ΦόρουμΚαζίνοZip Casino - γενική συζήτηση

Zip Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 3)

πριν από 1 έτος από yasin61
|
8332 προβολές 68 απαντήσεις |
|
12 3 4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος

Γεια σας, μια άλλη ερώτηση, ως Γερμανός μπορώ πλέον να δω μόνο τα καζίνο που είναι εγκεκριμένα για Γερμανία, γιατί;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Yes, this is correct, from now on, you won't see other casinos, even if German players are accepted. Only the DE-licensed ones.

This is due to the constant tightening of local laws and restrictions.

πριν από 1 έτος

Ναι, τώρα είναι αυτό που είναι. Αλλά γιατί δεν μπορείτε να προσκαλέσετε το καζίνο σε μια συζήτηση για να διευκρινιστεί αυτή η κατάσταση; Αν εγώ ως γερμανός παίκτης διαβάσω στους όρους και προϋποθέσεις ότι ΔΕΝ εξαιρούνται οι γερμανοί παίκτες;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I can't invite the casino to join the forum - I have no leverage or direct contact. And due to the change in casino visibility, no player from your country will see such a casino.

rico_yo
πριν από 1 έτος

According to our latest attempt, no one would be able to register from Germany. The registration form forbids such a setting.

Do I understand correctly, you were able to do so? Probably by using the mirror page, I guess. 🤔

Radka
πριν από 1 έτος

Όπως είπα, δεν ήξερα εκ των προτέρων ότι υπήρχαν δύο σελίδες γιατί ανακατευθυνθήκαμε απευθείας σε αυτήν από άλλη σελίδα.


Αλλά τώρα δικαιούμαι τα κέρδη μου... τουλάχιστον μου πήραν τα χρήματά μου και δεν υπάρχει τίποτα στους όρους και τις προϋποθέσεις.


Όλες οι διευθύνσεις email στον ιστότοπο δεν λειτουργούν, κάτι που μου φαίνεται πολύ περίεργο.



Αυτόματη μετάφραση:
rico_yo
πριν από 1 έτος

Well, if you struggle to get the balance out from the casino due to country restrictions, I strongly recommend submitting a complaint. 🤔 It is free, use this link, please:

https://casino.guru/complaints/create

It is at least worth trying as you can see in the history we've been facing the same situation with another player from Germany, yet it seems no funds were voided after all.

Once the casino restricts you from withdrawing your winnings because your country got restricted, it is extremely unfair!

Radka
πριν από 1 έτος

Radka σας ευχαριστώ για τα σχόλιά σας, ζήτησα την πληρωμή την Παρασκευή στις 10:30 π.μ. Μου είπαν ότι δεν θα γίνει τίποτα το Σαββατοκύριακο και ότι θα πρέπει να περιμένετε 72 ώρες. Αυτό σημαίνει ότι θα περιμένω μέχρι την Τετάρτη/Πέμπτη διαφορετικά θα υποβάλλω μια καταγγελία εδώ και θα τσεκάρω άλλες επιλογές.


Δεν είχα ποτέ την περίπτωση να λάβετε τόσο λίγα σχόλια από την υποστήριξη. Αυτό που πρέπει να αναφερθεί, ωστόσο, είναι ότι η ζωντανή συνομιλία είναι φιλική, αλλά απλώς δίνει τις ίδιες αυτόματες απαντήσεις ξανά και ξανά.

Αυτόματη μετάφραση:
rico_yo
πριν από 1 έτος

It's sad when the support is not supportive enough. Anyway, I originally thought the issue was related to the country restriction, and now, it seems I was wrong.

Well, let's wait till Thursday You're right. Hopefully, the complaint won't be necessary!

Radka
πριν από 12 μήνες

Το παράπονό μου απορρίφθηκε. Αβάσιμο για μένα. Δεν είμαι ο μόνος Γερμανός που μπόρεσε να εγγραφεί εδώ. Ήθελα απλώς ο γκουρού να μάθει στο καζίνο γιατί οι Γερμανοί παίκτες δεν έχουν γερμανικά στους όρους και τις προϋποθέσεις. Ανεξάρτητα από αυτό, η εμπιστοσύνη στο Casino Guru έχει μειωθεί πολύ, πράγμα που είναι πραγματικά λυπηρό

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 12 μήνες

I explained there was a misunderstanding; I was consulting your case with a few colleagues, yet they missed a few details. The complaint was meant to be rejected because the casino has not ever voided any of your winnings due to the country's restrictions. That's ok, all similar cases are rejected.

We were, however, able to investigate the registration process and terms, and the result was that we were not able to register there as a German player. It is not possible.

I honestly do not understand what made you sad. Thanks to you, the review is up-to-date showing that players from your country are not allowed to play. This is correct because we used this info from the current registration form. If you can't register, you also can't play.

You were not stripped of any winnings. So, what is wrong from your point of view, please?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 12 μήνες
πριν από 12 μήνες

Μπορείτε ακόμα να φτάσετε στον ιστότοπο ως Γερμανός, εύκολα μέσω της Google... αλλά μου είναι ξεκάθαρο ότι δεν θέλουν να κάνουν τίποτα ενάντια σε ένα καζίνο που σχετίζεται με μεγάλες μάρκες όπως η Dama ή η Rabidi. Ακριβώς όπως οι Γερμανοί παίκτες στο Casinoguru δεν μπορούν πλέον να δουν καζίνο χωρίς γερμανική άδεια τυχερών παιχνιδιών, πίσω από αυτό ρέουν χρήματα συνεργατών που προέρχονται από Γερμανούς παίκτες που παίζουν σε καζίνο χωρίς άδεια για τη Γερμανία. Είναι όλα τόσο υποκριτικά. Και αυτή είναι η αλήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Απόσπασμα από μια καταγγελία: Δεδομένου ότι δεν υπάρχει πλέον καμία πίστωση στον αποκλεισμένο λογαριασμό σας, όλα τα κέρδη έχουν καταβληθεί και η Γερμανία έχει γίνει αποκλεισμένη χώρα, όπως ήδη αναφέρθηκε, δεν θα επεξεργαστούμε πλέον αυτήν την υπόθεση. Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω. Λυπούμαστε που δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε αυτό το ζήτημα, αλλά μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν έχετε προβλήματα με κάποιο άλλο καζίνο στο μέλλον. Για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω, τώρα απορρίπτω αυτήν την καταγγελία. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Και μόνο για την ενημέρωσή σας, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο καζίνο ως Γερμανός. Απλά γελοίο αλλά όπως ήδη αναφέρθηκε ένα καζίνο που σχετίζεται με μεγάλες εταιρείες, ως γκουρού του καζίνο δεν θέλεις να κάνεις τον εαυτό σου εχθρό. Και δεδομένου ότι το καζίνο επιτρέπει επί του παρόντος πρόσβαση σε Γερμανούς παίκτες, το κλείσιμο των σχετικών παραπόνων είναι εσφαλμένο. Για τα καζίνο που χρειάζονται πάντα για να παραπονεθούν, οι παίκτες απλώς απορρίπτονται γρήγορα. Και τα αντεπιχειρήματά τους είναι πλέον άχρηστα, δεν μπορούν να ξεφύγουν από αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 12 μήνες

Μπόρεσα να εγγραφώ και να παίξω εκεί ως Γερμανός παίκτης. Δεν υπάρχει τίποτα στους όρους και προϋποθέσεις που να εξαιρεί τα γερμανικά. Και δεν είμαι ο μόνος Γερμανός που μπόρεσε να παίξει εκεί. Ναι, ευτυχώς πληρώθηκα. Αλλά κάθε άλλος Γερμανός δεν πληρώνει τίποτα γιατί ως Γερμανός μπορείτε ακόμα να μεταβείτε σε αυτόν τον ιστότοπο και να εγγραφείτε. Ήθελα απλώς να λυθεί αυτό το θέμα. Και θα είχατε πιο εύκολο χρόνο να λάβετε απάντηση από αυτό το καζίνο. Σας έστειλα ένα στιγμιότυπο οθόνης που διαβάζω τους όρους και τις προϋποθέσεις, το οποίο απλώς αγνοήθηκε στην καταγγελία μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Μπορείτε ακόμα να φτάσετε στον ιστότοπο ως Γερμανός, εύκολα μέσω της Google... αλλά μου είναι ξεκάθαρο ότι δεν θέλουν να κάνουν τίποτα ενάντια σε ένα καζίνο που σχετίζεται με μεγάλες μάρκες όπως η Dama ή η Rabidi. Ακριβώς όπως οι Γερμανοί παίκτες στο Casinoguru δεν μπορούν πλέον να δουν καζίνο χωρίς γερμανική άδεια τυχερών παιχνιδιών, πίσω από αυτό ρέουν χρήματα συνεργατών που προέρχονται από Γερμανούς παίκτες που παίζουν σε καζίνο χωρίς άδεια για τη Γερμανία. Είναι όλα τόσο υποκριτικά. Και αυτή είναι η αλήθεια.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

Allow me a question: How could we gain money from such casinos if we do not show them to players? I think you do not understand that all unlicensed casinos - meaning those without German licenses - are hidden from you because we were told to do so by GGL.

Originally, we aimed to show all casinos in order to give players a chance to make well-informed decisions. Sadly, due to your restrictive German authority, we have to hide most of the casinos.

It is ok you can find it via Google, at least you would know you should not play there, wouldn't you? 🙂

All German players are most likely aware of the fact, that GGL prohibits playing in foreign casinos without a German license.

I can merely say, Who's being hypocritical now?

πριν από 12 μήνες

Μπόρεσα να εγγραφώ και να παίξω εκεί ως Γερμανός παίκτης. Δεν υπάρχει τίποτα στους όρους και προϋποθέσεις που να εξαιρεί τα γερμανικά. Και δεν είμαι ο μόνος Γερμανός που μπόρεσε να παίξει εκεί. Ναι, ευτυχώς πληρώθηκα. Αλλά κάθε άλλος Γερμανός δεν πληρώνει τίποτα γιατί ως Γερμανός μπορείτε ακόμα να μεταβείτε σε αυτόν τον ιστότοπο και να εγγραφείτε. Ήθελα απλώς να λυθεί αυτό το θέμα. Και θα είχατε πιο εύκολο χρόνο να λάβετε απάντηση από αυτό το καζίνο. Σας έστειλα ένα στιγμιότυπο οθόνης που διαβάζω τους όρους και τις προϋποθέσεις, το οποίο απλώς αγνοήθηκε στην καταγγελία μου.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

The point is that no German player is able to register; it is not stated in the terms, but the registration form does not contain Germany as an option. This is what we found out.

So there is no danger unless the unwise player decides to pick up another country to avoid the block. Which would be a grave mistake.

The screenshot was not ignored, and as I said, we deem the registration form to be the restriction, not just the rules. In the English version of Terms and Conditions, I saw Germany among the restricted countries, for instance. Look, I understand the casino should have explained this mess to you; they didn't, and it clearly sends a message, but there is no risk from our point of view unless the registration form is changed and Germany becomes allowed to be chosen.

Hopefully, you will understand now.

πριν από 12 μήνες

Απόσπασμα από μια καταγγελία: Δεδομένου ότι δεν υπάρχει πλέον καμία πίστωση στον αποκλεισμένο λογαριασμό σας, όλα τα κέρδη έχουν καταβληθεί και η Γερμανία έχει γίνει αποκλεισμένη χώρα, όπως ήδη αναφέρθηκε, δεν θα επεξεργαστούμε πλέον αυτήν την υπόθεση. Μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω. Λυπούμαστε που δεν μπορέσαμε να σας βοηθήσουμε να επιλύσετε αυτό το ζήτημα, αλλά μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας εάν έχετε προβλήματα με κάποιο άλλο καζίνο στο μέλλον. Για τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω, τώρα απορρίπτω αυτήν την καταγγελία. Ευχαριστούμε για την κατανόησή σας.

Και μόνο για την ενημέρωσή σας, μπορείτε να έχετε πρόσβαση στο καζίνο ως Γερμανός. Απλά γελοίο αλλά όπως ήδη αναφέρθηκε ένα καζίνο που σχετίζεται με μεγάλες εταιρείες, ως γκουρού του καζίνο δεν θέλεις να κάνεις τον εαυτό σου εχθρό. Και δεδομένου ότι το καζίνο επιτρέπει επί του παρόντος πρόσβαση σε Γερμανούς παίκτες, το κλείσιμο των σχετικών παραπόνων είναι εσφαλμένο. Για τα καζίνο που χρειάζονται πάντα για να παραπονεθούν, οι παίκτες απλώς απορρίπτονται γρήγορα. Και τα αντεπιχειρήματά τους είναι πλέον άχρηστα, δεν μπορούν να ξεφύγουν από αυτό.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 12 μήνες

May I know what the real reason behind your criticism is?

You sound like someone who does not actually care how we approach such situations, despite I know you've been here on the forum for quite some time.


We do not take local law into consideration while handling complaints because we do not offer court hearings. Instead, we try to support players in terms of fairness.


So, if you play even if you are from a restricted country and you get paid all the winnings you gained in accordance with the rules, there is nothing unfair about that. It's truly just that simple.

If the casino, however, allows you to register, deposit, and play, and when you submit the withdrawal it is rejected because you are from a restricted country, this is unfair and we will step in.

Can you feel the difference? I hope you do, because there is nothing more to it.

You say German players are allowed to play there; I have information that new players from Germany won't pass the registration.

We may both be correct, but if you know anyone who passed the registration, but was stripped of the winnings due to the country restriction, send them all here, please.


Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 12 μήνες
Radka
πριν από 12 μήνες

Γεια σου Radka

Αυτό σημαίνει επίσης ότι δεν μπορείτε πλέον να υποβάλετε καταγγελία για ένα καζίνο του Κουρασάο. Αυτήν τη στιγμή αντιμετωπίζω προβλήματα με το Casino Myempire, δεν πληρώνουν. Αλλά δεν μπορώ να βρω διεύθυνση που να μπορώ να παραπονεθώ. Ίσως έχετε μια συμβουλή για μένα;

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 11 μήνες

Hello!

Sorry for the delay - spent 4 days traveling and attending teambuilding, and the forum is far beyond our current schedule 🙁

I believe you still can lodge the complaint. Just use the option "I do not know the casino" then insert the casino's link into the body of your complaint. That should still work.

Regarding MyEmpire Caisno, feel free to describe the issue right here:

https://casino.guru/myempire-casino-review#tab=js-tab-discussion

I'll do my best to catch up with you soon!


πριν από 11 μήνες

Zip casino is good . support 👍.chat👍. verification and withdraw no problems.good casino⭐⭐⭐⭐⭐

πριν από 11 μήνες

Zip casino is good . support 👍.chat👍. verification and withdraw no problems.good casino⭐⭐⭐⭐⭐

πριν από 11 μήνες

Well, I'm glad you didn't have any problems. If I may ask, how long did it take to make the withdrawal, since you say there was no problem ? 

Jaro
πριν από 11 μήνες

3 days in cripto wallet

12 3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα