Ναι, όπως είπαν πολλοί, νομίζω ότι είναι χάσιμο χρόνου τώρα να επικοινωνήσω με τους εμπόρους.
Ενδεχομένως ορισμένες από τις πύλες πληρωμής να εξακολουθούν να είναι χρήσιμες, αλλά ασαφείς.
Έχω ένα αίτημα GDPR σε εκκρεμότητα με το Worldline/PaymentIQ, όπου έστειλα όλα τα αναγνωριστικά συναλλαγής PaymentIQ από το ιστορικό του προγράμματος περιήγησής μου, τους αριθμούς των καρτών μου και τους ζήτησα περισσότερες πληροφορίες βάσει του GDPR.
Η κανονική υποστήριξη PaymentIQ με έκλεισε, θα δει αν μπορεί να προκύψει κάτι χρήσιμο από το αίτημα GDPR. Είναι ακόμα σε εκκρεμότητα, το έφτασα μέχρι στιγμής και μου ζήτησαν να επαληθεύσω την ταυτότητά μου. Αν προκύψει κάτι χρήσιμο από αυτό, θα το μοιραστώ εδώ. Ίσως αποθηκεύσετε τα αναγνωριστικά συναλλαγής PaymentIQ από το πρόγραμμα περιήγησής σας σε περίπτωση που έχετε.
Έχω επίσης ένα αίτημα GDPR σε εκκρεμότητα στο Paydo όπου μου ζητήθηκε επίσης να ταυτοποιηθώ. Για να είμαι δίκαιος όμως, δεν ξέρω καν αν έχω πληρωμές εκεί 🙂. Θα ενημερώσει ότι συμβεί.
Yea, like many have said, I think it's a waste of time now to contact the merchants.
Possibly some of the payment gateways can still be useful, but unclear.
I have a pending GDPR request with Worldline/PaymentIQ, where I sent all the PaymentIQ transaction ID's from my browser history, my card numbers, and asked them for further information under GDPR.
The normal PaymentIQ support shut me down, will see if anything useful can come from the GDPR request. It's still pending, I made it so far so they asked me to verify my identity. If anything useful comes of it, I will share it here. Maybe save your PaymentIQ transaction ID's from your browser in case you have any.
I also have a pending GDPR request at Paydo where I also was asked to identify myself. To be fair though, I don't even know if I have any payments there 🙂. Will update whatever happens.
Αυτόματη μετάφραση: