Γειά σου,
Νομίζω ότι θα ήταν καλύτερο να εξηγήσουμε τη διαφορά μεταξύ του αυτοαποκλεισμού και του συνηθισμένου αιτήματος για κλείσιμο λογαριασμού. Νιώθεις ότι η έλλειψη γνώσης σε οδηγεί σε παρεξήγηση.
"Λοιπόν να πεις σε κάποιον ότι δεν είσαι χαρούμενος. Δεν πληροί τις προϋποθέσεις;" Όχι, δεν πληροί τις προϋποθέσεις για άμεσο αυτοαποκλεισμό.
Προκειμένου να κλείσετε οριστικά τον λογαριασμό σας χωρίς καθυστέρηση λόγω προβλημάτων τζόγου, πρέπει πραγματικά να ενημερώσετε το καζίνο που αντιμετωπίζετε τον εθισμό.
Εάν δεν μπορείτε να μοιραστείτε αυτές τις πληροφορίες, μην περιμένετε μια σωστή απάντηση. Διαφορετικά, μια τέτοια προσέγγιση θα γινόταν πολύ εύκολα κακή χρήση. Ακόμη και για τους εξαρτημένους, και δεν μιλώ για εσάς, χρειάζεται ακριβές βήμα και προσπάθεια για να κλείσουν τους λογαριασμούς τους με τον σωστό τρόπο.
Σύμφωνα με την καταγγελία, δεν το πράξατε.
Θα συνιστούσα ανεπιφύλακτα να περιηγηθείτε στο δωρεάν ηλεκτρονικό μας μάθημα που ονομάζεται "Advanced Insights: Safer Gambling"
https://casino.guru/academy/course/safer-gambling 👈
Έτσι δεν θα επαναλάβετε ποτέ ξανά τα λάθος βήματα και αυτό είναι που έχει σημασία. Στόχος μας είναι να μειώσουμε τις πιθανές βλάβες μέσω της εκπαίδευσης. Αν δεν ξέρετε πώς λειτουργεί πρακτικά το περιβάλλον του τζόγου, καταλαβαίνω απόλυτα ότι είναι εύκολο να νιώθουμε ότι η προσέγγισή μας δεν έχει νόημα.
Συμπέρασμα: Το να λέτε, "Γεια, δεν είμαι ικανοποιημένος. Θέλω να κλείσω αμέσως τον λογαριασμό μου" δεν είναι καλός τρόπος για να ζητήσετε μόνιμο αυτο-αποκλεισμό λόγω ενός προβλήματος με τον τζόγο.
Μπορείτε παρακαλώ να το σκεφτείτε αυτό; Ελπίζω να μπορείς. Στόχος μας είναι μόνο να σας βοηθήσουμε να καταλάβετε τι συμβαίνει.
Hello,
I think it would be best to explain the difference between Self-exclusion, and ordinary request for account closure. It feels like your lack of knowledge leads you to misunderstand.
"So telling someone that your not happy. Doesnt qualify?" No, it does not qualify for immediate self exclusion.
In order to permanently close your account without any delay due to problem gambling, you actually need to inform the casino you are dealing with the addicition.
If you can't share this information, do not expect a proper response. Otherwise, such an approach would be misused quite easily. Even for addicts, and I'm not speaking about you, it takes a precise step and effort to close their accounts the right way.
According to the complaint, you failed to do so.
I would strongly recommend you browse our free e-course called "Advanced Insights: Safer Gambling"
https://casino.guru/academy/course/safer-gambling 👈
So you will never repeat the wrong steps again, and this is what matters. We aim to reduce potential harm through education. If you do not know how the gambling environment works practically, I totally understand that it's easy to feel that like our approach makes little sense.
Conclusion: Saying, "Hey, I'm not satisfied. Want to close my account immediately" is not a good way to ask for a permanent self exclusion due to having a gambling issue.
Can you please consider that? I hope you can. We only aim to help you understand what's going on.
Αυτόματη μετάφραση: