Γεια σου!
Λυπάμαι που ακούω για τα προβλήματά σας. Ακούγεται ως ένας απολύτως φυσιολογικός λόγος για τον οποίο η κάρτα είναι πλέον απρόσιτη.
Ταυτόχρονα, καταλαβαίνω ότι το καζίνο μπορεί να είναι λίγο πιο ύποπτο απέναντί σας. Ωστόσο, αυτός είναι, τουλάχιστον για μένα, ο λόγος που δεν είναι αρκετά καλός για να σας κρατήσει μακριά από τα κέρδη.
Για να είστε απόλυτα ενημερωμένοι, υπάρχει κάποια άλλη επιλογή πληρωμής που θα μπορούσατε να χρησιμοποιήσετε για να βγάλετε τα χρήματα από το καζίνο;
Ή μήπως το όλο θέμα είναι μόνο το γεγονός ότι δεν έχετε πλέον την ίδια κάρτα που χρησιμοποιούσατε προηγουμένως για καταθέσεις (που σχετίζεται με το ηλεκτρονικό πορτοφόλι που αναφέρατε), που έχει ως αποτέλεσμα να μην μπορείτε να περάσετε τις διατυπώσεις;
Αν δεν κάνω λάθος, το καζίνο χρειάζεται να αποδείξετε ότι έχετε πρόσβαση στην επιλογή πληρωμής που έχετε χρησιμοποιήσει για να παίξετε. Αυτό έφτιαξα από αυτό. Παρακαλώ λοιπόν μοιραστείτε τη γνώμη σας για αυτό 🙏
Hey there!
I'm sorry to hear about your issues. It sounds like a perfectly normal reason why the card is now out of reach.
At the same time, I understand the casino may be a little more suspicious toward you. Still, this is, at least for me, hardly reason good enough to keep you away from the winnings.
Just to be perfectly informed, is there any other payment option you could use to get the money out of the casino?
Or is the whole issue just the fact that you no longer have the same card you previously used for deposits (associated with the e-wallet you mentioned), which results in your inability to pass the formalities?
If I'm not mistaken, the casino needs you to prove you have access to the payment option you've used to play. This is what I made of it. So please share your opinion on this 🙏
Αυτόματη μετάφραση: