Εάν το καζίνο δεν επικοινωνήσει μαζί σας και δεν θα έχετε τα χρήματά σας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το δωρεάν παράπονό μας. Προς το παρόν δεν θα ήμουν δύσπιστος γιατί δεν νομίζω να περιμένετε τόσο πολύ, οπότε λίγη υπομονή.
Οτιδήποτε αλλάξει, μη διστάσετε να με ενημερώσετε.
If casino will not communicate with you and you won't have your money, you can use our free feature- complaint. For the time being I would not be skeptical because I don't think you wait that long, so a little patience.
Anything changes, feel free to let me know.
Έκανα ανάληψη 500 ευρώ στις 18/07/2024 και σήμερα 29/07/2024 δεν έχω λάβει τα χρήματα. Πρώτον, μου λένε ότι η μεταφορά έχει ήδη γίνει και ότι πρέπει να περιμένω, όταν οι ίδιοι μου είπαν ότι 3 με 5 εργάσιμες.
Τότε ένας άλλος συνάδελφος μου λέει ότι το έχουν κάνει ήδη και να πάρω τηλέφωνο στην τράπεζά μου για να μου δώσουν τα στοιχεία, επικοινωνώ με την τράπεζά μου και μου ζητούν τον κωδικό ARN της συναλλαγής, τον οποίο μέχρι σήμερα δεν έχουν δώσει. ούτε εγώ. Απεσταλμένα.
Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, ένας άλλος συνάδελφος μου λέει ότι η ανάληψη δεν έχει γίνει επειδή ο λογαριασμός μου δεν είναι επαληθευμένος, καλά του λέω πώς να το κάνω αν δεν φαίνεται τίποτα ότι μπορεί να το κάνει και μου λέει να διαγράψω την κρυφή μνήμη κλπ. και φεύγει από την κουβέντα, αρχίζω να μιλάω με έναν άλλο συμμαθητή του και του λέω τι μου είπε ο συμμαθητής του και ο ίδιος συμμαθητής μου λέει ότι δεν είναι έτσι και δεν έχει καμία σχέση με τη σύνταξη, στο οποίο τον ξαναρωτάω πώς πρόκειται. της ανάληψης μου και μου λέει ότι πρέπει να περιμένω, του ζητάω τον κωδικό ARN και μου λέει ότι πρέπει να περιμένω, οπότε δεν ξέρω τι να σκεφτώ για τα 500 ευρώ που κάνω ανάληψη.
I made a withdrawal of 500 euros on 07/18/2024 and today, 07/29/2024, I have not received the money. First, they tell me that the transfer has already been made and that I have to wait, when they themselves told me that 3 to 5 business days.
Then another colleague tells me that they have already done it and that I should call my bank so that they can give me the information, I contact my bank and they ask me for the ARN code of the transaction, which to date they have not given me either. sent.
To make matters worse, another colleague tells me that the withdrawal has not been made because my account is not verified, well I tell him how do I do it if nothing appears to be able to do it and he tells me to delete cache etc etc and leaves the conversation, I start talking to another classmate of his and I tell him what his classmate told me and the same classmate tells me that that's not the case and it has nothing to do with the retirement, to which I ask him again how it's going. of my withdrawal and he tells me that I have to wait, I ask him for the ARN code and he tells me that I have to wait, so I don't know what to think about the 500 euros that I withdraw
Hice una retirada de 500 euros el dia 18/07/2024 y a dia de hoy 29/07/2024 no he recibido el dinero, primero me comentan que ya esta hecha la transferencia y que me tengo que esperar , cuando ellos mismos me dijeron que de 3 a 5 dias laborales.
Luego otro compañero me dice que ya la han hecho y que llame a mi banco para que ellos me den la información , me pongo en contacto con mi banco y me piden el code ARN de la transacción cosa que a dia de hoy tampoco me lo han mandado.
Ya como colmo otro compañero me dice que no se a efectuado el retiro porque mi cuenta no esta verificada bueno le digo que como lo hago si no me aparece nada para poder hacerlo y me dice que borre cache etc etc y se va de la conversacion, me pongo a hablar con otro compañero suyo y le comento lo que me dijo su compañero y el mismo compañero me dice que eso no es asi que no tiene nada que ver eso con el retiro, a lo que le pregunto de nuevo que como va lo de mi retirada y me dice que me tengo que esperar le pido el codigo ARN y me dice que me tengo que esperar asi que nose que pensar de los 500 euros que retire
Έχω 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα από 25/07. Να σου πω ότι είναι πολύ αργοί αλλά τελικά πληρώνουν, μην ανησυχείς. Σε 2 προηγούμενες περιπτώσεις κατέληξαν να με πληρώσουν, αλλά είναι αλήθεια ότι δεν ζητούν τίποτα, κανένα έγγραφο ή τίποτα και χρειάζονται πολύ χρόνο για να πληρώσουν. Ελπίζω αυτή τη φορά να με πληρώσουν γιατί είναι 1.000€.
I have 3 pending withdrawals from 07/25. Tell you that they are very slow but they end up paying, don't worry. On 2 previous occasions they ended up paying me but it is true that they do not ask for anything, no documentation or anything and they take a long time to pay. I hope that this time they also pay me because it is €1,000.
Yo tengo 3 retiradas pendientes del 25/07. Deciros que son muy lentos pero acaban pagando no os preocupéis. A mí en 2 ocasiones anteriores me terminaron pagando pero es cierto que no piden nada, ni documentación ni nada y tardan mucho en pagar. Espero que esta vez también me pagan porque son 1.000€ .
Σε έχουν πληρώσει;
Περιμένω από τις 25 Ιουλίου....
Have they paid you?
I have been waiting since July 25th....
Te han pagado?
Yo llevo desde el 25 de julio esperando....
Δεν με έχει πληρώσει, περιμένω από τις 18 Ιουλίου
He has not paid me, I have been waiting since July 18
A mi no me ha pagado llevo desde el 18 de julio esperando
Πόσο καιρό σας πήρε να πληρώσετε;
How long did it take you to pay?
Cuanto te tardaron en pagar?
Ποια μέθοδο ανάληψης χρησιμοποιήσατε;
Τις άλλες φορές χρειάστηκαν 2 με 3 εργάσιμες ημέρες.
What withdrawal method have you used?
The other times it took 2 to 3 business days.
Que método de retiro has puesto?
Las otras veces tardaron de 2 a 3 días hábiles.
Έβαλα την κάρτα που μόλις εγκριθεί η ανάληψη είναι άμεση. Αν βάλεις μεταφορά παίρνει περισσότερες μέρες καταλαβαίνω. Έχετε εγκρίνει την απόσυρση;
I put the card in that once the withdrawal is approved it is instant. If you put a transfer it takes more days I understand. Have you approved the withdrawal?
Yo puse la tarjeta que una vez aprobado el retiro es instantánea. Si pones transferencia tardan más días entiendo. Tienes aprobado el retiro?
Τρόπος ανάληψης βίζας... και σας είπα ήδη, έκανα την ανάληψη στις 18 Ιουλίου και ακόμα δεν έχω τα λεφτά.
Visa withdrawal method... and I already told you, I made the withdrawal on July 18 and I still don't have the money.
Metodo de retiro visa.. y ya te digo el retiro lo hice el día 18 de julio y aun no tengo el dinero
Και έχετε εγκριθεί ή εκκρεμεί η συναλλαγή; Δεν είναι καθόλου φυσιολογικό. Θα πρέπει να υποβάλουν μια καταγγελία και να ξυπνήσουν αυτό το καζίνο.
And do you have the transaction approved or pending? It's not normal at all. They should file a complaint and wake up this casino.
Y lo tienes como aprobado o pendiente la transacción? No es para nada normal. Deberían poner una queja y espabile este casino.
Το μόνο που μου λένε είναι ότι πρέπει να περιμένω
The only thing they tell me is that I have to wait
Lo único que me dicen es que tengo que esperarme
Λοιπόν, εδώ πρέπει να δράσουμε και να μειώσουμε την βαθμολογία που έχει αυτό το καζίνο. Δεν είναι διαφανή και οι διαδικτυακοί πράκτορες είναι ανίδεοι. Έχω αναλήψεις από 25/07. Ενημερώστε με όταν πληρώνεστε και θα κάνω το ίδιο όταν το κάνετε. Σε κάθε περίπτωση, πατήστε το chat και το email μέχρι να κουραστούν και να σας πληρώσουν τα χρήματά σας. Χαμογελάστε
Well, here we should act and lower the rating that this casino has. They are not transparent and the online agents are clueless. I have withdrawals from 07/25. Inform me when you get paid and I will do the same when you do. In any case, press the chat and email until they get tired and pay you your money. Cheer up
Pues aquí ya se debería de actuar y bajar la nota que tiene este casino. No son transparentes y los agentes en línea no tienen idea de nada. Yo tengo retiros del 25/07. Informarme cuando cobres y yo haré lo mismo cuando lo haga. De todas maneras presiona al chat y mail hasta que se cansen y te paguen tu dinero. Animo
Έκανα ανάληψη 500 ευρώ στις 18/07/2024 και σήμερα 29/07/2024 δεν έχω λάβει τα χρήματα. Πρώτον, μου λένε ότι η μεταφορά έχει ήδη γίνει και ότι πρέπει να περιμένω, όταν οι ίδιοι μου είπαν ότι 3 με 5 εργάσιμες.
Τότε ένας άλλος συνάδελφος μου λέει ότι το έχουν κάνει ήδη και να πάρω τηλέφωνο στην τράπεζά μου για να μου δώσουν τα στοιχεία, επικοινωνώ με την τράπεζά μου και μου ζητούν τον κωδικό ARN της συναλλαγής, τον οποίο μέχρι σήμερα δεν έχουν δώσει. ούτε εγώ. Απεσταλμένα.
Για να γίνουν τα πράγματα χειρότερα, ένας άλλος συνάδελφος μου λέει ότι η ανάληψη δεν έχει γίνει επειδή ο λογαριασμός μου δεν είναι επαληθευμένος, καλά του λέω πώς να το κάνω αν δεν φαίνεται τίποτα ότι μπορεί να το κάνει και μου λέει να διαγράψω την κρυφή μνήμη κλπ. και φεύγει από την κουβέντα, αρχίζω να μιλάω με έναν άλλο συμμαθητή του και του λέω τι μου είπε ο συμμαθητής του και ο ίδιος συμμαθητής μου λέει ότι δεν είναι έτσι και δεν έχει καμία σχέση με τη σύνταξη, στο οποίο τον ξαναρωτάω πώς πρόκειται. της ανάληψης μου και μου λέει ότι πρέπει να περιμένω, του ζητάω τον κωδικό ARN και μου λέει ότι πρέπει να περιμένω, οπότε δεν ξέρω τι να σκεφτώ για τα 500 ευρώ που κάνω ανάληψη.
I made a withdrawal of 500 euros on 07/18/2024 and today, 07/29/2024, I have not received the money. First, they tell me that the transfer has already been made and that I have to wait, when they themselves told me that 3 to 5 business days.
Then another colleague tells me that they have already done it and that I should call my bank so that they can give me the information, I contact my bank and they ask me for the ARN code of the transaction, which to date they have not given me either. sent.
To make matters worse, another colleague tells me that the withdrawal has not been made because my account is not verified, well I tell him how do I do it if nothing appears to be able to do it and he tells me to delete cache etc etc and leaves the conversation, I start talking to another classmate of his and I tell him what his classmate told me and the same classmate tells me that that's not the case and it has nothing to do with the retirement, to which I ask him again how it's going. of my withdrawal and he tells me that I have to wait, I ask him for the ARN code and he tells me that I have to wait, so I don't know what to think about the 500 euros that I withdraw
Hice una retirada de 500 euros el dia 18/07/2024 y a dia de hoy 29/07/2024 no he recibido el dinero, primero me comentan que ya esta hecha la transferencia y que me tengo que esperar , cuando ellos mismos me dijeron que de 3 a 5 dias laborales.
Luego otro compañero me dice que ya la han hecho y que llame a mi banco para que ellos me den la información , me pongo en contacto con mi banco y me piden el code ARN de la transacción cosa que a dia de hoy tampoco me lo han mandado.
Ya como colmo otro compañero me dice que no se a efectuado el retiro porque mi cuenta no esta verificada bueno le digo que como lo hago si no me aparece nada para poder hacerlo y me dice que borre cache etc etc y se va de la conversacion, me pongo a hablar con otro compañero suyo y le comento lo que me dijo su compañero y el mismo compañero me dice que eso no es asi que no tiene nada que ver eso con el retiro, a lo que le pregunto de nuevo que como va lo de mi retirada y me dice que me tengo que esperar le pido el codigo ARN y me dice que me tengo que esperar asi que nose que pensar de los 500 euros que retire
Αυτή είναι μια πολύ ακατάστατη κατάσταση εκεί, όπως μπορώ να δω.
Ο λογαριασμός σας έχει επαληθευτεί πλήρως εκεί τώρα ή δεν σας ζήτησαν ακόμα να ξεκινήσετε τη διαδικασία επαλήθευσης;
Πιστεύω ότι αυτή είναι η πρώτη σας ανάληψη σε αυτό το καζίνο, σωστά; Ελπίζω ότι θα μπορέσουν να το λύσουν σύντομα, ώστε να λάβετε τα χρήματά σας. Εάν πιστεύετε ότι χρειάζεστε βοήθεια από την ομάδα παραπόνων μας, ενημερώστε μας και θα το εξετάσουμε.
This is quite a messy situation there, as I can see.
Is your account fully verified there now, or did they not ask you to start the verification process yet?
I believe that this is your first withdrawal at this casino, right? I hope they will be able to solve it soon so you can receive your money. If you feel that you need help from our complaint team, please let us know, and we'll have a look into this.
Έχω 3 αναλήψεις σε εκκρεμότητα από 25/07. Να σου πω ότι είναι πολύ αργοί αλλά τελικά πληρώνουν, μην ανησυχείς. Σε 2 προηγούμενες περιπτώσεις κατέληξαν να με πληρώσουν, αλλά είναι αλήθεια ότι δεν ζητούν τίποτα, κανένα έγγραφο ή τίποτα και χρειάζονται πολύ χρόνο για να πληρώσουν. Ελπίζω αυτή τη φορά να με πληρώσουν γιατί είναι 1.000€.
I have 3 pending withdrawals from 07/25. Tell you that they are very slow but they end up paying, don't worry. On 2 previous occasions they ended up paying me but it is true that they do not ask for anything, no documentation or anything and they take a long time to pay. I hope that this time they also pay me because it is €1,000.
Yo tengo 3 retiradas pendientes del 25/07. Deciros que son muy lentos pero acaban pagando no os preocupéis. A mí en 2 ocasiones anteriores me terminaron pagando pero es cierto que no piden nada, ni documentación ni nada y tardan mucho en pagar. Espero que esta vez también me pagan porque son 1.000€ .
Δεν ζητούν ποτέ καμία επαλήθευση. Περιμένατε πολλές μέρες, οπότε θα πρέπει να υποβάλετε μια καταγγελία στο καζίνο. Με τόσα παράπονα πώς έχει αυτό το σκορ;
They never ask for any verification. You have been waiting for many days so you should file a complaint with the casino. With so many complaints, how does he have that score?
No piden verificación ninguna nunca. Lleva muchos días esperando por lo que se debería interponer una queja ante el casino. Con tanta queja como tiene esa puntuación?
Και έχετε εγκριθεί ή εκκρεμεί η συναλλαγή; Δεν είναι καθόλου φυσιολογικό. Θα πρέπει να υποβάλουν μια καταγγελία και να ξυπνήσουν αυτό το καζίνο.
And do you have the transaction approved or pending? It's not normal at all. They should file a complaint and wake up this casino.
Y lo tienes como aprobado o pendiente la transacción? No es para nada normal. Deberían poner una queja y espabile este casino.
Κάθε φορά που ένας παίκτης αισθάνεται ότι η ομάδα παραπόνων μας θα μπορούσε να βοηθήσει, ευχαρίστως θα βοηθήσουμε με το παράπονο. Απλώς έχετε υπόψη σας, παρακαλώ, ότι δίνουμε στα καζίνο 14 ολόκληρες ημέρες για να διεκπεραιώσουν την ανάληψη προτού μπορέσουμε να παρέμβουμε σε οποιαδήποτε περίπτωση.
Whenever a player feels that our complaint team could be of any help, we will gladly help with the complaint. Just bear in mind, please, that we give casinos 14 full days to process the withdrawal before we can intervene in any case.
Δεν σου λένε, ποτέ δεν ξέρεις αν θα πληρωθείς ή όχι γιατί φαίνεται ότι δεν θέλουν να πληρώσουν. Έχουμε καθυστερήσεις όπως λένε.
They don't tell you, you never know if you will get paid or not because it seems like they don't want to pay. We are having delays is what they say.
No te lo dicen, nunca sabes si cobraras o no porque parece que no quieran pagar. Estamos teniendo retrasos es lo que dicen.
Καταλαβαίνω ότι οι 14 μέρες είναι από τη δουλειά ή από όταν ξεκίνησε η απόσυρση.?
I understand that the 14 days are from work or from when the withdrawal began.?
Entiendo que los 14 días son laborales o desde que se inicio el retiro.?
Δεν σου λένε, ποτέ δεν ξέρεις αν θα πληρωθείς ή όχι γιατί φαίνεται ότι δεν θέλουν να πληρώσουν. Έχουμε καθυστερήσεις όπως λένε.
They don't tell you, you never know if you will get paid or not because it seems like they don't want to pay. We are having delays is what they say.
No te lo dicen, nunca sabes si cobraras o no porque parece que no quieran pagar. Estamos teniendo retrasos es lo que dicen.
Λοιπόν, δεν θα είχε πολύ νόημα να πούμε, "Αγαπητέ παίκτη, δεν πρόκειται να σε πληρώσουμε".
Φαντάζομαι ότι οι ανησυχίες πρέπει να σε έτρωγαν, αλλά είναι πραγματικά τόσο απίστευτο ότι το καζίνο μπορεί να καθυστερήσει με πληρωμές; Δηλαδή, πώς θα μπορούσες να ξέρεις; Θα προτιμούσα την αισιόδοξη εκδοχή με κάθε τρόπο.
Με βάση την καταγγελία που αναφέρατε:
16 υποβλήθηκαν συνολικά
4 επιλύθηκαν
1 άλυτο
9 απορρίφθηκε
Λοιπόν, υπάρχει μόνο ένα πραγματικό άλυτο πρόβλημα. Ο Δείκτης Ασφαλείας ήταν χαμηλότερος λόγω αυτού.
Στην πραγματικότητα, μια τιμή "πάνω από το μέσο όρο" μου φαίνεται αρκετά κατάλληλη.
Ελπίζω ότι θα καταφέρει να σας πληρώσει σύντομα.
Well, it would not make much sense to say, "Dear player, we're not going to pay you."
I imagine the worries must have been eating you, but is it truly so unbelievable that the casino might be delayed with payments? I mean, how could you know? I would prefer the optimistic version by any means.
Based on the complaint you have mentioned:
16 submitted in total
4 resolved
1 unresolved
9 rejected
Well, there is only one actual unresolved problem. the Safety Index has been lower due to that.
Actually, a value "above average" feels quite appropriate to me.
I do hope the will manage to pay you soon.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.