Θα περιγράψω την κατάστασή μου που σχετίζεται με το καζίνο PH, είχα έναν λογαριασμό εκεί για πολλά χρόνια, πρόσφατα όταν προσπάθησα να κάνω ανάληψη, τα αιτήματα ανάληψης απορρίφθηκαν και ενημερώθηκα ότι δεν μπορώ να παίξω από την επικράτεια της Πολωνίας, μίλησα μαζί τους για από τον περασμένο μήνα και η απάντησή τους ήταν πάντα η ίδια, δεν θα λάβετε ανάληψη επειδή βρίσκεστε στην Πολωνία, δεν υπάρχει Πολωνία σε χώρες που απαγορεύεται στους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπο και ήταν αδύνατο να τους εξηγήσω ότι είχα έναν λογαριασμό στον ιστότοπο για 10 χρόνια και είχα κάνει πολλές καταθέσεις στο παρελθόν και έπαιζα με πραγματικά χρήματα, τα χρήματά μου είχαν κολλήσει.
Σήμερα το πρωί έγραψα ένα e-mail που περιγράφει την κατάσταση με στιγμιότυπα οθόνης κ.λπ. σε τρεις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:
certria@gaminglicences.com
compliance@emoore.com
complaints@gaminglicences.com
Δεν έλαβα απάντηση από κανέναν από αυτούς, αλλά μετά από λίγες ώρες έλαβα ένα email από την UsoftGaming (phcasino) ότι θα συμφωνούσαν να αποσύρουν ολόκληρο το υπόλοιπό μου και να κλείσουν τον λογαριασμό μου, συνδέθηκα στο λογαριασμό μου και απέσυρα τα χρήματα Έλαβα σε λίγα δευτερόλεπτα στο Crypto πορτοφόλι μου.
Δεν ξέρω ποιος παραλήπτης email από τους τρεις αναφερόμενους βοήθησε επειδή έστειλα τρία email σήμερα το πρωί την ίδια ώρα, αλλά είναι 100% σίγουρο ότι μόνο χάρη σε αυτό το Usoftgaming συμφώνησε να αποσύρει τα χρήματά μου, επειδή δεν απάντησαν στα email μου για 2 εβδομάδες, και σήμερα μου στέλνουν e-mail και συμφώνησαν να αποσυρθούν αφού έγραψα παράπονα στις τρεις διευθύνσεις που αναφέρθηκαν παραπάνω.
I will describe my situation related to the PH casino, I had an account there for many years, recently when I tried to withdraw, my withdrawal requests were rejected and I was informed that I cannot play from the territory of Poland I talked to them for the from last month and their answer has always been the same, you will not receive withdrawal because you are in Poland, there is no Poland in countries prohibited in the terms and conditions on the website and it was impossible to explain to them that I had an account on the website for 10 years and I had made many deposits before and played for real money, my funds were stuck.
This morning I wrote an e-mail describing the situation with screenshots etc. to three e-mail addresses:
certria@gaminglicences.com
compliance@emoore.com
complaints@gaminglicences.com
I didn't receive a reply from any of them, but after a few hours I received an email from UsoftGaming (phcasino) that they would agree to withdraw my entire balance and close my account, I logged in to my account and withdrew the funds I received in a few seconds to my Crypto wallet.
I don't know which email recipient out of the three mentioned helped because I sent three emails this morning at the same time, but it is 100% certain that only thanks to this Usoftgaming agreed to withdraw my funds, because they haven't responded to my emails for 2 weeks, and today they send me e-mail and agreed to witdhraw after I wrote complaints to the three addresses mentioned above.
Αυτόματη μετάφραση: