Αναλήψεις στο rtbet (σελίδα 6)

πριν από 4 μήνες από ercancho
|
12102 προβολές 130 απαντήσεις |
|
1...5 6 7
Προσθήκη ανάρτησης
Chencho_010
πριν από 1 μήνα

I see, so it will be necessary to be patient and try to find out how the withdrawal is going. It doesn't have to be 100 emails all the time, but at least once every 2-3 days. If nothing changes, then you can submit a complaint with us and our team will look into the situation and hopefully we can help you.

Sounds good to you ?

Jaro
πριν από 1 μήνα

Γεια σου Jaro,

Όταν έρθει η ώρα ναι, αν και ελπίζω να εκπληρώσουν την υποχρέωση τους και να με πληρώσουν νωρίτερα. Σε κάθε περίπτωση, δεν έχω ζήσει ποτέ αυτό το καζίνο. Μυρίζει σαν απάτη. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 1 μήνα

Καλημέρα,

Η πληρωμή ελήφθη. Δόξα τω θεώ!

Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 1 μήνα

I'm glad to hear that, I didn't see it asked anywhere but what payment method did you use ? Do you think you will stay in this casino or will you move to another one ? 🙂

Chencho_010
πριν από 1 μήνα

Γεια σου chencho_010, τι έπρεπε να κάνεις τελικά γιατί δεν μου έχουν πιστώσει ακόμα τα χρήματα και έχω φρικάρει;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει τα χρήματα που αποσύρθηκαν στις 18/06/24. Είμαι απελπισμένος. Το μόνο που μου λένε είναι ότι πρέπει να περιμένω ή ότι πρέπει να στείλω email (που δεν μου λένε κάτι διαφορετικό, απλώς μου λένε να περιμένω). Τους ζήτησα τον κωδικό ARN, που απαιτεί η τράπεζά μου και μου λένε ότι θα μου τον στείλουν (που δεν τον έχουν ακόμα σήμερα). Δεν ξέρω τι να κάνω πια γιατί η εξυπηρέτηση πελατών μου λέει απλά να περιμένω. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε!!!

Αυτόματη μετάφραση:
JUANSKUDERO
πριν από 1 μήνα

Γεια σου καλέ,

Επέμενα πολύ, έκανα πολλά παράπονα με email και μετά από 2 βδομάδες Σάββατο με είχαν πληρώσει με ανάληψη μέσω VISA. Δεν παίζω πια εκεί, αυτό είναι ξεκάθαρο. Ελπίζω να έχεις τύχη και να πληρωθείς σύντομα γιατί είναι τέτοιοι απατεώνες.

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 1 μήνα

Πω πω, έχω παραπονεθεί κάθε μέρα, μιλάω με τους ανθρώπους στο διαδικτυακό chat και όλοι μου λένε ότι πρέπει να περιμένω.


Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Μέχρι σήμερα δεν έχω λάβει τα χρήματα που αποσύρθηκαν στις 18/06/24. Είμαι απελπισμένος. Το μόνο που μου λένε είναι ότι πρέπει να περιμένω ή ότι πρέπει να στείλω email (που δεν μου λένε κάτι διαφορετικό, απλώς μου λένε να περιμένω). Τους ζήτησα τον κωδικό ARN, που απαιτεί η τράπεζά μου και μου λένε ότι θα μου τον στείλουν (που δεν τον έχουν ακόμα σήμερα). Δεν ξέρω τι να κάνω πια γιατί η εξυπηρέτηση πελατών μου λέει απλά να περιμένω. Ελπίζω να μπορείτε να με βοηθήσετε!!!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Hi, I see you've got yourself into an uncomfortable situation. It's been a long time, two months since you haven't had your money. The casino hasn't told you any specific reason why, just that you have to wait, yes ? I don't think that would add to the credibility and if you are interested, we have a Complaint Resolution Centre where we try to help players in situations like yours. 

If you are interested, you can open a complaint on this link and hopefully we can help you if you don't know what to do next.

Do you think you'll go for it ? 

πριν από 1 μήνα

Σε πλήρωσαν τελικά; Περιμένω ανάληψη εδώ και 7 μέρες

Αυτόματη μετάφραση:
NOVAMAS
πριν από 1 μήνα

When you go through this thread you can see that the player got paid recently but he said that it took him a lot of time and nerves. 

But if you've been waiting for a week, did the casino tell you why that is ? Did you need to verify here or not ? Did you play with the bonus ? 

Please let me know. 

NOVAMAS
πριν από 1 μήνα

Γεια σου καλέ,

Παίρνουν πολύ χρόνο αλλά πληρώνουν. Έχω κάνει 3 επιτυχείς αναλήψεις αλλά η μία πήρε περισσότερες από 2 εβδομάδες. Κάντε υπομονή και τα χρήματα θα έρθουν.

Σας ευχαριστώ,

Sergio

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 μήνα

Κατάλαβα καλά; Τελικά πληρωθήκατε όλοι με λίγη υπομονή;

Αυτόματη μετάφραση:
Flavian21
πριν από 4 εβδομάδες

Player wrote before that that he got the money after some time. You may have to save yourself a lot of nerves, but they paid in the end. Why do you ask, do you have a withdrawal here too? How long are you waiting ? 

πριν από 4 εβδομάδες

Ναι, ζήτησα απόσυρση πριν από δύο ημέρες, και διαβάζοντας εδώ ανησυχώ λίγο

Αυτόματη μετάφραση:
Flavian21
πριν από 4 εβδομάδες

Actually I'm not surprised, the player wrote that it took him more than 2 weeks to get the money, so I'd probably be prepared for such a wait. Of course, I hope that it won't be your case and you will get it sooner. We give casinos 14 days, so if they don't get it by then, you can contact us and we will try to assist you. 

However, was account verification also required or not ? 

πριν από 4 εβδομάδες

Monday will be 14 days since the withdrawal request. they always just ask for my patience... I have 3 withdrawals pending, worth 1050 euros.

balazsko
πριν από 3 εβδομάδες

Hi, I would probably be slowly losing my patience if it were to last this long. When the 14 days are up, you can open a complaint with us and we'll see if we can help. 

Do so by clicking on this link. ⬅️

Anyway, did you play with the bonus or not ? Did you not have to give any documents to the casino or are you already verified ? 

I will wait for the answer. 

Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

I didn't use a bonus. no documents were requested. I asked that I would like to identify the account, I would like to submit documents. he replied that this was not necessary at this time.

balazsko
πριν από 3 εβδομάδες

Okay, so I would stick to the complaint if you haven't received the money yet and it's been two weeks. In such cases I would also like to know what is behind it because two weeks of just being patient would probably not help me. 

However, now we will have to wait and see if something changes and it progresses further. 

1...5 6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη