Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοZotaBet Casino - γενική συζήτηση

ZotaBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από Radka
|
11.242 προβολές 69 απαντήσεις |
|
1...3 4
Jacko138
πριν από 7 μήνες

If you are permanently self-excluded and the casino sends you emails, I would recommend blocking the address where they come from. What should we do about this kind of thing please ? We are not the deciding body in the casinos who determines who gets emails and who doesn't. 

I certainly understand that the casino shouldn't do this, but if you don't do anything about it, I don't know what you expect us to do. 

πριν από 7 μήνες

You where very quick to defend them when it was my original complaint and still you tell me the things that i should be doing!!! This is just disgusting behaviour from Zotabet, they should respect my self exclusion. This is really bad from your side and the casinos side. I'm not the only one to report this and yet the casino still has a good rating. You can make contact with the casino!

Jacko138
πριν από 6 μήνες

Well, I don't think we defend them, but on the basis of what Veronika found out, she has to be objective. I fully agree with what you say that the casino should take a serious approach to such situations and not take it lightly. And my recommendation was only in the context of helping, because if you don't want to receive emails, I thought of it as a possible solution. You don't have to do that.

πριν από 5 μήνες

Το Casino Guru θα πρέπει να αναλάβει την ευθύνη εδώ και να μην απαριθμεί τα καζίνο που δεν σέβονται την απαγόρευση του αυτοαποκλεισμού. Σας θεωρώ εν μέρει υπεύθυνους για τους χειριστές που δεν σέβονται τις απαγορεύσεις του OASIS.





Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 5 μήνες

Ωστόσο, ένα χρήσιμο μέτρο θα ήταν να μην καταγραφούν οι φορείς εκμετάλλευσης που δεν σέβονται καθόλου τα μπλοκ OASIS.

Αυτόματη μετάφραση:
partnercash2008
πριν από 5 μήνες

Hi, it's up to the casino what it takes into account and how it manages. We are not responsible for the management of the casino and we have them on our website so that players have as much information as possible when they decide to play somewhere. 

I'm sorry that the casino doesn't take self-exclusion seriously, but what I can offer you in this case is to file a complaint with us and our team will take a look at what they did wrong and what happened. 

You can summarise it to me as well. The casino allowed you to make another account despite the self-exclusion ? 

Jaro
πριν από 5 μήνες

https://prnt.sc/rB5cfoo0Ba9V έχετε αντιδράσει

Αυτόματη μετάφραση:
partnercash2008
πριν από 5 μήνες

This screenshot you are showing was probably kicked because players from Germany can't see all casinos. It's because of regulations and rules that we have to follow as well. 

Anyway, what does this have to do with what we were talking about last time? 

πριν από 3 εβδομάδες

Το Zotabet συνιστάται ανεπιφύλακτα! Οι καταθέσεις και οι αναλήψεις λειτουργούν τέλεια. Θα σας ανατεθεί ένας προσωπικός μάνατζερ VIP που θα φροντίζει για τα πάντα! Πολλά χαιρετίσματα στον VIP διευθυντή μου Τζέιμς. Όλα λειτουργούν υπέροχα μαζί του.

Αυτόματη μετάφραση:
ludwigheinze
πριν από 3 εβδομάδες

Hello, I'm glad you like it here. 

But on what basis did you get a VIP manager. I suppose it's not just like that and not every player gets it after registration. What all does he take care of or help you with? 

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα