Εάν αποκλείεστε μόνιμα και το καζίνο σας στέλνει email, θα συνιστούσα να αποκλείσετε τη διεύθυνση από την οποία προέρχονται. Τι πρέπει να κάνουμε για κάτι τέτοιο παρακαλώ; Δεν είμαστε το όργανο που αποφασίζει στα καζίνο που καθορίζει ποιος λαμβάνει email και ποιος όχι.
Σίγουρα καταλαβαίνω ότι το καζίνο δεν πρέπει να το κάνει αυτό, αλλά αν δεν κάνετε τίποτα γι' αυτό, δεν ξέρω τι περιμένετε να κάνουμε.
If you are permanently self-excluded and the casino sends you emails, I would recommend blocking the address where they come from. What should we do about this kind of thing please ? We are not the deciding body in the casinos who determines who gets emails and who doesn't.
I certainly understand that the casino shouldn't do this, but if you don't do anything about it, I don't know what you expect us to do.