Γεια σας, μια άλλη ερώτηση, ως Γερμανός μπορώ πλέον να δω μόνο τα καζίνο που είναι εγκεκριμένα για Γερμανία, γιατί;
Hello, another question, as a German I can now only see the casinos that are approved for Germany, why?
Hallo mal eine andere Frage, mittlerweile kann ich als deutscher nur noch die Casinos sehen die für Deutschland zugelassen sind, warum?
Ναι, αυτό είναι σωστό, από εδώ και στο εξής, δεν θα βλέπετε άλλα καζίνο, ακόμα κι αν γερμανοί παίκτες γίνονται δεκτοί. Μόνο τα αδειοδοτημένα από ΔΕ.
Αυτό οφείλεται στη συνεχή αυστηροποίηση των τοπικών νόμων και περιορισμών.
Yes, this is correct, from now on, you won't see other casinos, even if German players are accepted. Only the DE-licensed ones.
This is due to the constant tightening of local laws and restrictions.
Ναι, τώρα είναι αυτό που είναι. Αλλά γιατί δεν μπορείτε να προσκαλέσετε το καζίνο σε μια συζήτηση για να διευκρινιστεί αυτή η κατάσταση; Αν εγώ ως γερμανός παίκτης διαβάσω στους όρους και προϋποθέσεις ότι ΔΕΝ εξαιρούνται οι γερμανοί παίκτες;;;
Yes, now it is what it is. But why can't you invite the casino to a conversation to clarify this situation? If I, as a German player, read in the terms and conditions that German players are NOT excluded???
Ja nun ist es wie es ist. Nur warum kann man hier nicht das casino zu einem gespräch einladen um diese situation zu klären? Wenn ich doch als deutscher Spieler in den AGB lese das deutsche Spieler NICHT ausgeschlossen sind???
Δεν μπορώ να προσκαλέσω το καζίνο να συμμετάσχει στο φόρουμ - δεν έχω μόχλευση ή άμεση επαφή. Και λόγω της αλλαγής στην προβολή του καζίνο, κανένας παίκτης από τη χώρα σας δεν θα δει τέτοιο καζίνο.
I can't invite the casino to join the forum - I have no leverage or direct contact. And due to the change in casino visibility, no player from your country will see such a casino.
Σύμφωνα με την τελευταία μας προσπάθεια, κανείς δεν θα μπορούσε να εγγραφεί από τη Γερμανία. Η φόρμα εγγραφής απαγορεύει μια τέτοια ρύθμιση.
Καταλαβαίνω καλά, μπόρεσες να το κάνεις; Μάλλον χρησιμοποιώντας τη σελίδα καθρέφτη, υποθέτω. 🤔
According to our latest attempt, no one would be able to register from Germany. The registration form forbids such a setting.
Do I understand correctly, you were able to do so? Probably by using the mirror page, I guess. 🤔
Όπως είπα, δεν ήξερα εκ των προτέρων ότι υπήρχαν δύο σελίδες γιατί ανακατευθυνθήκαμε απευθείας σε αυτήν από άλλη σελίδα.
Αλλά τώρα δικαιούμαι τα κέρδη μου... τουλάχιστον μου πήραν τα χρήματά μου και δεν υπάρχει τίποτα στους όρους και τις προϋποθέσεις.
Όλες οι διευθύνσεις email στον ιστότοπο δεν λειτουργούν, κάτι που μου φαίνεται πολύ περίεργο.
As I said, I didn't know beforehand that there were two pages because I was redirected directly to this one from another page.
But I'm now entitled to my winnings... at least my money was taken and there's nothing in the terms and conditions.
All email addresses on the website are not working, which I find very strange.
Wie gesagt wusste ich nichts vorher davon das es zwei Seiten gibt da ich von einer anderen Seite direkt auf diese weitergeleitet wurde.
Aber ich hab doch nun recht auf mein Gewinn… es wurde ja zumindest mein Geld genommen und in den AGBs steht auch gar nichts.
Alle Mailadressen auf der Webseite sind nicht funktionsfähig was ich sehr merkwürdig finde.
Λοιπόν, αν δυσκολεύεστε να βγάλετε το υπόλοιπο από το καζίνο λόγω περιορισμών στη χώρα, συνιστώ ανεπιφύλακτα να υποβάλετε μια καταγγελία. 🤔 Είναι δωρεάν, χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο, παρακαλώ:
https://casino.guru/complaints/create
Αξίζει τουλάχιστον να προσπαθήσουμε, όπως μπορείτε να δείτε στην ιστορία, αντιμετωπίζουμε την ίδια κατάσταση με έναν άλλο παίκτη από τη Γερμανία, αλλά φαίνεται ότι τελικά δεν ακυρώθηκαν χρήματα.
Μόλις το καζίνο σας περιορίσει από την ανάληψη των κερδών σας επειδή η χώρα σας περιορίστηκε, είναι εξαιρετικά άδικο!
Well, if you struggle to get the balance out from the casino due to country restrictions, I strongly recommend submitting a complaint. 🤔 It is free, use this link, please:
https://casino.guru/complaints/create
It is at least worth trying as you can see in the history we've been facing the same situation with another player from Germany, yet it seems no funds were voided after all.
Once the casino restricts you from withdrawing your winnings because your country got restricted, it is extremely unfair!
Radka σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας, ζήτησα την πληρωμή την Παρασκευή στις 10:30 π.μ. Μου είπαν ότι δεν θα γίνει τίποτα το Σαββατοκύριακο και ότι θα πρέπει να περιμένετε 72 ώρες. Αυτό σημαίνει ότι θα περιμένω μέχρι την Τετάρτη/Πέμπτη διαφορετικά θα υποβάλλω μια καταγγελία εδώ και θα τσεκάρω άλλες επιλογές.
Δεν είχα ποτέ την περίπτωση να λάβετε τόσο λίγα σχόλια από την υποστήριξη. Αυτό που πρέπει να αναφερθεί, ωστόσο, είναι ότι η ζωντανή συνομιλία είναι φιλική, αλλά απλώς δίνει τις ίδιες αυτόματες απαντήσεις ξανά και ξανά.
Radka thank you for your feedback, I requested the payout on Friday at 10:30 a.m. I'm told nothing will be done on the weekend and that you should wait 72 hours. That means I'll wait until Wednesday/Thursday otherwise I would file a complaint here and check other options.
I've never had the case that you get so little feedback from support. What has to be mentioned, however, is that the live chat is friendly, but it just gives out the same automatic answers over and over again.
Radka danke für dein Feedback, ich hatte die Auszahlung am Freitag 10.30 Uhr beantragt. Mir wird gesagt am Wochenende wird nichts gemacht und man solle 72 Stunden warten. Heißt ich warte jetzt noch bis Mittwoch/Donnerstag andernfalls würde ich hier eine Beschwerde einreichen und weitere Möglichkeiten überprüfen.
Hatte bisher Nie den Fall das man so wenig Feedback vom Support erhält. Was man allerdings erwähnen muss ist das der Live Chat freundlich ist, allerdings aber auch nur immer und immer wieder die selben automatischen Antworten raushaut.
Είναι λυπηρό όταν η υποστήριξη δεν είναι αρκετά υποστηρικτική. Τέλος πάντων, αρχικά νόμιζα ότι το θέμα σχετίζεται με τον περιορισμό της χώρας και τώρα, φαίνεται ότι έκανα λάθος.
Λοιπόν, ας περιμένουμε μέχρι την Πέμπτη Έχετε δίκιο. Ας ελπίσουμε ότι η καταγγελία δεν θα είναι απαραίτητη!
It's sad when the support is not supportive enough. Anyway, I originally thought the issue was related to the country restriction, and now, it seems I was wrong.
Well, let's wait till Thursday You're right. Hopefully, the complaint won't be necessary!
Το παράπονό μου απορρίφθηκε. Αβάσιμο για μένα. Δεν είμαι ο μόνος Γερμανός που μπόρεσε να εγγραφεί εδώ. Ήθελα απλώς ο γκουρού να μάθει στο καζίνο γιατί οι Γερμανοί παίκτες δεν έχουν γερμανικά στους όρους και τις προϋποθέσεις. Ανεξάρτητα από αυτό, η εμπιστοσύνη στο Casino Guru έχει μειωθεί πολύ, πράγμα που είναι πραγματικά λυπηρό
My complaint was rejected. Unfounded for me. I'm not the only German who was able to register here. I just wanted the guru to find out at the casino why German players don't have German in the terms and conditions. Regardless, the trust in Casino Guru has decreased a lot, which is really sad
Meine Beschwerde wurde abgelehnt. Für mich unbegründet. Ich bin nicht die einzige deutsche die sich hier registrieren konnte. Ich wollte einfach nur das guru sich bei dem casino informiert warum bei den deutschen spieler kein german in den agb ließt. Egal aber das vertrauen zu casino guru hat sich damit sehr verringert, echt traurig
Εξήγησα ότι υπήρχε μια παρεξήγηση. Συμβουλευόμουν την περίπτωσή σας με μερικούς συναδέλφους, αλλά δεν τους έλειψαν κάποιες λεπτομέρειες. Η καταγγελία έπρεπε να απορριφθεί επειδή το καζίνο δεν ακυρώνει ποτέ κανένα από τα κέρδη σας λόγω των περιορισμών της χώρας . Δεν πειράζει, όλες οι παρόμοιες περιπτώσεις απορρίπτονται.
Ωστόσο, μπορέσαμε να διερευνήσουμε τη διαδικασία και τους όρους εγγραφής και το αποτέλεσμα ήταν ότι δεν μπορέσαμε να εγγραφούμε εκεί ως Γερμανός παίκτης . Δεν είναι δυνατόν.
Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω τι σε στεναχώρησε. Χάρη σε εσάς, η κριτική είναι ενημερωμένη και δείχνει ότι δεν επιτρέπεται να παίζουν παίκτες από τη χώρα σας. Αυτό είναι σωστό γιατί χρησιμοποιήσαμε αυτές τις πληροφορίες από την τρέχουσα φόρμα εγγραφής. Εάν δεν μπορείτε να εγγραφείτε, δεν μπορείτε επίσης να παίξετε.
Δεν σας αφαιρέθηκε κανένα κέρδος. Λοιπόν, τι είναι λάθος από την άποψή σας, παρακαλώ;
I explained there was a misunderstanding; I was consulting your case with a few colleagues, yet they missed a few details. The complaint was meant to be rejected because the casino has not ever voided any of your winnings due to the country's restrictions. That's ok, all similar cases are rejected.
We were, however, able to investigate the registration process and terms, and the result was that we were not able to register there as a German player. It is not possible.
I honestly do not understand what made you sad. Thanks to you, the review is up-to-date showing that players from your country are not allowed to play. This is correct because we used this info from the current registration form. If you can't register, you also can't play.
You were not stripped of any winnings. So, what is wrong from your point of view, please?
Μπορείτε ακόμα να φτάσετε στον ιστότοπο ως Γερμανός, εύκολα μέσω της Google... αλλά μου είναι ξεκάθαρο ότι δεν θέλουν να κάνουν τίποτα ενάντια σε ένα καζίνο που σχετίζεται με μεγάλες μάρκες όπως η Dama ή η Rabidi. Ακριβώς όπως οι Γερμανοί παίκτες στο Casinoguru δεν μπορούν πλέον να δουν καζίνο χωρίς γερμανική άδεια τυχερών παιχνιδιών, πίσω από αυτό ρέουν χρήματα συνεργατών που προέρχονται από Γερμανούς παίκτες που παίζουν σε καζίνο χωρίς άδεια για τη Γερμανία. Είναι όλα τόσο υποκριτικά. Και αυτή είναι η αλήθεια.
You can still get to the site as a German, easily via Google... but it's clear to me that they don't want to do anything against a casino that is related to the big brands like Dama or Rabidi. Just like German players on Casinoguru can no longer see casinos without a German gaming license, behind it flows affiliate money that is made from German players who play in unlicensed casinos for Germany. It's all so hypocritical. And this is the truth.
Man kann immer noch als deutscher auf die Seite gelangen, ganz einfach über Google..... aber mir ist schon klar das sie gegen ein Casino das mit den grossen Marken wie Dama oder Rabidi verwandt ist nichts machen möchten. Genauso wie deutsche Spieler auf Casinoguru keine Casinos ohne deutsche Spiellizenz mehr sehen können, aber hinterm fließen Affiliate Gelder die mit deutschen Spielern gemacht werden, die in nicht lizenzierten Casinos für Deutschland spielen. Es ist alles so scheinheilig. Und das ist die Wahrheit.
Απόσπασμα από μια καταγγελία: Δεδομένου ότι δεν υπάρχει πλέον καμία πίστωση στον αποκλεισμένο λογαριασμό σας, όλα τα κέρδη έχουν καταβληθεί και η Γερμανία έχει γίνει αποκλεισμένη χώρα, όπως ήδη αναφέρθηκε, δεν θα επεξεργαστούμε πλέον αυτήν την υπόθεση. Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω. Λυπούμαστε που δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε αυτό το ζήτημα, αλλά μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν έχετε προβλήματα με κάποιο άλλο καζίνο στο μέλλον. Για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω, τώρα απορρίπτω αυτήν την καταγγελία. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Και μόνο για την ενημέρωσή σας, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο καζίνο ως Γερμανός. Απλά γελοίο αλλά όπως ήδη αναφέρθηκε ένα καζίνο που σχετίζεται με μεγάλες εταιρείες, ως γκουρού του καζίνο δεν θέλεις να κάνεις τον εαυτό σου εχθρό. Και δεδομένου ότι το καζίνο επιτρέπει επί του παρόντος πρόσβαση σε Γερμανούς παίκτες, το κλείσιμο των σχετικών παραπόνων είναι εσφαλμένο. Για τα καζίνο που χρειάζονται πάντα για να παραπονεθούν, οι παίκτες απλώς απορρίπτονται γρήγορα. Και τα αντεπιχειρήματά τους είναι πλέον άχρηστα, δεν μπορούν να ξεφύγουν από αυτό.
Excerpt from a complaint: Since there is no longer any credit in your blocked account, all winnings have been paid out and Germany has become a blocked country, as already mentioned, we will no longer process this case. I wish I could help you. I'm sorry we couldn't help you resolve this issue, but please don't hesitate to contact us if you have any problems with another casino in the future. For the reasons stated above, I now reject this complaint. Thank you for your understanding.
And just for your information, you can access the casino as a German. Simply ridiculous but as already mentioned a casino that is related to large companies, as a casino guru you don't want to make yourself an enemy. And since the casino currently allows access to German players, the closure of the related complaints are incorrect. For the casinos they always take forever to complain, players are simply rejected quickly. And their counterarguments are now useless, they can't talk their way out of it.
Auszug aus einer Beschwerde:Da auf Ihrem Sperrkonto kein Guthaben mehr vorhanden ist, alle Gewinne ausgezahlt wurden und Deutschland zu einem Sperrland wurde, werden wir, wie bereits erwähnt, diesen Fall nicht weiter bearbeiten. Ich wünschte, ich könnte Ihnen weiterhelfen. Es tut mir leid, dass wir Ihnen bei der Lösung dieses Falles nicht helfen konnten, aber zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie in Zukunft Probleme mit einem anderen Casino haben. Aus den oben genannten Gründen lehne ich diese Beschwerde nun ab. Danke für Ihr Verständnis.
Und nur zur Info, man kann als deutscher auf das Casino zugreifen. Einfach lächerlich aber wie schon erwähnt ein Casino das mit grossen Unternehmen verwandt ist, möchten sie als Casinoguru sich nicht als Feind machen. Und da das Casino den Zugriff derzeit für deutsche Spieler erlaubt, sind die Schließung der bezogenen Beschwerden nicht korrekt. Für die Casinos lassen sie immer ewig Zeit bei den Beschwerden, bei Spielern wird einfach schnell abgelehnt. Und ihre Gegenargumente sind jetzt nutzlos, da können sie sich nicht rausreden.
Μπόρεσα να εγγραφώ και να παίξω εκεί ως Γερμανός παίκτης. Δεν υπάρχει τίποτα στους όρους και προϋποθέσεις που να εξαιρεί τα γερμανικά. Και δεν είμαι ο μόνος Γερμανός που μπόρεσε να παίξει εκεί. Ναι, ευτυχώς πληρώθηκα. Αλλά κάθε άλλος Γερμανός δεν πληρώνει τίποτα γιατί ως Γερμανός μπορείτε ακόμα να μεταβείτε σε αυτόν τον ιστότοπο και να εγγραφείτε. Ήθελα απλώς να λυθεί αυτό το θέμα. Και θα είχατε πιο εύκολο χρόνο να λάβετε απάντηση από αυτό το καζίνο. Σας έστειλα ένα στιγμιότυπο οθόνης που διαβάζω τους όρους και τις προϋποθέσεις, το οποίο απλώς αγνοήθηκε στην καταγγελία μου.
I was able to register and play there as a German player. There is nothing in the terms and conditions that excludes German. And I'm not the only German who was able to play there. Yes, luckily I was paid off. But every other German doesn't pay anything because as a German you can still go to this website and register. I just wanted this matter to be resolved. And you would have an easier time getting an answer from this casino. I sent you a screenshot of me reading the terms and conditions, which was simply ignored in my complaint.
Ich konnte mich als deutsche Spielerin dort registrieren und spielen. In den AGB steht nichts das German ausgeschlossen ist. Und ich bin ja auch nicht die einzige deutsche die dort spielen konnte. Ja ich wurde zum glück ausgezahlt. Aber jeder andere deutsche zahlt nun für nichts ein denn man kann als deutsche immer noch auf diese website und sich registrieren. Ich wollte einfach nur das diese sache geklärt wird. Und ihr hättet es einfacher eine Antwort von diesem Casino zu bekommen. Ich hatte euch ein Screenshot gesendet wie ich die AGB lese, das wurde in meiner beschwerde einfach ignoriert.
Μπορείτε ακόμα να φτάσετε στον ιστότοπο ως Γερμανός, εύκολα μέσω της Google... αλλά μου είναι ξεκάθαρο ότι δεν θέλουν να κάνουν τίποτα ενάντια σε ένα καζίνο που σχετίζεται με μεγάλες μάρκες όπως η Dama ή η Rabidi. Ακριβώς όπως οι Γερμανοί παίκτες στο Casinoguru δεν μπορούν πλέον να δουν καζίνο χωρίς γερμανική άδεια τυχερών παιχνιδιών, πίσω από αυτό ρέουν χρήματα συνεργατών που προέρχονται από Γερμανούς παίκτες που παίζουν σε καζίνο χωρίς άδεια για τη Γερμανία. Είναι όλα τόσο υποκριτικά. Και αυτή είναι η αλήθεια.
You can still get to the site as a German, easily via Google... but it's clear to me that they don't want to do anything against a casino that is related to the big brands like Dama or Rabidi. Just like German players on Casinoguru can no longer see casinos without a German gaming license, behind it flows affiliate money that is made from German players who play in unlicensed casinos for Germany. It's all so hypocritical. And this is the truth.
Man kann immer noch als deutscher auf die Seite gelangen, ganz einfach über Google..... aber mir ist schon klar das sie gegen ein Casino das mit den grossen Marken wie Dama oder Rabidi verwandt ist nichts machen möchten. Genauso wie deutsche Spieler auf Casinoguru keine Casinos ohne deutsche Spiellizenz mehr sehen können, aber hinterm fließen Affiliate Gelder die mit deutschen Spielern gemacht werden, die in nicht lizenzierten Casinos für Deutschland spielen. Es ist alles so scheinheilig. Und das ist die Wahrheit.
Επιτρέψτε μου μια ερώτηση: Πώς θα μπορούσαμε να κερδίσουμε χρήματα από τέτοια καζίνο αν δεν τα δείχνουμε στους παίκτες ; Νομίζω ότι δεν καταλαβαίνετε ότι όλα τα καζίνο χωρίς άδεια - δηλαδή εκείνα χωρίς γερμανικές άδειες - είναι κρυμμένα από εσάς επειδή μας είπαν να το κάνουμε από την GGL .
Αρχικά, στοχεύαμε να δείξουμε όλα τα καζίνο προκειμένου να δώσουμε στους παίκτες την ευκαιρία να λάβουν καλά ενημερωμένες αποφάσεις. Δυστυχώς, λόγω της περιοριστικής γερμανικής αρχής σας, πρέπει να κρύψουμε τα περισσότερα από τα καζίνο.
Είναι εντάξει μπορείτε να το βρείτε μέσω Google, τουλάχιστον θα ξέρετε ότι δεν πρέπει να παίξετε εκεί, έτσι δεν είναι; 🙂
Όλοι οι Γερμανοί παίκτες πιθανότατα γνωρίζουν το γεγονός ότι η GGL απαγορεύει το παιχνίδι σε ξένα καζίνο χωρίς γερμανική άδεια.
Μπορώ απλώς να πω, ποιος είναι υποκριτικός τώρα;
Allow me a question: How could we gain money from such casinos if we do not show them to players? I think you do not understand that all unlicensed casinos - meaning those without German licenses - are hidden from you because we were told to do so by GGL.
Originally, we aimed to show all casinos in order to give players a chance to make well-informed decisions. Sadly, due to your restrictive German authority, we have to hide most of the casinos.
It is ok you can find it via Google, at least you would know you should not play there, wouldn't you? 🙂
All German players are most likely aware of the fact, that GGL prohibits playing in foreign casinos without a German license.
I can merely say, Who's being hypocritical now?
Μπόρεσα να εγγραφώ και να παίξω εκεί ως Γερμανός παίκτης. Δεν υπάρχει τίποτα στους όρους και προϋποθέσεις που να εξαιρεί τα γερμανικά. Και δεν είμαι ο μόνος Γερμανός που μπόρεσε να παίξει εκεί. Ναι, ευτυχώς πληρώθηκα. Αλλά κάθε άλλος Γερμανός δεν πληρώνει τίποτα γιατί ως Γερμανός μπορείτε ακόμα να μεταβείτε σε αυτόν τον ιστότοπο και να εγγραφείτε. Ήθελα απλώς να λυθεί αυτό το θέμα. Και θα είχατε πιο εύκολο χρόνο να λάβετε απάντηση από αυτό το καζίνο. Σας έστειλα ένα στιγμιότυπο οθόνης που διαβάζω τους όρους και τις προϋποθέσεις, το οποίο απλώς αγνοήθηκε στην καταγγελία μου.
I was able to register and play there as a German player. There is nothing in the terms and conditions that excludes German. And I'm not the only German who was able to play there. Yes, luckily I was paid off. But every other German doesn't pay anything because as a German you can still go to this website and register. I just wanted this matter to be resolved. And you would have an easier time getting an answer from this casino. I sent you a screenshot of me reading the terms and conditions, which was simply ignored in my complaint.
Ich konnte mich als deutsche Spielerin dort registrieren und spielen. In den AGB steht nichts das German ausgeschlossen ist. Und ich bin ja auch nicht die einzige deutsche die dort spielen konnte. Ja ich wurde zum glück ausgezahlt. Aber jeder andere deutsche zahlt nun für nichts ein denn man kann als deutsche immer noch auf diese website und sich registrieren. Ich wollte einfach nur das diese sache geklärt wird. Und ihr hättet es einfacher eine Antwort von diesem Casino zu bekommen. Ich hatte euch ein Screenshot gesendet wie ich die AGB lese, das wurde in meiner beschwerde einfach ignoriert.
Το θέμα είναι ότι κανένας Γερμανός παίκτης δεν μπορεί να εγγραφεί. δεν αναφέρεται στους όρους, αλλά η φόρμα εγγραφής δεν περιέχει τη Γερμανία ως επιλογή. Αυτό μάθαμε.
Επομένως, δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος, εκτός εάν ο ασυνείδητος παίκτης αποφασίσει να πάρει μια άλλη χώρα για να αποφύγει το μπλοκ. Κάτι που θα ήταν σοβαρό λάθος.
Το στιγμιότυπο οθόνης δεν αγνοήθηκε και, όπως είπα, θεωρούμε ότι η φόρμα εγγραφής είναι ο περιορισμός, όχι μόνο οι κανόνες. Στην αγγλική έκδοση των Όρων και Προϋποθέσεων, είδα τη Γερμανία μεταξύ των περιορισμένων χωρών, για παράδειγμα. Κοίτα, καταλαβαίνω ότι το καζίνο έπρεπε να σου εξηγήσει αυτό το χάος. δεν το έκαναν, και σαφώς στέλνει ένα μήνυμα, αλλά δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος από την άποψή μας, εκτός εάν αλλάξει η φόρμα εγγραφής και επιτραπεί η επιλογή της Γερμανίας.
Ας ελπίσουμε ότι θα καταλάβετε τώρα.
The point is that no German player is able to register; it is not stated in the terms, but the registration form does not contain Germany as an option. This is what we found out.
So there is no danger unless the unwise player decides to pick up another country to avoid the block. Which would be a grave mistake.
The screenshot was not ignored, and as I said, we deem the registration form to be the restriction, not just the rules. In the English version of Terms and Conditions, I saw Germany among the restricted countries, for instance. Look, I understand the casino should have explained this mess to you; they didn't, and it clearly sends a message, but there is no risk from our point of view unless the registration form is changed and Germany becomes allowed to be chosen.
Hopefully, you will understand now.
Απόσπασμα από μια καταγγελία: Δεδομένου ότι δεν υπάρχει πλέον καμία πίστωση στον αποκλεισμένο λογαριασμό σας, όλα τα κέρδη έχουν καταβληθεί και η Γερμανία έχει γίνει αποκλεισμένη χώρα, όπως ήδη αναφέρθηκε, δεν θα επεξεργαστούμε πλέον αυτήν την υπόθεση. Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω. Λυπούμαστε που δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε αυτό το ζήτημα, αλλά μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν έχετε προβλήματα με κάποιο άλλο καζίνο στο μέλλον. Για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω, τώρα απορρίπτω αυτήν την καταγγελία. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.
Και μόνο για την ενημέρωσή σας, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο καζίνο ως Γερμανός. Απλά γελοίο αλλά όπως ήδη αναφέρθηκε ένα καζίνο που σχετίζεται με μεγάλες εταιρείες, ως γκουρού του καζίνο δεν θέλεις να κάνεις τον εαυτό σου εχθρό. Και δεδομένου ότι το καζίνο επιτρέπει επί του παρόντος πρόσβαση σε Γερμανούς παίκτες, το κλείσιμο των σχετικών παραπόνων είναι εσφαλμένο. Για τα καζίνο που χρειάζονται πάντα για να παραπονεθούν, οι παίκτες απλώς απορρίπτονται γρήγορα. Και τα αντεπιχειρήματά τους είναι πλέον άχρηστα, δεν μπορούν να ξεφύγουν από αυτό.
Excerpt from a complaint: Since there is no longer any credit in your blocked account, all winnings have been paid out and Germany has become a blocked country, as already mentioned, we will no longer process this case. I wish I could help you. I'm sorry we couldn't help you resolve this issue, but please don't hesitate to contact us if you have any problems with another casino in the future. For the reasons stated above, I now reject this complaint. Thank you for your understanding.
And just for your information, you can access the casino as a German. Simply ridiculous but as already mentioned a casino that is related to large companies, as a casino guru you don't want to make yourself an enemy. And since the casino currently allows access to German players, the closure of the related complaints are incorrect. For the casinos they always take forever to complain, players are simply rejected quickly. And their counterarguments are now useless, they can't talk their way out of it.
Auszug aus einer Beschwerde:Da auf Ihrem Sperrkonto kein Guthaben mehr vorhanden ist, alle Gewinne ausgezahlt wurden und Deutschland zu einem Sperrland wurde, werden wir, wie bereits erwähnt, diesen Fall nicht weiter bearbeiten. Ich wünschte, ich könnte Ihnen weiterhelfen. Es tut mir leid, dass wir Ihnen bei der Lösung dieses Falles nicht helfen konnten, aber zögern Sie bitte nicht, uns zu kontaktieren, wenn Sie in Zukunft Probleme mit einem anderen Casino haben. Aus den oben genannten Gründen lehne ich diese Beschwerde nun ab. Danke für Ihr Verständnis.
Und nur zur Info, man kann als deutscher auf das Casino zugreifen. Einfach lächerlich aber wie schon erwähnt ein Casino das mit grossen Unternehmen verwandt ist, möchten sie als Casinoguru sich nicht als Feind machen. Und da das Casino den Zugriff derzeit für deutsche Spieler erlaubt, sind die Schließung der bezogenen Beschwerden nicht korrekt. Für die Casinos lassen sie immer ewig Zeit bei den Beschwerden, bei Spielern wird einfach schnell abgelehnt. Und ihre Gegenargumente sind jetzt nutzlos, da können sie sich nicht rausreden.
Μπορώ να ξέρω ποιος είναι ο πραγματικός λόγος πίσω από την κριτική σας;
Ακούγεσαι σαν κάποιος που δεν ενδιαφέρεται πραγματικά πώς αντιμετωπίζουμε τέτοιες καταστάσεις, παρόλο που ξέρω ότι είσαι εδώ στο φόρουμ εδώ και αρκετό καιρό.
Δεν λαμβάνουμε υπόψη την τοπική νομοθεσία κατά τη διεκπεραίωση καταγγελιών, επειδή δεν προσφέρουμε ακροάσεις. Αντίθετα, προσπαθούμε να υποστηρίξουμε τους παίκτες με όρους δικαιοσύνης.
Έτσι, αν παίζετε ακόμα κι αν είστε από χώρα περιορισμένης πρόσβασης και πληρώνεστε όλα τα κέρδη που κερδίσατε σύμφωνα με τους κανόνες, δεν υπάρχει τίποτα άδικο σε αυτό. Είναι πραγματικά τόσο απλό.
Εάν το καζίνο, ωστόσο, σας επιτρέπει να εγγραφείτε, να καταθέσετε και να παίξετε και όταν υποβάλετε την ανάληψη απορρίπτεται επειδή προέρχεστε από χώρα περιορισμένης πρόσβασης, αυτό είναι άδικο και θα παρέμβουμε.
Μπορείτε να νιώσετε τη διαφορά; Ελπίζω να το κάνετε, γιατί δεν υπάρχει τίποτα άλλο σε αυτό.
Λέτε ότι επιτρέπεται στους Γερμανούς παίκτες να παίζουν εκεί. Έχω πληροφορίες ότι νέοι παίκτες από τη Γερμανία δεν θα περάσουν την εγγραφή.
Μπορεί και οι δύο να έχουμε δίκιο, αλλά αν γνωρίζετε κάποιον που πέρασε την εγγραφή, αλλά του αφαιρέθηκαν τα κέρδη λόγω του περιορισμού της χώρας, στείλτε τα όλα εδώ, παρακαλώ.
May I know what the real reason behind your criticism is?
You sound like someone who does not actually care how we approach such situations, despite I know you've been here on the forum for quite some time.
We do not take local law into consideration while handling complaints because we do not offer court hearings. Instead, we try to support players in terms of fairness.
So, if you play even if you are from a restricted country and you get paid all the winnings you gained in accordance with the rules, there is nothing unfair about that. It's truly just that simple.
If the casino, however, allows you to register, deposit, and play, and when you submit the withdrawal it is rejected because you are from a restricted country, this is unfair and we will step in.
Can you feel the difference? I hope you do, because there is nothing more to it.
You say German players are allowed to play there; I have information that new players from Germany won't pass the registration.
We may both be correct, but if you know anyone who passed the registration, but was stripped of the winnings due to the country restriction, send them all here, please.
Γεια σου Radka
Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν μπορείτε πλέον να υποβάλετε καταγγελία για ένα καζίνο του Κουρασάο. Αυτήν τη στιγμή αντιμετωπίζω προβλήματα με το Casino Myempire, δεν πληρώνουν. Αλλά δεν μπορώ να βρω διεύθυνση που να μπορώ να παραπονεθώ. Ίσως έχετε μια συμβουλή για μένα;
Hello Radka
This also means that you can no longer lodge a complaint about a Curacao casino. I'm currently having problems with the Casino Myempire, they don't pay out. But I can't find an address anywhere where I can complain. Maybe you have a tip for me?
Hallo Radka
Das heißt dann ja auch das man bei euch auch keine Beschwerde mehr über ein Curacao Casino einreichen kann. Ich habe nämlich zur zeit Probleme mit dem Casino Myempire, sie zahlen nicht aus. Nur finde ich nirgendwo eine Adresse an die ich mich beschweren kann. Vielleicht hätten Sie ein Tipp für mich?
Γειά σου!
Συγγνώμη για την καθυστέρηση - περάσαμε 4 ημέρες ταξιδεύοντας και παρακολουθώντας το teambuilding και το φόρουμ είναι πολύ πέρα από το τρέχον πρόγραμμά μας 🙁
Πιστεύω ότι μπορείτε ακόμα να υποβάλετε την καταγγελία. Απλώς χρησιμοποιήστε την επιλογή "Δεν ξέρω το καζίνο" και, στη συνέχεια, εισαγάγετε τον σύνδεσμο του καζίνο στο σώμα της καταγγελίας σας. Αυτό θα πρέπει ακόμα να λειτουργεί.
Όσον αφορά το MyEmpire Caisno, μη διστάσετε να περιγράψετε το ζήτημα εδώ:
https://casino.guru/myempire-casino-review#tab=js-tab-discussion
Θα κάνω ό,τι μπορώ για να σας καλύψω σύντομα!
Hello!
Sorry for the delay - spent 4 days traveling and attending teambuilding, and the forum is far beyond our current schedule 🙁
I believe you still can lodge the complaint. Just use the option "I do not know the casino" then insert the casino's link into the body of your complaint. That should still work.
Regarding MyEmpire Caisno, feel free to describe the issue right here:
https://casino.guru/myempire-casino-review#tab=js-tab-discussion
I'll do my best to catch up with you soon!
Λοιπόν, χαίρομαι που δεν είχες κανένα πρόβλημα. Αν μπορώ να ρωτήσω, πόσο καιρό πήρε για να γίνει η απόσυρση, αφού λέτε ότι δεν υπήρχε πρόβλημα;
Well, I'm glad you didn't have any problems. If I may ask, how long did it take to make the withdrawal, since you say there was no problem ?
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.