πριν από 8 μήνες
Ευχαριστώ.
θα το δοκιμάσω.
Θα σας ενημερώσουμε.
Χαιρετισμοί.
Svein.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
0
Ευχαριστώ.
θα το δοκιμάσω.
Θα σας ενημερώσουμε.
Χαιρετισμοί.
Svein.
Thank you.
I will try that.
I'll let you know.
Regards.
Svein.
Φυσικά, εάν έχετε προβλήματα, απλώς πείτε το και στείλτε στιγμιότυπα οθόνης και θα προσπαθήσουμε να μάθουμε πού είναι το πρόβλημα. 🙂
Of course, if you have problems, just say so and send screenshots and we'll try to find out where the issue is. 🙂
Η καταγγελία υποβλήθηκε αφού διέγραψα το ιστορικό αναζήτησής μου.
Σας ευχαριστώ για τη βοήθειά σας. 😀
Χαιρετισμοί.
Svein.
The complaint went through after I deleted my search history.
Thank you for your help. 😀
Regards.
Svein.
Δεν κατάφερα να στείλω όλα τα στιγμιότυπα οθόνης.
Αν δεν σας πειράζει, θα μπορούσα να σας στείλω τα στιγμιότυπα οθόνης;
Χαιρετισμοί.
Svein.
I was not able to send all the screenshots.
If you don't mind, I could send the screenshots to you?
Regards.
Svein.
Μην ανησυχείτε για την αποστολή τους, όποτε η ομάδα παραπόνων μας θα χρειαστεί κάποια άλλα στιγμιότυπα οθόνης ή οποιαδήποτε άλλη τεκμηρίωση, θα σας καθοδηγήσει πώς να το κάνετε.👌 Τώρα χρειάζονται περισσότερες πληροφορίες από εσάς, σχετικά με την περίπτωσή σας. Απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο 👈 , παρακαλώ, για να απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις.🙂
Do not worry about sending them, whenever our complaint team will need some more screenshots, or any other documentation, they will guide you how to do it.👌 Now they need some more information from you, regarding your case. Just follow this link 👈 , please, to answer those questions.🙂
Ευχαριστώ 😊
Με έστειλαν σε κέντρα για εθισμό στον τζόγο.
Είναι αυτό σωστό?
Thank you 😊
I was sent to centers for gambling addiction.
Is this correct?
Τι εννοείς? Ποιος σε έστειλε εκεί; Νομίζω ότι η Ρόμι ήθελε να ενημερώσεις το παράπονό σου και να απαντήσεις στις ερωτήσεις της Βερόνικα, ώστε να μπορέσει να προχωρήσει στην περίπτωσή σου.
Θα ήταν δυνατό αυτό;
Απλώς κάντε κλικ σε αυτόν τον σύνδεσμο και δώστε στη Βερόνικα περισσότερες πληροφορίες. 🙂
What do you mean? Who sent you there? I think Romi meant for you to update your complaint and answer Veronica's questions so that she can move on in your case.
Would that have been possible ?
Just click on this link and give Veronica more information. 🙂
Δυστυχώς, είχα κακές εμπειρίες με αναλήψεις στο Bruce Bet. Στην αρχή, όταν κέρδισα μόνο τα χρήματά μου πίσω, η ανάληψη έγινε ομαλά. Όταν κέρδισα 1200 ευρώ από 20 ευρώ, πήρε λίγο. Επειδή μετακόμισα, έχω καινούργια διεύθυνση, την ανέφερα και ακόμα αλλάζει. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είχα επανειλημμένα αιτήματα για επαλήθευση και, στη συνέχεια, τα απέρριψα, στη συνέχεια ξανά μέχρι να αποδειχθεί ότι πρώτα έπρεπε να αλλάξει η διεύθυνση και μετά να επαληθεύσω τον εαυτό μου. Ζήτησα την απόσυρση και την αλλαγή στις 16 Μαρτίου 2024, αλλά δεν έγινε τίποτα. Η εξυπηρέτηση πελατών λέει πάντα ότι πρέπει να περιμένω ένα email. Πολύ λυπηρό που αν κερδίσεις τυχαία, αυτό συμβαίνει.
Unfortunately, I have had bad experiences with withdrawals at Bruce Bet. At first, when I only won my money back, the withdrawal went smoothly. When I won 1200 euros from 20 euros, it took a while. Because I moved, I have a new address, I reported it and it is still being changed. During this time, I repeatedly had requests for verification and then rejected, then all over again until it turned out that first the address had to be changed and then I had to verify myself. I requested the withdrawal and change on March 16, 2024, but nothing happened. Customer service always says I should wait for an email. Very sad that if you win by chance, this happens.
Leider habe ich schlechte Erfahrung mit dem auszahlung beim Bruce Bet.Erstmal als ich nur mein geld zurückgewonnen habe ging auszahlung problemlos.Als ich 1200 eur aus 20Euro gewonnen hab,da lass sich es warten.wegen umzug habe ich neue Adresse,das habe ich gemeldet und ist immer noch unter änderung.in diese zeit hatte ich immer wieder Anforderung für verizierung und danach abgelehnt,dann wieder von vorne bis sich herausgestellt hat erstmal muss Adresse geändert werden und danach soll ich mich verifizieren.auszahlung und änderung habe am 16.03.2024 beauftragt,aber passiert nichts.Kundenservice schreibt immer ich soll auf ein Email warten.Sehr sade das wenn man zufällig gewinnt dann passiert das.
Γεια, για αρχή, θα έλεγα ότι ήταν καλή κίνηση που άνοιξες μια καταγγελία αν είμαι ειλικρινής. Είναι πολύς καιρός να αποσυρθείς.
Όσον αφορά την επαλήθευση, καταφέρατε να συμμορφωθείτε και να αλλάξετε τη διεύθυνσή σας ή ακόμα όχι; Δεν υπάρχει email ή τίποτα από το καζίνο;
Φυσικά, η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει με το παράπονό σας και καθώς ο Tomas σας έχει ήδη απαντήσει, μπορείτε να απαντήσετε και στις ερωτήσεις του.
Ελπίζω αυτό να επιλυθεί το συντομότερο δυνατό.
Hi, for a start, I would say it was a good move that you opened a complaint if I am honest. It's quite a long time to withdraw.
As far as verification is concerned, have you managed to comply and change your address or still not ? No email or anything from the casino ?
Of course, our team will try to help you with your complaint and since Tomas has already answered you, you can reply to his questions as well.
I hope this will be resolved as soon as possible.
Έχεις δίκιο, θα το παλέψω
για μια εβδομάδα και τα κέρδη μου δεν έχουν δει, πρέπει να τα αναφέρω
You're right, I'll fight it
for a week and my winnings haven't been seen, I have to report them
Ha proprio ragione ci combatto
da una settimana e la mia vincita non si vede sono da denunciare
Είναι απολύτως απελπιστικό να γίνει επαλήθευση... έχουν στείλει κάθε είδους έγγραφα και φωτογραφίες, δεν μπορώ να πω τι λείπει και τι λάθος, απλώς λέει ότι τα έγγραφα εξετάζονται. Αισθάνθηκα σαν μια σοβαρή τοποθεσία, αλλά αν δεν μπορείτε να εξαργυρώσετε τα κέρδη σας, είναι απλώς χάσιμο χρόνου και χαμένα χρήματα. Καλή υποστήριξη πελατών όμως, είναι καλοί και προσπαθούν τουλάχιστον να λύσουν το πρόβλημα. Περίεργο που δουλεύει μια χαρά να χρεώνεις μια Mastercard αλλά φαίνεται αδύνατο να στείλουν κέρδος απευθείας εκεί....το δίνει άλλη μια εβδομάδα πριν κάνω αναφορά. Λυπηρό, γιατί τα παιχνίδια είναι διασκεδαστικά και αισθάνονται επαγγελματικά.
It is absolutely hopeless to get verified... have sent all sorts of documents and pictures, can't tell what is missing and wrong, it just says that the documents are being reviewed. Felt like a serious site, but if you can't cash out your winnings, it's just a waste of time and wasted money. Good customer support though, they are nice and at least try to solve the problem. Strange that it works fine to charge a Mastercard but it seems impossible for them to send profit directly there....gives it another week before I report. Sad, because the games are fun and feel professional.
Det är helt hopplöst att bli verifierad... har skickat alla möjliga dokument och bilder, får inte veta vad som saknas och felar, det står bara att dokumenten granskas. Kändes som en seriös sajt, men om man inte kan få ut sina vinster är det ju bara bortkastad tid och slösade pengar. Bra kundsupport dock, de är trevliga och försöker iaf lösa problemet. Märkligt att det går bra att debitera ett Mastercard men det verkar omöjligt för dem att skicka vinst direkt dit.... ger det en vecka till innan jag anmäler. Trist, för spelen är roliga och känns proffsiga.
Νομίζω έπεσα πάνω σε έναν ιστότοπο απάτης. Ακατανόητο ότι από τις 11 Αυγούστου προσπαθώ να αποσυρθώ και κάθε αίτημα ανάληψης ήταν ανεπιτυχές. Μέχρι που το καζίνο Bruce Bet αποφάσισε να επαληθεύσει τα έγγραφα. Έγγραφα που εισάγονται 4 φορές, κάθε αίτημα των οποίων γίνεται εντός 48 ωρών, γιατί δεν δίνουν προτεραιότητα παρόλο που το έχετε ήδη δοκιμάσει αρκετές φορές. Σε αυτό το σημείο, γκουρού είμαι πεπεισμένος ότι δεν θέλουν να μου δώσουν τα χρήματα, γιατί κάθε φορά ζητούν διαφορετικά έγγραφα, παρόλο που έχω δοκιμάσει τα πάντα. Τώρα προσφεύγουν σε χρεωστική κάρτα, η οποία αφού είναι ψηφιακή και είναι ελληνική δεν παρέχουν ψηφιακά έγγραφα του ονόματος και του επωνύμου του κατόχου. Παρόλο που επικοινώνησα με την τράπεζα δεν το έλυσαν γιατί, λένε ότι είναι ψηφιακή κάρτα για την οποία ακολουθεί ο λογαριασμός. Δεν ξέρω πια τι να κάνω, έχω κινήσει και νομικές ενέργειες, γιατί το site προωθεί άμεσες αναλήψεις, άρα κάνει παραπλανητική διαφήμιση και κυρίως δεχόταν τις καταθέσεις χωρίς καμία επαλήθευση, ενώ για τους διεθνείς κανόνες μετά την 4η κατάθεση θα πρέπει ήδη να απαιτείται επαλήθευση. Θα τους πάω στο δικαστήριο εάν δεν το λύσουν αυτό εντός 24 ωρών. Το οποίο θέλω επίσης να κλείσω τον λογαριασμό.
I think I stumbled upon a scam site. Incomprehensible that since August 11th I have been trying to withdraw and every withdrawal request was unsuccessful. Until the Bruce Bet casino decided to verify the documents. Documents entered 4 times, each request of which occurs within 48 hours, because they do not give precedence even though you have already tried it several times. At this point, Guru I am convinced that they do not want to give me the money, because each time they ask for different documents, even though I have tried everything. Now they are appealing on a debit card, which since it is digital and is Greek they do not provide digital documents of the name and surname of the holder. Even though I contacted the bank they did not resolve it because, they say that it is a digital card for which the account follows. I do not know what to do anymore, I have also started legal action, because the site promotes immediate withdrawals, therefore it does misleading advertising, and above all it accepted the deposits without any verification, while for the international rules after the 4th deposit they should already require verification. I will take them to court if they don't resolve this within 24 hours. Which I also want to close the account of.
penso di essere inciampato in un sito truffa. Incomprensibile che dal 11 agosto provo a prelevare ed ogni richiesta di prelievo, non andava a buon fine. Fino a quando il casino Bruce Bet decideva di fare una verifica dei documenti. Documenti inseriti ben 4 volte, di cui ogni richiesta avviene entro 48 ore, perché non danno la precedenza nonostante tu l’abbia già provato più volte. A questo punto, Guru sono convinto che loro non vogliono darmi i soldi, perché ogni volta chiedono documenti differenti, nonostante le ho provate tutte. Ora si stanno appellando su una carta di debito, che siccome è digitale ed è Greca non forniscono documenti digitali del nome e cognome dell’intestatario. Nonostante contattavo la banca questi non risolvevano in quanto, dicono che trattasi di carta digitale per cui segue il conto. Non so più che fare, ho avviato anche un azione Legale, perché il sito sponsorizza prelievi immediati, quindi fa pubblicità ingannevole, e soprattutto accettava i versamenti senza alcuna verifica, mentre per le regole internazionali dopo il 4 versamento dovrebbero già richiedere le verifiche. Li porterò in tribunale, se non risolvono entro 24 ore. Di cui voglio chiudere anche il conto.
Είναι απολύτως απελπιστικό να γίνει επαλήθευση... έχουν στείλει κάθε είδους έγγραφα και φωτογραφίες, δεν μπορώ να πω τι λείπει και τι λάθος, απλώς λέει ότι τα έγγραφα εξετάζονται. Αισθάνθηκα σαν μια σοβαρή τοποθεσία, αλλά αν δεν μπορείτε να εξαργυρώσετε τα κέρδη σας, είναι απλώς χάσιμο χρόνου και χαμένα χρήματα. Καλή υποστήριξη πελατών όμως, είναι καλοί και προσπαθούν τουλάχιστον να λύσουν το πρόβλημα. Περίεργο που δουλεύει μια χαρά να χρεώνεις μια Mastercard αλλά φαίνεται αδύνατο να στείλουν κέρδος απευθείας εκεί....το δίνει άλλη μια εβδομάδα πριν κάνω αναφορά. Λυπηρό, γιατί τα παιχνίδια είναι διασκεδαστικά και αισθάνονται επαγγελματικά.
It is absolutely hopeless to get verified... have sent all sorts of documents and pictures, can't tell what is missing and wrong, it just says that the documents are being reviewed. Felt like a serious site, but if you can't cash out your winnings, it's just a waste of time and wasted money. Good customer support though, they are nice and at least try to solve the problem. Strange that it works fine to charge a Mastercard but it seems impossible for them to send profit directly there....gives it another week before I report. Sad, because the games are fun and feel professional.
Det är helt hopplöst att bli verifierad... har skickat alla möjliga dokument och bilder, får inte veta vad som saknas och felar, det står bara att dokumenten granskas. Kändes som en seriös sajt, men om man inte kan få ut sina vinster är det ju bara bortkastad tid och slösade pengar. Bra kundsupport dock, de är trevliga och försöker iaf lösa problemet. Märkligt att det går bra att debitera ett Mastercard men det verkar omöjligt för dem att skicka vinst direkt dit.... ger det en vecka till innan jag anmäler. Trist, för spelen är roliga och känns proffsiga.
Γεια, ποιο φαίνεται να είναι το πρόβλημα, ούτε το ίδιο το καζίνο δεν σας το είπε, εννοώ με τα έγγραφα. Πόσο καιρό προσπαθείτε να επαληθεύσετε και να κάνετε ανάληψη χρημάτων; Παρακαλώ ενημερώστε με και θα δούμε αν μπορούμε να δώσουμε μια χείρα βοηθείας.
Hi, what seems to be the problem, even the casino itself did not tell you, I mean with the documents. How long have you been trying to verify and withdraw money? Please let me know and we'll see if we can lend a helping hand.
Νομίζω έπεσα πάνω σε έναν ιστότοπο απάτης. Ακατανόητο ότι από τις 11 Αυγούστου προσπαθώ να αποσυρθώ και κάθε αίτημα ανάληψης ήταν ανεπιτυχές. Μέχρι που το καζίνο Bruce Bet αποφάσισε να επαληθεύσει τα έγγραφα. Έγγραφα που εισάγονται 4 φορές, κάθε αίτημα των οποίων γίνεται εντός 48 ωρών, γιατί δεν δίνουν προτεραιότητα παρόλο που το έχετε ήδη δοκιμάσει αρκετές φορές. Σε αυτό το σημείο, γκουρού είμαι πεπεισμένος ότι δεν θέλουν να μου δώσουν τα χρήματα, γιατί κάθε φορά ζητούν διαφορετικά έγγραφα, παρόλο που έχω δοκιμάσει τα πάντα. Τώρα προσφεύγουν σε χρεωστική κάρτα, η οποία αφού είναι ψηφιακή και είναι ελληνική δεν παρέχουν ψηφιακά έγγραφα του ονόματος και του επωνύμου του κατόχου. Παρόλο που επικοινώνησα με την τράπεζα δεν το έλυσαν γιατί, λένε ότι είναι ψηφιακή κάρτα για την οποία ακολουθεί ο λογαριασμός. Δεν ξέρω πια τι να κάνω, έχω κινήσει και νομικές ενέργειες, γιατί το site προωθεί άμεσες αναλήψεις, άρα κάνει παραπλανητική διαφήμιση και κυρίως δεχόταν τις καταθέσεις χωρίς καμία επαλήθευση, ενώ για τους διεθνείς κανόνες μετά την 4η κατάθεση θα πρέπει ήδη να απαιτείται επαλήθευση. Θα τους πάω στο δικαστήριο εάν δεν το λύσουν αυτό εντός 24 ωρών. Το οποίο θέλω επίσης να κλείσω τον λογαριασμό.
I think I stumbled upon a scam site. Incomprehensible that since August 11th I have been trying to withdraw and every withdrawal request was unsuccessful. Until the Bruce Bet casino decided to verify the documents. Documents entered 4 times, each request of which occurs within 48 hours, because they do not give precedence even though you have already tried it several times. At this point, Guru I am convinced that they do not want to give me the money, because each time they ask for different documents, even though I have tried everything. Now they are appealing on a debit card, which since it is digital and is Greek they do not provide digital documents of the name and surname of the holder. Even though I contacted the bank they did not resolve it because, they say that it is a digital card for which the account follows. I do not know what to do anymore, I have also started legal action, because the site promotes immediate withdrawals, therefore it does misleading advertising, and above all it accepted the deposits without any verification, while for the international rules after the 4th deposit they should already require verification. I will take them to court if they don't resolve this within 24 hours. Which I also want to close the account of.
penso di essere inciampato in un sito truffa. Incomprensibile che dal 11 agosto provo a prelevare ed ogni richiesta di prelievo, non andava a buon fine. Fino a quando il casino Bruce Bet decideva di fare una verifica dei documenti. Documenti inseriti ben 4 volte, di cui ogni richiesta avviene entro 48 ore, perché non danno la precedenza nonostante tu l’abbia già provato più volte. A questo punto, Guru sono convinto che loro non vogliono darmi i soldi, perché ogni volta chiedono documenti differenti, nonostante le ho provate tutte. Ora si stanno appellando su una carta di debito, che siccome è digitale ed è Greca non forniscono documenti digitali del nome e cognome dell’intestatario. Nonostante contattavo la banca questi non risolvevano in quanto, dicono che trattasi di carta digitale per cui segue il conto. Non so più che fare, ho avviato anche un azione Legale, perché il sito sponsorizza prelievi immediati, quindi fa pubblicità ingannevole, e soprattutto accettava i versamenti senza alcuna verifica, mentre per le regole internazionali dopo il 4 versamento dovrebbero già richiedere le verifiche. Li porterò in tribunale, se non risolvono entro 24 ore. Di cui voglio chiudere anche il conto.
Γεια σας, νόμιζα ότι θα μπορούσατε να μας κάνετε καταγγελία, αλλά λέτε ότι ξεκινήσατε να το λύνετε νομικά. Δεν το σκέφτηκες πριν ξεκινήσεις αυτή τη διαδικασία; Θα προσπαθήσουμε να επικοινωνήσουμε με το καζίνο και να σας βοηθήσουμε. Γνωρίζω ότι παρόμοιες δυσκολίες έχουν λυθεί από παίκτες στο παρελθόν και δεν είναι πάντα εύκολο να λυθούν, αλλά νομίζω ότι και τα καζίνο πρέπει να τα λαμβάνουν υπόψη τους.
οπότε προσπαθήστε να το σκεφτείτε καλά και ενημερώστε με.
Hello, I thought that you could open a complaint with us, but you say that you started to solve it legally. Didn't you think about it before you started this process? We would try to contact the casino and assist you. I know that similar difficulties have been solved by players in the past and it is not always easy to solve, but I think that casinos should also take these things into account.
so try to think it over and let me know.
Νομίζω ότι υπέβαλα τα έγγραφα πριν από 3 εβδομάδες (πρώτη φορά). Υποβλήθηκε περαιτέρω τις προάλλες, όταν η υποστήριξη είπε ότι το αναγνωριστικό μου ήταν στιγμιότυπο οθόνης και όχι έγγραφο pdf. Οπότε το έλυσα. Είχα 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα, αλλά ακυρώθηκα και διασκέδασα για λίγο όταν ένιωσα ότι ακόμα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών. Ισχυρίζονται ότι μπορεί να διαρκέσει "έως και 48 ώρες", αλλά είναι περισσότερο σαν 48 ημέρες...
I think I submitted the documents 3 weeks ago (first time). Submitted further the other day, when support said my ID was a screenshot and not a pdf document. So I solved it. Had 3 pending withdrawals, but canceled and had fun for a while when I felt I still can't withdraw the winnings. They claim it can take "up to 48 hours" but it's more like 48 days...
Tror jag skickade in dokumenten för 3 veckor sedan (första gången). Skickade in ytterligare häromdagen, då supporten sa att mitt personbevis var en skärmdump och inte ett pdf-dokument. Så jag löste det. Hade 3 väntande uttag, men avbröt och hade kul en stund när jag kände att jag ändå inte kan få ut vinsten. De påstår att det kan ta "upp till 48 timmar" me det är snarare 48 dagar...
Ναι θέλω να το λύσω μαζί σου. Σήμερα κατέθεσα ξανά τα έγγραφα, για να δούμε. Ελπίζω να πήγαν όλα τέλεια και να πληρώσουν. Αλλά έχω τις αμφιβολίες μου
Yes I want to solve it with you. Today I resubmitted the documents, let's see. I hope everything went perfectly and they pay. But I have my doubts
Sì voglio risolverlo con voi. Oggi ho inoltrato nuovamente i documenti, vediamo. Spero che sia andato tutto perfetto e che pagano. Ma ho i miei dubbi
Νομίζω ότι υπέβαλα τα έγγραφα πριν από 3 εβδομάδες (πρώτη φορά). Υποβλήθηκε περαιτέρω τις προάλλες, όταν η υποστήριξη είπε ότι το αναγνωριστικό μου ήταν στιγμιότυπο οθόνης και όχι έγγραφο pdf. Οπότε το έλυσα. Είχα 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα, αλλά ακυρώθηκα και διασκέδασα για λίγο όταν ένιωσα ότι ακόμα δεν μπορώ να κάνω ανάληψη των κερδών. Ισχυρίζονται ότι μπορεί να διαρκέσει "έως και 48 ώρες", αλλά είναι περισσότερο σαν 48 ημέρες...
I think I submitted the documents 3 weeks ago (first time). Submitted further the other day, when support said my ID was a screenshot and not a pdf document. So I solved it. Had 3 pending withdrawals, but canceled and had fun for a while when I felt I still can't withdraw the winnings. They claim it can take "up to 48 hours" but it's more like 48 days...
Tror jag skickade in dokumenten för 3 veckor sedan (första gången). Skickade in ytterligare häromdagen, då supporten sa att mitt personbevis var en skärmdump och inte ett pdf-dokument. Så jag löste det. Hade 3 väntande uttag, men avbröt och hade kul en stund när jag kände att jag ändå inte kan få ut vinsten. De påstår att det kan ta "upp till 48 timmar" me det är snarare 48 dagar...
Εντάξει, περάσατε με επιτυχία την επαλήθευση ναι; Είχατε επίσης τις αναλήψεις σας που ακυρώθηκαν από εσάς, ναι; Νομίζω ότι αν θέλεις να κάνεις ανάληψη δεν είναι καλή ιδέα να τις ακυρώσεις γιατί μόνο άσκοπα μπορεί να παραταθεί. Έχετε ενεργές αναλήψεις αυτή τη στιγμή;
Okay, so you have passed the verification successfully yes ? You also had your withdrawals that were canceled by you, yes ? I think that if you want to make a withdrawal it is not a good idea to cancel them because it can only be unnecessarily prolonged. Do you have any active withdrawals at the moment ?
Ναι θέλω να το λύσω μαζί σου. Σήμερα κατέθεσα ξανά τα έγγραφα, για να δούμε. Ελπίζω να πήγαν όλα τέλεια και να πληρώσουν. Αλλά έχω τις αμφιβολίες μου
Yes I want to solve it with you. Today I resubmitted the documents, let's see. I hope everything went perfectly and they pay. But I have my doubts
Sì voglio risolverlo con voi. Oggi ho inoltrato nuovamente i documenti, vediamo. Spero che sia andato tutto perfetto e che pagano. Ma ho i miei dubbi
Λοιπόν, προσπαθήστε να αντέξετε για λίγο ακόμα, δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν το KYC ή τις αναλήψεις. Εάν δεν συμβεί τίποτα και δεν μπορείτε να επαληθεύσετε και δεν ξέρετε πώς να προχωρήσετε, θα προσπαθήσουμε να βοηθήσουμε. Στο μεταξύ, συνεργαστείτε με το καζίνο και αν συμβεί κάτι, ρώτα τον λόγο. Ελπίζω επίσης ότι όλα μπορούν να διευθετηθούν. 🙂
Well, try to hold out for some more time, we give casinos 14 days to sort out KYC or withdrawals. If nothing happens and you can't verify and you don't know how to proceed, we'll try to help. In the meantime, cooperate with the casino and if something happens, ask for the reason. I also hope it can all be sorted out. 🙂
Γεια! Έχω ένα πρόβλημα επαλήθευσης στο Bruce bet Casino! Κέρδισα με αυτούς πριν, επαληθεύτηκα με δυσκολία (4/5 προσπάθειες) και στο τέλος όλα πήγαν καλά και μάλιστα έβγαλα χρήματα. Τώρα έκανα κατάθεση με άλλη κάρτα και μου ζητάει να κάνω ξανά έλεγχο για ανάληψη χρημάτων! Έστειλα την κατάσταση συναλλαγής και φωτογραφία με την κάρτα και με απορρίπτουν συνέχεια λέγοντας ότι δεν είναι σωστά!!! Νομίζω είναι ένας τρόπος να καθυστερήσει η απόσυρση!!! Τι μπορώ να κάνω;
Hi! I have a verification problem at Bruce bet Casino! I won with them before, I was verified with difficulty (4/5 attempts) and in the end everything went well and I even withdrew money. Now I made a deposit with another card and it asks me to verify again to withdraw money! I sent the transaction statement and a photo with the card and they keep rejecting me saying they are not correct!!! I think it is a way to delay the withdrawal!!! What can I do?
Ciao! Ho un problema con la verifica su Bruce bet Casino! Ho vinto con loro prima, sono stato verificato con difficoltà (4/5 tentativi) e alla fine è andato tutto bene e ho anche prelevato soldi. Ora ho effettuato un deposito con un'altra carta e mi chiede di verificare nuovamente per prelevare denaro! Ho inviato l'estratto conto della transazione e una foto con la carta e continuano a rifiutarmi dicendo che non sono corretti!!! Penso che sia un modo per ritardare il ritiro!!! Cosa posso fare?
Γεια, πόσος καιρός έχει περάσει από τότε που προσπαθήσατε να επαληθεύσετε με μια νέα κάρτα; Τι συμβαίνει με αυτό που στέλνεις, ρώτησες; Προσπαθήστε να μου απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις και θα δούμε τι μπορεί να γίνει.
Hi, how long has it been since you tried to verify with a new card ? What's wrong with what you're sending, you asked ? Try to give me an answer to these questions and we will see what can be done.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.