ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 47)

πριν από 8 μήνες από kirekin
|
105335 προβολές 2114 απαντήσεις |
|
1...46 47 48...106
Προσθήκη ανάρτησης
Jasmon
πριν από 1 μήνα

Τι θα κάνουν με το πόδι σου; Εκεί λέει ο αριθμός κοινωνικής ασφάλισης που είναι ήδη δημόσιος.. μην ανησυχείς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Κάποιος που έχει θηρία κατάταξης πουλά βιντεοπαιχνίδια

Αυτόματη μετάφραση:
Gez80
πριν από 1 μήνα

Α ναι, έχεις δίκιο

.


Αυτόματη μετάφραση:
Gez80
πριν από 1 μήνα

file


Δεν έχω email, μόνο έναν σύνδεσμο.





https://rankbeasts.com/

Αυτόματη μετάφραση:
Anonymized603
πριν από 1 μήνα

Where did you find that CSCANNERR refund everyone? I only found posts telling they were very hard to track down.

πριν από 1 μήνα

How about you people grow up and take responsibility for your actions rather than organizing this refund fraud that is going on in the open here..?

Take your losses like a man and move on. This is pitiful.

SCATT3R
πριν από 1 μήνα

Are you working for the casinos? 😅


Theres no "fraud" going on here.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
SCATT3R
πριν από 1 μήνα

Scatter if they took the transactions as the casino name I’d agree but they are not they are money laundering through companies we have never used and therefore it’s illegal so how about you grow and learn before judging. Also a lot of people on this forum are registered on Gamstop which should block this behaviour but it doesn’t because they are off shore and using fake descriptors

πριν από 1 μήνα

How about you people grow up and take responsibility for your actions rather than organizing this refund fraud that is going on in the open here..?

Take your losses like a man and move on. This is pitiful.

πριν από 1 μήνα

Θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σου και είχα τις ίδιες σκέψεις με σένα πριν από λίγο καιρό. ΑΛΛΑ αν το σκεφτείς. Όταν κερδίζετε σε ένα καζίνο, πρέπει να αποδείξετε ότι δεν ξεπλένετε χρήματα. Πρέπει να αποδείξεις όλο σου το εισόδημα και όλα αυτά. Αλλά οι ίδιοι ξεπλένουν χρήματα και δεν ακολουθούν ούτε νόμο ούτε ηθική. Είναι μόνο μερικοί απαίσιοι καρχαρίες. Αλλά είστε ευπρόσδεκτοι να δοκιμάσετε ότι το "Gråtrunka" αυτό μπορεί να σας βοηθήσει προς το παρόν...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

what they are doing is Money Laundering

πριν από 1 μήνα

Are you working for the casinos? 😅


Theres no "fraud" going on here.

πριν από 1 μήνα

Του έχω γράψει μια συνταγή για τον πόνο. Εμείς εδώ κρατάμε τα δάχτυλά μας σταυρωμένα ότι θα λειτουργήσει

Αυτόματη μετάφραση:
Bibble58
πριν από 1 μήνα

Τι είπαν τότε; Παίρνετε κάποιο από αυτά

Αυτόματη μετάφραση:
Bibble58
πριν από 1 μήνα

Ναι Tsars,Trickz,Nine καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα
πριν από 1 μήνα

Έχω Trickz, Tsars, N1bet καζίνο, Nine CASINO

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 μήνα
Αυτόματη μετάφραση:
Bibble58
πριν από 1 μήνα

Μου τα είπαν και σε μένα, πιστεύεις ότι λένε αλήθεια, είναι μπλοκαρισμένο στο καζίνο Tsars ,NINE CASINO ΚΑΙ n1bet


Αυτόματη μετάφραση:
Jasmon
πριν από 1 μήνα

Είναι απλά μαλακίες. Φυσικά ξέρουν ότι γι' αυτό υπάρχουν.. Ξέρουν ότι οι τράπεζες δεν κάνουν σκατά όταν εγκρίνεις μόνος σου την πληρωμή. Επίσης, δεν έχουν συνέπειες για να το κάνουν, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν..

Αυτόματη μετάφραση:
Gez80
πριν από 1 μήνα

Ακριβώς, δεν έλαβα επιστροφή χρημάτων από κανέναν, οπότε θα δούμε αν θα το κάνω. Φαίνεται ότι σταμάτησαν να πληρώνουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Ακριβώς, δεν έλαβα επιστροφή χρημάτων από κανέναν, οπότε θα δούμε αν θα το κάνω. Φαίνεται ότι σταμάτησαν να πληρώνουν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Θα το βάλω κάτω τώρα. Χρειάζεται πάρα πολύ χρόνο και ενέργεια. Τα οποία δεν πληρώνουν και δεν χρειάζεται να κάνουν τίποτα. Μετά μπορείς να απειλήσεις με ό,τι θέλεις.. ΞΕΡΟΥΝ ότι το 99% αυτών που γράφουν δεν μπορούν να κάνουν τσαμπουκά..

Αυτόματη μετάφραση:
Gez80
πριν από 1 μήνα

Ναι, αλλά ελπίζω να πληρωθώ από το canapay.io, το skinczar, το Elegro και το tangosm μόνο σε αυτούς έγραψαν, άλλοι που είχαν δεν βρήκαν mail.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Yea, like many have said, I think it's a waste of time now to contact the merchants.

Possibly some of the payment gateways can still be useful, but unclear.

I have a pending GDPR request with Worldline/PaymentIQ, where I sent all the PaymentIQ transaction ID's from my browser history, my card numbers, and asked them for further information under GDPR.

The normal PaymentIQ support shut me down, will see if anything useful can come from the GDPR request. It's still pending, I made it so far so they asked me to verify my identity. If anything useful comes of it, I will share it here. Maybe save your PaymentIQ transaction ID's from your browser in case you have any.


I also have a pending GDPR request at Paydo where I also was asked to identify myself. To be fair though, I don't even know if I have any payments there 🙂. Will update whatever happens.


1...46 47 48...106
Μετάβαση στη σελίδααπό 106 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα