ΦόρουμΣυζήτηση ΠαραπόνωνΕπικοινωνία με Antillephone nv 8048 / jaz

Επικοινωνία με Antillephone nv 8048 / jaz

πριν από 3 έτη από Rubbe666
|
56154 προβολές 156 απαντήσεις |
|
1 2...8
πριν από 3 έτη

Έχει καταφέρει κανείς να έρθει σε επαφή με τον κάτοχο της άδειας Antillephone nv 8048 / jaz. Ελέγχουν οι χειριστές που δραστηριοποιούνται στο Κουρασάο πόσος χρόνος χρειάζεται για να ανταποκριθούν στα παράπονα;


Δοκίμασα δύο διευθύνσεις μπροστά σε παράπονα, δεν υπάρχει καμία ανατροφοδότηση από αυτές.


complaints@gaminglicences.com


certria@gaminglicences.com


Η κύρια καταγγελία είναι κατά του supacasi !!! file


Ο δημόσιος ιστότοπος του αδειούχου τους.


https://validator.antillephone.com/validate?domain=supacasi.com&seal_id=5e5aeb9f10d3a4a833a99b64d4116bf2e9c2300abe4daadecda740a2943dc5f7ad8e29e5307



Ευγνώμων για τη συζήτηση και τη βοήθεια από ειδικούς σε παράπονα όταν ο χειριστής δεν θέλει να δώσει στους παίκτες το δικαίωμα να αμφισβητήσουν!

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
Rubbe666
πριν από 3 έτη

Hello Rubbe666.

Everything looks correct on your side. From my experiences, this authority is relatively passive, and their response can take days but also months. Please, could you specify how long have you been waiting for their response?

πριν από 3 έτη

Thanks for the respond, about three weeks now, they havent even replied that the complainment have been recived for review.


Are these authoritey reliable for handle complainment. If term and conditions have been broken from operator and the betting Company havent done their duty on responsible gaming.


Here a seperate form for the case in your site!


https://se.casino.guru/supacasi-casino-spelarens-begarda-forlust--och-insattningsgranser


✌️😵


πριν από 3 έτη

Ειλικρινά, προτιμώ να πάω σε ένα καζίνο. Μπορείτε να πάρετε τα κέρδη σας αμέσως μαζί σας. Απλώς δεν μου αρέσουν τα διαδικτυακά καζίνο. Και είμαι σίγουρος ότι δεν είμαι ο μόνος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Yes and they will never reply email so many time

πριν από 3 έτη

Ειλικρινά, προτιμώ να πάω σε ένα καζίνο. Μπορείτε να πάρετε τα κέρδη σας αμέσως μαζί σας. Απλώς δεν μου αρέσουν τα διαδικτυακά καζίνο. Και είμαι σίγουρος ότι δεν είμαι ο μόνος.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Playing in a standard casino is a very different experience. That's why we still can't claim that the majority of players shifted to online casinos during the corona pandemic. I believe that many players don't like to play online and they simply love "the sound of real winnings" in real casinos 🙂

πριν από 2 έτη

Είχα στείλει μια καταγγελία σε αυτήν την αρχή πριν από δύο μήνες. Δεν πήρα ποτέ απάντηση. Έχω στείλει άλλες υπενθυμίσεις και τίποτα. Σε εκείνο το σημείο προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους με διαφορετική διεύθυνση email με τη δικαιολογία ότι έπρεπε να τους μιλήσω χωρίς να αναφέρω το παράπονο. Μάλλον νομίζοντας ότι το δικό μου ήταν ένα επαγγελματικό email, μου απάντησαν μετά από λιγότερο από μισή ώρα.

Τόνισα λοιπόν ότι τους είχα στείλει καταγγελία πριν από δύο μήνες χωρίς απάντηση. Στη συνέχεια του έστειλα ξανά την καταγγελία από τη δεύτερη διεύθυνση email.

Απάντησαν με ενοχλητικό τρόπο αναφέροντας μια απάντηση καζίνο που δεν ξέρω καν αν είναι γνήσια γιατί είναι εντελώς ψευδής. Ως εκ τούτου, έστειλα όλα τα έγγραφα που απέδειξαν το αντίθετο με την απάντηση που έλαβα για να καταστήσω σαφές ότι η καταγγελία μου ήταν νόμιμη χωρίς καμία αμφιβολία.

Απόκριση Αρχής: Η καταγγελία σας έχει απορριφθεί.

Υποθέτω λοιπόν ότι υπάρχουν προφανείς δεσμοί ενδιαφέροντος μεταξύ της Antillephone και των καζίνο της και αυτό εξηγεί γιατί τα περισσότερα καζίνο έχουν αυτήν την άδεια. Ξέρουν ότι προστατεύονται και πάντα θα ξεφύγουν από αυτό.

Η αρχή τυχερών παιγνίων από την οποία έλαβα υποδειγματική βοήθεια από μια καταγγελία που έγινε αποδεκτή είναι εντελώς άλλο θέμα. Τα κάνετε όλα από την πύλη και αναγκάζετε το καζίνο να απαντήσει εντός 15 ημερών από την κοινοποίηση της καταγγελίας.

Αποφύγετε όλα τα καζίνο με άδεια Antillephone γιατί δεν θα προστατεύεστε σε περίπτωση προβλημάτων.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

Yes, it's really obvious that Antillephone supports casinos no matter how unfair the casino is towards the player. You mentioned another gaming authority where the casino is forced to reply within 15 days. What's the authority's name?

Daniel
πριν από 2 έτη

Κουρασάο egaming

Έγραψα ότι απαιτούν από τον εκπρόσωπο του καζίνο 15 ημέρες για να απαντήσει. Λάθος θυμήθηκα .. είμαι 7. Μετά αν το καζίνο δεν απαντήσει μέσα σε 7 μέρες δίνουν άλλες 3 το πολύ, άρα 10 μέρες συνολικά.

filefile

Εάν ο εκπρόσωπος του καζίνο δεν είναι συνεργάσιμος στην απόδειξη των λόγων, η αρχή τον υποχρεώνει να υποβάλει το ιστορικό του παιχνιδιού και να υποδείξει ποιος από τους όρους και τις προϋποθέσεις έχει παραβιαστεί. Στην περίπτωσή μου δεν είχα παραβιάσει τίποτα και, ως εκ τούτου, στο τέλος ο διευθυντής του καζίνο, στηρίχτηκε στον τοίχο, αποφάσισε να πληρώσει πριν μου προσφέρει το μισό ποσό της απαίτησης, το οποίο φυσικά αρνήθηκα αμέσως.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

Just to be sure at this point:

Right now you are waiting for the official statement provided by Curacao licensing authority, am I correct, please?

Radka
πριν από 2 έτη

Από την Αρχή Αντιλεφώνων έλαβα την επίσημη απάντηση χωρίς να έχω καμία εξήγηση για το κίνητρο.

Εδώ είναι αυτή:

file

Ενώ η καταγγελία που χειρίστηκε η Curacao egaming έκλεισε με επιτυχία.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

Oh, I see now - thank you.

Can you post the Curacao statement as well, please?

πριν από 2 έτη

Αυτό που σημαίνει ο χρήστης ισχύει για δύο διαφορετικούς δικαιοδόχους. Ο κάτοχος άδειας που αρνήθηκε περαιτέρω έρευνα απευθύνεται σε άλλη εταιρεία τυχερών παιχνιδιών.


Η CEG ερευνά μόνο εταιρείες τυχερών παιχνιδιών που έχουν άδεια μαζί τους.


Ο κάτοχος άδειας Antillephone nv 8048 / jaz δεν σας υποστηρίζει εάν έχετε παράπονα, είναι ένα κάστρο στον αέρα.


Ας μην είμαστε μπερδεμένοι ή αισιόδοξοι!


Εάν έχετε παίξει σε μια εταιρεία τυχερών παιχνιδιών που έχει ως κάτοχο άδειας την Antillephone nv 8048 / jaz, η CEG δεν θα διερευνήσει το θέμα!


Αυτό ισχύει επίσης εάν έχετε παίξει σε μια εταιρεία τυχερών παιχνιδιών που έχει την CEG ως κάτοχο άδειας, το Antillephone nv 8048 / jaz δεν θα διερευνήσει περαιτέρω το παράπονό σας.


Ελπίζουμε ότι αυτό είναι ξεκάθαρο και ξεκάθαρο, είναι σημαντικό το προσωπικό του γκουρού του καζίνο και άλλοι στα φόρουμ να γνωρίζουν τα παράπονα και τις διαδικασίες.


Μη διστάσετε να ενημερώσετε άλλους για αυτό το "CARSIX 79"


Εάν μπορείτε να δώσετε ένα παράδειγμα για το ποια εταιρεία τυχερών παιχνιδιών σας βοήθησε η CEG και να δείξετε σε ποια εταιρεία τυχερών παιχνιδιών είχατε ένα παράπονο με την Antillephone nv 8048 / jaz που σας αρνήθηκε τη βοήθεια.







Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 2 έτη

file

Τελική δήλωση που έγινε από το CEG αφού ο διαχειριστής του καζίνο αποφάσισε να πληρώσει ολόκληρο το ποσό της απαίτησης.

Αυτόματη μετάφραση:
Rubbe666
πριν από 2 έτη

Η καταγγελία που έγινε στην Antillephone αφορούσε το Thrillsy casino ένα από τα πολλά εγκληματικά καζίνο που διαχειρίζεται η Bellona. Είχα ανοίξει επίσης μια καταγγελία εδώ για τον γκουρού του καζίνο και έκλεισε τόσο άλυτη όσο το καζίνο δεν ήθελε να απαντήσει.

Η καταγγελία που υποβλήθηκε στη CEG αφορούσε το Unique Casino το οποίο έκλεισε επίσης ως άλυτο στον γκουρού του καζίνο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 έτη
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Σας ευχαριστώ πολύ για τη διευκρίνιση των πληροφοριών στο κοινό.


Δυστυχώς, έτσι φοβόμουν. Ήταν ανάρπαστος στα 842 ευρώ, η ομάδα τυχερών παιχνιδιών ονομάζεται supacasi και έχει άδεια με "Antillephone" Η CEG δεν ερεύνησε γιατί δεν ήταν ο χειριστής σας.


Η Supacasi παραβίασε τους όρους και είχε παράπονα από τον γκουρού του καζίνο χωρίς επιτυχία από κανένα μέρος.


Μην παίζετε απλώς σε αυτές τις εγκληματικές εταιρείες, κερδίζετε περισσότερα χρήματα από μένα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να καθυστερήσουν και να προβάλουν επιχειρήματα εις βάρος σας, παρόλο που έχετε ακολουθήσει όλους τους όρους που ισχύουν.



Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

Κουρασάο egaming

Έγραψα ότι απαιτούν από τον εκπρόσωπο του καζίνο 15 ημέρες για να απαντήσει. Λάθος θυμήθηκα .. είμαι 7. Μετά αν το καζίνο δεν απαντήσει μέσα σε 7 μέρες δίνουν άλλες 3 το πολύ, άρα 10 μέρες συνολικά.

filefile

Εάν ο εκπρόσωπος του καζίνο δεν είναι συνεργάσιμος στην απόδειξη των λόγων, η αρχή τον υποχρεώνει να υποβάλει το ιστορικό του παιχνιδιού και να υποδείξει ποιος από τους όρους και τις προϋποθέσεις έχει παραβιαστεί. Στην περίπτωσή μου δεν είχα παραβιάσει τίποτα και, ως εκ τούτου, στο τέλος ο διευθυντής του καζίνο, στηρίχτηκε στον τοίχο, αποφάσισε να πληρώσει πριν μου προσφέρει το μισό ποσό της απαίτησης, το οποίο φυσικά αρνήθηκα αμέσως.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 έτη

This is an interesting case proving that not all Curacao licensing authorities are the same and not all Curacao casinos must be bad. It's actually nice to see a Curacao licensing authority caring for the players.

πριν από 2 έτη

A casino will always consider bad if you have a complainment against them for player protection, responsible gaming or if they break terms and conditions.


In many cases the casino take advantage of you, and make as a strategi that you will give up your claim.


I would advice nowbody to deposit their savings to those actors.


And read carefully the terms and conditions.



πριν από 2 έτη

Έχω μια ενημέρωση που μπορεί επίσης να είναι χρήσιμη σε άλλους παίκτες που προσπάθησαν να υποβάλουν παράπονο στην Antillephone.

Συνεχίζοντας να ζητώ από την αρχή εξηγήσεις σχετικά με το εάν απέρριψε τη νόμιμη καταγγελία μου, έλαβα τη συνήθη άχρηστη και ανεπαρκή απάντηση. Αυτή τη φορά, ωστόσο, μεταξύ των παραληπτών στο αντίγραφο του email που έλαβα υπήρχε μια νέα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενός άλλου ιδρύματος στο Κουρασάο (compliants@emoore.com). πιο αναλυτική από την καταγγελία αφού είχε αναλάβει τη συνομιλία μέσω e-mail μόνο αργότερα και επομένως δεν κατάλαβε τι ήταν.

Στη συνέχεια τους έστειλα την αρχική καταγγελία που εστάλη στην Antillephone με όλα τα αποδεικτικά στοιχεία και εξήγησα ότι η αρχή Antillephone την απέρριψε χωρίς λόγο.

Στη συνέχεια απάντησαν αμέσως λέγοντάς μου ότι θα προσπαθήσουν να επικοινωνήσουν με το καζίνο για να επανεκτιμήσουν την καταγγελία και ότι θα χρειαζόταν μερικές μέρες.

Έτσι χθες έλαβα ένα email από το καζίνο Thrillsy που με είχε αγνοήσει εντελώς από τον Δεκέμβριο. Το καζίνο μου πρόσφερε επιστροφή χρημάτων 1000 € αντί των 1750 € που ήταν το αντικείμενο της καταγγελίας. Στη συνέχεια ειδοποίησα ξανά το ίδρυμα για αυτό και μου απάντησαν αμέσως ότι θα επικοινωνούσαν ξανά με το καζίνο.

Τώρα περιμένω απάντηση από το καζίνο για να με κάνει να πληρώσω όλο το ποσό και όχι μόνο τα 1000 ευρώ που μου πρότειναν.

Αυτόματη μετάφραση:
carsix79
πριν από 2 έτη

Hello,

this is very interesting progress. Much appreciated!

Let's hope they manage to reason with the casino, after all, it will be a very positive impulse towards all players. I'm really curious now.

1 2...8
Μετάβαση στη σελίδααπό 8 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα