Βλέπω ότι υποβάλατε την καταγγελία και η ομάδα μας θα αρχίσει σύντομα να την επιλύει. Απλά κάντε υπομονή και σύντομα θα επικοινωνήσουν μαζί σας.
Κράτα μας ενήμερους για όλα τα νέα.
I can see that you have submitted the complaint and our team will shortly start resolving it. Just please be patient and soon they will get back to you.
Keep us informed regarding all the news.
Γεια,
Όπως και άλλοι, τώρα περιμένω 8 εργάσιμες μέρες για την πληρωμή μου των 1500 ευρώ. Πάντα με αναβάλλουν. Προφανώς το οικονομικό τμήμα έχει τόσα πολλά να κάνει. Επικοινωνώ με την υποστήριξη κάθε μέρα, αλλά δεν έχουν ιδέα. Πάντα οι ίδιες απαντήσεις. Μπορώ να ασκήσω πίεση μέσω σας;
Hi,
Like others, I'm now waiting 8 working days for my payment of 1500 euros. I'm always being put off. Apparently the financial department has so much to do. I contact support every day, but they have no idea. Always the same answers. Can I exert pressure through you?
Hi,
warte nun ebenfalls wie andere 8 Arbeitstage auf meine Auszahlung in Höhe von 1500 Euro. Werde immer vertröstet. Angeblich hat das financial Departement so viel zu tun. Kontaktiere mittlerweile jeden Tag den Support, allerdings haben die keine Ahnung. Immer wieder die selben Antworten. Kann ich durch euch Druck ausüben??
Γεια, αν διαβάσεις αυτό το νήμα όπως είπες θα δεις ότι δεν είσαι μόνος. Είναι πραγματικά πιθανό το καζίνο να έχει χορτάσει, οπότε θα προσπαθούσα να κάνω υπομονή. Φυσικά μπορείτε να μας χρησιμοποιήσετε, αλλά δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να το λύσουν, οπότε θα προσπαθήσω να περιμένω μέχρι τότε. Ή μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία και να περιμένετε μαζί της επίσης.
Τέλος πάντων, ήταν απαραίτητο να γίνει επαλήθευση;
Hi, if you read this thread as you said you will see that you are not alone. It's really possible that the casino has had enough, so I would try to be patient. Of course you can use us, but we give casinos 14 days to sort it out, so I'd try to wait until then. Or you can file a complaint and wait with it as well.
Anyway, was it necessary to verify ?
Η επαλήθευση δεν ήταν επίσης απαραίτητη για μένα.
Verification was not necessary for me either.
Eine Verifizierung war auch bei mir nicht notwendig.
Έχω ήδη υποβάλει καταγγελία. Είναι πάντα η ίδια τακτική καθυστέρησης. Υποτίθεται ότι προσπαθούν να κάνουν την πληρωμή όσο το δυνατόν γρηγορότερα
I have already submitted a complaint. It is always the same delaying tactic. They are supposedly trying to make the payment as quickly as possible
Beschwerde habe ich auch schon eingereicht. Immer wieder die gleiche Hinhaltetaktik. Man ist angeblich bemüht die Auszahlung schnellstmöglich durchzuführen
Χμ, τα κατάφερες εδώ ή κάπου αλλού; Επειδή δεν είδα τίποτα στον ιστότοπό μας, αλλά δεν πειράζει. Ελπίζω να καταφέρεις να μαζέψεις τα χρήματα και να μείνεις ικανοποιημένος. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα να κάνουμε από το να περιμένουμε τη στιγμή.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα.🤞
Hmm, did you make it here or somewhere else ? Because I didn't see anything on our site, but that's okay. I hope you will be able to collect the money and you will be satisfied. But there's nothing to do but wait for the moment.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Η καταγγελία πήγε απευθείας στο RT. Τώρα οι αναλήψεις μου έχουν ακυρωθεί λόγω τεχνικού σφάλματος από τον πάροχο υπηρεσιών που κάνει τη μεταφορά.
Απίστευτος. Τώρα πρέπει να ξεκινήσω από την αρχή. Γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό; Τι μπορώ να κάνω;
The complaint went directly to RT. Now my withdrawals have been cancelled due to a technical error by the service provider who makes the transfer.
Unbelievable. Now I have to start all over again. Why can't we do anything about it? What can I do?
Die Beschwerde ging direkt an RT. Jetzt hat man meine Auszahlungen storniert aufgrund eines technischen Fehlers des Diensleisters der die Überweisung tätigt.
Unglaublich. Ich muss nun von neu beginnen. Wieso kann man nicht dagegen vorgehen. Was kann ich machen??
Μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ στην ομάδα μας, γιατί βλέπω ότι δεν το έχετε κάνει ακόμα. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν.
Εδώ είναι ο σύνδεσμος που πρέπει να ακολουθήσετε για να το κάνετε.
You can file a complaint here with our team, because I can see tht you haven't done so yet. Hopefully they will be able to help you out.
Here's the link you need to follow to do so.
I'm glad I made a withdrawal and I didn't get the money for two weeks and after several times of communication they blocked my account https://m.rtbet1.com/gr/ can someone help me? my email
Χαίρεται έχω κάνει ανάληψη και δεν πήρα τα χρήματα εδώ και δύο εβδομάδες και μετά από πολλές φορές επικοινωνίας μου κλείδωσαν το λογαριασμό https://m.rtbet1.com/gr/ μπορεί να με βοηθήσει κάποιος? sanissakis@yahoo.com το mail μου
Πριν το καζίνο μπλοκάρει τον λογαριασμό σας, καταφέρατε να το επαληθεύσετε ή όχι; Τι ακριβώς λόγο σου έδωσαν για να το μπλοκάρεις;
Θα πρότεινα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ με την ομάδα μας και σίγουρα θα μάθουν περισσότερα σχετικά με όλα αυτά. Απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να το κάνετε, παρακαλώ.
Ενημερώστε μας πώς πάει και αν έχετε ενημερώσεις σχετικά με την περίπτωσή σας.
Before the casino blocked your account, did you manage to verify it or not? What reason exactly did they give you for blocking it?
I would suggest you submit a complaint here with our team, and they will surely find out more regarding all this. Just follow this link to do so, please.
Let us know how it goes and if you have any updates regarding your case.
Tragically I made a withdrawal 10 days ago and nothing has happened. While they say that the maximum is 5 working days, we have reached 7 and I have no update. Is it a scam?: to take legal action
Τραγικο έχω κάνει ανάληψη πριν 10 μέρες και δεν έχει γίνει τίποτα. Ενώ λένε ότι μέγιστο είναι 5 εργάσιμες έχουμε φτάσει τις 7 και δεν έχω ενημερώση . Είναι απάτη?:για να κινηθω νομικα
Μπορώ να ρωτήσω αν έχετε ήδη περάσει τη διαδικασία επαλήθευσης σε αυτό το καζίνο;
Λάβατε πληροφορίες σχετικά με την απόσυρσή σας από το καζίνο;
Προσπαθήστε να μην σκέφτεστε αρνητικά αμέσως. θα βρούμε μαζί τον λόγο αυτής της καθυστέρησης. Απλώς δώστε μερικές περισσότερες πληροφορίες, παρακαλώ.🙏
May I ask if you have already passed the verification process at this casino?
Did you get any information regarding your withdrawal from the casino?
Try not to think negatively straight away; we will find the reason for this delay together. Just provide some more information, please.🙏
It's from sports betting they told me it takes 3-5 days and now we're up to 7 working days and they haven't done anything. Either the company is a scam or they are working the world away
Είναι από αθλητικό στοίχημα με είπαν ότι κάνουν 3-5 μέρες και τώρα έχουμε φτάσει τις 7 εργάσιμες και δεν έχουν κάνει τίποτα. Η είναι απάτη η εταιρεία η δουλεύουν τον κόσμο μακρια
Here it says no verification required and everything is fine
Εδώ γράφει ότι δεν απαιτείται επαλήθευση και όλα είναι εντάξει
Δυστυχώς, δεν χειριζόμαστε υποθέσεις που σχετίζονται με αθλητικά στοιχήματα, αλλά συνήθως δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να διεκπεραιώσουν την ανάληψη. Έτσι, αν δείτε ότι πραγματικά συμβαίνει για πάρα πολύ καιρό, μπορούμε να προτείνουμε μερικούς ιστότοπους όπου μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία και ελπίζουμε ότι θα λάβετε κάποια βοήθεια.🙏
Απλώς, παρακαλώ, κρατήστε μας ενήμερους για την κατάσταση.
Unfortunately, we do not handle sports betting-related cases, but usually we give casinos 14 days to process the withdrawal. So if you see that it is really going on for far too long, we can suggest some websites where you can file a complaint, and hopefully you will receive some help.🙏
Just, please, keep us updated about the situation.
It's not a casino, it's a sports bet. I have made complaints to the police and the courts and I am waiting to see what my lawyer will tell me !! It's been 13 days
Δεν είναι καζίνο είναι αθλητικό στοίχημα. Έχω κάνει καταγγελίες στην αστυνομία και στα δικαστήρια και περιμένω να δω τι θα με πει ο δικηγόρος μου !! Έχουν περάσει 13 μέρες
Γειά σου,
Στην πραγματικότητα, είναι ένα καζίνο και το αθλητικό βιβλίο βρίσκεται σε έναν ιστότοπο. Το πιο συνηθισμένο επιχειρηματικό μοντέλο στις μέρες μας, θα έλεγα.
Σε κάθε περίπτωση, αν μου επιτρέπεται να προσθέσω μια συμβουλή: θα ήταν φρόνιμο να προσπαθήσετε να υποβάλετε την καταγγελία εδώ ούτως ή άλλως. Δεδομένου ότι είναι δωρεάν και αυτό το καζίνο (όχι αθλητικό βιβλίο) έχει αρκετά υψηλό Δείκτη Ασφάλειας, που σημαίνει επίσης ότι, σύμφωνα με την κοινή μας ιστορία, είναι πρόθυμοι να επιλύσουν ζητήματα παικτών.
Απλώς προσπαθώ να πω ίσως? κανένας δικηγόρος δεν θα χρειαστεί τελικά. Η φύση του θέματος, ωστόσο, θα είναι το βασικό σημείο αφού δεν έχετε παίξει παιχνίδια καζίνο. Με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, όμως, αξίζει τον κόπο.
Φυσικά η επιλογή είναι δική σας, προσπαθούμε απλώς να σας παρέχουμε υποστήριξη. Φαντάζομαι ότι πρέπει να είναι τόσο απογοητευτικό.
Πείτε μας τη γνώμη σας, παρακαλώ.
Hello,
Actually, it is a casino, and the sports book is located on one site. Most common business model these days, I'd say.
In any case, if I may add a word of advice: it would be wise to try submitting the complaint here anyway. Since it is free of any charges and this casino (not sports book) has quite a high Safety Index, which also means they are, according to our mutual history, willing to resolve players' issues.
I'm just trying to say perhpaps; no lawyer will be necessary eventually. The nature of the issue, however, will be the key point since you have not played casino games. One way or another, though, it is still worth it.
Of course the choice is yours, we are merely try to provide support to you. I imagine it must be so frustrating.
Let us know what you think, please.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.