Επαλήθευση Bruce Bet

πριν από 10 μήνες από celgebrink
|
14340 προβολές 101 απαντήσεις |
|
1 2...6
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 10 μήνες

Προσπάθησα με κάθε τρόπο να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου σε αυτήν την εταιρεία αλλά θέλουν πάρα πολλά νομίζω;;

απαιτούν Selfie με εμφανές δελτίο ταυτότητας. Τραπεζική κάρτα σε συνδυασμό με ταυτότητα, ορατοί όλοι οι αριθμοί. Τραπεζική κίνηση με ορατή ολόκληρο τον λογαριασμό. IbAN και BIC. Και μια τηλεφωνική επαλήθευση!!! Πρέπει να ανοίξω όλη μου τη ζωή για μια πληρωμή όταν όλες οι άλλες εταιρείες μπορούν να στείλουν χρήματα πίσω στην κάρτα, κάτι που δεν μπορεί να κάνει η BruceBet όσον αφορά το Swedbank μου. Περίπου ένα κέρδος 110.000 SEK

Αυτόματη μετάφραση:
celgebrink
πριν από 10 μήνες

Have your KYC procedures failed or you are just concerned about the amount of documents they are requesting? The only one I find suspicious is the card requirement with all numbers visible, I have done these card verifications and they always ask you to cover the middle digits, it's really weird that they want the whole card uncovered.

Selfie with ID, bank statement with everything visible and phone verification are normal, I have done all these KYC procedures multiple times across many casinos, bookies, wallets and exchanges, it's extremely annoying and excessive I agree, but sadly it's neccessary and we agree to it by registering, I can't recommend you anything else than simply cooperating unless you are willing to lose the balance in that account

πριν από 9 μήνες

Το Brucebet είναι το χειρότερο καζίνο που έχει υπάρξει ποτέ. Προσοχή, απατούν...!!! Κέρδισα 800 και εδώ και 21 μέρες δεν μπορώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω, συνέχεια κάτι εφευρίσκουν με την επαλήθευση, έχω στείλει ήδη πάνω από 100 email και έχω αποδείξεις!!! Το θέμα ακόμα δεν έχει λυθεί, εξακολουθούν να μαλώνουν... προσοχή με αυτό το καζίνο, υπάρχουν πολλά άλλα πιο τίμια καζίνο. περάστε αυτό το μήνυμα σε άλλους για να μην σας εξαπατήσουν... Απατεώνες και κλέφτες, όχι 48ωρη επαλήθευση, ένα ψέμα

Αυτόματη μετάφραση:
kwolekbarbara0
πριν από 9 μήνες

File a complaint: https://casino.guru/complaints/all

Have they explained why your verification fails? You played with a bonus? By the moment try filing a complaint, you already waited too much

πριν από 9 μήνες

Το Brucebet είναι το χειρότερο καζίνο που έχει υπάρξει ποτέ. Προσοχή, απατούν...!!! Κέρδισα 800 και εδώ και 21 μέρες δεν μπορώ να πάρω τα λεφτά μου πίσω, συνέχεια κάτι εφευρίσκουν με την επαλήθευση, έχω στείλει ήδη πάνω από 100 email και έχω αποδείξεις!!! Το θέμα ακόμα δεν έχει λυθεί, εξακολουθούν να μαλώνουν... προσοχή με αυτό το καζίνο, υπάρχουν πολλά άλλα πιο τίμια καζίνο. περάστε αυτό το μήνυμα σε άλλους για να μην σας εξαπατήσουν... Απατεώνες και κλέφτες, όχι 48ωρη επαλήθευση, ένα ψέμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Hey, SunsetGaze gave you the right advice. Since we give casinos 14 days to resolve a KYC or withdrawal and you're long past that time, we'll try to help you out. 

However, what is the issue with your verification ? Did the casino say why the documents are not accepted ? 

I'll wait for the answer. 

πριν από 8 μήνες

Γεια σας, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει, κέρδισα 15.000 σε αυτό το καζίνο...Παρά την επαλήθευση, τα χρήματα έχουν μείνει στο λογαριασμό για σχεδόν ένα μήνα...Έχω επαληθεύσει τον εαυτό μου πολλές φορές και έχω απορριφθεί ξανά και ξανά..

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

filefile

Mmm12
πριν από 8 μήνες

Hello.

I checked both print screens, thanks for bringing them here, and found that the conversation says you are not fully verified because you provided a cropped statement, and in the previous version, your full name or address was missing.

To understand your situation fully and correctly, has anything changed in the meantime?

Can you confirm you passed the verification? The point is to provide all needed documents exactly as you were asked to. Only after that, your verification will be completed successfully.

As to your complaint, kindly mind the timer:

file

Anyway, I will be here for your reply. 🙏



πριν από 8 μήνες

Όχι, δεν άλλαξε τίποτα, τώρα περιμένω απάντηση... Επαληθεύτηκα στο εμπορικό κέντρο και όλα απορρίφθηκαν. Έστειλα την επιβεβαίωση εγγραφής μου. Δεν είμαι μεγαλύτερος από 3 μηνών. Έστειλα selfi με ταυτότητα και διαβατήριο. Ακόμα δεν γίνεται τίποτα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

Πάντα το ίδιο γράφουν

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 8 μήνες

Γεια σας, έχω επαληθεύσει τον εαυτό μου πολλές φορές, όλα απορρίπτονται, ό,τι ήθελαν κατέληξε, λένε πάντα το ίδιο πράγμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

file

πριν από 8 μήνες


file

πριν από 8 μήνες

file

πριν από 8 μήνες

file

πριν από 8 μήνες

file

Mmm12
πριν από 8 μήνες

Hi, from what I've seen of the screenshots, you were trying to verify your passport and had to take a selfie. Were you successful? Also, did you supply the documents that were previously cropped in the correct format and with all the information ? So are you successfully verified or not, because according to the screenshots I don't see anything like that from live chat, so that's why I'm asking. If you are not verified, what is the problem with the document still ?

In this situation you will need to go through this process successfully before you can withdraw money, probably that's why it's taken so long that you haven't been able to withdraw. 

I also saw that you have an open complaint, so if there are still some problems we will try to help, but so far I have a feeling that it's more of a failure that something is not delivered correctly to the casino. 😥🤔

I will wait for the answer.

πριν από 8 μήνες

Γεια σας, το τελευταίο μου εμπορικό κέντρο ήταν στις 24 Φεβρουαρίου. Έστειλα τώρα το αντίγραφο κίνησης λογαριασμού και έβγαλα μια φωτογραφία της τραπεζικής μου κάρτας...δεν έχει απαντηθεί ακόμα

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 8 μήνες

file

πριν από 8 μήνες

file

1 2...6
Μετάβαση στη σελίδααπό 6 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα