πριν από 1 μήνα
Δεν το έχω κάνει ακόμα! Όταν έχω την ευκαιρία να δημιουργήσω ένα καλό email θα το κάνω🙂
I have not done it yet! When I get a chance to construct a good email I will🙂
Δεν το έχω κάνει ακόμα! Όταν έχω την ευκαιρία να δημιουργήσω ένα καλό email θα το κάνω🙂
I have not done it yet! When I get a chance to construct a good email I will🙂
Πήρα την ίδια απάντηση εδώ. Φαίνεται ότι το cashbulls είτε δεν έχει σύνδεση με το Mydates είτε προσπαθεί να αποφύγει την επιστροφή χρημάτων.
Ελπίζω όσοι πέτυχαν να απαντήσουν εδώ για το πώς τα κατάφεραν.
Got the same reply here. Looks like cashbulls either have no link with Mydates or is trying to avoid a refund.
Hope those who succeeded respond here on how they did it.
Ας ελπίσουμε ότι το ritzsergio μας καθοδηγεί πώς να το κάνουμε. Νιώθω ότι θα είναι και grotobook γιατί είναι η ίδια εταιρεία!
Hopefully ritzsergio directs us how to go about it. I feel they will be grotobook as well, because they are the same company!
Έλαβα επίσης αυτό το μήνυμα από την Cashbulls, τώρα θα τους στείλω ένα σωστό email.
I also received this message from Cashbulls, I will now send them a proper email.
Ich habe auch diese Nachricht bekommen von Cashbulls, werde jetzt eine ordenltiche Email denen senden.
Χρειαζόμαστε τη λύση από το ritzsergio για επιστροφή χρημάτων από αυτούς. Διαφορετικά η μόνη επιλογή θα ήταν η αντιστροφή χρέωσης.
We need the workaround from ritzsergio for a refund from them. Otherwise the only option would be a chargeback.
τους έστειλα αυτό:
Αγαπητή Όλγα,
Σας ευχαριστώ για την απάντησή σας.
Πρέπει να εκφράσω την ανησυχία μου σχετικά με τις μη εξουσιοδοτημένες συναλλαγές που διεκπεραιώνονται μέσω της πύλης πληρωμής σας σε παράνομους ιστότοπους τζόγου. Αν και η Cash Bulls είναι πάροχος υπηρεσιών λογισμικού, η χρήση της πλατφόρμας σας για τέτοιες δραστηριότητες είναι ανησυχητική.
Επιμένω να επικοινωνήσετε με τους εμπλεκόμενους παράνομους εμπόρους και να αναγκάσετε την αντιστροφή αυτών των συναλλαγών. Σύμφωνα με τους όρους και τις προϋποθέσεις σας, τέτοιες συναλλαγές δεν θα πρέπει να επιτρέπονται. Είναι απογοητευτικό το γεγονός ότι δεν έχει γίνει καμία ενέργεια μέχρι στιγμής για την αντιμετώπιση αυτού του ζητήματος.
Εάν δεν ληφθούν μέτρα εγκαίρως, δεν θα έχω άλλη επιλογή από το να κλιμακώσω περαιτέρω αυτό το θέμα.
Τις καλύτερες ευχές,
[Το όνομα σου]
Θα σου πω τι απαντούν, θα περίμενα ritzsergio, ο youssf έχει δίκιο
ive sent them this :
Dear Olga,
Thank you for your response.
I must express my concern regarding the unauthorized transactions processed through your payment gateway to illegal gambling websites. Although Cash Bulls is a software services provider, the use of your platform for such activities is alarming.
I insist that you contact the unlawful merchants involved and force the reversal of these transactions. According to your terms and conditions, such transactions should not be permitted. It is frustrating that no action has been taken so far to address this issue.
If no action is taken promptly, I will have no choice but to escalate this matter further.
Best regards,
[Your name]
I will tell you what they reply, I would wait for ritzsergio, youssf is right
Το Grotobook μου έγραψε πίσω και μου είπε ότι βασικά η τράπεζα θα ταχθεί με το μέρος τους επειδή εξουσιοδοτούσα τις συναλλαγές παρόλο που δεν αγόρασα τίποτα από αυτούς. Μου ζήτησαν επίσης να προσκομίσω ταυτότητα με φωτογραφία και αντίγραφο της τραπεζικής μου κάρτας προφανώς δεν το έκανα. Η τράπεζά μου βασικά λέει ότι λόγω της μοναδικής διεύθυνσης IP μου η αξίωσή μου δεν ήταν επιτυχής. Κάνω έκκληση καθώς δεν έχει καμία σχέση με τη διεύθυνση IP μου και όχι μόνο ότι η διεύθυνση ip μου δεν είναι καν καταχωρημένη στη διεύθυνση του σπιτιού μου, είναι καταχωρημένη σε ένα κέντρο δεδομένων 300 μίλια μακριά στον διακομιστή επιχειρηματικών δεδομένων του γιου μου. Έχω αναφέρει το grotobook mydate και το Helpersm και το cleverprix to action fraud ως η ίδια εταιρεία/άτομο που έχει εγγραφεί επίσης, ήρθε η ώρα να σταματήσουμε αυτούς τους εγκληματίες.
Grotobook wrote back to me and told me that basically the bank will side with them because I authorised the transactions even though I did not purchase anything from them. They also asked me to provide photo ID and a copy of my bank card obviously I didn't. My bank basically are saying due to my unique ip address my claim has been unsuccessful. I am appealing as it has nothing to do with my ip address and not only that my ip address is not even registered to my home address it is registered at a data center 300 miles away on my sons buissness data server. I have reported grotobook mydate and Helpersm and cleverprix to action fraud as its the same company/person who it's registered too it's time to stop these criminals.
Θα κάνω το ίδιο! Θα τα αναφέρω όλα. Έχετε ένα αντίγραφο αυτού που είπατε για να μπορώ βασικά να υποστηρίξω τις απόψεις σας κ.λπ.;
I will do the same! I will get them all reported. Do you have a copy of what you said so I can basically back your points up etc..?
Είναι βασικά μια ερώτηση και απαντήσεις, δεν κράτησα ένα αντίγραφο της έκθεσης απλώς εξήγησα όσα περισσότερα μπορείτε δίνοντας όσες περισσότερες λεπτομέρειες. Δεν πρόσθεσα όλα τα μεμονωμένα, καθώς είναι όλα συνδεδεμένα, οπότε όταν έρθετε σε μέρος της επιχείρησης βεβαιωθείτε ότι όλα τα επαγγελματικά σχετίζονται με το mydate grotobook (duckduckgo) για πληροφορίες και απλώς προσθέστε τα όλα μαζί.
It's basically a question and answers, I didn't keep a copy of the report just explain as much as you can giving as much detail. I didn't add all individual as they are all linked so when you come to part of business make sure that all the buissness are related mydate grotobook (duckduckgo) for info and just add it all together.
γεια σας παιδιά, με έχετε παρακινήσει να απαλλαγώ από αυτούς τους φρικτούς ιστότοπους, πρόσφατα έστειλα ένα email στο wintermdse, ξέρει κανείς πώς μπορώ να επικοινωνήσω με το pixelum.io cork;
hi guys you lot have motivated me to get rid of these horrible sites, I’ve recently put an email through to wintermdse, anyone know how I can contact pixelum.io cork?
Φυσικά η τράπεζα θα το αγνοήσει. Εάν υποβάλετε αξίωση για μη εξουσιοδοτημένη πληρωμή αλλά κάνατε μια επιβεβαίωση 3DS κατά την κατάθεση στο (παράνομο) καζίνο, χάνετε το δικαίωμα να διεκδικήσετε τη βάση απάτης, καθώς ο μόνος που θα μπορούσε να εγκρίνει την πληρωμή θα είστε εσείς.
Η μόνη επιλογή για να λάβετε επιτυχή αντιστροφή χρέωσης είναι να επικοινωνήσετε με τον έμπορο που είναι ορατός στη συναλλαγή σας και να του ζητήσετε επιστροφή χρημάτων, καθώς δεν λάβατε την παραγγελία σας ή/και θέλετε πλήρη ακύρωση. Δεδομένου ότι οι περισσότεροι από αυτούς τους εμπόρους είναι εικονικό ηλεκτρονικό κατάστημα που υποβάλλονται σε επεξεργασία από τους επεξεργαστές πληρωμών ως cash bull, zinzipay κ.λπ. τα αγαθά σας.
Και καθώς το 90% των εμπόρων δεν θα αντιμετωπίσουν την αντιστροφή χρέωσης, είναι πιθανό να πετύχετε και να λάβετε επιστροφή χρημάτων. Επειδή δεν επιθυμούν να τραβήξουν την προσοχή της MasterCard επειδή είναι ένα ψεύτικο διαδικτυακό κατάστημα που επεξεργάζεται πληρωμές για (παράνομα) καζίνο και μπορεί να θεωρηθεί ακόμη και ως ξέπλυμα χρήματος σε ορισμένες περιπτώσεις.
Φυσικά πρέπει να δηλώσω ότι δεν πρέπει να εκμεταλλευτείτε αυτή τη δουλειά και να το κάνετε μόνο όταν έχετε απευθυνθεί στο καζίνο της απόσυρσής σας που έχει απορριφθεί ή το καζίνο λειτουργεί παράνομα και θα πρέπει να το γνωρίζετε αυτό (όπως οι περισσότεροι αλλά μην σε νοιάζει😉).
Of course the bank will ignore it. If you make a claim for a unauthorized payment but did do a 3DS confirmation when depositing to the (illegal) casino you lose the right to claim on fraud base since the only one who could have approved the payment would be you.
The only option to get successful chargeback is to contact the merchant that is visible on your transaction and ask them for a refund as you did not receive your order and/or want a full cancellation. Since most of those merchants are dummy webshop being processed by payment processors as cash bull, zinzipay etc. the merchant wont respond so you can file a chargeback with the e-mail you sent for your cancellation or asking them for an update on the shipment of your goods.
And as 90% of the merchants will not fight your chargeback it is likely that you will succeed and get your refund. Because they do not wish to get the attention of MasterCard for being a fake webshop that process payments for (illegal) casinos and could even be seen as money laundering in some cases.
Of course I have to state that you should not exploit this work around and only do so when you have reached out to the casino of your withdrawal that has been rejected or the casino is illegal operating and should be aware of this (as most are but do not care😉).
Επίσης η wintermdsm μου ζήτησε τα αντίγραφα κίνησης για την απόδειξη των συναλλαγών και τα πρώτα έξι ψηφία των αριθμών καρτών, είναι φυσιολογικό αυτό; Να τα στείλω;
Also wintermdsm asked for my bank statements for proof of transactions and first six digets of card numbers, is this normal? Should I send them?
Έκανα ότι η τράπεζα παίζει ανόητους ζητιάνους. Είχα διεθνή μπλοκ και μπλοκ τζόγου στον λογαριασμό μου όταν πραγματοποιήθηκαν αυτές οι συναλλαγές έβγαλαν τις πληρωμές σε € όταν ρώτησα την τράπεζα γιατί επέτρεψαν τη λήξη της συναλλαγής, είπαν ότι οι έμποροι έλαβαν πράγματι τις πληρωμές σε £ λόγω ΛΑΘΟΣ ΚΩΔΙΚΟΥ για παράκαμψη το σύστημα. Αλλά η τράπεζα τους έθεσε ως πληρωμές ευρώ εάν ήξερε ότι συνέβαινε, τότε γιατί δεν το σταμάτησαν ώστε να έχουν παραδεχθεί δόλιες συναλλαγές. Smh δεν θέλουν να παραδεχτούν το λάθος τους. Μετά μου λένε για τη διεύθυνση IP μου, η οποία είναι άσχετη λέγοντας ότι χρησιμοποιώ τις ηλεκτρονικές μου τραπεζικές συναλλαγές και τι. Όπως είπα η διεύθυνση IP μου είναι καταχωρημένη στον επιχειρηματικό διακομιστή του γιου μου σε ένα κέντρο δεδομένων 300 μίλια μακριά το μόνο που μπορούν να δουν είναι πότε συνδέομαι και αποσυνδέομαι από την ηλεκτρονική τραπεζική.
I did the bank are playing silly beggers. I had international blocks and gambiling blocks on my account when these transactions where made they took the payments out in € when I asked the bank why they allowed the transaction to go out they said the merchants actually took the payments in £ due to MISCODING to override the system. But the bank put them through as € payments if they knew it was happening then why didn't they stop it so they have admitted fraudulent transactions. Smh they don't want to admit their error. Then they tell me about my ip address which is irrelevant saying I use my online banking so what. As I said my ip address is registered to my sons buissness server at a data center 300 miles away all they can see is when I log in and out of online banking.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.