Γειά σου!
Ευχαριστώ για την απάντηση!
Ναι, ακόμα περιμένω την πληρωμή των 5000 ευρώ που ζήτησα στις 3/10. Η υποστήριξη μπορεί μόνο να σας απογοητεύσει. Λέει ότι χρειάζεται ακόμη χρόνος, ότι όλα διεκπεραιώνονται, ότι το τμήμα οικονομικών ανακρίνεται ξανά κ.λπ.
Ο λογαριασμός είναι πλήρως επαληθευμένος, έλαβα επιβεβαίωση και η πρώτη μου ανάληψη των 4000 ευρώ υποβλήθηκε σε επεξεργασία και εξοφλήθηκε μετά από 2 ημέρες.
Αλλά τώρα περίμενα την πληρωμή για 10 ημέρες χωρίς υποστήριξη να μου δίνει κανέναν εύλογο λόγο για αυτό.
Ρώτησα επίσης για τον κατά προσέγγιση χρόνο επεξεργασίας και μου είπαν ότι διαφέρει από άτομο σε άτομο. Αν και οι όροι και οι προϋποθέσεις λένε το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες για τραπεζικά εμβάσματα.
Για μένα, λοιπόν, όλο αυτό ακούγεται σαν μια τακτική στασιμότητας. Ελπίζω ότι θα στοιχηματίσω τα 2000 ευρώ που δεν έχω καταφέρει να πληρώσω ακόμα. Διότι όσο διεκπεραιώνονται τα 5.000 ευρώ, δεν είναι δυνατή η περαιτέρω πληρωμή.
Hello!
Thanks for the reply!
Yes, I'm still waiting for the payment of 5000 euros that I requested on 3/10. The support can only put you off. Says that it's still taking time, that everything is being processed, that the finance department is being questioned again, etc.
The account is fully verified, I received confirmation and my first withdrawal of 4000 euros was processed and paid out after 2 days.
But now I've been waiting for the payout for 10 days without support giving me any plausible reason for it.
I also asked about the approximate processing time and was told it varies from person to person. Although the terms and conditions say a maximum of 5 working days for bank transfers.
So to me this all sounds like a stalling tactic. Hoping that I'll gamble away the 2000 euros that I haven't been able to pay out yet. Because as long as the 5,000 euros are being processed, no further payout is possible.
Hallo!
Danke für die Antwort!
Ja ich warte immernoch auf die Auszahlung in Höhe von 5000 Euro die ich am 3/10 beantragt habe. Der Support kann nur vertrösten. Sagt dass es noch dauert, dass sich alles in Bearbeitung befindet, dass man die Finanzabteilung nochmal befragt etc.
Das Konto ist vollständig verifiziert, habe ja Bestätigung erhalten und meine erste Auszahlung in Höhe von 4000 Euro ist nach 2 Tagen bearbeitet und ausgezahlt worden.
Aber nun warte ich seit 10 Tagen auf die Auszahlung ohne dass mir der Support irgendeinen plausiblen Grund dafür nennet.
Ich habe auch nach der ungefähren Bearbeitungszeit gefragt, da wurde mir gesagt dass ist individuell verschieden. Obwohl in den AGBs was von Max 5 Arbeitstagen bei Banküberweisung steht.
Also für mich klingt das alles nach einer Hinhaltetaktik. In der Hoffung dass ich die 2000 Euro die ich noch nicht zur Auszahlung bringen konnte wieder verzocke. Denn solange die 5000 Euro ja in Bearbeitung sind, ist keine weitere Auszahlung möglich.
Αυτόματη μετάφραση: