Οι τρίτοι χειριστές που εμφανίζονται σε αυτήν τη σελίδα εμφανίζονται σε μη εμπορική βάση χωρίς κάποιο πρόγραμμα προμήθειας. 21+; Έχετε εθισμό στον τζόγο; Τηλεφωνήστε στο 1-800-GAMBLER.

Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοZotaBet Casino - γενική συζήτηση

ZotaBet Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

21.954 προβολές 74 απαντήσεις |
πριν από 2 έτη
|
1...3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Jacko138
πριν από 1 έτος

If you are permanently self-excluded and the casino sends you emails, I would recommend blocking the address where they come from. What should we do about this kind of thing please ? We are not the deciding body in the casinos who determines who gets emails and who doesn't. 

I certainly understand that the casino shouldn't do this, but if you don't do anything about it, I don't know what you expect us to do. 

πριν από 1 έτος

You where very quick to defend them when it was my original complaint and still you tell me the things that i should be doing!!! This is just disgusting behaviour from Zotabet, they should respect my self exclusion. This is really bad from your side and the casinos side. I'm not the only one to report this and yet the casino still has a good rating. You can make contact with the casino!

Jacko138
πριν από 1 έτος

Well, I don't think we defend them, but on the basis of what Veronika found out, she has to be objective. I fully agree with what you say that the casino should take a serious approach to such situations and not take it lightly. And my recommendation was only in the context of helping, because if you don't want to receive emails, I thought of it as a possible solution. You don't have to do that.

πριν από 1 έτος

Το Casino Guru θα πρέπει να αναλάβει την ευθύνη εδώ και να μην απαριθμεί τα καζίνο που δεν σέβονται την απαγόρευση του αυτοαποκλεισμού. Σας θεωρώ εν μέρει υπεύθυνους για τους χειριστές που δεν σέβονται τις απαγορεύσεις του OASIS.





Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Ωστόσο, ένα χρήσιμο μέτρο θα ήταν να μην καταγραφούν οι φορείς εκμετάλλευσης που δεν σέβονται καθόλου τα μπλοκ OASIS.

Αυτόματη μετάφραση:
partnercash2008
πριν από 1 έτος

Hi, it's up to the casino what it takes into account and how it manages. We are not responsible for the management of the casino and we have them on our website so that players have as much information as possible when they decide to play somewhere. 

I'm sorry that the casino doesn't take self-exclusion seriously, but what I can offer you in this case is to file a complaint with us and our team will take a look at what they did wrong and what happened. 

You can summarise it to me as well. The casino allowed you to make another account despite the self-exclusion ? 

Jaro
πριν από 1 έτος

https://prnt.sc/rB5cfoo0Ba9V έχετε αντιδράσει

Αυτόματη μετάφραση:
partnercash2008
πριν από 1 έτος

This screenshot you are showing was probably kicked because players from Germany can't see all casinos. It's because of regulations and rules that we have to follow as well. 

Anyway, what does this have to do with what we were talking about last time? 

πριν από 1 έτος

Το Zotabet συνιστάται ανεπιφύλακτα! Οι καταθέσεις και οι αναλήψεις λειτουργούν τέλεια. Θα σας ανατεθεί ένας προσωπικός μάνατζερ VIP που θα φροντίζει για τα πάντα! Πολλά χαιρετίσματα στον VIP διευθυντή μου Τζέιμς. Όλα λειτουργούν υπέροχα μαζί του.

Αυτόματη μετάφραση:
ludwigheinze
πριν από 1 έτος

Hello, I'm glad you like it here. 

But on what basis did you get a VIP manager. I suppose it's not just like that and not every player gets it after registration. What all does he take care of or help you with? 

Jaro
πριν από 9 μήνες

14 μέρες για πληρωμή;;;; είμαστε πίσω στα 90s ή τι;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 9 μήνες

Πώς παίρνουν καλές κριτικές παντού; Δεν έχουν πληρώσει για μέρες, πάντα το ίδιο παλιό μπλα μπλα. "Οι πληρωμές πρέπει να ελέγχονται προσεκτικά", φυσικά θέλουν να ακυρωθεί η πληρωμή... και ο παίκτης να στοιχηματίσει ξανά τα χρήματα, αλλά γιατί; Αν δεν πληρώσουν ούτως ή άλλως, δεν χρειάζεται να συνεχίσω να παίζω...


Σας συμβουλεύω ανεπιφύλακτα να μην παίζετε εδώ

Αυτόματη μετάφραση:
bluezoo
πριν από 9 μήνες

Hello, the best thing to do would probably be to wait until the casino is still making a check on the withdrawal. How long have you been waiting, please? Is this your first withdrawal? 

As for 14 days, we give casinos 14 days because it often happens that KYC is required or technical difficulties may occur and therefore this is the universal time that we think players should have their winnings paid out. It's not instant everywhere and so it may depend on the payment method, third party provider if the casino uses one and so on. Hence the 14 days.

Jaro
πριν από 9 μήνες

αυτό είναι γελοίο.....irwin, roket play, betandplay, winspirit, όλα χρειάζονται 30 λεπτά για πληρωμή και περιμένεις σαν ηλίθιος για μέρες, γιατί να συνεχίσω να παίζω εδώ

Έγινε επεξεργασία
Αυτόματη μετάφραση:
bluezoo
πριν από 9 μήνες

That's a very good question. And my answer is that you don't have to if it doesn't suit you. If I had to wait a couple of days I wouldn't mind, but if it was more than that then I would wait for the money I have in the casino and not play there anymore. If you don't have problems with withdrawals elsewhere, I don't think there's any reason to keep trying new things. Not everything new has to be better or different.

1...3 4

Προσθήκη ανάρτησης

flash-message-reviews
Αξιολογήσεις χρηστών – Γράψτε τις δικές σας αξιολογήσεις και μοιραστείτε την εμπειρία σας
PP Forum Xmas Competition flash 2025
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!

Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, δωρεάν τουρνουά, νέους κουλοχέρηδες και άλλα.