Αναλήψεις στο rtbet (σελίδα 4)

πριν από 6 μήνες από ercancho
|
20623 προβολές 194 απαντήσεις |
|
1...3 4 5...10
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 3 μήνες

Έχω 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα από 25/07. Να σου πω ότι είναι πολύ αργοί αλλά τελικά πληρώνουν, μην ανησυχείς. Σε 2 προηγούμενες περιπτώσεις κατέληξαν να με πληρώσουν, αλλά είναι αλήθεια ότι δεν ζητούν τίποτα, κανένα έγγραφο ή τίποτα και χρειάζονται πολύ χρόνο για να πληρώσουν. Ελπίζω αυτή τη φορά να με πληρώσουν γιατί είναι 1.000€.

Αυτόματη μετάφραση:
sahinozben33
πριν από 3 μήνες

Σε έχουν πληρώσει;

Περιμένω από τις 25 Ιουλίου....

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 3 μήνες

Δεν με έχει πληρώσει, περιμένω από τις 18 Ιουλίου

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 3 μήνες

Πόσο καιρό σας πήρε να πληρώσετε;

Αυτόματη μετάφραση:
JUANSKUDERO
πριν από 3 μήνες

Ποια μέθοδο ανάληψης χρησιμοποιήσατε;

Τις άλλες φορές χρειάστηκαν 2 με 3 εργάσιμες ημέρες.

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 3 μήνες

Έβαλα την κάρτα που μόλις εγκριθεί η ανάληψη είναι άμεση. Αν βάλεις μεταφορά παίρνει περισσότερες μέρες καταλαβαίνω. Έχετε εγκρίνει την απόσυρση;

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 3 μήνες

Τρόπος ανάληψης βίζας... και σας είπα ήδη, έκανα την ανάληψη στις 18 Ιουλίου και ακόμα δεν έχω τα λεφτά.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 3 μήνες
Αυτόματη μετάφραση:
JUANSKUDERO
πριν από 3 μήνες

Και έχετε εγκριθεί ή εκκρεμεί η συναλλαγή; Δεν είναι καθόλου φυσιολογικό. Θα πρέπει να υποβάλουν μια καταγγελία και να ξυπνήσουν αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 3 μήνες

Το μόνο που μου λένε είναι ότι πρέπει να περιμένω

Αυτόματη μετάφραση:
JUANSKUDERO
πριν από 3 μήνες

Λοιπόν, εδώ πρέπει να δράσουμε και να μειώσουμε την βαθμολογία που έχει αυτό το καζίνο. Δεν είναι διαφανή και οι διαδικτυακοί πράκτορες είναι ανίδεοι. Έχω αναλήψεις από 25/07. Ενημερώστε με όταν πληρώνεστε και θα κάνω το ίδιο όταν το κάνετε. Σε κάθε περίπτωση, πατήστε το chat και το email μέχρι να κουραστούν και να σας πληρώσουν τα χρήματά σας. Χαμογελάστε

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Έκανα ανάληψη 500 ευρώ στις 18/07/2024 και σήμερα 29/07/2024 δεν έχω λάβει τα χρήματα. Πρώτον, μου λένε ότι η μεταφορά έχει ήδη γίνει και ότι πρέπει να περιμένω, όταν οι ίδιοι μου είπαν ότι 3 με 5 εργάσιμες.

Τότε ένας άλλος συνάδελφος μου λέει ότι το έχουν κάνει ήδη και να πάρω τηλέφωνο στην τράπεζά μου για να μου δώσουν τα στοιχεία, επικοινωνώ με την τράπεζά μου και μου ζητούν τον κωδικό ARN της συναλλαγής, τον οποίο μέχρι σήμερα δεν έχουν δώσει. ούτε εγώ. Απεσταλμένα.

Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, ένας άλλος συνάδελφος μου λέει ότι η ανάληψη δεν έχει γίνει επειδή ο λογαριασμός μου δεν είναι επαληθευμένος, καλά του λέω πώς να το κάνω αν δεν φαίνεται τίποτα ότι μπορεί να το κάνει και μου λέει να διαγράψω την κρυφή μνήμη κλπ. και φεύγει από την κουβέντα, αρχίζω να μιλάω με έναν άλλο συμμαθητή του και του λέω τι μου είπε ο συμμαθητής του και ο ίδιος συμμαθητής μου λέει ότι δεν είναι έτσι και δεν έχει καμία σχέση με τη σύνταξη, στο οποίο τον ξαναρωτάω πώς πρόκειται. της ανάληψης μου και μου λέει ότι πρέπει να περιμένω, του ζητάω τον κωδικό ARN και μου λέει ότι πρέπει να περιμένω, οπότε δεν ξέρω τι να σκεφτώ για τα 500 ευρώ που κάνω ανάληψη.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

This is quite a messy situation there, as I can see.

Is your account fully verified there now, or did they not ask you to start the verification process yet?

I believe that this is your first withdrawal at this casino, right? I hope they will be able to solve it soon so you can receive your money. If you feel that you need help from our complaint team, please let us know, and we'll have a look into this.

πριν από 3 μήνες

Έχω 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα από 25/07. Να σου πω ότι είναι πολύ αργοί αλλά τελικά πληρώνουν, μην ανησυχείς. Σε 2 προηγούμενες περιπτώσεις κατέληξαν να με πληρώσουν, αλλά είναι αλήθεια ότι δεν ζητούν τίποτα, κανένα έγγραφο ή τίποτα και χρειάζονται πολύ χρόνο για να πληρώσουν. Ελπίζω αυτή τη φορά να με πληρώσουν γιατί είναι 1.000€.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

So hopefully, this time they will do as before and pay you the money.

Do you know what causes the delays there, though?

Romi
πριν από 3 μήνες

Δεν ζητούν ποτέ καμία επαλήθευση. Περιμένατε πολλές μέρες, οπότε θα πρέπει να υποβάλετε μια καταγγελία στο καζίνο. Με τόσα παράπονα πώς έχει αυτό το σκορ;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Και έχετε εγκριθεί ή εκκρεμεί η συναλλαγή; Δεν είναι καθόλου φυσιολογικό. Θα πρέπει να υποβάλουν μια καταγγελία και να ξυπνήσουν αυτό το καζίνο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Whenever a player feels that our complaint team could be of any help, we will gladly help with the complaint. Just bear in mind, please, that we give casinos 14 full days to process the withdrawal before we can intervene in any case.

Romi
πριν από 3 μήνες

Δεν σου λένε, ποτέ δεν ξέρεις αν θα πληρωθείς ή όχι γιατί φαίνεται ότι δεν θέλουν να πληρώσουν. Έχουμε καθυστερήσεις όπως λένε.

Αυτόματη μετάφραση:
Romi
πριν από 3 μήνες

Καταλαβαίνω ότι οι 14 μέρες είναι από τη δουλειά ή από όταν ξεκίνησε η απόσυρση.?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Δεν σου λένε, ποτέ δεν ξέρεις αν θα πληρωθείς ή όχι γιατί φαίνεται ότι δεν θέλουν να πληρώσουν. Έχουμε καθυστερήσεις όπως λένε.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Well, it would not make much sense to say, "Dear player, we're not going to pay you."

I imagine the worries must have been eating you, but is it truly so unbelievable that the casino might be delayed with payments? I mean, how could you know? I would prefer the optimistic version by any means.

Based on the complaint you have mentioned:

16 submitted in total

4 resolved

1 unresolved

9 rejected

Well, there is only one actual unresolved problem. the Safety Index has been lower due to that.

Actually, a value "above average" feels quite appropriate to me.

I do hope the will manage to pay you soon.


πριν από 3 μήνες

Καταλαβαίνω ότι οι 14 μέρες είναι από τη δουλειά ή από όταν ξεκίνησε η απόσυρση.?

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 3 μήνες

Technically, by the day you submitted the withdrawal request, or from the day the KYC started - if the KYC got involved.

Try to be patient, please. It must be hard, but waiting seems like the only thing to do.

Romi
πριν από 3 μήνες

Αυτή τη στιγμή ακόμα δεν έχω πληρωθεί από τις 25 Ιουλίου...εκκρεμεί ανάληψη χωρίς επεξεργασία. Το μόνο που κάνουν είναι να ζητήσουν συγχώρεση και ότι πρέπει να περιμένεις λίγο ακόμα. Είναι πραγματικά ένα ντροπιαστικό καζίνο. Ας περιμένουμε να πληρωθούμε και να μην επιστρέψουμε ποτέ ξανά εδώ

Αυτόματη μετάφραση:
Chencho_010
πριν από 3 μήνες

I know that it is not easy to stay patient, but try it, please, and hopefully you'll have some good news for us soon.🤞

I will surely understand if you won't go back to play there again. If you don't have a good experience, it is only logical to move somewhere else. But it depends what everyone calls a bad experience.🤔

1...3 4 5...10
Μετάβαση στη σελίδααπό 10 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα