Επαλήθευση Bruce Bet (σελίδα 2)

πριν από 10 μήνες από celgebrink
|
14342 προβολές 101 απαντήσεις |
|
1 2 3...6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Ενάντια στο ίδιο πράγμα απέρριψαν κατά

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

file

πριν από 8 μήνες

file

Mmm12
πριν από 8 μήνες

Yes, I can see from the first screenshot that you need to verify the payment method and you also need to send a screenshot from your online banking. So you'll need to give the casino some time to look at it and tell you everything is alright. In the second screenshot I see that live chat is trying to advise you to upload your account statement with the transactions for the whole month and you say it was rejected again. Did you get a reason why ? I have a feeling that you might be doing something wrong but I don't know what as I don't see the reason for the rejection. It is quite clearly written what is needed and I think it should not be a problem to deliver it, but there is always some mistake if it is rejected. How long have you been trying to verify ? Have you tried asking in live chat what you have to do to make sure all the documents are correct ? 

I would also ask you if it would be possible to share screenshots and reports in one text for clarity. Because if you share 4 screenshots and two of them are always the same it's quite useless. 

Thank you and I will wait for your reply. 

πριν από 8 μήνες

Γεια σας, έχω επίσης προβλήματα με το καζίνο, έχω ανεβάσει όλα τα έγγραφα και είναι πάντα λάθος όπως και να το κάνω, και οι 4 γωνίες είναι στην ταυτότητα των εγγράφων μπροστά και πίσω,

Η διεύθυνση ανέβηκε και οι αποδείξεις πληρωμής απορρίπτονται πάντα.

Κατέθεσα ένα ποντάρισμα 100 ευρώ με τα χρήματα μπόνους να είναι μεταξύ 0,50 σεντ και ένα ευρώ

μπορείτε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε

Αυτόματη μετάφραση:
silkeprasse
πριν από 8 μήνες

Hey, what is the specific problem with your documents since you can't verify ? Did the casino tell you a concrete reason and what you should do to get your documents accepted ? The most common issue is usually that the information is not visible or that some of the things that the casino asks to be on the document to be visible are missing. 

So let me know how it is, I will wait. 

πριν από 8 μήνες

Γειά σου

Έτσι ανέβασα ό,τι χρειάζεστε, έλεγε ότι υποτίθεται ότι δεν έβγαλα φωτογραφία το πίσω μέρος της ταυτότητάς μου, αλλά το έκανα,

Έτσι χθες τα ανέβασα ξανά, τώρα είναι ξανά υπό εξέταση,

Τι κάνω εάν αυτό δεν γίνει ξανά αποδεκτό;

Το έφτιαξα έτσι ώστε να φαίνονται όλες οι γωνίες των εγγράφων

τις καλύτερες ευχές

Αυτόματη μετάφραση:
silkeprasse
πριν από 8 μήνες

Let's see what the casino says to what you sent yesterday and then we'll see. It is always necessary that the information is clearly visible and that the documents contain everything necessary. If it was rejected again, we could find out what the issue is based on the casino's reason.

How long have you been verifying ? 

πριν από 8 μήνες

Έκανα τον έλεγχο την Τρίτη το απόγευμα και έλαβα ειδοποίηση χθες το απόγευμα.

Μόλις ανέβασα ξανά τα πάντα μέσω email

γιατί θα ήθελα να έχω τα κέρδη μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Η επιταγή απορρίφθηκε ξανά παρόλο που ανέβασα τα πάντα. Αυτή τη φορά προφανώς λείπει το αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού που ανέβασα με το ιστορικό

filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
silkeprasse
πριν από 8 μήνες

filefile

silkeprasse
πριν από 8 μήνες

Obviously you will need to work with the casino and provide everything they need, although I can see from the screenshots that you are trying. Since you sent them the bank statement as well, we'll see how it goes from here. Everything else is accepted so far if I read correctly. 

Let me know if the verification was successful and the last document was accepted by the casino. 

πριν από 8 μήνες

Όχι, δεν έχει γίνει ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

file

πριν από 8 μήνες

Πριν εγγραφώ, ήθελα να αλλάξω διεύθυνση αλλά δεν ήταν δυνατό. Μετά επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι θα το κάνουν

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Και δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει η πληρωμή με τη διεύθυνση

Αυτόματη μετάφραση:
Mmm12
πριν από 8 μήνες

Hello there.

In my opinion, it all makes quite sense, and luckily, I don't see any signs of issues.

As Polly explained: your address will be changed, and in addition to that, your account needs to pass additional verification, because before your withdrawals are accepted, your account needs to be fully updated and verified.

Thus, the link between your address and the payout is quite narrow, I'd say.

Your withdrawal will never be accepted unless your account data is accurate, which is determined through the verification process, also called the KYC (Know Your Customer). It sounds complicated, though it's normal.

Do you play in many online casinos, by the way? I'd say the KYC appears every time you wish to withdraw funds for the first time.

Are there other aspects that concern you? We'll be here for you. 😉

πριν από 8 μήνες

Γεια, η πληρωμή δεν γίνεται ποτέ αποδεκτή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Έστειλα τα πάντα για την τρέχουσα επιβεβαίωση εγγραφής μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Άλλαξα διεύθυνση πριν από δύο εβδομάδες

Αυτόματη μετάφραση:
1 2 3...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα