Αναλήψεις στο rtbet (σελίδα 7)

πριν από 4 μήνες από ercancho
|
11906 προβολές 130 απαντήσεις |
|
1...6 7
Προσθήκη ανάρτησης
Jaro
πριν από 3 εβδομάδες

I will wait for Monday, then it will be 14 days, so 10 working days. I will file a complaint on Monday. Thanks

balazsko
πριν από 3 εβδομάδες

Keep us updated, please.🙏

Romi
πριν από 3 εβδομάδες

whatever happens, I'll report it.  according to their policy, the refund time is 3 working days, from the day after the refund request. we are currently at 10 working days, 13 days. I have written to them several times, they always just ask for my patience. customer identification was not done despite my specific request, they said it was not necessary. I have a total of 3 refunds in progress due to daily limits. 400 euros, 400 euros, 250 euros. it's about my oldest refund now, but none has happened so far.

balazsko
πριν από 3 εβδομάδες

filefilefilenow...

balazsko
πριν από 3 εβδομάδες

I can see that you have submitted the complaint and our team will shortly start resolving it. Just please be patient and soon they will get back to you.

Keep us informed regarding all the news.

πριν από 2 εβδομάδες

Γεια,


Όπως και άλλοι, τώρα περιμένω 8 εργάσιμες μέρες για την πληρωμή μου των 1500 ευρώ. Πάντα με αναβάλλουν. Προφανώς το οικονομικό τμήμα έχει τόσα πολλά να κάνει. Επικοινωνώ με την υποστήριξη κάθε μέρα, αλλά δεν έχουν ιδέα. Πάντα οι ίδιες απαντήσεις. Μπορώ να ασκήσω πίεση μέσω σας;

Αυτόματη μετάφραση:
Torcida1234
πριν από 2 εβδομάδες

Hi, if you read this thread as you said you will see that you are not alone. It's really possible that the casino has had enough, so I would try to be patient. Of course you can use us, but we give casinos 14 days to sort it out, so I'd try to wait until then. Or you can file a complaint and wait with it as well. 

Anyway, was it necessary to verify ? 

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Η επαλήθευση δεν ήταν επίσης απαραίτητη για μένα.

Αυτόματη μετάφραση:
Torcida1234
πριν από 2 εβδομάδες

Έχω ήδη υποβάλει καταγγελία. Είναι πάντα η ίδια τακτική καθυστέρησης. Υποτίθεται ότι προσπαθούν να κάνουν την πληρωμή όσο το δυνατόν γρηγορότερα

Αυτόματη μετάφραση:
Torcida1234
πριν από 2 εβδομάδες

Hmm, did you make it here or somewhere else ? Because I didn't see anything on our site, but that's okay. I hope you will be able to collect the money and you will be satisfied. But there's nothing to do but wait for the moment. 

I'll keep my fingers crossed.🤞

Jaro
πριν από 2 εβδομάδες

Η καταγγελία πήγε απευθείας στο RT. Τώρα οι αναλήψεις μου έχουν ακυρωθεί λόγω τεχνικού σφάλματος από τον πάροχο υπηρεσιών που κάνει τη μεταφορά.

Απίστευτος. Τώρα πρέπει να ξεκινήσω από την αρχή. Γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό; Τι μπορώ να κάνω;

Αυτόματη μετάφραση:
Torcida1234
πριν από 2 εβδομάδες

You can file a complaint here with our team, because I can see tht you haven't done so yet. Hopefully they will be able to help you out.

Here's the link you need to follow to do so.

πριν από 2 εβδομάδες

Χαίρεται έχω κάνει ανάληψη και δεν πήρα τα χρήματα εδώ και δύο εβδομάδες και μετά από πολλές φορές επικοινωνίας μου κλείδωσαν το λογαριασμό https://m.rtbet1.com/gr/ μπορεί να με βοηθήσει κάποιος? sanissakis@yahoo.com το mail μου

sanissakis
πριν από 2 εβδομάδες

Before the casino blocked your account, did you manage to verify it or not? What reason exactly did they give you for blocking it?

I would suggest you submit a complaint here with our team, and they will surely find out more regarding all this. Just follow this link to do so, please.

Let us know how it goes and if you have any updates regarding your case.

1...6 7
Μετάβαση στη σελίδααπό 7 σελίδες

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη