Επαλήθευση Bruce Bet (σελίδα 5)

πριν από 10 μήνες από celgebrink
|
14324 προβολές 101 απαντήσεις |
|
1...4 5 6
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 8 μήνες

Thank you.

I will try that.

I'll let you know.


Regards.

Svein.

Sidv1cious92
πριν από 8 μήνες

Of course, if you have problems, just say so and send screenshots and we'll try to find out where the issue is. 🙂

Jaro
πριν από 8 μήνες

The complaint went through after I deleted my search history.

Thank you for your help. 😀


Regards.

Svein.

Jaro
πριν από 8 μήνες

I was not able to send all the screenshots.

If you don't mind, I could send the screenshots to you?


Regards.

Svein.

Sidv1cious92
πριν από 8 μήνες

Do not worry about sending them, whenever our complaint team will need some more screenshots, or any other documentation, they will guide you how to do it.👌 Now they need some more information from you, regarding your case. Just follow this link 👈 , please, to answer those questions.🙂

Romi
πριν από 8 μήνες

Thank you 😊

I was sent to centers for gambling addiction.

Is this correct?

Sidv1cious92
πριν από 8 μήνες

What do you mean? Who sent you there? I think Romi meant for you to update your complaint and answer Veronica's questions so that she can move on in your case. 

Would that have been possible ? 

Just click on this link and give Veronica more information. 🙂

πριν από 7 μήνες

Δυστυχώς, είχα κακές εμπειρίες με αναλήψεις στο Bruce Bet. Στην αρχή, όταν κέρδισα μόνο τα χρήματά μου πίσω, η ανάληψη έγινε ομαλά. Όταν κέρδισα 1200 ευρώ από 20 ευρώ, πήρε λίγο. Επειδή μετακόμισα, έχω καινούργια διεύθυνση, την ανέφερα και ακόμα αλλάζει. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είχα επανειλημμένα αιτήματα για επαλήθευση και, στη συνέχεια, τα απέρριψα, στη συνέχεια ξανά μέχρι να αποδειχθεί ότι πρώτα έπρεπε να αλλάξει η διεύθυνση και μετά να επαληθεύσω τον εαυτό μου. Ζήτησα την απόσυρση και την αλλαγή στις 16 Μαρτίου 2024, αλλά δεν έγινε τίποτα. Η εξυπηρέτηση πελατών λέει πάντα ότι πρέπει να περιμένω ένα email. Πολύ λυπηρό που αν κερδίσεις τυχαία, αυτό συμβαίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
horvathistvan31555
πριν από 7 μήνες

Hi, for a start, I would say it was a good move that you opened a complaint if I am honest. It's quite a long time to withdraw. 

As far as verification is concerned, have you managed to comply and change your address or still not ? No email or anything from the casino ? 

Of course, our team will try to help you with your complaint and since Tomas has already answered you, you can reply to his questions as well. 

I hope this will be resolved as soon as possible. 

celgebrink
πριν από 4 μήνες

Έχεις δίκιο, θα το παλέψω

για μια εβδομάδα και τα κέρδη μου δεν έχουν δει, πρέπει να τα αναφέρω

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Είναι απολύτως απελπιστικό να γίνει επαλήθευση... έχουν στείλει κάθε είδους έγγραφα και φωτογραφίες, δεν μπορώ να πω τι λείπει και τι λάθος, απλώς λέει ότι τα έγγραφα εξετάζονται. Αισθάνθηκα σαν μια σοβαρή τοποθεσία, αλλά αν δεν μπορείτε να εξαργυρώσετε τα κέρδη σας, είναι απλώς χάσιμο χρόνου και χαμένα χρήματα. Καλή υποστήριξη πελατών όμως, είναι καλοί και προσπαθούν τουλάχιστον να λύσουν το πρόβλημα. Περίεργο που δουλεύει μια χαρά να χρεώνεις μια Mastercard αλλά φαίνεται αδύνατο να στείλουν κέρδος απευθείας εκεί....το δίνει άλλη μια εβδομάδα πριν κάνω αναφορά. Λυπηρό, γιατί τα παιχνίδια είναι διασκεδαστικά και αισθάνονται επαγγελματικά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Νομίζω έπεσα πάνω σε έναν ιστότοπο απάτης. Ακατανόητο ότι από τις 11 Αυγούστου προσπαθώ να αποσυρθώ και κάθε αίτημα ανάληψης ήταν ανεπιτυχές. Μέχρι που το καζίνο Bruce Bet αποφάσισε να επαληθεύσει τα έγγραφα. Έγγραφα που εισάγονται 4 φορές, κάθε αίτημα των οποίων γίνεται εντός 48 ωρών, γιατί δεν δίνουν προτεραιότητα παρόλο που το έχετε ήδη δοκιμάσει αρκετές φορές. Σε αυτό το σημείο, γκουρού είμαι πεπεισμένος ότι δεν θέλουν να μου δώσουν τα χρήματα, γιατί κάθε φορά ζητούν διαφορετικά έγγραφα, παρόλο που έχω δοκιμάσει τα πάντα. Τώρα προσφεύγουν σε χρεωστική κάρτα, η οποία αφού είναι ψηφιακή και είναι ελληνική δεν παρέχουν ψηφιακά έγγραφα του ονόματος και του επωνύμου του κατόχου. Παρόλο που επικοινώνησα με την τράπεζα δεν το έλυσαν γιατί, λένε ότι είναι ψηφιακή κάρτα για την οποία ακολουθεί ο λογαριασμός. Δεν ξέρω πια τι να κάνω, έχω κινήσει και νομικές ενέργειες, γιατί το site προωθεί άμεσες αναλήψεις, άρα κάνει παραπλανητική διαφήμιση και κυρίως δεχόταν τις καταθέσεις χωρίς καμία επαλήθευση, ενώ για τους διεθνείς κανόνες μετά την 4η κατάθεση θα πρέπει ήδη να απαιτείται επαλήθευση. Θα τους πάω στο δικαστήριο εάν δεν το λύσουν αυτό εντός 24 ωρών. Το οποίο θέλω επίσης να κλείσω τον λογαριασμό.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 2 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Είναι απολύτως απελπιστικό να γίνει επαλήθευση... έχουν στείλει κάθε είδους έγγραφα και φωτογραφίες, δεν μπορώ να πω τι λείπει και τι λάθος, απλώς λέει ότι τα έγγραφα εξετάζονται. Αισθάνθηκα σαν μια σοβαρή τοποθεσία, αλλά αν δεν μπορείτε να εξαργυρώσετε τα κέρδη σας, είναι απλώς χάσιμο χρόνου και χαμένα χρήματα. Καλή υποστήριξη πελατών όμως, είναι καλοί και προσπαθούν τουλάχιστον να λύσουν το πρόβλημα. Περίεργο που δουλεύει μια χαρά να χρεώνεις μια Mastercard αλλά φαίνεται αδύνατο να στείλουν κέρδος απευθείας εκεί....το δίνει άλλη μια εβδομάδα πριν κάνω αναφορά. Λυπηρό, γιατί τα παιχνίδια είναι διασκεδαστικά και αισθάνονται επαγγελματικά.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hi, what seems to be the problem, even the casino itself did not tell you, I mean with the documents. How long have you been trying to verify and withdraw money? Please let me know and we'll see if we can lend a helping hand.

πριν από 2 μήνες

Νομίζω έπεσα πάνω σε έναν ιστότοπο απάτης. Ακατανόητο ότι από τις 11 Αυγούστου προσπαθώ να αποσυρθώ και κάθε αίτημα ανάληψης ήταν ανεπιτυχές. Μέχρι που το καζίνο Bruce Bet αποφάσισε να επαληθεύσει τα έγγραφα. Έγγραφα που εισάγονται 4 φορές, κάθε αίτημα των οποίων γίνεται εντός 48 ωρών, γιατί δεν δίνουν προτεραιότητα παρόλο που το έχετε ήδη δοκιμάσει αρκετές φορές. Σε αυτό το σημείο, γκουρού είμαι πεπεισμένος ότι δεν θέλουν να μου δώσουν τα χρήματα, γιατί κάθε φορά ζητούν διαφορετικά έγγραφα, παρόλο που έχω δοκιμάσει τα πάντα. Τώρα προσφεύγουν σε χρεωστική κάρτα, η οποία αφού είναι ψηφιακή και είναι ελληνική δεν παρέχουν ψηφιακά έγγραφα του ονόματος και του επωνύμου του κατόχου. Παρόλο που επικοινώνησα με την τράπεζα δεν το έλυσαν γιατί, λένε ότι είναι ψηφιακή κάρτα για την οποία ακολουθεί ο λογαριασμός. Δεν ξέρω πια τι να κάνω, έχω κινήσει και νομικές ενέργειες, γιατί το site προωθεί άμεσες αναλήψεις, άρα κάνει παραπλανητική διαφήμιση και κυρίως δεχόταν τις καταθέσεις χωρίς καμία επαλήθευση, ενώ για τους διεθνείς κανόνες μετά την 4η κατάθεση θα πρέπει ήδη να απαιτείται επαλήθευση. Θα τους πάω στο δικαστήριο εάν δεν το λύσουν αυτό εντός 24 ωρών. Το οποίο θέλω επίσης να κλείσω τον λογαριασμό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Hello, I thought that you could open a complaint with us, but you say that you started to solve it legally. Didn't you think about it before you started this process? We would try to contact the casino and assist you. I know that similar difficulties have been solved by players in the past and it is not always easy to solve, but I think that casinos should also take these things into account.

so try to think it over and let me know.

Jaro
πριν από 2 μήνες

Νομίζω ότι υπέβαλα τα έγγραφα πριν από 3 εβδομάδες (πρώτη φορά). Υποβλήθηκε περαιτέρω τις προάλλες, όταν η υποστήριξη είπε ότι το αναγνωριστικό μου ήταν στιγμιότυπο οθόνης και όχι έγγραφο pdf. Οπότε το έλυσα. Είχα 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα, αλλά ακυρώθηκα και διασκέδασα για λίγο όταν ένιωσα ότι ακόμα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών. Ισχυρίζονται ότι μπορεί να διαρκέσει "έως και 48 ώρες", αλλά είναι περισσότερο σαν 48 ημέρες...

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 2 μήνες

Ναι θέλω να το λύσω μαζί σου. Σήμερα κατέθεσα ξανά τα έγγραφα, για να δούμε. Ελπίζω να πήγαν όλα τέλεια και να πληρώσουν. Αλλά έχω τις αμφιβολίες μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Νομίζω ότι υπέβαλα τα έγγραφα πριν από 3 εβδομάδες (πρώτη φορά). Υποβλήθηκε περαιτέρω τις προάλλες, όταν η υποστήριξη είπε ότι το αναγνωριστικό μου ήταν στιγμιότυπο οθόνης και όχι έγγραφο pdf. Οπότε το έλυσα. Είχα 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα, αλλά ακυρώθηκα και διασκέδασα για λίγο όταν ένιωσα ότι ακόμα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών. Ισχυρίζονται ότι μπορεί να διαρκέσει "έως και 48 ώρες", αλλά είναι περισσότερο σαν 48 ημέρες...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Okay, so you have passed the verification successfully yes ? You also had your withdrawals that were canceled by you, yes ? I think that if you want to make a withdrawal it is not a good idea to cancel them because it can only be unnecessarily prolonged. Do you have any active withdrawals at the moment ? 

πριν από 2 μήνες

Ναι θέλω να το λύσω μαζί σου. Σήμερα κατέθεσα ξανά τα έγγραφα, για να δούμε. Ελπίζω να πήγαν όλα τέλεια και να πληρώσουν. Αλλά έχω τις αμφιβολίες μου

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 2 μήνες

Well, try to hold out for some more time, we give casinos 14 days to sort out KYC or withdrawals. If nothing happens and you can't verify and you don't know how to proceed, we'll try to help. In the meantime, cooperate with the casino and if something happens, ask for the reason. I also hope it can all be sorted out. 🙂

πριν από 1 μήνα

Γεια! Έχω ένα πρόβλημα επαλήθευσης στο Bruce bet Casino! Κέρδισα με αυτούς πριν, επαληθεύτηκα με δυσκολία (4/5 προσπάθειες) και στο τέλος όλα πήγαν καλά και μάλιστα έβγαλα χρήματα. Τώρα έκανα κατάθεση με άλλη κάρτα και μου ζητάει να κάνω ξανά έλεγχο για ανάληψη χρημάτων! Έστειλα την κατάσταση συναλλαγής και φωτογραφία με την κάρτα και με απορρίπτουν συνέχεια λέγοντας ότι δεν είναι σωστά!!! Νομίζω είναι ένας τρόπος να καθυστερήσει η απόσυρση!!! Τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
Com_Adrian.1971
πριν από 1 μήνα

Hi, how long has it been since you tried to verify with a new card ? What's wrong with what you're sending, you asked ? Try to give me an answer to these questions and we will see what can be done.

1...4 5 6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα