πριν από 3 εβδομάδες
Θα περιμένω Δευτέρα, μετά θα είναι 14 μέρες, άρα 10 εργάσιμες. Θα κάνω καταγγελία τη Δευτέρα. Ευχαριστώ
I will wait for Monday, then it will be 14 days, so 10 working days. I will file a complaint on Monday. Thanks
0
Θα περιμένω Δευτέρα, μετά θα είναι 14 μέρες, άρα 10 εργάσιμες. Θα κάνω καταγγελία τη Δευτέρα. Ευχαριστώ
I will wait for Monday, then it will be 14 days, so 10 working days. I will file a complaint on Monday. Thanks
ό,τι γίνει, θα το αναφέρω. σύμφωνα με την πολιτική τους, ο χρόνος επιστροφής χρημάτων είναι 3 εργάσιμες ημέρες, από την επομένη της αίτησης επιστροφής χρημάτων. αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε 10 εργάσιμες, 13 ημέρες. Τους έχω γράψει αρκετές φορές, πάντα ζητούν την υπομονή μου. Η ταυτότητα του πελάτη δεν έγινε παρά το συγκεκριμένο αίτημά μου, είπαν ότι δεν ήταν απαραίτητο. Έχω συνολικά 3 επιστροφές χρημάτων σε εξέλιξη λόγω ημερήσιων ορίων. 400 ευρώ, 400 ευρώ, 250 ευρώ. πρόκειται για την παλαιότερη επιστροφή χρημάτων μου τώρα, αλλά καμία δεν έχει συμβεί μέχρι στιγμής.
whatever happens, I'll report it. according to their policy, the refund time is 3 working days, from the day after the refund request. we are currently at 10 working days, 13 days. I have written to them several times, they always just ask for my patience. customer identification was not done despite my specific request, they said it was not necessary. I have a total of 3 refunds in progress due to daily limits. 400 euros, 400 euros, 250 euros. it's about my oldest refund now, but none has happened so far.
Βλέπω ότι υποβάλατε την καταγγελία και η ομάδα μας θα αρχίσει σύντομα να την επιλύει. Απλά κάντε υπομονή και σύντομα θα επικοινωνήσουν μαζί σας.
Κράτα μας ενήμερους για όλα τα νέα.
I can see that you have submitted the complaint and our team will shortly start resolving it. Just please be patient and soon they will get back to you.
Keep us informed regarding all the news.
Γεια,
Όπως και άλλοι, τώρα περιμένω 8 εργάσιμες μέρες για την πληρωμή μου των 1500 ευρώ. Πάντα με αναβάλλουν. Προφανώς το οικονομικό τμήμα έχει τόσα πολλά να κάνει. Επικοινωνώ με την υποστήριξη κάθε μέρα, αλλά δεν έχουν ιδέα. Πάντα οι ίδιες απαντήσεις. Μπορώ να ασκήσω πίεση μέσω σας;
Hi,
Like others, I'm now waiting 8 working days for my payment of 1500 euros. I'm always being put off. Apparently the financial department has so much to do. I contact support every day, but they have no idea. Always the same answers. Can I exert pressure through you?
Hi,
warte nun ebenfalls wie andere 8 Arbeitstage auf meine Auszahlung in Höhe von 1500 Euro. Werde immer vertröstet. Angeblich hat das financial Departement so viel zu tun. Kontaktiere mittlerweile jeden Tag den Support, allerdings haben die keine Ahnung. Immer wieder die selben Antworten. Kann ich durch euch Druck ausüben??
Γεια, αν διαβάσεις αυτό το νήμα όπως είπες θα δεις ότι δεν είσαι μόνος. Είναι πραγματικά πιθανό το καζίνο να έχει χορτάσει, οπότε θα προσπαθούσα να κάνω υπομονή. Φυσικά μπορείτε να μας χρησιμοποιήσετε, αλλά δίνουμε στα καζίνο 14 ημέρες για να το λύσουν, οπότε θα προσπαθήσω να περιμένω μέχρι τότε. Ή μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία και να περιμένετε μαζί της επίσης.
Τέλος πάντων, ήταν απαραίτητο να γίνει επαλήθευση;
Hi, if you read this thread as you said you will see that you are not alone. It's really possible that the casino has had enough, so I would try to be patient. Of course you can use us, but we give casinos 14 days to sort it out, so I'd try to wait until then. Or you can file a complaint and wait with it as well.
Anyway, was it necessary to verify ?
Η επαλήθευση δεν ήταν επίσης απαραίτητη για μένα.
Verification was not necessary for me either.
Eine Verifizierung war auch bei mir nicht notwendig.
Έχω ήδη υποβάλει καταγγελία. Είναι πάντα η ίδια τακτική καθυστέρησης. Υποτίθεται ότι προσπαθούν να κάνουν την πληρωμή όσο το δυνατόν γρηγορότερα
I have already submitted a complaint. It is always the same delaying tactic. They are supposedly trying to make the payment as quickly as possible
Beschwerde habe ich auch schon eingereicht. Immer wieder die gleiche Hinhaltetaktik. Man ist angeblich bemüht die Auszahlung schnellstmöglich durchzuführen
Χμ, τα κατάφερες εδώ ή κάπου αλλού; Επειδή δεν είδα τίποτα στον ιστότοπό μας, αλλά δεν πειράζει. Ελπίζω να καταφέρεις να μαζέψεις τα χρήματα και να μείνεις ικανοποιημένος. Αλλά δεν υπάρχει τίποτα να κάνουμε από το να περιμένουμε τη στιγμή.
Θα κρατήσω τα δάχτυλά μου σταυρωμένα.🤞
Hmm, did you make it here or somewhere else ? Because I didn't see anything on our site, but that's okay. I hope you will be able to collect the money and you will be satisfied. But there's nothing to do but wait for the moment.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Η καταγγελία πήγε απευθείας στο RT. Τώρα οι αναλήψεις μου έχουν ακυρωθεί λόγω τεχνικού σφάλματος από τον πάροχο υπηρεσιών που κάνει τη μεταφορά.
Απίστευτος. Τώρα πρέπει να ξεκινήσω από την αρχή. Γιατί δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτό; Τι μπορώ να κάνω;
The complaint went directly to RT. Now my withdrawals have been cancelled due to a technical error by the service provider who makes the transfer.
Unbelievable. Now I have to start all over again. Why can't we do anything about it? What can I do?
Die Beschwerde ging direkt an RT. Jetzt hat man meine Auszahlungen storniert aufgrund eines technischen Fehlers des Diensleisters der die Überweisung tätigt.
Unglaublich. Ich muss nun von neu beginnen. Wieso kann man nicht dagegen vorgehen. Was kann ich machen??
Μπορείτε να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ στην ομάδα μας, γιατί βλέπω ότι δεν το έχετε κάνει ακόμα. Ας ελπίσουμε ότι θα μπορέσουν να σας βοηθήσουν.
Εδώ είναι ο σύνδεσμος που πρέπει να ακολουθήσετε για να το κάνετε.
You can file a complaint here with our team, because I can see tht you haven't done so yet. Hopefully they will be able to help you out.
Here's the link you need to follow to do so.
I'm glad I made a withdrawal and I didn't get the money for two weeks and after several times of communication they blocked my account https://m.rtbet1.com/gr/ can someone help me? my email
Χαίρεται έχω κάνει ανάληψη και δεν πήρα τα χρήματα εδώ και δύο εβδομάδες και μετά από πολλές φορές επικοινωνίας μου κλείδωσαν το λογαριασμό https://m.rtbet1.com/gr/ μπορεί να με βοηθήσει κάποιος? sanissakis@yahoo.com το mail μου
Πριν το καζίνο μπλοκάρει τον λογαριασμό σας, καταφέρατε να το επαληθεύσετε ή όχι; Τι ακριβώς λόγο σου έδωσαν για να το μπλοκάρεις;
Θα πρότεινα να υποβάλετε μια καταγγελία εδώ με την ομάδα μας και σίγουρα θα μάθουν περισσότερα σχετικά με όλα αυτά. Απλώς ακολουθήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να το κάνετε, παρακαλώ.
Ενημερώστε μας πώς πάει και αν έχετε ενημερώσεις σχετικά με την περίπτωσή σας.
Before the casino blocked your account, did you manage to verify it or not? What reason exactly did they give you for blocking it?
I would suggest you submit a complaint here with our team, and they will surely find out more regarding all this. Just follow this link to do so, please.
Let us know how it goes and if you have any updates regarding your case.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.