Ευχαριστώ πολύ για τις λεπτομέρειες
Διάβασα όλα τα σχόλια και είδα κάτι για το Emoore.com.
Υπάρχει νόημα να κάνω μια κριτική εκεί;
Μου προτείνετε να στείλω να στείλω την αναφορά και στο Casino;
Thank you very much for the details
I read all the comments and i saw something about Emoore.com.
Is there any point to make a review there?
Do you suggest me to sent to send the report to Casino too?
μπορείτε να κάνετε μια αναθεώρηση θα είναι χρήσιμο για άλλους παίκτες.
Νομίζω ότι ένα παράπονο εδώ μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει.
Ελπίζω να βοηθήσει
you can make a review it will be useful of others players.
I think a complaint here can really help you.
Hope it helps
Έκανα ήδη παράπονα και κριτική εδώ και περιμένω κάποιον να επικοινωνήσει από τον γκουρού. Πιστεύετε ότι πρέπει να ενημερώσω το καζίνο ότι έκανα αναφορά στην αρχή άδειας χρήσης;
I already did complain and review here and i am waiting someone to contact from guru. Do you think i have to let know to casino that i made a report to their license authority?
Έκανα ήδη παράπονα και κριτική εδώ και περιμένω κάποιον να επικοινωνήσει από τον γκουρού. Πιστεύετε ότι πρέπει να ενημερώσω το καζίνο ότι έκανα αναφορά στην αρχή άδειας χρήσης;
I already did complain and review here and i am waiting someone to contact from guru. Do you think i have to let know to casino that i made a report to their license authority?
Γεια σας παιδιά. Είμαι νέος απατεώνας από έναν πράκτορα στοιχημάτων από το Κουρασάο με άδεια από την Antillephone NV
Το bookmaker είναι το betadrian.lv και μου κλείνουν τον λογαριασμό χωρίς να πληρώσουν τα 2300€ που είχα σε αυτόν. Ο λόγος ήταν ότι σταμάτησαν να προσφέρουν τις υπηρεσίες τους στη Χώρα μου και κατέσχεσαν τα ευρήματα μου
Θα επισυνάψω λοιπόν τις πληροφορίες των αδειών τους και αν μπορεί κάποιος να μου πει πού και πώς μπορώ να κάνω μια αναφορά, θα ήμουν πολύ ευγενικός
Hi guys. I am a new scammed by a bookmaker from Curaçao under license from Antillephone N.V.
Bookmaker is betadrian.lv and they close my account without pay my 2300€ wich i had on it. The reason were that they stopped to offer their services to my Country and they confiscated my founds
So i will attach the information of their licenses and if someone could tell me where and how can i make a report i would be greatfull
Γεια,
σας δόθηκε η ακριβής εξήγηση στην καταγγελία:
"Για να υποβάλετε μια καταγγελία στην αρχή τυχερών παιχνιδιών, το καζίνο ρυθμίζεται από το - Gaming Curacao. Είναι δυνατό να υποβάλετε μια καταγγελία μέσω του επίσημου ιστότοπου ( http://www.gaming-curacao.com/ ) και να χρησιμοποιήσετε ένα κουμπί "Επικοινωνία" ή στέλνοντας το παράπονό σας στο info@gaming-curacao.com. Πριν υποβάλετε το παράπονο, βεβαιωθείτε ότι παρέχετε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες: τα προσωπικά σας δεδομένα, τα στοιχεία του καζίνο, τα στοιχεία σύνδεσής σας στο καζίνο, την περιγραφή του προβλήματος και τα συνημμένα που υποστηρίζουν Ωστόσο, σημειώστε ότι η άδεια του καζίνο δεν είναι επαληθεύσιμη, πράγμα που σημαίνει ότι το καζίνο μπορεί να λειτουργεί χωρίς έγκυρη άδεια τυχερών παιχνιδιών και σε αυτήν την περίπτωση, η ρυθμιστική αρχή δεν θα σας βοηθήσει με το ζήτημα."
Σύμφωνα με την οθόνη εκτύπωσης που παρείχατε, ο πάροχος άδειας χρήσης για τον ιδιοκτήτη, το Invite Systems BV είναι το Gaming Curacao 1668/JAZ. Μόνο η εξ αποστάσεως αδειοδότηση παρέχεται από την Antillephone.
Αν μπορώ να σας συμβουλέψω, σίγουρα θα ξεκινούσα με το Gaming Curacao, αλλά αν χρειαστεί να επικοινωνήσετε και με την Antillephone, ορίστε:
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
Σας εύχομαι στοιχήματα καλής τύχης 🤞🤞
Hello,
you were given the exact explanation in the complaint:
"To file a complaint with the gaming authority the casino is regulated by - Gaming Curacao. It is possible to file a complaint via the official website (http://www.gaming-curacao.com/) and use a "Contact" button or by sending your complaint to info@gaming-curacao.com. Before submitting the complaint, make sure you provide all the necessary information: your personal data, the casino details, your login details in the casino, the issue description, and supporting attachments if it is needed. However, please note the casino's license is unverifiable, which means that the casino may operate without any valid gaming license and in that case, the regulator will not help you with the issue."
According to the print screen that you provided the license provider for the owner Invite Systems B.V. is Gaming Curacao 1668/JAZ. Only remote licensing is provided by Antillephone.
If I may advise, I would certainly start with Gaming Curacao, but if you need to contact Antillephone as well, here you go:
complaints@gaminglicences.com
certria@gaminglicences.com
I wish you bets of luck 🤞🤞
Έκανα ήδη παράπονα και κριτική εδώ και περιμένω κάποιον να επικοινωνήσει από τον γκουρού. Πιστεύετε ότι πρέπει να ενημερώσω το καζίνο ότι έκανα αναφορά στην αρχή άδειας χρήσης;
I already did complain and review here and i am waiting someone to contact from guru. Do you think i have to let know to casino that i made a report to their license authority?
Συμφωνώ, μπορείτε μόνο να επωφεληθείτε από αυτό αυτή τη στιγμή. Αυτό το καζίνο σου φέρθηκε άδικα, οπότε θα χρησιμοποιούσα κάθε μόχλευση που έχεις. 🤞
I agree, you can only benefit from it at the moment. That casino treated you unfairly, so I would use every leverage you have. 🤞
Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σας. Πραγματικά το εκτιμώ. Το έχω κάνει ήδη και τώρα περιμένω
Thank you very much for your advices. Really i appreciate it. I already done this and now i am waiting
Πείτε μου πώς τα πάτε, σας παρακαλώ 🤞🤞🤞
Let me know how you're faring, please 🤞🤞🤞
Ο γκουρού του καζίνο δεν μπορεί να κάνει τόσα πολλά πράγματα. Έστειλα την ιστορία μου σε όλες τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που συμβούλεψα και βρήκα τη δική μου. Τώρα περιμένω απαντήσεις αλλά είμαι πολύ αισιόδοξος. Είμαι σίγουρος ότι κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτα. είμαι απατημένος
Casino guru can't do so much things. I sent my story to all e mail addresses wich i adviced and i found my own. Now i am waiting for answers but i am very optimistic. I sure that nobody can do anything. I am scammed
Χθες, είδα μια καταγγελία που υποβλήθηκε στην Antillephone όπου η αρχή αδειοδότησης αποφάσισε υπέρ του παίκτη. Ναι, χρειάζεται χρόνος και οι απαντήσεις από τη ρυθμιστική αρχή είναι συνήθως πολύ σύντομες, αλλά υπάρχει πάντα μια πιθανότητα. Γνωρίζω επίσης ότι η ομάδα που χειριζόταν τα παράπονα στο Antillephone είναι αυτή τη στιγμή μικρότερη, γεγονός που προκαλεί ακόμη περισσότερες καθυστερήσεις στις απαντήσεις τους.
Yesterday, I saw a complaint submitted to Antillephone where the licensing authority decided in favour of the player. Yes, it takes time and the responses from the regulator are usually very short, but there's always a chance. I'm also aware that the team that used to deal with complaints in Antillephone is currently smaller, which causes even more delays in their responses.
Γεια μόλις έλαβα μια απάντηση από
http://www.gaming-curacao.com/
Που δεν έχουν καμία σχέση
Betadrian.lv
Hi i just received an answer from
http://www.gaming-curacao.com/
That they have nothing to do with
Betadrian.lv
Χθες, είδα μια καταγγελία που υποβλήθηκε στην Antillephone όπου η αρχή αδειοδότησης αποφάσισε υπέρ του παίκτη. Ναι, χρειάζεται χρόνος και οι απαντήσεις από τη ρυθμιστική αρχή είναι συνήθως πολύ σύντομες, αλλά υπάρχει πάντα μια πιθανότητα. Γνωρίζω επίσης ότι η ομάδα που χειριζόταν τα παράπονα στο Antillephone είναι αυτή τη στιγμή μικρότερη, γεγονός που προκαλεί ακόμη περισσότερες καθυστερήσεις στις απαντήσεις τους.
Yesterday, I saw a complaint submitted to Antillephone where the licensing authority decided in favour of the player. Yes, it takes time and the responses from the regulator are usually very short, but there's always a chance. I'm also aware that the team that used to deal with complaints in Antillephone is currently smaller, which causes even more delays in their responses.
Έστειλα και στη Centria. Περιμένω την απάντησή τους τώρα
I sent to Centria too. I am waiting for their answer now
Τότε το ερώτημα είναι: Έχουν καν ΚΑΜΙΑ άδεια; Από τη στιγμή που κοιτάζω τις πληροφορίες που έχουμε για το καζίνο, δεν μπορέσαμε να τις επαληθεύσουμε.
Then the question is: Do they even have ANY license? Since when I'm looking at the info we have about the casino, we weren't able to verify it.
Πιστεύω ότι ήταν αυτή η περίπτωση . Όταν κάνετε κύλιση προς τα κάτω, το καζίνο λέει:
"Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από τη ρυθμιστική αρχή, ενημερωθήκαμε ότι οι παίκτες δικαιούνται κέρδη που δημιουργούνται με τη βοήθεια του μπόνους κατάθεσης της μαύρης Παρασκευής."
Ο παίκτης έχει ήδη πληρωθεί.
I believe it was this case. When you scroll down, the casino says:
"According to latest information from regulator we have been informed players are entitled for winnings generated with the help of black friday deposit bonus."
The player has been paid already.
Αυτό παραμένει αμφίβολο... ο ιστότοπός τους παρουσιάζει αυτές τις λεπτομέρειες για τις άδειές τους
That remains questionable.... their site presents this details for their licenses
Σε αυτή την περίπτωση μπορούμε να κάνουμε κάτι;
In this case is something we can do?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.