πριν από 3 μήνες
Ποιο καζίνο σας έκανε να συνδέσετε με το Rankbeasts
Which casino got you linked to Rankbeasts
0
Ποιο καζίνο σας έκανε να συνδέσετε με το Rankbeasts
Which casino got you linked to Rankbeasts
Πώς λάβατε επιστροφή χρημάτων από την Expressiveera; Τους έστειλα 100 mail αλλά δεν θα απαντήσουν ποτέ
How did you get refunded from Expressiveera ? i sent them 100 mails but they wont answer ever
Ποιες συναλλαγές σας επιστράφηκαν;
Η Addontopia μου είπε ότι μου έχουν ήδη επιστρέψει τα χρήματα…
Which transactions were you refunded?
Addontopia told me they have already refunded me…
Κάθε συναλλαγή που έκανα μαζί τους, περίπου 30 περίεργες νομίζω...
Every transaction I had with them, about 30 odd I think...
wow συγχαρητήρια! Οι συναλλαγές είχαν κάποιο ειδικό όνομα ή ήταν απλώς Addontopia;
wow congrats! Did the transactions have any special name or was is just Addontopia?
Έχει δει κανείς χρέωση με την περιγραφή "PAY ASSURANCE SAS"; Χρεώθηκα σε κολομβιανά πέσο, οπότε αυτό φαίνεται αρκετά συχνό.
Has anyone seen a charge with the description "PAY ASSURANCE SAS"? I got charged in Columbian pesos, so this seems quite frequent.
Ήθελα να αποκτήσω έναν επεξεργαστή πληρωμών για ορισμένα διαδικτυακά εργαλεία AI, αλλά οι περισσότερες από τις τοπικές τράπεζες αρνήθηκαν να παρέχουν έναν. Ανέφεραν έμμεσα ότι αυτή θα μπορούσε να είναι μία από τις πιθανές χρήσεις και δεν μπορούν να εμπιστευτούν εάν θα χρησιμοποιηθεί πράγματι για την παροχή διαδικτυακών υπηρεσιών. Λοιπόν, αυτό είναι ένα πραγματικό ζήτημα. Δεν είμαι ακόμα σίγουρος πώς καταφέρνουν να λάβουν αυτές τις χρεώσεις και να χειριστούν αιτήματα επιστροφής χρημάτων.
I wanted to get a payment processor for some online AI tools, but most of the local banks refused to provide one. They indirectly mentioned that this could be one of the possible uses, and they can't trust whether it will actually be used to provide online services. So, this is an actual issue. I'm still not sure how they manage to get those charges and handle refund requests.
Έχετε μια διεύθυνση email από το HELPERSMX AP και το GROTOBOOK, MYDSTS
Formiline UAB
Goriwire SPZ.o
Do you have an email address from HELPERSMX AP and GROTOBOOK, MYDSTS
Formiline UAB
Goriwire SPZ.o
Har nån mejl adress från HELPERSMX AP och GROTOBOOK ,MYDSTS
Formiline UAB
Goriwire SPZ.o
Εάν είναι helpersmx AP, μπορείτε να γράψετε τη διεύθυνση email
If it is helpersmx AP, you can write the email address
Är det helpersmx AP kan du skriva mejl adress
Μπόρεσε κάποιος να επικοινωνήσει ή να λάβει αντιστροφή χρέωσης από την 'PAYTECH PRO LTD'; Λειτουργούν επίσης υπό το CSSKINS και το CSSKINSPRO. Ο ιστότοπός τους είναι απλώς ένα δόλωμα και η ταχυδρομική τους διεύθυνση εμφανίζεται ως μη ενεργή όταν προσπαθούν να στείλουν. Προσπάθησε να κάνει μια ψευδή παραγγελία για ένα από τα δέρματα CSGO τους, με οδήγησε στο "REPAY" ως τον επεξεργαστή πληρωμών τους. Προσπάθησα επίσης να επικοινωνήσω μαζί τους αλλά όχι τύχη..
Has anyone been able to contact or get a chargeback from ‘PAYTECH PRO LTD’? They also operate under CSSKINS and CSSKINSPRO. Their website is just a decoy and their mailaddress shows as non active when trying to send. Tried to place a false order for one of their CSGO skins, took me to ‘REPAY’ as their payment processor. Also tried to contact them but no luck..
Τους στέλνω και τη φωτογραφία του πίνακα ανακοινώσεων; Γιατί πρέπει να το κάνω αυτό; Δεν έχω καν λογαριασμό μαζί τους στην πλατφόρμα. Κατάλαβα την κάρτα, ναι, μπορώ να βγάλω μια φωτογραφία για να τους αποδείξω ότι είναι η κάρτα μου.
Do I even send them the bulletin board photo? Why do I have to do this? I don't even have an account with them on the platform. I understood the card, yes, I can take a picture to prove to them that it is my card.
Le trimit chiar si poza de buletin ? De ce trebuie sa fac asta ? Nici macar nu am cont la ei pe platforma . Am inteles cardul da pot face poza pentru a le dovedi ca e cardul meu .
Ευχαριστώ, πληρώστε τους ή ;
Όταν έγραψα νωρίτερα για μια επιστροφή χρημάτων από την DaMA NV, με απέκλεισαν σε όλα τα δικά τους, δεν έλαβαν καθόλου επιστροφή χρημάτων.
Thanks, pay them out or ?
When I wrote earlier about a refund from DaMA NV they blocked me on all theirs did not get a refund at all.
Tack ,betalar dem ut eller ?
När jag skrev tidigare om återbetalning från DaMA N.V dem blockerade mig på alla deras fick inte alls återbetalning .
Τους στέλνω και τη φωτογραφία του πίνακα ανακοινώσεων; Γιατί πρέπει να το κάνω αυτό; Δεν έχω καν λογαριασμό μαζί τους στην πλατφόρμα. Κατάλαβα την κάρτα, ναι, μπορώ να βγάλω μια φωτογραφία για να τους αποδείξω ότι είναι η κάρτα μου.
Do I even send them the bulletin board photo? Why do I have to do this? I don't even have an account with them on the platform. I understood the card, yes, I can take a picture to prove to them that it is my card.
Le trimit chiar si poza de buletin ? De ce trebuie sa fac asta ? Nici macar nu am cont la ei pe platforma . Am inteles cardul da pot face poza pentru a le dovedi ca e cardul meu .
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.