Τεχνικά, από την ημέρα που υποβάλατε το αίτημα ανάληψης ή από την ημέρα έναρξης του KYC - εάν το KYC εμπλακεί.
Προσπάθησε να κάνεις υπομονή, σε παρακαλώ. Πρέπει να είναι δύσκολο, αλλά η αναμονή φαίνεται να είναι το μόνο πράγμα που πρέπει να κάνουμε.
Technically, by the day you submitted the withdrawal request, or from the day the KYC started - if the KYC got involved.
Try to be patient, please. It must be hard, but waiting seems like the only thing to do.
Αυτή τη στιγμή ακόμα δεν έχω πληρωθεί από τις 25 Ιουλίου...εκκρεμεί ανάληψη χωρίς επεξεργασία. Το μόνο που κάνουν είναι να ζητήσουν συγχώρεση και ότι πρέπει να περιμένεις λίγο ακόμα. Είναι πραγματικά ένα ντροπιαστικό καζίνο. Ας περιμένουμε να πληρωθούμε και να μην επιστρέψουμε ποτέ ξανά εδώ
At the moment I still haven't been paid since July 25...pending withdrawal without processing. The only thing they do is ask for forgiveness and that you have to wait a little longer. It really is a shameful casino. Let's wait to get paid and never come back here again
De momento sigo sin cobrar desde el 25 de Julio...retiro pendiente sin tramitar. Lo único que hacen es pedir perdon y que hay que esperar un poco más. Realmente es un casino bochornoso. A esperar me paguen y no volver nunca más aquí
Ξέρω ότι δεν είναι εύκολο να παραμείνουμε υπομονετικοί, αλλά δοκιμάστε το, παρακαλώ, και ελπίζουμε ότι σύντομα θα έχετε κάποια καλά νέα για εμάς.🤞
Σίγουρα θα καταλάβω αν δεν θα επιστρέψετε για να παίξετε εκεί ξανά. Αν δεν έχεις καλή εμπειρία, είναι λογικό να μετακομίσεις κάπου αλλού. Εξαρτάται όμως τι αποκαλεί ο καθένας κακή εμπειρία.🤔
I know that it is not easy to stay patient, but try it, please, and hopefully you'll have some good news for us soon.🤞
I will surely understand if you won't go back to play there again. If you don't have a good experience, it is only logical to move somewhere else. But it depends what everyone calls a bad experience.🤔
Καλό απόγευμα,
Από τις 25 που έκανα την απόσυρσή μου και είναι 31 Ιουλίου, δεν είναι θέμα υπομονής, θεωρώ ότι είναι περισσότερο θέμα ότι είναι απαράδεκτο να το κάνουν τα καζίνο με αναλήψεις. Καταθέστε γρήγορα αλλά όχι ανάληψη. Νιώθω απάτη και δεν ξέρω πότε και αν θα πάρω τα χρήματά μου. Δεν πληρώνουν γιατί δεν έχουν όρεξη να το κάνουν, αυτό είναι.
Good afternoon,
Since the 25th that I made my withdrawal and it is July 31, it is not a matter of patience, I find it is more an issue that it is intolerable that casinos do this with withdrawals. Deposit quickly but withdraw not. I feel scammed and not knowing when and if I will get my money. They don't pay because they don't feel like doing it, that's it.
Buenas tardes,
Desde el día 25 que realicé mi retiro y estamos a 31 de julio, no es tema de paciencia , encuentro es más un tema de que es intolerable que los casinos hagan esto con las retiradas. Depositar rápidito pero retirar no. Me siento estafado y sin saber cuando cobraré y si cobraré mi dinero. No pagan porque no les da la gana de hacerlo, no hay más.
Γεια σας, πέρασαν 14 μέρες και ακόμα δεν έχω λάβει κάτι που πρέπει να κάνω γιατί η υπομονή μου εξαντλείται.
Hello, 14 days have passed and I still haven't received anything that I have to do because my patience is running out.
Hola buenas ya han pasado los 14 días y aun no he cobrado nada que tengo que hacer porque ya se acaba mi paciencia
Φοβερο. Είμαι τεχνικά στην 5η εργάσιμη ημέρα και είμαι καθ' οδόν. Καλή τύχη, κάντε την καταγγελία και πληρωθείτε. Σε κάθε περίπτωση, δεν καταλαβαίνω ακόμα το σκορ που έχει αυτό το καζίνο με αυτό που κάνουν.
Amazing. I'm technically on business day 5 and I'm on my way. Good luck, file the complaint and get paid. In any case, I still don't understand the score that this casino has with what they are doing.
Alucinante. Yo estoy técnicamente en el día hábil 5 y voy camino tuyo. Ánimo, que se interponga la queja y te paguen. De todas maneras sigo sin entender la puntuación que tiene este casino con lo que están haciendo.
Γιατί έχουν υψηλό ποσοστό πληρωμής, δηλαδή θα πληρώσουν σχεδόν όλους ακόμα κι αν αργήσει.
Because they have a high payment percentage, meaning that they will pay almost everyone even if it is late.
Porque tienen un porcentaje de pago alto, es decir que pagaran a casi todo el mundo aunque sea tarde
Καλό απόγευμα,
Από τις 25 που έκανα την απόσυρσή μου και είναι 31 Ιουλίου, δεν είναι θέμα υπομονής, θεωρώ ότι είναι περισσότερο θέμα ότι είναι απαράδεκτο να το κάνουν τα καζίνο με αναλήψεις. Καταθέστε γρήγορα αλλά όχι ανάληψη. Νιώθω απάτη και δεν ξέρω πότε και αν θα πάρω τα χρήματά μου. Δεν πληρώνουν γιατί δεν έχουν όρεξη να το κάνουν, αυτό είναι.
Good afternoon,
Since the 25th that I made my withdrawal and it is July 31, it is not a matter of patience, I find it is more an issue that it is intolerable that casinos do this with withdrawals. Deposit quickly but withdraw not. I feel scammed and not knowing when and if I will get my money. They don't pay because they don't feel like doing it, that's it.
Buenas tardes,
Desde el día 25 que realicé mi retiro y estamos a 31 de julio, no es tema de paciencia , encuentro es más un tema de que es intolerable que los casinos hagan esto con las retiradas. Depositar rápidito pero retirar no. Me siento estafado y sin saber cuando cobraré y si cobraré mi dinero. No pagan porque no les da la gana de hacerlo, no hay más.
Σίγουρα καταλαβαίνω την απογοήτευσή σας, αλλά δυστυχώς, δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά αυτήν τη στιγμή παρά να περιμένουμε. Όταν περάσει το χρονικό πλαίσιο των 14 ημερών και δεν θα λάβετε τα χρήματα μέχρι τότε, η ομάδα παραπόνων μας θα μπορεί να παρέμβει.
Είχατε κάποια εμπειρία με αναλήψεις από άλλα καζίνο; Πόσο καιρό περιμένετε συνήθως;
I surely understand your frustration, but unfortunately, there is nothing much we can do right now but wait. When the 14-day time frame passes and you will not receive the money by then, our complaint team will be able to intervene.
Have you had any experience with withdrawals from other casinos? How long do you usually wait?
Καλημέρα,
2 ημέρες το πολύ σε άλλα καζίνο. Αυτή είναι η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ. Επιπλέον, το προσωπικό δεν ξέρει πώς να σας πει πότε θα πληρωθείτε επειδή δεν έχει πρόσβαση στο οικονομικό τμήμα. Σου λένε μόνο περίμενε, συγνώμη, υπάρχει μεγάλη ουρά για αναλήψεις... καλά, πολύ πολύ άσχημα.
Good morning,
2 days at most in other casinos. This is the worst experience I have ever had. Furthermore, the staff does not know how to tell you when you will get paid because they do not have any access to the financial department. They only tell you wait, we're sorry, there's a long queue for withdrawals... well, very very bad.
Buenos días,
2 días como mucho en otros casinos. Está es la peor experiencia que he vivido. Además que el staff no te sabe decir cuando cobraras porque no tienen ningún acceso al departamento financiero. Solo te dicen espera, lo sentimos, mucha cola de retiros....en fin, muy muy mal.
Γεια σας καλα στην περιπτωση μου ναι περασαν οι 14 μερες τι πρεπει να κανω?
Hello, good in my case, yes, the 14 days have passed, what do I have to do?
Hola buenas en mi caso si que han pasado los 14 días que tengo que hacer?
Γεια σας, πέρασαν 14 μέρες και ακόμα δεν έχω λάβει κάτι που πρέπει να κάνω γιατί η υπομονή μου εξαντλείται.
Hello, 14 days have passed and I still haven't received anything that I have to do because my patience is running out.
Hola buenas ya han pasado los 14 días y aun no he cobrado nada que tengo que hacer porque ya se acaba mi paciencia
Γειά σου. Λυπάμαι που αυτό το ζήτημα εξακολουθεί να υφίσταται.
Θα πρότεινα να υποβάλετε ένα παράπονο εδώ με την ομάδα μας και θα ελέγξουν ευχαρίστως τι θα μπορούσε να έχει συμβεί και ελπίζουμε να το επιλύσουν.
Χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να το κάνετε, εάν θέλετε και ενημερώστε μας πώς πάει.
Hello. I am sorry that this issue still persists.
I would suggest you make a complaint here with our team and they will gladly check out what could've happened and hopefully resolve this.
Please use this link to do so, if you wish and let us know how it goes.
Καλημέρα,
2 ημέρες το πολύ σε άλλα καζίνο. Αυτή είναι η χειρότερη εμπειρία που είχα ποτέ. Επιπλέον, το προσωπικό δεν ξέρει πώς να σας πει πότε θα πληρωθείτε επειδή δεν έχει πρόσβαση στο οικονομικό τμήμα. Σου λένε μόνο περίμενε, συγνώμη, υπάρχει μεγάλη ουρά για αναλήψεις... καλά, πολύ πολύ άσχημα.
Good morning,
2 days at most in other casinos. This is the worst experience I have ever had. Furthermore, the staff does not know how to tell you when you will get paid because they do not have any access to the financial department. They only tell you wait, we're sorry, there's a long queue for withdrawals... well, very very bad.
Buenos días,
2 días como mucho en otros casinos. Está es la peor experiencia que he vivido. Además que el staff no te sabe decir cuando cobraras porque no tienen ningún acceso al departamento financiero. Solo te dicen espera, lo sentimos, mucha cola de retiros....en fin, muy muy mal.
Γειά σου,
Έχω στείλει ένα email καταγγελίας στα παράπονα επειδή στις συγκεκριμένες συνθήκες υποδεικνύουν ότι οι αναλήψεις θα διεκπεραιωθούν εντός 3 εργάσιμων ημερών μετά το αίτημα και είμαι ήδη την πέμπτη ημέρα που δεν συμμορφώνονται με τους όρους που έχουν δηλώσει. Ας δούμε αν με αυτό έχω το 🍀 να βάλω ένα τέλος σε αυτό το θέμα.
Hello,
I have sent a complaint email to complaints because in the particular conditions they indicate that withdrawals will be processed within 3 business days following the request and I am already on the fifth day that they are not complying with their stated conditions. Let's see if with this I have the 🍀 to put an end to this matter.
Hola,
He enviado un mail de queja a complaints pues en las condiciones particulares indican que los retiros serán procesados dentro de los 3 días hábiles siguientes a la solicitud y ya estoy en el quinto día cosa que no están cumpliendo sus condiciones expuestas. A ver si con esto tengo la 🍀 de acabar con este asunto.
εγω τιποτα. Είμαι εκεί 7 μέρες και με σέρνουν τα πόδια. Κάποιοι σκάρτοι που κι αυτοί εξαπατούν.
I nothing. I've been there for 7 days and they're dragging my feet. Some scoundrels who also deceive.
Yo nada. Llevo 7 días y me dan largas. Unos pedazo de sinvergüenzas que encima engañan.
Γειά σου,
Έχω στείλει ένα email καταγγελίας στα παράπονα επειδή στις συγκεκριμένες συνθήκες υποδεικνύουν ότι οι αναλήψεις θα διεκπεραιωθούν εντός 3 εργάσιμων ημερών μετά το αίτημα και είμαι ήδη την πέμπτη ημέρα που δεν συμμορφώνονται με τους όρους που έχουν δηλώσει. Ας δούμε αν με αυτό έχω το 🍀 να βάλω ένα τέλος σε αυτό το θέμα.
Hello,
I have sent a complaint email to complaints because in the particular conditions they indicate that withdrawals will be processed within 3 business days following the request and I am already on the fifth day that they are not complying with their stated conditions. Let's see if with this I have the 🍀 to put an end to this matter.
Hola,
He enviado un mail de queja a complaints pues en las condiciones particulares indican que los retiros serán procesados dentro de los 3 días hábiles siguientes a la solicitud y ya estoy en el quinto día cosa que no están cumpliendo sus condiciones expuestas. A ver si con esto tengo la 🍀 de acabar con este asunto.
Θα δούμε, είμαι περίεργος. Όμως παραπονέθηκες στην ιστοσελίδα τους ή τους το έστειλες; Ελπίζω ότι θα λάβετε σύντομα καλά νέα και η ανάληψη σας θα γίνει στο λογαριασμό σας. Εάν όχι, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και θα προσπαθήσουμε να σας βοηθήσουμε.
We'll see, I'm curious myself. But did you complain on their website or did you send it to them ? I hope you will get good news soon and your withdrawal will land on your account. If not you can contact us and we will try to help you.
Γεια σου Jaro,
Στο email καταγγελίας σας, αυτή είναι η απάντησή σας, όπως πάντα
Σύμφωνα με το σύστημά μας, η ανάληψη φαίνεται να βρίσκεται σε ουρά στο Τμήμα Οικονομικών.
Ωστόσο, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι ο χρόνος επεξεργασίας των αιτημάτων ανάληψης είναι κατά προσέγγιση και ενδέχεται να καθυστερήσει κατά καιρούς ανάλογα με τον αριθμό των ενεργών αιτημάτων.
Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση του αιτήματός σας απευθείας από τον λογαριασμό παίκτη σας.
Hello Jaro,
To your complaint email, this is your response, the same as always
According to our system, the withdrawal appears to be queued in the Finance Department.
However, I would like to inform you that the processing time for withdrawal requests is approximate and may be delayed at times depending on the number of active requests.
You can check the status of your request directly from your player account.
Hola Jaro,
A su mail de quejas, está es su respuesta, la misma de siempre
Según nuestro sistema, el retiro parece estar en cola en el Departamento Financiero.
Sin embargo, me gustaría informarle de que el tiempo de procesamiento de las solicitudes de retiro es aproximado y puede retrasarse en ocasiones dependiendo de la cantidad de solicitudes activas.
Puede comprobar el estado de su solicitud directamente desde su cuenta de jugador.
Λοιπόν, δεν είναι το email μας, είναι το email του καζίνο που σας απάντησε. Υποθέτω ότι θα πρέπει απλώς να κάνετε υπομονή. Μπορώ να ρωτήσω πόσο ακριβώς περιμένετε και πότε κάνατε την απόσυρσή σας; Λυπάμαι αν το είπες ήδη, απλά δεν το είδα, γι' αυτό ρωτάω.
Θα περιμένω την απάντηση.
Well, it's not our email, it's the email of the casino that replied to you. I guess you'll just have to be patient. May I ask exactly how long you are waiting and when you made your withdrawal ? I'm sorry if you've already said that, I just didn't see it, so that's why I'm asking.
I will wait for the answer.
Σωστά, είναι το email του καζίνο rtbet. Οι αναλήψεις είναι από τις 25 Ιουλίου. Οι 14 μέρες δεν είναι ακόμα εκεί
Correct, it is the rtbet casino email. Withdrawals are from July 25. The 14 days are not yet there
Correcto, es el correo del casino rtbet. Los retiros son del 25 de Julio. Aún no están los 14 dias
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.