Θα έλεγα ότι μερικές φορές μπορεί να υπάρξει πρόσθετη επαλήθευση στο καζίνο, δεν είναι κάτι ασυνήθιστο. Ωστόσο, εάν τα έγγραφά σας δεν είναι κατάλληλα ή κάτι δεν πάει καλά με αυτά, θα περίμενα να σας το πει το καζίνο για να στείλετε ένα για να το διορθώσετε. Βλέπω ότι αυτό δεν έχει συμβεί και θα ήθελα να προσθέσω ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διευθετήσουν τη διαδικασία KYC.
Αλλά αν δεν έχετε νέα τους σε 4 ημέρες και δεν ξέρετε τι να κάνετε και τα έγγραφά σας εξακολουθούν να απορρίπτονται, τότε μάλλον θα άνοιγα μια καταγγελία στον ιστότοπό μας και η ομάδα μας θα το εξετάσει και θα προσπαθήσει να βοηθήσει.
Τι λέτε;
Εάν ενδιαφέρεστε,απλώς κάντε κλικ εδώ . ⬅️
Έχω επίσης έναν οδηγό που σας λέει όλα όσα πρέπει να ξέρετε για το τι να περιμένετε όταν κάνετε ένα παράπονο, ώστε να μπορείτε να το διαβάσετε επίσης.
Ελπίζω ότι αυτό θα διευθετηθεί σύντομα.
I would say that sometimes there may be additional verification in the casino, it's not something that is uncommon. However, if your documents are not appropriate or there is something wrong with them, I would expect the casino to tell you so you can send one to make it right. I see that this hasn't happened and I would like to add that we give casinos 14 days to sort out the KYC process.
But if you haven't heard from them in 4 days and you don't know what to do and your documents are still rejected, then I would probably open a complaint on our site and our team would look into it and try to help.
What do you say?
If you are interested, just click here. ⬅️
I've also got a guide that tells you everything you need to know about what to expect when you make a complaint, so you can read that as well.
I hope this will be sorted out soon.
Αυτόματη μετάφραση: