Ναι, μπορώ να δω από το πρώτο στιγμιότυπο οθόνης ότι πρέπει να επαληθεύσετε τον τρόπο πληρωμής και πρέπει επίσης να στείλετε ένα στιγμιότυπο οθόνης από την ηλεκτρονική σας τραπεζική. Επομένως, θα χρειαστεί να δώσετε λίγο χρόνο στο καζίνο για να το δει και να σας πει ότι όλα είναι εντάξει. Στο δεύτερο στιγμιότυπο βλέπω ότι το live chat προσπαθεί να σε συμβουλεύσει να ανεβάσεις την κατάσταση του λογαριασμού σου με τις συναλλαγές για όλο τον μήνα και λες ότι απορρίφθηκε ξανά. Βρήκες έναν λόγο; Έχω την αίσθηση ότι μπορεί να κάνεις κάτι λάθος αλλά δεν ξέρω τι γιατί δεν βλέπω τον λόγο της απόρριψης. Είναι πολύ ξεκάθαρο γραμμένο τι χρειάζεται και νομίζω ότι δεν θα έπρεπε να είναι πρόβλημα να το παραδώσει, αλλά πάντα υπάρχει κάποιο λάθος αν απορριφθεί. Πόσο καιρό προσπαθείτε να επαληθεύσετε; Έχετε δοκιμάσει να ρωτήσετε στη ζωντανή συνομιλία τι πρέπει να κάνετε για να βεβαιωθείτε ότι όλα τα έγγραφα είναι σωστά;
Θα σας ρωτούσα επίσης εάν θα ήταν δυνατή η κοινή χρήση στιγμιότυπων οθόνης και αναφορών σε ένα κείμενο για λόγους σαφήνειας. Γιατί αν μοιράζεσαι 4 στιγμιότυπα οθόνης και δύο από αυτά είναι πάντα τα ίδια, είναι πολύ άχρηστο.
Ευχαριστώ και θα περιμένω την απάντησή σας.
Yes, I can see from the first screenshot that you need to verify the payment method and you also need to send a screenshot from your online banking. So you'll need to give the casino some time to look at it and tell you everything is alright. In the second screenshot I see that live chat is trying to advise you to upload your account statement with the transactions for the whole month and you say it was rejected again. Did you get a reason why ? I have a feeling that you might be doing something wrong but I don't know what as I don't see the reason for the rejection. It is quite clearly written what is needed and I think it should not be a problem to deliver it, but there is always some mistake if it is rejected. How long have you been trying to verify ? Have you tried asking in live chat what you have to do to make sure all the documents are correct ?
I would also ask you if it would be possible to share screenshots and reports in one text for clarity. Because if you share 4 screenshots and two of them are always the same it's quite useless.
Thank you and I will wait for your reply.
Γεια σας, έχω επίσης προβλήματα με το καζίνο, έχω ανεβάσει όλα τα έγγραφα και είναι πάντα λάθος όπως και να το κάνω, και οι 4 γωνίες είναι στην ταυτότητα των εγγράφων μπροστά και πίσω,
Η διεύθυνση ανέβηκε και οι αποδείξεις πληρωμής απορρίπτονται πάντα.
Κατέθεσα ένα ποντάρισμα 100 ευρώ με τα χρήματα μπόνους να είναι μεταξύ 0,50 σεντ και ένα ευρώ
μπορείτε σας παρακαλώ να με βοηθήσετε
Hello, I also have problems with the casino, I have uploaded all the documents and it is always wrong no matter how I do it, all 4 corners are on the documents ID card front and back,
Address uploaded and payment receipts are always rejected.
I deposited a stake of 100 euros with the bonus money being between 0.50 cents and one euro
can you please help me
Hallo auch ich habe Probleme mit dem Casino habe alle Dokumente hochlgeladen und es ist immer falsch egal wie ich es mache, alle 4 Ecken sind auf den Dokumente Personalausweis vorder und Rückseite,
Adresse mit hochgeladen und einzahlungsbelege, wird immer abgelehnt.
eingezahlt habe ich 100 Euro Einsatz mit dem Bonusgeld lag zwischen 0,50 Cent und ein Euro
können Sie mir bitte helfen
Γεια, ποιο είναι το συγκεκριμένο πρόβλημα με τα έγγραφά σας αφού δεν μπορείτε να επαληθεύσετε; Σας είπε το καζίνο έναν συγκεκριμένο λόγο και τι πρέπει να κάνετε για να γίνουν αποδεκτά τα έγγραφά σας; Το πιο συνηθισμένο ζήτημα είναι συνήθως ότι οι πληροφορίες δεν είναι ορατές ή ότι λείπουν ορισμένα από τα πράγματα που ζητά το καζίνο στο έγγραφο για να είναι ορατά.
Οπότε πες μου πώς είναι, θα περιμένω.
Hey, what is the specific problem with your documents since you can't verify ? Did the casino tell you a concrete reason and what you should do to get your documents accepted ? The most common issue is usually that the information is not visible or that some of the things that the casino asks to be on the document to be visible are missing.
So let me know how it is, I will wait.
Γειά σου
Έτσι ανέβασα ό,τι χρειάζεστε, έλεγε ότι υποτίθεται ότι δεν έβγαλα φωτογραφία το πίσω μέρος της ταυτότητάς μου, αλλά το έκανα,
Έτσι χθες τα ανέβασα ξανά, τώρα είναι ξανά υπό εξέταση,
Τι κάνω εάν αυτό δεν γίνει ξανά αποδεκτό;
Το έφτιαξα έτσι ώστε να φαίνονται όλες οι γωνίες των εγγράφων
τις καλύτερες ευχές
Hello
So I uploaded everything you need, it said that I supposedly didn't take a photo of the back of my ID card, but I did,
So yesterday I uploaded everything again, now it's under review again,
What do I do if this is not accepted again?
I made it so that all corners of the documents can be seen
Best regards
Hallo
also ich habe alles hochgeladen was sie benötigen , da stand das ich angeblich mein Personalausweis nicht von der Rückseite fotografiert hätte dies habe ich aber gemacht,
also habe ich gestern nochmals alles hochgeladen, jetzt steht wieder in Prüfung,
Was mache ich wenn dies auch wieder nicht akzeptiert wird.
ich habe es so gemacht das alle Ecken von den Dokumenten zu sehen sind
mit freundlichen Grüßen
Ας δούμε τι λέει το καζίνο σε αυτό που στείλατε χθες και μετά θα δούμε. Είναι πάντα απαραίτητο οι πληροφορίες να είναι ευδιάκριτες και τα έγγραφα να περιέχουν όλα τα απαραίτητα. Εάν απορριφόταν ξανά, θα μπορούσαμε να μάθουμε ποιο είναι το ζήτημα με βάση τον λόγο του καζίνο.
Πόσο καιρό κάνετε την επαλήθευση;
Let's see what the casino says to what you sent yesterday and then we'll see. It is always necessary that the information is clearly visible and that the documents contain everything necessary. If it was rejected again, we could find out what the issue is based on the casino's reason.
How long have you been verifying ?
Έκανα τον έλεγχο την Τρίτη το απόγευμα και έλαβα ειδοποίηση χθες το απόγευμα.
Μόλις ανέβασα ξανά τα πάντα μέσω email
γιατί θα ήθελα να έχω τα κέρδη μου
I did the check on Tuesday afternoon and received notification yesterday afternoon.
I just uploaded everything again via email
because I would like to have my winnings
Die Überprüfung hatte ich am Dienstag Nachmittag gemacht und gestern Nachmittag Bescheid bekommen,
ich habe grade nochmals alles per Email hochgeladen
weil möchte mein Gewinn schon gerne haben
Η επιταγή απορρίφθηκε ξανά παρόλο που ανέβασα τα πάντα. Αυτή τη φορά προφανώς λείπει το αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού που ανέβασα με το ιστορικό
The check was rejected again even though I uploaded everything. This time the bank statement, which I uploaded with the history, is apparently missing
Die Überprüfung wurde wieder abgelehnt obwohl ich alles hoch geladen habe diesmal fehlt angeblich der Kontoauszug den ich aber mit hoch geladen habe im Anhang die der Verlauf
Προφανώς θα χρειαστεί να συνεργαστείτε με το καζίνο και να παρέχετε όλα όσα χρειάζονται, αν και μπορώ να δω από τα στιγμιότυπα οθόνης ότι προσπαθείτε. Αφού τους στείλατε και το αντίγραφο κίνησης, θα δούμε πώς θα πάει από εδώ. Όλα τα άλλα γίνονται δεκτά μέχρι στιγμής αν διάβασα σωστά.
Ενημερώστε με εάν η επαλήθευση ήταν επιτυχής και το τελευταίο έγγραφο έγινε δεκτό από το καζίνο.
Obviously you will need to work with the casino and provide everything they need, although I can see from the screenshots that you are trying. Since you sent them the bank statement as well, we'll see how it goes from here. Everything else is accepted so far if I read correctly.
Let me know if the verification was successful and the last document was accepted by the casino.
Πριν εγγραφώ, ήθελα να αλλάξω διεύθυνση αλλά δεν ήταν δυνατό. Μετά επικοινώνησα μαζί τους και μου είπαν ότι θα το κάνουν
Before registering, I wanted to change the address but it wasn't possible. Then I contacted them and they said they would do it
Vorher Registrierung hatte ich eine andere Adresse wollte ändern aber war nicht möglich dann habe ich mich bei denen gemeldet die haben gesagt die werden das machen
Γειά σου.
Κατά τη γνώμη μου, όλα είναι αρκετά λογικά, και ευτυχώς, δεν βλέπω σημάδια προβλημάτων.
Όπως εξήγησε η Polly: η διεύθυνσή σας θα αλλάξει και επιπλέον, ο λογαριασμός σας πρέπει να περάσει πρόσθετη επαλήθευση, γιατί πριν γίνουν αποδεκτές οι αναλήψεις σας, ο λογαριασμός σας πρέπει να ενημερωθεί και να επαληθευτεί πλήρως.
Επομένως, η σύνδεση μεταξύ της διεύθυνσής σας και της πληρωμής είναι αρκετά στενή, θα έλεγα.
Η ανάληψή σας δεν θα γίνει ποτέ αποδεκτή εκτός εάν τα δεδομένα του λογαριασμού σας είναι ακριβή, η οποία καθορίζεται μέσω της διαδικασίας επαλήθευσης, που ονομάζεται επίσης KYC (Γνωρίστε τον Πελάτη σας). Ακούγεται περίπλοκο, αν και είναι φυσιολογικό.
Παρεμπιπτόντως, παίζετε σε πολλά διαδικτυακά καζίνο; Θα έλεγα ότι το KYC εμφανίζεται κάθε φορά που θέλετε να κάνετε ανάληψη χρημάτων για πρώτη φορά.
Υπάρχουν άλλες πτυχές που σας απασχολούν; Θα είμαστε εδώ για εσάς. 😉
Hello there.
In my opinion, it all makes quite sense, and luckily, I don't see any signs of issues.
As Polly explained: your address will be changed, and in addition to that, your account needs to pass additional verification, because before your withdrawals are accepted, your account needs to be fully updated and verified.
Thus, the link between your address and the payout is quite narrow, I'd say.
Your withdrawal will never be accepted unless your account data is accurate, which is determined through the verification process, also called the KYC (Know Your Customer). It sounds complicated, though it's normal.
Do you play in many online casinos, by the way? I'd say the KYC appears every time you wish to withdraw funds for the first time.
Are there other aspects that concern you? We'll be here for you. 😉
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.