Αναλήψεις στο rtbet (σελίδα 5)

πριν από 6 μήνες από ercancho
|
20547 προβολές 194 απαντήσεις |
|
1...4 5 6...10
Προσθήκη ανάρτησης
Romi
πριν από 3 μήνες

Καλό απόγευμα,

Από τις 25 που έκανα την απόσυρσή μου και είναι 31 Ιουλίου, δεν είναι θέμα υπομονής, θεωρώ ότι είναι περισσότερο θέμα ότι είναι απαράδεκτο να το κάνουν τα καζίνο με αναλήψεις. Καταθέστε γρήγορα αλλά όχι ανάληψη. Νιώθω απάτη και δεν ξέρω πότε και αν θα πάρω τα χρήματά μου. Δεν πληρώνουν γιατί δεν έχουν όρεξη να το κάνουν, αυτό είναι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, πέρασαν 14 μέρες και ακόμα δεν έχω λάβει κάτι που πρέπει να κάνω γιατί η υπομονή μου εξαντλείται.

Αυτόματη μετάφραση:
JUANSKUDERO
πριν από 3 μήνες

Φοβερο. Είμαι τεχνικά στην 5η εργάσιμη ημέρα και είμαι καθ' οδόν. Καλή τύχη, κάντε την καταγγελία και πληρωθείτε. Σε κάθε περίπτωση, δεν καταλαβαίνω ακόμα το σκορ που έχει αυτό το καζίνο με αυτό που κάνουν.

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 3 μήνες

Γιατί έχουν υψηλό ποσοστό πληρωμής, δηλαδή θα πληρώσουν σχεδόν όλους ακόμα κι αν αργήσει.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Λοιπόν, τι κακή τύχη έχουμε...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Καλό απόγευμα,

Από τις 25 που έκανα την απόσυρσή μου και είναι 31 Ιουλίου, δεν είναι θέμα υπομονής, θεωρώ ότι είναι περισσότερο θέμα ότι είναι απαράδεκτο να το κάνουν τα καζίνο με αναλήψεις. Καταθέστε γρήγορα αλλά όχι ανάληψη. Νιώθω απάτη και δεν ξέρω πότε και αν θα πάρω τα χρήματά μου. Δεν πληρώνουν γιατί δεν έχουν όρεξη να το κάνουν, αυτό είναι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

I surely understand your frustration, but unfortunately, there is nothing much we can do right now but wait. When the 14-day time frame passes and you will not receive the money by then, our complaint team will be able to intervene.

Have you had any experience with withdrawals from other casinos? How long do you usually wait?

Romi
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα,

2 ημέρες το πολύ σε άλλα καζίνο. Αυτή είναι η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ. Επιπλέον, το προσωπικό δεν ξέρει πώς να σας πει πότε θα πληρωθείτε επειδή δεν έχει πρόσβαση στο οικονομικό τμήμα. Σου λένε μόνο περίμενε, συγνώμη, υπάρχει μεγάλη ουρά για αναλήψεις... καλά, πολύ πολύ άσχημα.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 3 μήνες

Γεια σας καλα στην περιπτωση μου ναι περασαν οι 14 μερες τι πρεπει να κανω?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Γεια σας, πέρασαν 14 μέρες και ακόμα δεν έχω λάβει κάτι που πρέπει να κάνω γιατί η υπομονή μου εξαντλείται.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Hello. I am sorry that this issue still persists.

I would suggest you make a complaint here with our team and they will gladly check out what could've happened and hopefully resolve this.

Please use this link to do so, if you wish and let us know how it goes.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα,

2 ημέρες το πολύ σε άλλα καζίνο. Αυτή είναι η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ. Επιπλέον, το προσωπικό δεν ξέρει πώς να σας πει πότε θα πληρωθείτε επειδή δεν έχει πρόσβαση στο οικονομικό τμήμα. Σου λένε μόνο περίμενε, συγνώμη, υπάρχει μεγάλη ουρά για αναλήψεις... καλά, πολύ πολύ άσχημα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Well, I hope that this queue will get shorter soon and that your time to get the withdrawal will come.🤞

Romi
πριν από 3 μήνες

Γειά σου,

Έχω στείλει ένα email καταγγελίας στα παράπονα επειδή στις συγκεκριμένες συνθήκες υποδεικνύουν ότι οι αναλήψεις θα διεκπεραιωθούν εντός 3 εργάσιμων ημερών μετά το αίτημα και είμαι ήδη την πέμπτη ημέρα που δεν συμμορφώνονται με τους όρους που έχουν δηλώσει. Ας δούμε αν με αυτό έχω το 🍀 να βάλω ένα τέλος σε αυτό το θέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

did anyone get money???

πριν από 3 μήνες

εγω τιποτα. Είμαι εκεί 7 μέρες και με σέρνουν τα πόδια. Κάποιοι σκάρτοι που κι αυτοί εξαπατούν.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Γειά σου,

Έχω στείλει ένα email καταγγελίας στα παράπονα επειδή στις συγκεκριμένες συνθήκες υποδεικνύουν ότι οι αναλήψεις θα διεκπεραιωθούν εντός 3 εργάσιμων ημερών μετά το αίτημα και είμαι ήδη την πέμπτη ημέρα που δεν συμμορφώνονται με τους όρους που έχουν δηλώσει. Ας δούμε αν με αυτό έχω το 🍀 να βάλω ένα τέλος σε αυτό το θέμα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

We'll see, I'm curious myself. But did you complain on their website or did you send it to them ? I hope you will get good news soon and your withdrawal will land on your account. If not you can contact us and we will try to help you. 

Jaro
πριν από 3 μήνες

Γεια σου Jaro,

Στο email καταγγελίας σας, αυτή είναι η απάντησή σας, όπως πάντα


Σύμφωνα με το σύστημά μας, η ανάληψη φαίνεται να βρίσκεται σε ουρά στο Τμήμα Οικονομικών.

Ωστόσο, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ο χρόνος επεξεργασίας των αιτημάτων ανάληψης είναι κατά προσέγγιση και ενδέχεται να καθυστερήσει κατά καιρούς ανάλογα με τον αριθμό των ενεργών αιτημάτων.

Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του αιτήματός σας απευθείας από τον λογαριασμό παίκτη σας.

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 3 μήνες

Well, it's not our email, it's the email of the casino that replied to you. I guess you'll just have to be patient. May I ask exactly how long you are waiting and when you made your withdrawal ? I'm sorry if you've already said that, I just didn't see it, so that's why I'm asking. 

I will wait for the answer.

Jaro
πριν από 3 μήνες

Σωστά, είναι το email του καζίνο rtbet. Οι αναλήψεις είναι από τις 25 Ιουλίου. Οι 14 μέρες δεν είναι ακόμα εκεί

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 3 μήνες

I see, so it will be necessary to be patient and try to find out how the withdrawal is going. It doesn't have to be 100 emails all the time, but at least once every 2-3 days. If nothing changes, then you can submit a complaint with us and our team will look into the situation and hopefully we can help you.

Sounds good to you ?

Jaro
πριν από 3 μήνες

Γεια σου Jaro,

Όταν έρθει η ώρα ναι, αν και ελπίζω να εκπληρώσουν την υποχρέωση τους και να με πληρώσουν νωρίτερα. Σε κάθε περίπτωση, δεν έχω ζήσει ποτέ αυτό το καζίνο. Μυρίζει σαν απάτη. Ευχαριστώ

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 3 μήνες

Καλημέρα,

Η πληρωμή ελήφθη. Δόξα τω θεώ!

Χαιρετίσματα

Αυτόματη μετάφραση:
1...4 5 6...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα