Άρα αυτό είναι ένα τέλειο μήνυμα θα έλεγα. 🎉☘️
Μετά από πόσο καιρό τα κατάφερες;
Επίσης, καλώς ήρθες, χαίρομαι που επιτέλους πήρες τα λεφτά σου.
Τέλος πάντων, θα μείνετε σε αυτό το καζίνο; Υποθέτω ότι είναι πιο πιθανό να είναι αρνητικό μετά από μια τέτοια εμπειρία, αλλά αξίζει να το ρωτήσετε.
So that's a perfect message I would say. 🎉☘️
After how long a time did you manage to do it ?
Also, you're welcome, I'm glad you finally got your money.
Anyway, will you stay in this casino ? I suppose it's more likely to be negative after such an experience, but it's worth asking.
Νομίζω ότι το πιο λογικό πράγμα που πρέπει να κάνουμε είναι να περιμένουμε να δούμε πώς θα εξελιχθεί το παράπονο και αν το καζίνο θα ανταποκριθεί. Φυσικά, μπορείτε να ελέγξετε με την υποστήριξη του καζίνο για να δείτε πού θα πάει η υπόθεσή σας στη συνέχεια.
Θα ήταν καλύτερο εάν το καζίνο ανταποκριθεί στο παράπονό σας και προσπαθήσει να ρίξει περισσότερο φως στην κατάσταση και να σας βοηθήσει.
Αλλά θα δούμε τι θα γίνει. Αν έχετε νέα, φροντίστε να μας ενημερώσετε.
I think the most sensible thing to do is to wait and see how the complaint develops and whether the casino responds. Of course, you can check with the casino support to see where your case is going next.
It would be best if the casino responds to your complaint and tries to shed more light on the situation and help you.
But we'll see what happens. If you have any news, be sure to let us know.
Περίμενα περίπου μια εβδομάδα γιατί υπήρχαν προβλήματα με τις καταθέσεις που έγιναν το Σαββατοκύριακο. Η πληρωμή πήγε πολύ γρήγορα χθες αφού εξήγησα τα πάντα.
Δεν μπορώ να πω τίποτα αρνητικό για το καζίνο και θα μείνω προς το παρόν
I waited about a week because there were problems with the deposits that were made over the weekend. The payout went very quickly yesterday after I explained everything.
I can't say anything negative about the casino and will stay for now
Ich habe ca 1 Woche gewartet weil es Probleme gab wegen den Einzahlungen die am Wochenende getätigt wurden, die Auszahlung ging dann gestern sehr schnell nach dem ich alles erklärt habe.
ich kann so nichts negatives sagen zum Casino und werde erstmal bleiben
Α, δεν το περίμενα για να είμαι ειλικρινής, αλλά φυσικά η γνώμη σου είναι σχετική και βασίζεται στην εμπειρία. Οπότε δεν θα σε κατηγορήσω.
Λοιπόν, να περάσετε καλά και αν έχετε κάτι που θα θέλατε να μοιραστείτε ξανά, μη διστάσετε να το κάνετε. 🙂
Oh, I didn't expect that to be honest, but of course your opinion is relevant and based on experience. So I won't blame you.
Well, have a good time and if you have something you'd like to share again, feel free to do so. 🙂
Γειά σου.
Κέρδισα 1000 € σε στοιχήματα bruce / Nordic κουλοχέρηδες.
Έχω δώσει όλα τα στοιχεία ταυτότητας που απαιτούνται εκτός από μια φωτογραφία της τραπεζικής μου κάρτας, η οποία δεν είναι διαθέσιμη αυτή τη στιγμή, αλλά έχω στιγμιότυπα οθόνης του πορτοφολιού μου E.
Αρνούνται να το δεχτούν αυτό. Και έχω μια νέα κάρτα στο δρόμο. Αρνούνται να το δεχτούν αυτό.
Έχει βρεθεί κανείς ποτέ σε αυτή την κατάσταση πριν;
Χαιρετισμοί.
Svein.
Hello.
I won 1000€ on bruce bets / Nordic slotts.
I have provided all ID needed exept from a photo of my bank card, wich is not avaliable at the moment, but I have screenshots of my E wallet.
They refuse to accept this. And I have a new card on the way. They refuse to accept this one.
Have anyone ever been in this situation before?
Regards.
Svein.
Μεταφέρω την ανάρτησή σας εδώ, σε αυτό το νήμα, όπου θα μπορούσατε να πάρετε κάποιες απαντήσεις, ίσως.
Προσπαθήσατε να εξηγήσετε στην υποστήριξη του καζίνο ποιος είναι ακριβώς ο λόγος που δεν μπορείτε να παρέχετε την παλιά σας κάρτα; Θα πρέπει να υπάρχει κάποιος τρόπος για να επιλυθεί αυτό το ζήτημα, τουλάχιστον ελπίζω 🤔. Πότε ζητήσατε την απόσυρση και είναι αυτό το πρώτο σας αίτημα σε αυτό το καζίνο ή είχατε κάποια επιτυχημένα στο παρελθόν;
I have moved you post over here, to this thread, where you could get some answers, perhaps.
Have you tried to explain to the casinos support what is the exact reason you are not able to provide your old card? There should be some way to get this issue resolved, at least I hope 🤔. When did you requested the withdrawal, and is this your first request at this casino, or have you had any successful ones before?
Έχω χάσει τη φυσική μου κάρτα κατά τη μετακίνηση μεταξύ πόλεων. Έχω χρησιμοποιήσει το τηλέφωνο για να πληρώσω.
Ναί. Εγώ και κάθε φορά αναφέρουν την κάρτα. Και έχω εξηγήσει. Χρόνος και χρόνος.
Ναί. Αυτή είναι η πρώτη μου φορά.
Δοκίμασα γύρω στα μέσα Φεβρουαρίου.
Αυτό γίνεται πραγματικά απογοητευτικό.
Και χρειάζομαι πραγματικά τα χρήματα.
Χαιρετισμοί.
Svein.
I have lost my physical card during moving betweem cities. I have been using the phone to pay.
Yes. I and each time they mention the card. And I have explained. Time and time.
Yes. This is my first time.
I tried around mid February.
This is really getting frustraiting.
And I really need the money.
Regards.
Svein.
Γεια σου!
Λυπάμαι που ακούω για τα προβλήματά σας. Ακούγεται ως ένας απολύτως φυσιολογικός λόγος για τον οποίο η κάρτα είναι πλέον απρόσιτη.
Ταυτόχρονα, καταλαβαίνω ότι το καζίνο μπορεί να είναι λίγο πιο ύποπτο απέναντί σας. Ωστόσο, αυτός είναι, τουλάχιστον για μένα, ο λόγος που δεν είναι αρκετά καλός για να σας κρατήσει μακριά από τα κέρδη.
Για να είστε απόλυτα ενημερωμένοι, υπάρχει κάποια άλλη επιλογή πληρωμής που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε για να βγάλετε τα χρήματα από το καζίνο;
Ή μήπως το όλο θέμα είναι μόνο το γεγονός ότι δεν έχετε πλέον την ίδια κάρτα που χρησιμοποιούσατε προηγουμένως για καταθέσεις (που σχετίζεται με το ηλεκτρονικό πορτοφόλι που αναφέρατε), που έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορείτε να περάσετε τις διατυπώσεις;
Αν δεν κάνω λάθος, το καζίνο χρειάζεται να αποδείξετε ότι έχετε πρόσβαση στην επιλογή πληρωμής που έχετε χρησιμοποιήσει για να παίξετε. Αυτό έφτιαξα από αυτό. Παρακαλώ λοιπόν μοιραστείτε τη γνώμη σας για αυτό 🙏
Hey there!
I'm sorry to hear about your issues. It sounds like a perfectly normal reason why the card is now out of reach.
At the same time, I understand the casino may be a little more suspicious toward you. Still, this is, at least for me, hardly reason good enough to keep you away from the winnings.
Just to be perfectly informed, is there any other payment option you could use to get the money out of the casino?
Or is the whole issue just the fact that you no longer have the same card you previously used for deposits (associated with the e-wallet you mentioned), which results in your inability to pass the formalities?
If I'm not mistaken, the casino needs you to prove you have access to the payment option you've used to play. This is what I made of it. So please share your opinion on this 🙏
Ναί. Έχω ψάξει παντού.
Έχω ακόμη και τον πλήρη αριθμό της κάρτας γραμμένο. Και μια νέα κάρτα στο δρόμο. Τους το έχω αναφέρει αυτό. Αλλά αρνούνται.
Πρέπει να αλλάξω τη διεύθυνσή μου. Έγραψα την πόλη «Τρόντχαϊμ» Αντί για τα Σέρμπαμπ όπου μένω. «Χάιμνταλ.
Μα έχουν κολλήσει με την κάρτα....
Αρνούνται να αλλάξουν τη διεύθυνσή μου.
Έχω τη νέα μου κάρτα και έχω πιστωτική κάρτα.
Έχω στείλει φωτογραφίες μου
-διαβατήριο.
-Λογαριασμοί
- Ηλεκτρονικό πορτοφόλι
-Πληροφορίες από την τράπεζά μου
-Μεταφορές από την τράπεζά μου στο καζίνο.
Yes. I have been looking everywhere.
I even have the full card number written down. And a new card on the way. I have mentioned this to them. But they refuse.
I have to change my adress. I wrote the city "Trondheim" Instead of the Surbubs where I live. "Heimdal.
But they are stuck with the card....
They refuse to change my adress.
I have my new card and I have a credit card.
I have sent pictures of my
-passport.
-Bills
-E wallet
-Information from my bank
-Transfers from my bank to the casino.
Απλώς δεν πρέπει να φαίνεται έτσι...
Λοιπόν, ίσως είναι πολύ νωρίς, ωστόσο πιστεύω ότι η υποστήριξη του καζίνο δεν πρόκειται να βρει λύση για εσάς και υπό τέτοιες συνθήκες, κάτι πρέπει να γίνει.
Προσπαθούμε να βοηθήσουμε τους παίκτες που αντιμετωπίζουν παρόμοια προβλήματα, γι' αυτό θα ήθελα να αναφέρω τη δυνατότητα παραπόνων χωρίς χρέωση.
Μερικά πολύ χρήσιμα βασικά αναφέρονται σε αυτόν τον οδηγό 👈 δίνοντας μια εξαιρετική εικόνα του τι να περιμένετε και το ίδιο το παράπονο είναι διαθέσιμο εδώ 👈.
Κατά τη γνώμη μου, δεν έχετε τίποτα να χάσετε, θα το δοκίμαζα σίγουρα.
Είσαι μέσα?
(ΥΓ: Πρέπει να ρωτήσω: πραγματικά σου αρέσει ο Σιντ Βίσιους; 😎 Ή είναι απλώς σύμπτωση;)
It just shouldn't look like this...
Well, it may probably be far too early, yet I feel the casino support is not going to find a solution for you, and under such circumstances, something needs to be done.
We try to help players who face similar troubles, so I'd like to mention our free-of-charge complaint feature.
A few very useful basics are mentioned in this guide 👈 giving a great view of what to expect, and the complaint itself is available right here 👈.
In my opinion, you have nothing to lose, I would try that for sure.
Are you in?
(PS: I have to ask: do you actually like Sid Vicious? 😎 Or is it just a coincidence?)
Ναί. Είμαι μέσα!
Δεν το έχω κάνει ποτέ πριν, οπότε δεν ξέρω τι να κάνω.
Ναί. Έκανα το email όταν ήμουν νεότερος. Ήταν το είδωλό μου😅
Yes. I am in!
I have never done this before, so I don't know what to do.
Yes. I made the email when I was younger. He was my idol😅
Θαυμάσια στον οδηγό που έδωσε η Radka, θα βρείτε όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την καταγγελία.
Ωστόσο, απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο και μπορείτε να ανοίξετε μια καταγγελία εδώ:https://casino.guru/complaints/all και, στη συνέχεια, βρείτε το καζίνο κατά του οποίου θέλετε να υποβάλετε καταγγελία και περιγράψτε το πρόβλημά σας όσο το δυνατόν καλύτερα. Μπορείτε να διαβάσετε όλα τα άλλα πράγματα που μπορείτε να περιμένετε εδώ: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Εάν έχετε περισσότερες ερωτήσεις, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε και θα χαρούμε να τις απαντήσουμε. Ελπίζω όλα να λυθούν δίκαια. 🙂
Great in the guide that Radka has provided, you will find everything you need to know about the complaint.
However, just click on this link and you can open a complaint here: https://casino.guru/complaints/all , and then find the casino you want to file a complaint against and describe your problem as well as possible. You can read all the other things you can expect here: https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
If you have any further questions, feel free to get in touch and we will be happy to answer them. I hope everything will be resolved fairly. 🙂
Ευχαριστώ!
Έχετε εμπειρία με υποθέσεις που διορθώνονται;
Λυπάμαι που δεν το έχω ξανακάνει αυτό.
Χαιρετισμοί.
Svein.
Thank you!
Any experience with cases beeing fixed?
Sorry I have never done this before.
Regards.
Svein.
Προσπάθησα να συμπληρώσω τη φόρμα καταγγελίας, αλλά δεν μπορώ να την υποβάλω.
I have tried to fill out the complaint form, but I'm not able to submit it.
Μπορείτε να το ελέγξετε σε αυτόν τον σύνδεσμο: https://casino.guru/bruce-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation , το καζίνο δεν είχε πολλά παράπονα εναντίον του μέχρι στιγμής και έχει λύσει όλα τα τους, οπότε ελπίζω να συμβεί και σε εσάς. 🙂
You can check it on this link: https://casino.guru/bruce-bet-casino-review#tab=js-tab-reputation, the casino hasn't had many complaints against itself so far and it has solved all of them, so I hope it will happen for you as well. 🙂
Μπορώ να ξέρω ποιο είναι το συγκεκριμένο πρόβλημα και τι σας λέει;
Μπορείτε να τραβήξετε ένα στιγμιότυπο οθόνης ολόκληρης της οθόνης; Τι browser χρησιμοποιείτε ?
Can I please know what the specific problem is and what it says to you ?
Could you please take a screenshot of the whole screen ? What browser are you using ?
Κανένα συγκεκριμένο θέμα.
Όταν πατήσω το κουμπί υποβολή. Δεν συμβαίνει τίποτα.
Θα μπορούσε να οφείλεται στο ότι προσθέτω φωτογραφίες στο παράθυρο κειμένου;
No specific issue.
When I press the submit button. Nothing happens.
Could it be because I add photos in the text window?
Ναι παρακαλώ, σίγουρα θα ήταν σωστό. Θα ήταν καλές εικόνες ή στιγμιότυπα οθόνης ολόκληρης της οθόνης.
Ίσως θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να υποβάλετε ένα παράπονο από διαφορετική συσκευή ή να προσπαθήσετε να διαγράψετε τα cookie ή να δοκιμάσετε ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης. Εάν αυτό επιμείνει, θα επικοινωνήσω με την ομάδα μας για να δω τι συμβαίνει.
Θα περιμένω απάντηση.
Yes please, that would certainly be appropriate. Images or screenshots of the whole screen would be good.
Maybe you could try to file a complaint from a different device, or try to clear cookies or try a different browser. If this persists, I'll contact our team to see what's going on.
I'll be waiting for a response.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.