Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοZotaBet Casino - γενική συζήτηση

ZotaBet Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από Radka
|
11.245 προβολές 69 απαντήσεις |
|
1 2...4
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το ZotaBet Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Προσοχή στο Zotabet Casino. Προσπαθώ να πάρω μια πληρωμή για μια εβδομάδα χωρίς αποτέλεσμα. Κάθε φορά τα έγγραφα της τράπεζάς μου δεν αναγνωρίζονται. Δεν έχω ζήσει ποτέ τέτοιο καζίνο. Άσκοπη επικοινωνία με την υπηρεσία. Ήταν μια καταστροφή. Αν αυτό δεν είναι απάτη. Απλά κρατήστε τα χέρια σας μακριά. Διατυπώνουν τους κανόνες τους ακριβώς όπως τους χρειάζονται. Έχω στοιχηματίσει τα κέρδη μου με θυμό, σκόπιμα έπαιξα μακριά. Δεν μου αρέσει πια. Μοιάζει πολύ με απάτη.

Αυτόματη μετάφραση:
zftiloseyfert
πριν από 1 έτος

I'm sorry you've lost your balance in the meantime. It also strips you from the chance to complain, but it does not matter now.

Anyway, do you have any hint of what was wrong with your bank statement? I believe this is crucial so you can be better prepared next time.

πριν από 1 έτος

Κέρδισα 500€ στη zotabet πριν 4-5 μέρες και επαληθεύτηκα πλήρως τον εαυτό μου. Η επαλήθευση λέγεται ότι «τρέχει» μέχρι σήμερα. Εξαιτίας αυτού, φυσικά, ούτε η πληρωμή λειτουργεί! 😡Πιστεύω ότι δεν θα πληρωθεί ποτέ και ότι η επαλήθευση δεν θα διεκπεραιωθεί καθόλου. Είναι όλοι απατεώνες σε αυτό το καζίνο!

Αυτόματη μετάφραση:
mariakrol918
πριν από 1 έτος

I wouldn't be so negative about it to be honest. 4-5 days aren't that much for a verification. I checked the casinos safety index. It's 8.2/10 according to our website, so that's pretty nice. When you check their complaints, they have 0 unresolved and 44 resolved complaints. That clearly shows they care about their reputation and it shouldn't be a scam company.

Just make sure you don't lose your winnings while waiting for the verification. You may also try to remind yourself to the casino and if everything fails, fee free to submit a complaint through our website. It's highly probable that we could help in this case 🙂

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους!


Έκανα εγγραφή σε αυτό το καζίνο πριν από περίπου 3 εβδομάδες και κέρδισα καλά. Αρχικά κατέθεσε 200 και κέρδισε περίπου 6000 ευρώ. Τότε μπόρεσα να πληρώσω 4.000 ευρώ. Φυσικά ακυρώθηκαν μόνο επειδή η επαλήθευση ήταν εξαιρετική. Όλα επαληθεύτηκαν και έλαβαν το πράσινο φως από την υποστήριξη για την πληρωμή. Στη συνέχεια καταβλήθηκαν 4000 ευρώ και όλα εγκρίθηκαν και πληρώθηκαν μετά από 3 ημέρες. Υπέροχα, σκέφτηκα, όλα λειτούργησαν και έτσι συνέχισα να παίζω. Αυτή τη φορά κατέθεσα περίπου 1000 ευρώ και μετά λίγο πριν ήμουν τυχερός και έβγαλα 7000 ευρώ από αυτό.

Στις 3 Οκτωβρίου καταβλήθηκαν 5000 ευρώ και έκτοτε τα χρήματα είναι στη φάση του εκκρεμούς. 10 μέρες τώρα! Καταστροφή! Λοιπόν, γράφω συνεχώς στην υποστήριξη VIP και πάντα αναβάλλομαι! Θα πρέπει να περιμένω, όλα θα διεκπεραιωθούν και θα χρειαστεί χρόνος λόγω νομικής επαλήθευσης κλπ… Αλλά όλα είναι εντάξει και πρέπει απλώς να περιμένω.

Αλλά πόσο καιρό είναι εντάξει να περιμένεις; Ειδικά από τη στιγμή που υπάρχουν ακόμα 2.000 ευρώ στον λογαριασμό παίκτη μου που θα ήθελα να τα έχω πληρώσει, αλλά δεν μπορώ γιατί τα 5.000 δεν έχουν διεκπεραιωθεί ακόμα. Υπάρχει ένα όριο 5.000 ευρώ την ημέρα που μπορείτε να έχετε πληρώσει. Όμως όσο αυτά τα 5.000 ευρώ βρίσκονται ακόμα στη φάση του εκκρεμούς, δεν μπορεί να γίνει καμία περαιτέρω πληρωμή. Έχω την αίσθηση ότι καθυστερούν την πληρωμή για τόσο καιρό, ώστε να μπορώ να στοιχηματίσω τα 2.000 που έχω ακόμα στον λογαριασμό. Αλλά παραμένω σταθερός. Τουλάχιστον για τώρα...

ποιος έχει παρόμοιες εμπειρίες με αυτό το Cadino;

Αυτόματη μετάφραση:
Doro42
πριν από 1 έτος

Hi, I've moved your post under the casino in question and I'm sorry to hear you've been in a complicated situation. From what I've read, I'd give it a little more time. We give the casinos 14 days to sort it out, so there's still a couple of days. I don't think you need to be skeptical if you have managed to get your money out at the casino so far and be patient, although it's certainly not pleasant to wait. 

However, I also noticed that you already have a complaint and updated it, and if nothing moves in the next few days, our team will try to help you. 

Anyway, support also told you why it's taking longer this time ? 

As for your remaining 2000 euros, I would recommend to wait and not play until you get your withdrawal, because I know that many players will eventually not resist the temptation and start playing with money. 

Could you please update us when the money comes in or how it's going ? 

πριν από 1 έτος

Γειά σου!

Ευχαριστώ για την απάντηση!

Ναι, ακόμα περιμένω την πληρωμή των 5000 ευρώ που ζήτησα στις 3/10. Η υποστήριξη μπορεί μόνο να σας απογοητεύσει. Λέει ότι χρειάζεται ακόμη χρόνος, ότι όλα διεκπεραιώνονται, ότι το τμήμα οικονομικών ανακρίνεται ξανά κ.λπ.

Ο λογαριασμός είναι πλήρως επαληθευμένος, έλαβα επιβεβαίωση και η πρώτη μου ανάληψη των 4000 ευρώ υποβλήθηκε σε επεξεργασία και εξοφλήθηκε μετά από 2 ημέρες.

Αλλά τώρα περίμενα την πληρωμή για 10 ημέρες χωρίς υποστήριξη να μου δίνει κανέναν εύλογο λόγο για αυτό.

Ρώτησα επίσης για τον κατά προσέγγιση χρόνο επεξεργασίας και μου είπαν ότι διαφέρει από άτομο σε άτομο. Αν και οι όροι και οι προϋποθέσεις λένε το πολύ 5 εργάσιμες ημέρες για τραπεζικά εμβάσματα.

Για μένα, λοιπόν, όλο αυτό ακούγεται σαν μια τακτική στασιμότητας. Ελπίζω ότι θα στοιχηματίσω τα 2000 ευρώ που δεν έχω καταφέρει να πληρώσω ακόμα. Διότι όσο διεκπεραιώνονται τα 5.000 ευρώ, δεν είναι δυνατή η περαιτέρω πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
Doro42
πριν από 1 έτος

So I will definitely stand by my opinion, so that you don't succumb to the temptation to play with 2,000 euros. I think, even from what you write, you didn't. 

As for the withdrawal and the fact that the casino doesn't give you any reason to just wait is a bit sad, but it looks like there is nothing else left. Of course our team will try to help you and we will see how it turns out in the end, because it is not small money. I wish you good nerves. 🤔🤞

Jaro
πριν από 1 έτος

Ναι ευχαριστώ.

Νομίζω ότι είναι απλώς μια τακτική στασιμότητας! Δεν παίζω εκεί τις τελευταίες μέρες και περιμένω. Παρόλο που η υποστήριξη απαντά άμεσα και θέλει να το φροντίσει, τίποτα δεν συμβαίνει. Αντίθετα, παίρνω ένα μπόνους VIP από την υποστήριξη, όπως 80 δωρεάν περιστροφές. Υποτίθεται ως αποζημίωση για τον χρόνο αναμονής. Αλλά δεν θα μπω σε αυτό και απλώς θα περιμένω και θα δω.

Αυτόματη μετάφραση:
Doro42
πριν από 1 έτος

I must say that it is quite nice that you were given a bonus as a way of compensating you for the delay. It is not so common, at least according to my experiences with similar issues here on the forum.

I hope it won't take too long, of course. Let us know how it goes, please. 🤞🤞


Radka
πριν από 1 έτος

Γειά σου!


ναι, αλλά μη νομίζετε επίσης ότι το μόνο πράγμα που θέλετε να πετύχετε με το μπόνους είναι να συνεχίσω να παίζω και να στοιχηματίζω το υπόλοιπό μου των 2000 ευρώ, το οποίο δεν μπορώ να έχω εξοφλήσει ακόμη όσο δεν έχω πληρώσει τα 5000 ευρώ έχει πληρωθεί ακόμα;

Μου φαίνεται πολύ ύποπτο όλο αυτό. Γιατί τόσο μεγάλη αναμονή για έναν επαληθευμένο λογαριασμό όπου έχουν ήδη γίνει αναλήψεις; Αυτά έγιναν μετά από 2 ή 3 ημέρες. Γιατί ξαφνικά τόσο καιρό τώρα;

Αυτόματη μετάφραση:
Doro42
πριν από 1 έτος

Hello!

I see that as compensation, which is not pretty common to me. Of course, its qualities depend on associated rules and limitations hence, it is probably your place to explain why this was a suspicious step.

I can't tell you what caused the delay in the verification, but at least it seems the casino is willing to compensate you, even though I understand you would prefer quicker additional verification as quicker withdrawals.

Speaking of which, has the casino ever explained what has happened?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γειά σου!

Όχι, δεν πρόκειται για επαλήθευση! Ο λογαριασμός μου έχει ήδη επαληθευτεί πλήρως.

Εξαρτάται από την πληρωμή και κανείς δεν μπορεί να πει γιατί; Το μόνο που παίρνω είναι μια απάντηση που λέει ότι βρίσκεται υπό επεξεργασία και πρέπει να περιμένω...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Αυτά που γράφουν είναι τα εξής:


Γειά σου. Εργαζόμαστε για την αίτησή σας. Περιμένετε περαιτέρω μηνύματα από εμένα.

Όλα εξαρτώνται από τη ροή εργασίας μας, δεν μπορώ να σας πω την ακριβή ώρα, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα το κάνουμε το συντομότερο δυνατό!


Κάθε μήνυμα τους είναι με τον ένα ή τον άλλο τρόπο!

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Έχω ψάξει και διαβάσει πολλά για το online καζίνο τις τελευταίες μέρες. Και πάντα έλεγε ότι οι πληρωμές χρειάζονται πολύ χρόνο, αλλά θα εξακολουθήσουν να πληρώνονται κάποια στιγμή.

Εφόσον οι 14 μέρες λήγουν την Τρίτη, ελπίζω να έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία και να εξοφληθεί μέχρι τότε!


Αυτό που μου φαίνεται περίεργο είναι ότι δεν μου δίνουν συγκεκριμένο λόγο για τον οποίο διαρκεί τόσο πολύ.

Τα μηνύματα από την υποστήριξη λένε επίσης ότι μερικές φορές μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις.

Χωρίς όμως συγκεκριμένους λόγους.


Δεν εγκαταλείπω ακόμα την ελπίδα μου. Δεν πρόκειται όμως και για λίγα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γειά σου!

Όχι, δεν πρόκειται για επαλήθευση! Ο λογαριασμός μου έχει ήδη επαληθευτεί πλήρως.

Εξαρτάται από την πληρωμή και κανείς δεν μπορεί να πει γιατί; Το μόνο που παίρνω είναι μια απάντηση που λέει ότι βρίσκεται υπό επεξεργασία και πρέπει να περιμένω...

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello, I know this about delayed payment, don't worry.

I suggest you address the complaint as soon as these 14 full days have passed. Can you do that, please?

Although I still hope you'll get the money right before the deadline!

πριν από 1 έτος

Έχω ψάξει και διαβάσει πολλά για το online καζίνο τις τελευταίες μέρες. Και πάντα έλεγε ότι οι πληρωμές χρειάζονται πολύ χρόνο, αλλά θα εξακολουθήσουν να πληρώνονται κάποια στιγμή.

Εφόσον οι 14 μέρες λήγουν την Τρίτη, ελπίζω να έχει ολοκληρωθεί η επεξεργασία και να εξοφληθεί μέχρι τότε!


Αυτό που μου φαίνεται περίεργο είναι ότι δεν μου δίνουν συγκεκριμένο λόγο για τον οποίο διαρκεί τόσο πολύ.

Τα μηνύματα από την υποστήριξη λένε επίσης ότι μερικές φορές μπορεί να υπάρξουν καθυστερήσεις.

Χωρίς όμως συγκεκριμένους λόγους.


Δεν εγκαταλείπω ακόμα την ελπίδα μου. Δεν πρόκειται όμως και για λίγα χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Some casinos tend to provide quite vague explanations Most likely they feel that giving out far too many details is contradictory. Well, I think they should try to empathize with players more...

You're right; don't give up! As long as the complaint is opened, our Team will cover your back.

For now, I wish you a pleasant weekend given the circumstances. 🤞


Radka
πριν από 1 έτος

Το ελπίζω και εγώ! Έχω ήδη ανοιχτό παράπονο. Και ελπίζουμε ότι τα χρήματα θα μεταφερθούν πριν από την προθεσμία.

Είναι πραγματικά κρίμα γιατί μου άρεσε να παίζω σε αυτό το καζίνο. Αλλά αν χρειάζεται πάντα τόσος χρόνος για την εξόφληση, θα κλείσω τον λογαριασμό μου εκεί αφού γίνει η πληρωμή.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γειά σου!


Τα θαύματα λοιπόν γίνονται ακόμα! Όλες οι αναλήψεις μου εγκρίθηκαν σήμερα!!!Και μετά από 13 ολόκληρες μέρες…. Ναι… Ελπίζω να πιστωθούν όλα στον λογαριασμό μου τώρα. θα αναφέρω…

Αυτόματη μετάφραση:
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
christmas_push_alt
Συμμετάσχετε στον χριστουγεννιάτικο διαγωνισμό με την Pragmatic Play—προσφέρουμε έπαθλα αξίας 3.000 $!
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα