Ναι, η περίοδος ήταν σαν 2 ημέρες μετά την εκκαθάριση της πληρωμής.
Δεν είμαι σίγουρος ότι υπήρχε κάτι συγκεκριμένο, απλά θυμάμαι ότι ήταν πόνος στη ζωντανή συνομιλία και μετά είπαν ότι λόγω της φύσης του πρέπει να καλέσετε. Όταν τους τηλεφώνησα, απλώς είπα ότι ήθελα να παίξω, αλλά αυτή η εταιρεία πήρε χρήματα και εξήγησε τους λανθασμένους κωδικούς.
Νομίζω ότι είναι πραγματικά μεγάλη επιτυχία από αυτές τις τράπεζες, κοιτάζοντας πίσω σε αυτό το νήμα μόλις ξεκινήσει η αντιστροφή χρέωσης, τότε σπάνια υπάρχουν επιστροφές από αυτούς τους εμπόρους, ίσως ένα ή δύο, αλλά φαίνεται ότι δεν αμφισβητούνται και το λαμβάνουμε πίσω.
Ας ελπίσουμε ότι όλα θα λυθούν για εσάς, έχω έναν συνδυασμό πιστωτικής κάρτας (βλέποντας το αποτέλεσμα όπως δοκιμάστηκε μόλις πριν από δύο ημέρες) και χρεωστικής (περιμένω να μην εκκρεμεί), ελπίζω να είμαστε όλοι εδώ σε λίγες εβδομάδες για να γιορτάσουμε επιστροφή χρημάτων χαχα
Yes in the period was like 2 days after the payment cleared.
Not sure there was anything specific, I just remember it being a pain on the live chat then they said due to the nature of it you must call up. When I called them I just said I wanted to gamble but this company has taken money instead, and explained the incorrect codes.
I think it’s real hit and miss from these banks, looking back over this thread once chargeback is initiated then there are very rarely any comebacks from these merchants maybe one or two but it seems like they go uncontested and we get it back.
Hopefully all gets sorted for you, I have a mix of credit card (seeing the outcome as only tried two days ago) and debit (waiting for it go from pending) going through, hopefully we are all on here in a few weeks celebrating our money back haha
Αυτόματη μετάφραση: