πριν από 2 μήνες
Πόσος χρόνος χρειάστηκε αφού επικοινωνήσατε μαζί τους για πρώτη φορά;
How Long did it take After u contacted them for First time ?
0
Πόσος χρόνος χρειάστηκε αφού επικοινωνήσατε μαζί τους για πρώτη φορά;
How Long did it take After u contacted them for First time ?
Μόνο περίπου μία εβδομάδα νομίζω, οπότε πήγε γρήγορα!
Only about one week i think, so it went fast!
Σας ζήτησαν στιγμιότυπα οθόνης συναλλαγών;
Did they ask u for screenshots of transactions?
Δοκίμασαν με την τράπεζα αρνήθηκαν την επιστροφή. Γι' αυτό επικοινώνησα μαζί τους.
Tried with the bank they refused the refound . That s why i contacted them.
Ναί. Μόλις έστειλα αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού που δείχνει τις συναλλαγές DP W.
Yes. I just sended bank statement showing DP W transactions.
εντάξει πήρε επίσης BP* για τις συναλλαγές μου και μου είπαν ότι η Τράπεζα χρειάζεται περισσότερο χρόνο για έρευνες επίσης στείλτε τους τις καταστάσεις
alright also got BP* on my transactions and they told me the Bank need more time for investigations also send them the statements
Εντάξει. Έλεγξα τα email μου με το kasha τώρα και μου ζήτησαν πρώτα αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού το οποίο έστειλα. Τότε δεν άκουσα τίποτα από αυτούς, καμία απάντηση, αλλά σήμερα το πρωί τα χρήματα ήταν στον τραπεζικό μου λογαριασμό, γύρω στα 1000 ευρώ.
Ok. I checked my emails with kasha now and they first asked me for bank statement which i sent. Then i didnt hear anything from them, no reply, but this morning the money was in my bank account, around 1000 euros.
Μου δίνει ελπίδα, ήμουν σε επαφή με την kasha για περίπου ένα μήνα σχετικά με αυτό και το πορτοφόλι BP ζητά πρόσθετες πληροφορίες, τελευταία έγγραφα KYC, οπότε ελπίζω να δω σύντομα την επιστροφή χρημάτων!
Gives me hope, been in contact with kasha for roughly a month regarding this and BP wallet is asking for additional info, latest KYC documents so hopefully i see my refund soon!
Γεια σε όλους τους πρωτότυπους!
Είχε κανείς ειδήσεις fomiline, quickbite;
Το CardinalCommerce είναι ο Επαληθευτής για αυτούς τους εμπόρους.
Επικοινώνησα μαζί τους αλλά έπλυναν και τα χέρια τους, θέλει κανείς να δοκιμάσει να τους πολεμήσει;
Πήρα τις πληροφορίες μου για το gdpr από αυτούς, πού είναι η λίστα πληρωμών, fomiliane, quickbit κ.λπ.
Έκανα μια ψεύτικη κατάθεση που πήγε σε έναν έμπορο fomiline και η cardinalcommerce ήταν ο μεσίτης υπηρεσιών πληρωμών.
Hello all originals!
Anyone had news fomiline, quickbite?
CardinalCommerce is the Authenticator for these merchants.
i contacted them but they washed their hands too, anyone wanna try fighting them?
I got my gdpr information from them, where is the list of payments, fomiliane, quickbit, etc.
I made a fake deposit that went to a fomiline merchant and cardinalcommerce was the payment service broker.
Hei kaikki alkuperäiset!
Kenelläkään ollut uutisia fomiline, quickbite?
CardinalCommerce on Authenticator for these merchants.
otin heihin yhteyttä mutta hekin pesivät kätensä, joku joka haluaisi kokeilla taistella heitä vastaan?
sain heiltä gdpr tietoni missä on lista maksuja fomiliane, quickbit jne.
Tein valetalletuksen joka meni fomiline kauppiaalle ja maksupalvelunvälittäjänä toimi cardinalcommerce.
Γεια σου J,
Κατάφερα να λάβω αντιστροφή χρέωσης μέσω της πιστωτικής μου κάρτας, ωστόσο δεν είχα τύχη με τη χρεωστική μου κάρτα (Starling Bank). Είχατε κάποια επιτυχία στην αύξηση των αντιστροφών χρέωσης έναντι των χρεωστικών συναλλαγών;
Ο Νέιθαν
Hi J,
I was able to get a chargeback though my credit card, however had no luck with my debit card (Starling Bank). Have you had any success in raising chargebacks against debit transactions?
Nathan
Τα περισσότερα άτομα σε αυτό το νήμα έχουν ακολουθήσει τη διαδρομή αντιστροφής χρέωσης; Είχε κανείς πραγματικά κάποια επιτυχία με ένα Καζίνο που επιστρέφει τις παράνομα καταθέσεις. δηλαδή από την πιστωτική σας κάρτα. Χρήστες μόνο στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Have most people on this thread gone down the chargeback route? Has anyone actually had any success with a Casino refunding the wrongfully taken deposits. i.e from your credit card. UK users only.
Συγγνώμη για τα spam παιδιά. Είχε κάποιος επαφή από αυτές τις συναλλαγές:
albedosend.com
albedosend
REDWERKONLINE
AVELEY COMPANY LIMITED
ZPDG
Busko Skins
Sorry for the spam guys. Has anyone had any contact from these transactions:
albedosend.com
albedosend
REDWERKONLINE
AVELEY COMPANY LIMITED
ZPDG
Busko Skins
Η Jokabet μου επέστρεψε κάποια χρήματα, αλλά εκτός από αυτήν όλη τη διαδρομή αντιστροφής χρέωσης.
Jokabet refunded some for me but other than that all chargeback route.
Ναι, αν και μια οδυνηρά δύσκολη ζωντανή συνομιλία/κλήση με τον Chase, το έκαναν για μένα, αν και είναι Mastercard και συνέχισαν να στοιχηματίζουν, αλλά αφού τους είπαν ότι δεν το ξεκίνησαν τελικά.
Απλώς περιμένω να ολοκληρωθεί η barclaycard (πιστωτική κάρτα) ελπίζοντας ότι όλα θα περάσουν, αλλά το ίδιο και πάλι προσπαθώντας να εξηγήσω ότι η VISA το επέτρεψε καθώς οι λανθασμένοι κωδικοί ήταν χρονοβόρο, ελπίζοντας να πιστώσουν αμέσως και όχι τις 15 ημέρες που είπε το άτομο θα το έκανε στο τηλέφωνο
Yes albeit a painfully drawn out live chat/call with Chase they did do it for me though they are Mastercard and kept going on about gambling but after telling them it isn’t they finally initiated.
I am just waiting for barclaycard (credit card) to complete some hoping it all goes through but same again trying to explain that VISA allow it as it’s incorrect codes was a time consuming, hoping they credit straight away rather than the 15 days the person said it would on the phone
Η τράπεζα μου έδωσε χρεωστική κάρτα από περίπου 35 μέχρι στιγμής μόνο δύο έχασαν με πιστωτική κάρτα και χρεωστική καθώς πέρασαν ως μεταφορά χρημάτων δεν μπορούν να ανακτήσουν αυτές εξακολουθούν να έχουν περίπου 50 συν εκκρεμείς χρεωστικές κάρτες αν οι δύο απέτυχαν
The bank did mine debit card out of about 35 so far only two lost with credit card and debit as they went through as a money transfer they cannot recover these still got about 50 plus pending debit card had the two failed ones
Καλά νέα, εξετάζοντας τις καταγγελίες της τράπεζας ότι ο Διαμεσολαβητής ανέτρεψε, είναι επειδή η τράπεζα αρνείται να τις επεξεργαστεί. Αυτές οι εταιρείες είναι απίθανο να αμφισβητήσουν την αντιστροφή χρέωσης, καθώς θα έπρεπε να παραδεχτούν ότι ενεργούσαν παράνομα.
Great news, looking at the bank complaints that the ombudsman has overturned it’s because the bank refuses to process them. These companies are unlikely to challenge the chargeback as they would need to admit to acting illegally.
Ευχαριστώ φίλε, ίσως προσπαθήσω να το ξαναδώσω στη χρεωστική μου κάρτα!
Thanks mate, maybe I'll try give it another go on my debit card!
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.