Γεια σου Λουκ
ελπίζω να είσαι καλά;
Η CGA είναι υπεύθυνη, αλλά έλαβα ένα email που ανέφερε ότι οι μεμονωμένες αναφορές δεν εξετάζονται και ότι δεν είναι υπεύθυνη για την επίλυση της διαφοράς.
Περιμένω τώρα, αλλά ενημέρωσα ήδη τον δικηγόρο για την κατάσταση χθες.
Έχω αποθηκεύσει το ιστορικό παιχνιδιών του λογαριασμού μου, το υπόλοιπο μπόνους και το πραγματικό υπόλοιπο.
Φωτογράφισα τα κέρδη με το WettID και δημιούργησα αντίγραφα ασφαλείας όλων σε έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο.
Όλα τα στοιχεία είναι εκεί. Ο Τόμας τα έχει λάβει κι αυτός. Είναι από τον Γκουρού και φροντίζει για την υπόθεσή μου. Έχει ήδη λάβει όλα τα στοιχεία.
Διαφορετικά, ο δικηγόρος μου θα επικοινωνήσει με τον Gamblezen την Παρασκευή.
Η Gamblezen έχει μια επιλογή: είτε θα βρούμε μια λύση είτε θα προσπαθήσω να ανακαλέσω την άδειά της ο ίδιος. Απόλαυσα πολύ να παίζω στην Gamblezen και την συνιστούσα τόσο συχνά επειδή μου άρεσε πολύ η πλατφόρμα.
Τότε συμβαίνει κάτι τέτοιο.
Να η περίπτωσή μου, αγαπητοί μου φίλοι, θα σας ήμουν ευγνώμων για οποιαδήποτε υποστήριξη: https://casinoguru-ch.com/gamblezen-casino-die-gewinne-des-spielers-wurden-beschlagnahmt
Να έχετε όλοι μια υπέροχη μέρα με υγεία ❤️
Hey Luke
hope you are well?
The CGA is responsible, but I received an email stating that individual reports are not being reviewed and that they are not responsible for resolving the dispute.
I'm waiting now, but I already informed the lawyer about the situation yesterday.
I have saved my account game history, bonus balance, and real balance.
I photographed the winnings with WettID and backed everything up on an external hard drive.
All the evidence is there. Thomas has also received it. He is from Guru and is taking care of my case. He has already received all the evidence.
Otherwise, my lawyer will contact Gamblezen on Friday.
Gamblezen has a choice: either we find a solution or I will try to revoke their license myself. I enjoyed playing at Gamblezen so much and recommended it so often because I loved the platform.
Then something like this happens.
Here is my case, dear people, I would be grateful for any support: https://casinoguru-ch.com/gamblezen-casino-die-gewinne-des-spielers-wurden-beschlagnahmt
Have a wonderful, healthy day everyone❤️
Hey Luke
hoffe es geht dir gut?
Die CGA ist zuständige, jedoch erhielt ich eine Mail, dass einzelne Meldungen nicht geprüft werden und Sie nicht dafür zuständig sind um den Streit zu schlichten.
Ich warte jetzt ab, den Anwalt habe ich trotzdem gestern schon über den Sachverhalt informiert.
Ich habe Kontospielverläufe Bonus Balance und Real Balance gesichert.
ich habe die Gewinnen mit Wett ID fotografiert und alle Sachen bereits auf einer externen Festplatte gesichert.
Alle Beweise liegen vor Thomas hat diese auch erhalten er ist von Guru und kümmert sich um meinen Fall, er hat bereits alle Beweise erhalten.
Ansonsten wird sich Freitags mein Anwalt in Verbindung mit Gamblezen setzen.
Gamblezen hat die Wahl, entweder wir finden eine Lösung oder ich werde versuchen selbst Ihre Lizenz zu entziehen, ich habe bei Gamblezen so gerne gespielt und so oft empfohlen da ich die Plattform liebte.
Dann passiert sowas.
hier geht es zu meinem Fall liebe Leute, ich wäre um jede Unterstützung dankbar: https://casinoguru-ch.com/gamblezen-casino-die-gewinne-des-spielers-wurden-beschlagnahmt
Allen einen wunderschönen gesunden Tag❤️
Αυτόματη μετάφραση: