πριν από 1 μήνα
Ευχαριστώ.
θα το δοκιμάσω.
Θα σας ενημερώσουμε.
Χαιρετισμοί.
Svein.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
0
Ευχαριστώ.
θα το δοκιμάσω.
Θα σας ενημερώσουμε.
Χαιρετισμοί.
Svein.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
Φυσικά, εάν έχετε προβλήματα, απλώς πείτε το και στείλτε στιγμιότυπα οθόνης και θα προσπαθήσουμε να μάθουμε πού είναι το πρόβλημα. 🙂
Of course, if you have problems, just say so and send screenshots and we'll try to find out where the issue is. 🙂
Η καταγγελία υποβλήθηκε αφού διέγραψα το ιστορικό αναζήτησής μου.
Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας. 😀
Χαιρετισμοί.
Svein.
The complaint went through after I deleted my search history.
Thank you for your help. 😀
Regards.
Svein.
Δεν κατάφερα να στείλω όλα τα στιγμιότυπα οθόνης.
Αν δεν σας πειράζει, θα μπορούσα να σας στείλω τα στιγμιότυπα οθόνης;
Χαιρετισμοί.
Svein.
I was not able to send all the screenshots.
If you don't mind, I could send the screenshots to you?
Regards.
Svein.
Μην ανησυχείτε για την αποστολή τους, όποτε η ομάδα παραπόνων μας θα χρειαστεί κάποια άλλα στιγμιότυπα οθόνης ή οποιαδήποτε άλλη τεκμηρίωση, θα σας καθοδηγήσει πώς να το κάνετε.👌 Τώρα χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες από εσάς, σχετικά με την περίπτωσή σας. Απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο 👈 , παρακαλώ, για να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις.🙂
Do not worry about sending them, whenever our complaint team will need some more screenshots, or any other documentation, they will guide you how to do it.👌 Now they need some more information from you, regarding your case. Just follow this link 👈 , please, to answer those questions.🙂
Ευχαριστώ 😊
Με έστειλαν σε κέντρα για εθισμό στον τζόγο.
Είναι αυτό σωστό?
Thank you 😊
I was sent to centers for gambling addiction.
Is this correct?
Τι εννοείς? Ποιος σε έστειλε εκεί; Νομίζω ότι η Ρόμι ήθελε να ενημερώσεις το παράπονό σου και να απαντήσεις στις ερωτήσεις της Βερόνικα, ώστε να μπορέσει να προχωρήσει στην περίπτωσή σου.
Θα ήταν δυνατό αυτό;
Απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο και δώστε στη Βερόνικα περισσότερες πληροφορίες. 🙂
What do you mean? Who sent you there? I think Romi meant for you to update your complaint and answer Veronica's questions so that she can move on in your case.
Would that have been possible ?
Just click on this link and give Veronica more information. 🙂
Δυστυχώς, είχα κακές εμπειρίες με αναλήψεις στο Bruce Bet. Στην αρχή, όταν κέρδισα μόνο τα χρήματά μου πίσω, η ανάληψη έγινε ομαλά. Όταν κέρδισα 1200 ευρώ από 20 ευρώ, πήρε λίγο. Επειδή μετακόμισα, έχω καινούργια διεύθυνση, την ανέφερα και ακόμα αλλάζει. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είχα επανειλημμένα αιτήματα για επαλήθευση και, στη συνέχεια, τα απέρριψα, στη συνέχεια ξανά μέχρι να αποδειχθεί ότι πρώτα έπρεπε να αλλάξει η διεύθυνση και μετά να επαληθεύσω τον εαυτό μου. Ζήτησα την απόσυρση και την αλλαγή στις 16 Μαρτίου 2024, αλλά δεν έγινε τίποτα. Η εξυπηρέτηση πελατών λέει πάντα ότι πρέπει να περιμένω ένα email. Πολύ λυπηρό που αν κερδίσεις τυχαία, αυτό συμβαίνει.
Unfortunately, I have had bad experiences with withdrawals at Bruce Bet. At first, when I only won my money back, the withdrawal went smoothly. When I won 1200 euros from 20 euros, it took a while. Because I moved, I have a new address, I reported it and it is still being changed. During this time, I repeatedly had requests for verification and then rejected, then all over again until it turned out that first the address had to be changed and then I had to verify myself. I requested the withdrawal and change on March 16, 2024, but nothing happened. Customer service always says I should wait for an email. Very sad that if you win by chance, this happens.
Leider habe ich schlechte Erfahrung mit dem auszahlung beim Bruce Bet.Erstmal als ich nur mein geld zurückgewonnen habe ging auszahlung problemlos.Als ich 1200 eur aus 20Euro gewonnen hab,da lass sich es warten.wegen umzug habe ich neue Adresse,das habe ich gemeldet und ist immer noch unter änderung.in diese zeit hatte ich immer wieder Anforderung für verizierung und danach abgelehnt,dann wieder von vorne bis sich herausgestellt hat erstmal muss Adresse geändert werden und danach soll ich mich verifizieren.auszahlung und änderung habe am 16.03.2024 beauftragt,aber passiert nichts.Kundenservice schreibt immer ich soll auf ein Email warten.Sehr sade das wenn man zufällig gewinnt dann passiert das.
Γεια, για αρχή, θα έλεγα ότι ήταν καλή κίνηση που άνοιξες μια καταγγελία αν είμαι ειλικρινής. Είναι πολύς καιρός να αποσυρθείς.
Όσον αφορά την επαλήθευση, καταφέρατε να συμμορφωθείτε και να αλλάξετε τη διεύθυνσή σας ή ακόμα όχι; Δεν υπάρχει email ή τίποτα από το καζίνο;
Φυσικά, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει με το παράπονό σας και καθώς ο Tomas σας έχει ήδη απαντήσει, μπορείτε να απαντήσετε και στις ερωτήσεις του.
Ελπίζω αυτό να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.
Hi, for a start, I would say it was a good move that you opened a complaint if I am honest. It's quite a long time to withdraw.
As far as verification is concerned, have you managed to comply and change your address or still not ? No email or anything from the casino ?
Of course, our team will try to help you with your complaint and since Tomas has already answered you, you can reply to his questions as well.
I hope this will be resolved as soon as possible.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δεν ήταν δυνατή η αναγνώριση της γλώσσας στην οποία γράψατε την απάντησή σας. Επιλέξτε τη γλώσσα σας από τις ακόλουθες επιλογές
Η ανάρτηση σας έχει αποσταλεί στους διαχειριστές του φόρουμ για έλεγχο, ώστε να διασφαλιστεί ότι πληροί τις οδηγίες κοινότητας. Θα λάβετε ένα email για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας εντός 48 ωρών.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Διαπιστώσαμε ότι χρησιμοποιείτε το AdBlock. Δεν δείχνουμε διαφημίσεις, αλλά οι σύνδεσμοι προς ορισμένα καζίνο ενδέχεται να μη λειτουργούν με ενεργοποιημένο το AdBlock. Απενεργοποιήστε το AdBlock ή βάλτε σε λευκή λίστα τον ιστότοπό μας για να μπορείτε να επισκεφθείτε όλα τα καζίνο στις λίστες μας.