήνα

Εντάξει. Ίσως ήταν το καζίνο που έκανε επιστροφή χρημάτων τότε, αλλά επιστράφηκαν όλες οι συναλλαγές από το Faramp.


Θα προσπαθήσουμε να μάθουμε αν ήταν το Mobilum ή το Leon Casino που έκανε την επιστροφή χρημάτων

Αυτόματη μετάφραση:
C2D2
πριν από 1 μήνα

Yeh I’ve just emailed mobilum today too

carsix79
πριν από 1 μήνα

I used support@wintermads.zendesk.com

they replied only twice in two days, I’ve heard nothing on the third day.

πριν από 1 μήνα

υπάρχει μπόνους

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Definitely the wrong thread. 🙂

How about you try a tab called "bonuses"? https://casinoguru-int.com/en/online-casino-bonuses 👈


πριν από 1 μήνα
πριν από 1 μήνα

I hope you don't mind my little intervention. In my opinion, a direct link will be quite useful.

πριν από 1 μήνα

I have been ignored by other merchants if anyone knows what I can put in an email to get them to answer

C2D2
πριν από 1 μήνα

Παρακαλώ κρατήστε με ενήμερο, άρα λάβατε επιστροφή χρημάτων για τις συναλλαγές αλλά μετά η Mobilumpay τις απέσυρε ξανά;

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Materialgirl84 διαγράφηκε
Lucid_1337
πριν από 1 μήνα

Απολύτως! Όχι, όχι, τα πήρα όλα πίσω, απλά δεν είμαι σίγουρος αν ήταν το Mobilum ή το καζίνο που έπαιξα σε αυτό, επέστρεψε το ποσό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Γεια σας, έχει βάλει κάποιος στοιχήματα στο getwin και στη συνέχεια κατάφερε να αποσύρει τα χρήματα στην κάρτα. Έκανα την κατάθεση στο counter13552 LONDON GB;

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized668
πριν από 1 μήνα

It is Creapay. That name is also being used by the same company.

1...194 195 196...249
Μετάβαση στη σελίδααπό 249 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη