Επαλήθευση Bruce Bet (σελίδα 5)

πριν από 4 μήνες από celgebrink
|
5315 προβολές 88 απαντήσεις |
|
1...4 5
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 1 μήνα

Thank you.

I will try that.

I'll let you know.


Regards.

Svein.

Sidv1cious92
πριν από 1 μήνα

Of course, if you have problems, just say so and send screenshots and we'll try to find out where the issue is. 🙂

Jaro
πριν από 1 μήνα

The complaint went through after I deleted my search history.

Thank you for your help. 😀


Regards.

Svein.

Jaro
πριν από 1 μήνα

I was not able to send all the screenshots.

If you don't mind, I could send the screenshots to you?


Regards.

Svein.

Sidv1cious92
πριν από 1 μήνα

Do not worry about sending them, whenever our complaint team will need some more screenshots, or any other documentation, they will guide you how to do it.👌 Now they need some more information from you, regarding your case. Just follow this link 👈 , please, to answer those questions.🙂

Romi
πριν από 1 μήνα

Thank you 😊

I was sent to centers for gambling addiction.

Is this correct?

Sidv1cious92
πριν από 1 μήνα

What do you mean? Who sent you there? I think Romi meant for you to update your complaint and answer Veronica's questions so that she can move on in your case. 

Would that have been possible ? 

Just click on this link and give Veronica more information. 🙂

πριν από 4 εβδομάδες

Δυστυχώς, είχα κακές εμπειρίες με αναλήψεις στο Bruce Bet. Στην αρχή, όταν κέρδισα μόνο τα χρήματά μου πίσω, η ανάληψη έγινε ομαλά. Όταν κέρδισα 1200 ευρώ από 20 ευρώ, πήρε λίγο. Επειδή μετακόμισα, έχω καινούργια διεύθυνση, την ανέφερα και ακόμα αλλάζει. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, είχα επανειλημμένα αιτήματα για επαλήθευση και, στη συνέχεια, τα απέρριψα, στη συνέχεια ξανά μέχρι να αποδειχθεί ότι πρώτα έπρεπε να αλλάξει η διεύθυνση και μετά να επαληθεύσω τον εαυτό μου. Ζήτησα την απόσυρση και την αλλαγή στις 16 Μαρτίου 2024, αλλά δεν έγινε τίποτα. Η εξυπηρέτηση πελατών λέει πάντα ότι πρέπει να περιμένω ένα email. Πολύ λυπηρό που αν κερδίσεις τυχαία, αυτό συμβαίνει.

Αυτόματη μετάφραση:
horvathistvan31555
πριν από 4 εβδομάδες

Hi, for a start, I would say it was a good move that you opened a complaint if I am honest. It's quite a long time to withdraw. 

As far as verification is concerned, have you managed to comply and change your address or still not ? No email or anything from the casino ? 

Of course, our team will try to help you with your complaint and since Tomas has already answered you, you can reply to his questions as well. 

I hope this will be resolved as soon as possible. 

1...4 5

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα