ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνQuestion about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code

Question about Gambling websites with Curaçao license using incorrect Merchant Category code (σελίδα 172)

πριν από 11 μήνες από kirekin
|
332933 προβολές 3771 απαντήσεις |
|
1...171 172 173...250
Προσθήκη ανάρτησης
Lottie48
πριν από 2 μήνες

Hi Lottie48

I have messaged you before as you are the only one on the forum who has managed to receive a refund from visiola easy courses. Can you remember who processed the payment ??

Sutton
πριν από 2 μήνες

I would love some help with that one as well please

Δημοσίευση από Materialgirl84 διαγράφηκε
Materialgirl84
πριν από 2 μήνες

Near enough Impossible! If anyone could find info for santeda it would be a start!

Materialgirl84
πριν από 2 μήνες

contact@igagroup.com


If you email the above address you should be pointed in the right direction. It took me ages to get responses but every week I just kept sending them the emails.


I didn’t get all my deposits back but got refunded of around 60% and had to sign a disclaimer.

file

obviously removed all my details etc but this is what they sent me in February this year

Δημοσίευση από Materialgirl84 διαγράφηκε
Δημοσίευση από Materialgirl84 διαγράφηκε
Materialgirl84
πριν από 2 μήνες

They represent the group of casinos I would ask for the correct contact to get hold of as I say it was back in February

Δημοσίευση από Materialgirl84 διαγράφηκε
Sutton
πριν από 2 μήνες

Did the IGA respond in due course? I have Velobet in a corner because they allowed me to deposit when I asked them not too etc after reopening account. They however won't provide me with transcripts that prove me right! They are horrible customer service etc I can't stand them

tompathepro
πριν από 2 μήνες

Did you get any info on ewave?

Lucid_1337
πριν από 2 μήνες

Did you get any luck with Ewave? 🙂

Δημοσίευση από Anonymized668 διαγράφηκε
πριν από 2 μήνες

Μπορείτε να δοκιμάσετε, αλλά στη Γερμανία είναι σχεδόν αδύνατο να κάνετε μια αντιστροφή χρέωσης για τα καζίνο με αναφορά στις αλλαγμένες συναλλαγές.


Οι περισσότερες τράπεζες τις μπλοκάρουν επειδή ο οδηγός αντιστροφής χρέωσης της Mastercard αναφέρει ότι οι συναλλαγές που σχετίζονται με τον τζόγο δεν είναι κατάλληλες για αντιστροφή χρέωσης, επομένως δεν έχει σημασία αν το MCC έχει τροποποιηθεί.

Εάν υποβάλετε αντιστροφή χρέωσης επειδή δεν λάβατε την υπηρεσία, οι τράπεζες θα ζητήσουν αποδείξεις, τις οποίες δεν μπορείτε να υποβάλετε επειδή δεν υπάρχουν αποδείξεις.


Έχασα ακόμη και σε μία περίπτωση αντιστροφής χρέωσης επειδή ο έμπορος παρουσίασε πλαστά τιμολόγια, οπότε να είστε προετοιμασμένοι για οτιδήποτε!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

I still haven't heard from paymentz and the waiting is painful

πριν από 2 μήνες

Η απάντηση μπορεί επίσης να είναι επώδυνη.


Μπορείτε επίσης να αφήσετε τη δημιουργικότητά σας να ξεφύγει όταν πρόκειται να παρέχετε αποδεικτικά στοιχεία για μια αντιστροφή χρέωσης.

Αυτόματη μετάφραση:
Δημοσίευση από Anonymized668 διαγράφηκε
Sutton
πριν από 2 μήνες

No sorry I don’t know who processed the payment. I just contacted Visiola and they refunded me direct. I think I must have just been very lucky at the time.

Lottie48
πριν από 2 μήνες

Do you still have the email address or website you used at all please?

Katze1337
πριν από 2 μήνες

I've noticed your behavior, and I need to address it. It's important that you remain calm. Any future inappropriate posts will be hidden. If you continue to harass others as you have been doing, you may be permanently banned from this forum. Please try to be polite, even if you disagree with somebody.

Though I'm glad to see it was probably a temporary episode, I'm still convinced it was avoidable.

Let's keep it decent all days in a month 😉

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
1...171 172 173...250
Μετάβαση στη σελίδααπό 250 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη