Γεια Nathan δεν θέλω να αναφέρω την τράπεζα, καθώς ήμουν τυχερός που το έκαναν, νομίζω, αλλά έπρεπε να δουλέψω σε αυτό, αναφέρθηκα στην υποστήριξη τυχερών παιχνιδιών και στο gamstop και στην υποστήριξη συμβουλών των πολιτών τους και η καταγγελία απορρίφθηκε δύο φορές, αλλά κράτησα επισημαίνει την ψυχική μου υγεία κ.λπ. και ότι υπάρχουν παρόμοιες περιπτώσεις στο Διαδίκτυο όπου ο Διαμεσολαβητής τα πλήρωσε όλα και τους τα έστειλε, μετά ξεκίνησα μια υπόθεση με τον Διαμεσολαβητή και επικοινώνησε μαζί τους γρήγορα μετά από περίπου δύο εβδομάδες και μετά τα έκαναν όλα αναφέροντας τον λάθος έμπορο κωδικός Δήλωσα επίσης ότι οι άλλες πιστωτικές κάρτες τις έκαναν χωρίς απάντηση όλα τα χρήματα ανακτήθηκαν γνωρίζουν καλά, αλλά προσπαθήστε να το σκουπίσετε καθώς τους ενοχλεί. ενημερώστε μας και βρήκα πολλά από αυτά, είχα χρησιμοποιήσει επίσης το μπλοκ τζόγου καρτών τους και σε πολλά περιστατικά, η απάτη με κάλεσε να μπλοκάρω την κάρτα και μου είπε να κάνω αντιστροφές χρέωσης που συνέχιζαν να απέρριπταν, οπότε έπεφτε κάτω από το χαλί. αμφισβητούμενος υποστήριξα ότι ως τράπεζα δεν ενεργούσαν προς τα συμφέροντά μου και συμμετείχαν στους απατεώνες και στο τηλεφώνημα όταν άρχισαν να τους αυξάνουν συμφώνησαν επίσης δήλωσα ότι μίλησα πολλές φορές με απάτη πήρα νέες κάρτες κλπ για τον τζόγο μου, αλλά άφησαν λειτούργησε από τη στιγμή που ήταν όλα μπλοκαρισμένα και εξέδωσαν υποστήριξη ήταν πολύ αργά
Hi Nathan do not want to mention the bank as I was lucky they did it I think but I did have to work at it got referred to their gambling support and gamstop and their citizens advice support and the complaint got rejected twice but I just kept at it highlighting my mental health etc and that there are similar cases online where the ombudsman paid it all out and sent them it then I started a case with ombudsman and he contacted them fast after about two weeks then they did them all mentioning about the incorrect merchant code I also stated other credit cards did them with no reply all money recovered they are well aware but try to sweep it away as its hassle for them I then told the ombudsman to leave the case as they were doing them they raised them then said anymore let us know and I found loads of them I had used their card gambling block as well and on numerous incidents the fraud called me to block the card and told me to raise chargebacks which they kept rejecting so it was deffo getting swept under the carpet its contentious I argued that as a bank they were not acting in my interests and siding with the scammers and on the call when they started to raise them they agreed I also stated I spoke several times with fraud got new cards etc about my gambling but they let it run by the time it was all blocked and they issued support it was way too late