Επαλήθευση Bruce Bet (σελίδα 3)

πριν από 10 μήνες από celgebrink
|
14288 προβολές 101 απαντήσεις |
|
12 3 4...6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 8 μήνες

Απλώς δεν κάνουν τίποτα, είναι κακό καζίνο, είναι απατεώνες που απλά δεν θέλουν να πληρώσουν, γιατί υπάρχει ακόμα αυτή η σελίδα; Διάβασα όλα τα παράπονα και διαπίστωσα ότι το μόνο πρόβλημα είναι η πληρωμή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γιατί εξακολουθείτε να υποστηρίζετε τον ιστότοπο; Γιατί δεν κάνεις αναφορά;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Κανείς δεν τους έχει πληρώσει ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 μήνες

Απορρίφθηκε ξανά επειδή δεν υπήρχε το όνομά μου, κάτι που δεν ήταν αλήθεια. Ξανακοίταξα τις φωτογραφίες μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γεια σας, ήρθα ξανά σε επαφή με το καζίνο.

επισυνάπτεται το ιστορικό μηνυμάτων filefilefilefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 μήνες

Γεια σου και πάλι,

Θα ήθελαν μια επιβεβαίωση απόδειξης κατάθεσης από τις 24 Φεβρουαρίου, αλλά επειδή ήταν Σαββατοκύριακο, δεν μπορώ να τη δω στην κίνηση του λογαριασμού μου ή στο στιγμιότυπο οθόνης. Λέει 26 Φεβρουαρίου

Ημερομηνία επεξεργασίας - η ημέρα κατά την οποία μια συναλλαγή υποβάλλεται σε επεξεργασία για έναν λογαριασμό.

Ημερομηνία αξίας - η ημερομηνία κατά την οποία τα κεφάλαια θα διατεθούν στον δικαιούχο.

Αυτό λέει στην ημερομηνία ανάθεσης του λογαριασμού μου και σε παρένθεση την ημερομηνία αξίας, τι μπορώ να κάνω;

lg

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Μπορείτε παρακαλώ να βοηθήσετε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

file

πριν από 8 μήνες

file

πριν από 8 μήνες

Τι νόημα τώρα, πρέπει να περιμένω άλλες 28 μέρες για κάτι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γεια σας μπορεί κάποιος να απαντήσει

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Απλώς δεν κάνουν τίποτα, είναι κακό καζίνο, είναι απατεώνες που απλά δεν θέλουν να πληρώσουν, γιατί υπάρχει ακόμα αυτή η σελίδα; Διάβασα όλα τα παράπονα και διαπίστωσα ότι το μόνο πρόβλημα είναι η πληρωμή

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Hi how long has this whole situation of yours been going on ? Did the casino tell you why you still don't have your money ? I see that you have a complaint and Natalia has asked the casino to reply, so we will have to be a bit more patient and hopefully they will answer and explain how your situation is going. 

I would also ask you to write one coherent post and not 5 in one sentence, so that I have a better overview since you are not the only one who writes here. I would be grateful. 

Now as I said, keep a cool head and Natalia will try to help you. 

If you have anything new let me know. 

πριν από 8 μήνες

Γεια σου και πάλι,

Θα ήθελαν μια επιβεβαίωση απόδειξης κατάθεσης από τις 24 Φεβρουαρίου, αλλά επειδή ήταν Σαββατοκύριακο, δεν μπορώ να τη δω στην κίνηση του λογαριασμού μου ή στο στιγμιότυπο οθόνης. Λέει 26 Φεβρουαρίου

Ημερομηνία επεξεργασίας - η ημέρα κατά την οποία μια συναλλαγή υποβάλλεται σε επεξεργασία για έναν λογαριασμό.

Ημερομηνία αξίας - η ημερομηνία κατά την οποία τα κεφάλαια θα διατεθούν στον δικαιούχο.

Αυτό λέει στην ημερομηνία ανάθεσης του λογαριασμού μου και σε παρένθεση την ημερομηνία αξίας, τι μπορώ να κάνω;

lg

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Hello, I see you tried to explain it in the chat you had with the casino. Nowhere does it show up as a transaction you made on 24 February despite the weekend ? When I send money, I always see the date the money was credited, don't you have the option to see it somewhere if you click on the transaction ? So you did it on 24 February but the money was not credited until 26 February ? 

Of course, when you explained it, the casino still doesn't understand anything ? How long has this whole situation been going on, please ? 

Let me know.

πριν από 8 μήνες

Τι νόημα τώρα, πρέπει να περιμένω άλλες 28 μέρες για κάτι

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I think if you have to wait that long again, it's definitely not right of the casino. Therefore, it is the appropriate step that you have filed a complaint and our team will try to help you in your situation. Thus, we will have to wait and see further developments because there is nothing more to do at the moment. 😕

Jaro
πριν από 8 μήνες

Κανένα καζίνο δεν συνεχίζει να αρνείται, έκανα κατάθεση μέσω Klarna και μία αμέσως, για άλλες μεταφορές συμπεριλαμβάνεται η ημέρα, είτε είναι πληρωμή με κάρτα είτε τραπεζική μεταφορά, μόνο εδώ υπάρχει μόνο ένας αριθμός συναλλαγής που δεν τους αρκεί και αφού ήταν στο Η τράπεζά μου στις 26 διεκπεραιώθηκε και όχι στις 24 όπως ζητάτε γιατί θέλετε την ακριβή ημερομηνία κατάθεσης

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Κατά τη γνώμη μου συναλλαγή με την 24η δεν εμφανίζεται πουθενά!!! παρόλο που έκανα μόνο την κατάθεση, κάτι που μου φαίνεται περίεργο γιατί για όλους τους άλλους εμφανίζεται η ημερομηνία στο αντίγραφο κίνησης του λογαριασμού μου, απλά όχι κατά τη μεταφορά!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

file

Άρα στην άμεση μεταφορά μου δεν υπάρχει ημερομηνία μεταφοράς στην προβλεπόμενη χρήση του καζίνο

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Γεια σας, τρέχει εδώ και ένα μήνα και λένε να περιμένω άλλες 28 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Κανένα καζίνο δεν συνεχίζει να αρνείται, έκανα κατάθεση μέσω Klarna και μία αμέσως, για άλλες μεταφορές συμπεριλαμβάνεται η ημέρα, είτε είναι πληρωμή με κάρτα είτε τραπεζική μεταφορά, μόνο εδώ υπάρχει μόνο ένας αριθμός συναλλαγής που δεν τους αρκεί και αφού ήταν στο Η τράπεζά μου στις 26 διεκπεραιώθηκε και όχι στις 24 όπως ζητάτε γιατί θέλετε την ακριβή ημερομηνία κατάθεσης

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

I see, so if you are dealing with a casino and you can't get anywhere and they can't help you in any way, I would recommend filing a complaint on this link. Our team will try to help and hopefully we can. If you don't know what to expect from a complaint, this guide will tell you everything you need to know. 

Are you up for it ? 

πριν από 8 μήνες

Γεια σας, τρέχει εδώ και ένα μήνα και λένε να περιμένω άλλες 28 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

That's quite a long time for a casino to resolve such a thing and I'm quite sad that they said it would be another 28 days. So in your case, it's good that you have a complaint, but the best thing would be for the casino to respond since the ball is now in their court.

We will have to be patient now and wait and see how the situation develops.

I hope everything turns out fair. 🤞

12 3 4...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα