ΦόρουμΚαζίνοZip Casino - γενική συζήτηση

Zip Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 2)

πριν από 1 έτος από yasin61
|
11660 προβολές 73 απαντήσεις |
|
1 2 34
Gretche70
πριν από 1 έτος

I already informed my colleague Tomas about this situation, yet it remains strange that we can't access the site with the VPN set to Germany, plus the registration form misses Germany as a country of residence. We tried that yesterday with no luck.

Could you ask its support, perhaps? I would love to hear the casino's response for once.

Radka
πριν από 1 έτος

Ρώτησα τώρα το καζίνο τι ήταν σωστό. Θα στείλω την απάντηση εδώ:



Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας και μοιραστήκατε τις σκέψεις σας μαζί μας. Κατανοούμε ότι ενδέχεται να υπάρχει κάποια αβεβαιότητα σχετικά με τις υπηρεσίες μας στην τοποθεσία σας.

Το καζίνο μας λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι λειτουργούμε σύμφωνα με τους σχετικούς κανονισμούς του κλάδου.


Εξετάσαμε τους κανονισμούς που ισχύουν για τις υπηρεσίες μας και έχουμε λάβει τα κατάλληλα μέτρα για να προσαρμοστούμε σε αυτούς. Μπορεί να υπήρξαν εξελίξεις σε κανονισμούς ή εξαιρέσεις που μας επιτρέπουν να επεκτείνουμε τις υπηρεσίες μας σε συγκεκριμένους τομείς.


Εάν έχετε οποιεσδήποτε συγκεκριμένες ερωτήσεις ή αμφιβολίες σχετικά με την παρουσία μας στην περιοχή σας, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα μας που είναι υπεύθυνο για την αντιμετώπιση αυτών των ανησυχιών. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί σας στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Complaints@smtpauthrelay.com. Είναι διαθέσιμα για να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας και να σας παρέχουν μεγαλύτερη εικόνα για συγκεκριμένες πτυχές και τη δέσμευσή μας για συμμόρφωση.


Τα σχόλιά σας είναι πολύ σημαντικά για εμάς και επαινούμε την προσοχή σας στην αντιμετώπιση αυτών των θεμάτων. Να είστε βέβαιοι ότι δεσμευόμαστε να είμαστε ανοιχτοί και να συμμορφωνόμαστε με όλους τους σχετικούς νόμους, ενώ εξυπηρετούμε τους πελάτες μας σε διάφορα μέρη του κόσμου.

Από όσο γνωρίζω οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι σωστοί. Σας συνιστούμε να διαβάσετε ξανά τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο μας.

Για να λάβετε επίσημη απάντηση, θα σας συμβούλευα επίσης να επικοινωνήσετε με την ομάδα συμμόρφωσης στην ακόλουθη διεύθυνση:

Complaints@smtpauthrelay.com

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω ποια διεύθυνση email θα έπρεπε να είναι, την οποία μου είπε το καζίνο στην απάντηση. Ίσως το ξέρεις καλύτερα;

Μπορώ πραγματικά μόνο να επιβεβαιώσω εδώ ότι μπόρεσα να εγγραφώ σε αυτό το καζίνο ως Γερμανός εδώ στη Γερμανία κανονικά. Ούτε με την επαλήθευση είχα κανένα πρόβλημα. τα έγγραφα έδειχναν ότι ήμουν από τη Γερμανία. Έχω κάνει ήδη 2 αναλήψεις, 1 φορά 600 ευρώ και 1 φορά 700 ευρώ, που ήταν στον λογαριασμό μου μέσα σε 2 μέρες μετά. Αλλά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βλέπετε τους όρους και τις προϋποθέσεις διαφορετικά. Και γιατί λένε στον Yasin παραπάνω ότι ως Γερμανός δεν επιτρέπεται να παίζεις. Αυτό δεν μου έχει επιβεβαιωθεί και δεν υπάρχει τίποτα για τα γερμανικά στους όρους και τις προϋποθέσεις που μπορώ να δω. Είναι πραγματικά ένα μυστήριο για μένα τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Ρώτησα τώρα το καζίνο τι ήταν σωστό. Θα στείλω την απάντηση εδώ:



Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας και μοιραστήκατε τις σκέψεις σας μαζί μας. Κατανοούμε ότι ενδέχεται να υπάρχει κάποια αβεβαιότητα σχετικά με τις υπηρεσίες μας στην τοποθεσία σας.

Το καζίνο μας λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη τη συμμόρφωση με τους κανονισμούς και θέλουμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι λειτουργούμε σύμφωνα με τους σχετικούς κανονισμούς του κλάδου.


Εξετάσαμε τους κανονισμούς που ισχύουν για τις υπηρεσίες μας και έχουμε λάβει τα κατάλληλα μέτρα για να προσαρμοστούμε σε αυτούς. Μπορεί να υπήρξαν εξελίξεις σε κανονισμούς ή εξαιρέσεις που μας επιτρέπουν να επεκτείνουμε τις υπηρεσίες μας σε συγκεκριμένους τομείς.


Εάν έχετε οποιεσδήποτε συγκεκριμένες ερωτήσεις ή αμφιβολίες σχετικά με την παρουσία μας στην περιοχή σας, σας συνιστούμε να επικοινωνήσετε με το τμήμα μας που είναι υπεύθυνο για την αντιμετώπιση αυτών των ανησυχιών. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί σας στην ακόλουθη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Complaints@smtpauthrelay.com. Είναι διαθέσιμα για να απαντήσουν στις ερωτήσεις σας και να σας παρέχουν μεγαλύτερη εικόνα για συγκεκριμένες πτυχές και τη δέσμευσή μας για συμμόρφωση.


Τα σχόλιά σας είναι πολύ σημαντικά για εμάς και επαινούμε την προσοχή σας στην αντιμετώπιση αυτών των θεμάτων. Να είστε βέβαιοι ότι δεσμευόμαστε να είμαστε ανοιχτοί και να συμμορφωνόμαστε με όλους τους σχετικούς νόμους, ενώ εξυπηρετούμε τους πελάτες μας σε διάφορα μέρη του κόσμου.

Από όσο γνωρίζω οι όροι και οι προϋποθέσεις είναι σωστοί. Σας συνιστούμε να διαβάσετε ξανά τους όρους και τις προϋποθέσεις του καζίνο μας.

Για να λάβετε επίσημη απάντηση, θα σας συμβούλευα επίσης να επικοινωνήσετε με την ομάδα συμμόρφωσης στην ακόλουθη διεύθυνση:

Complaints@smtpauthrelay.com

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello.

This email says literally nothing aside from providing a vague recommendation to get in touch with some complaint department. This is how I feel about the response. 🤔

I'll forward this to the Data Team at once.

πριν από 1 έτος

Δεν ξέρω ποια διεύθυνση email θα έπρεπε να είναι, την οποία μου είπε το καζίνο στην απάντηση. Ίσως το ξέρεις καλύτερα;

Μπορώ πραγματικά μόνο να επιβεβαιώσω εδώ ότι μπόρεσα να εγγραφώ σε αυτό το καζίνο ως Γερμανός εδώ στη Γερμανία κανονικά. Ούτε με την επαλήθευση είχα κανένα πρόβλημα. τα έγγραφα έδειχναν ότι ήμουν από τη Γερμανία. Έχω κάνει ήδη 2 αναλήψεις, 1 φορά 600 ευρώ και 1 φορά 700 ευρώ, που ήταν στον λογαριασμό μου μέσα σε 2 μέρες μετά. Αλλά ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω γιατί βλέπετε τους όρους και τις προϋποθέσεις διαφορετικά. Και γιατί λένε στον Yasin παραπάνω ότι ως Γερμανός δεν επιτρέπεται να παίζεις. Αυτό δεν μου έχει επιβεβαιωθεί και δεν υπάρχει τίποτα για τα γερμανικά στους όρους και τις προϋποθέσεις που μπορώ να δω. Είναι πραγματικά ένα μυστήριο για μένα τώρα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Sadly, I'm not familiar with the address provided either 🙁.

Would you repeat the question through the suggested email? I feel a bit desperate about this whole mess, any insight would be greatly appreciated, especially from the recommended department. 🤔


The other option would be to submit a complaint because many aspects seem unclear or misleading thus a thorough full investigation would be in place.

What do you think?

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, θα ξαναρωτήσω. Απλώς δεν θέλω να κάνω παράπονο γιατί δεν έχω κανένα πρόβλημα με αυτό το καζίνο. Νομίζω ότι το καζίνο είναι πραγματικά υπέροχο και δεν μπορώ να εξηγήσω γιατί ορισμένοι παίκτες από τη Γερμανία δεν επιτρέπεται να παίξουν εκεί. Αλλά θα γράψω άλλο email ή θα ρωτήσω στο chat.

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Sure got it. So it would be great if you write an email and when you hear anything new, can you let us know ? I think it will be good information on the forum and some players might come across it and get informed. 

For now we will wait for a reply. 🙂

Jaro
πριν από 1 έτος

filefilefile

Στέλνω το ιστορικό συνομιλίας ως στιγμιότυπο εδώ, δεν ξέρω πώς αλλιώς να το στείλω. Ο λογαριασμός μου έχει πλέον αποκλειστεί

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

I'm sorry to hear this. I've been discussing this situation with my colleague from the Data Team for quite some time, and we both felt you should submit the complaint in order to help us investigate. That's where my suggestion came from.

As the situation escalated without warning, now it's definitely time to submit one!

Please do so through this link.

Radka
πριν από 1 έτος

Τώρα έχω κάνει καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου Gretche70,

Θα έλεγα ότι ήσουν τυχερός και πληρώθηκες, κάτι που δεν ίσχυε για μένα.

Όπως ήδη αναφέρθηκε, τα έγγραφά μου ήταν εντάξει και έγιναν δεκτά από άλλα καζίνο χωρίς προβλήματα και μόνο δεν εγκρίθηκαν στο Zip Casino, και επομένως η ανάληψη δεν ήταν δυνατή.

Ο λογαριασμός μου έχει ήδη κλείσει και δεν μπορώ να προτείνω το Zip Casino.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Τώρα έχω κάνει καταγγελία

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

I think it's the right move. It is unfortunate that this situation has arisen, because you said that you had no problems with the casino so far. 

Anyway, let's see where our complaint team gets with your complaint. If you hear anything new, please let us know again, as I am quite interested in this case. 

I'll be waiting 

πριν από 1 έτος

Γεια σου Gretche70,

Θα έλεγα ότι ήσουν τυχερός και πληρώθηκες, κάτι που δεν ίσχυε για μένα.

Όπως ήδη αναφέρθηκε, τα έγγραφά μου ήταν εντάξει και έγιναν δεκτά από άλλα καζίνο χωρίς προβλήματα και μόνο δεν εγκρίθηκαν στο Zip Casino, και επομένως η ανάληψη δεν ήταν δυνατή.

Ο λογαριασμός μου έχει ήδη κλείσει και δεν μπορώ να προτείνω το Zip Casino.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hi, I'm so sad to hear that. Did you find out what the problem was with the documents and why the casino didn't accept them ? How long did the account verification process take ? Too bad you didn't try to file a complaint with us, maybe we could have helped you with your case. 

However, I completely understand if you closed your account at this casino if you had such an experience. If you run into something similar in the future, which I hope won't happen, don't hesitate to let us know how long your situation lasts. We will do our best to try to assist you. 

ragner69
πριν από 1 έτος

Γεια σου Ragner 69

Ναι, μάλλον ήμουν τυχερός. Απλώς δεν καταλαβαίνω γιατί δεν ενέκριναν τα έγγραφά σας. Ήταν πολύ εύκολο για μένα και όχι πολύ. Ταυτότητα, απόδειξη διεύθυνσης και απόδειξη πληρωμής. Τέλος πάντων, ο λογαριασμός μου έκλεισε

Αυτόματη μετάφραση:
Jaro
πριν από 1 έτος

Δεν έχω ξανακούσει τίποτα από το καζίνο και το παράπονο ήταν μάταιο

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Δυστυχώς το παράπονο δεν με βοήθησε

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hello, I read that.

I asked my colleague to check it out personally because we feel things should be stated clearly. It's probably a lack of internal communication. I was hoping we would investigate or clarify the restriction for German players, but sadly, this is not possible. I'm sorry I put you through this; I meant well.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
πριν από 1 έτος

Γεια σας, μια άλλη ερώτηση, ως Γερμανός μπορώ πλέον να δω μόνο τα καζίνο που είναι εγκεκριμένα για Γερμανία, γιατί;

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Ναι, τώρα είναι αυτό που είναι. Αλλά γιατί δεν μπορείτε να προσκαλέσετε το καζίνο σε μια συζήτηση για να διευκρινιστεί αυτή η κατάσταση; Αν εγώ ως γερμανός παίκτης διαβάσω στους όρους και προϋποθέσεις ότι ΔΕΝ εξαιρούνται οι γερμανοί παίκτες;;;

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους,


Εγγράφτηκα και εγώ χθες το πρωί στο site και κέρδισα χρήματα. Έστειλα όλα τα έγγραφα για την επαλήθευσή μου στις 9:30 π.μ. Τίποτα από τότε.

Πότε μπορείτε να περιμένετε μια απάντηση εδώ; Και ποιες είναι οι δύο διαφορετικές ιστοσελίδες; www.zipcasino5431412.com και www.zipcasino.com

Έμαθα για το Bonushereos μέσω της ιστοσελίδας. Τα οποία ανακατευθύνονται απευθείας στον πρώτο ιστότοπο.

Είναι ο ιστότοπος απάτη; Τι να κάνεις τώρα, στην περίπτωσή μου είναι πολλά τα λεφτά για μένα.


τις καλύτερες ευχές

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
1 2 34

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
SGW_new_push_alt
Η Εβδομάδα Ασφαλέστερου Παιχνιδιού είναι εδώ! Παίξτε ένα γρήγορο παιχνίδι με τράπουλα και τεστάρετε το στιλ σας στα τυχερά παιχνίδια.
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα