ΦόρουμΚαζίνοZip Casino - γενική συζήτηση

Zip Casino - γενική συζήτηση

πριν από 1 έτος από yasin61
|
11032 προβολές 73 απαντήσεις |
|
1 2...4
Προσθήκη ανάρτησης
πριν από 1 έτος
Αν θέλετε να συζητήσετε οτιδήποτε σχετικό με το Zip Casino, όπως τα παιχνίδια του, τα μπόνους του, τις μεθόδους πληρωμής του, τα ζητήματα με τον λογαριασμό σας, τις δυνατότητες υπεύθυνου στοιχηματισμού, ή οτιδήποτε άλλο, μπορείτε να το κάνετε εδώ.
πριν από 1 έτος

Γεια σας, ήθελα να ρωτήσω άλλους Γερμανούς παίκτες εάν θα μπορούσατε επίσης να εγγραφείτε εκεί, να καταθέσετε κ.λπ. Το Casinoguru και το Askgambler κλπ αναφέρουν αυτό το καζίνο ως απαγορευμένο για Γερμανούς παίκτες. Μπορείτε ακόμα να εγγραφείτε εκεί και να χάσετε χρήματα. Και να είστε σίγουροι, με μεγάλες πληρωμές, δεν θα δείτε τα χρήματά σας. Το Casinoguru δεν θα σας βοηθήσει. Απλώς διαβάστε το παράπονό μου εδώ και δείτε πώς βρίσκεται το Casinoguru πίσω από αυτό το καζίνο.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Απόσπασμα από άλλη καταγγελία:

Αγαπητέ Saint90,

Σας ευχαριστούμε που υποβάλατε το παράπονό σας. Λυπάμαι πολύ που ακούω για το πρόβλημά σου.

Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να μας ενημερώσετε γιατί πιστεύετε ότι η Γερμανία έπρεπε να είχε συμπεριληφθεί στις απαγορευμένες χώρες; Ποιο είναι το ενεργό υπόλοιπό σας τώρα; Παρακρατούνται χρήματα από το καζίνο λόγω της γεωγραφικής σας θέσης;

Ανυπομονώ να ακούσω από εσάς.

Τις καλύτερες ευχές,

Πετρονέλα

Γιατί ρωτάτε τον παίκτη το εξής: Θα μπορούσατε παρακαλώ να μας ενημερώσετε γιατί πιστεύετε ότι η Γερμανία έπρεπε να είχε συμπεριληφθεί στις απαγορευμένες χώρες;

Ως γκουρού του καζίνο, εσείς ο ίδιος δηλώνετε ότι δεν γίνονται δεκτοί παίκτες από τη Γερμανία, το λέει και το ίδιο το καζίνο. Ακόμα και ο Askgambler το λέει.

Και τώρα στο παράπονό μου εννοείς ότι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.

Το ίδιο το καζίνο στέλνει email σε Γερμανούς παίκτες για εγγραφή, επιτρέπει στους Γερμανούς παίκτες να καταθέσουν κ.λπ.

Ναι, και τι κάνει το Casinoguru, στέκεται πίσω από το καζίνο και του δίνει μια σούπερ κατάταξη. Απλά αηδιαστικό.

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 1 έτος

Hello, first of all, there's no need to copy excerpt from different complaints since they're not related to yours.

You played in a casino that says in their terms and conditions (point 3.7) that players from Germany are restricted from playing in the casino. As you already mentioned, even CasinoGuru displays the information about restrictions for Germany. You decided to deposit your money into the casino despite the information provided above. Then it clearly means you breached their Terms and Conditions. Your government would probably point out that you breached the law by playing in an unlicensed casino in Germany (there's was a German player on this forum who received a letter exactly about this issue).

Based on the experience I have with similar cases related to restricted countries, whenever the player plays from a restricted country, the player wins and then the casino refuses to pay out the winnings because of their location, it makes sense to either refund the deposits or pay out the winnings. It's crucial for us that whenever a player deposits money, they should have a real chance for winnings.

Unfortunately, when I'm going through your case, we can't simply claim that you wouldn't receive your winnings in case you managed to win. We simply don't know if the casino paid the winnings or not in case you won. That's why Nick told you in your complaint that

"If you would have remaining balance there and the casino would refuse to process your withdrawal due your location, we would be able to help."
πριν από 1 έτος

Απλώς στέκονται πίσω από αυτό το καζίνο, παρόλο που είμαι στο δίκιο. Απλώς έκλεισαν την καταγγελία μου ως αβάσιμη. Πριν το καζίνο ήταν ορατό στο διαδίκτυο στο Casinoguru, έγραψα εκεί. Και γιατί? Επειδή το καζίνο μου έστειλε ένα email απευθείας για να εγγραφώ και το ξέρουν αυτό. Και επειδή είμαι από τη Γερμανία, απαγορεύεται να παίζω εκεί από το καζίνο. Αλλά όχι, στέκονται στο πλευρό του συνεργάτη τους στο καζίνο που τους πληρώνει χρήματα συνεργατών. Τώρα είναι τόσο μεγάλοι που βοηθούν τους παίκτες πολύ λιγότερο από ό,τι τότε, το κυριότερο είναι ότι κερδίζουν τα χρήματά τους.

Και είναι απαραίτητο να δείξουμε αποσπάσματα από άλλα παράπονα γιατί είχαν ακριβώς το ίδιο θέμα και ρωτούν τόσο αναιδώς τον παίκτη γιατί πιστεύει ότι το παιχνίδι σε αυτό το καζίνο από τη Γερμανία δεν επιτρέπεται από το καζίνο. Λένε ότι δεν επιτρέπεται, ο Askgambler λέει ότι δεν επιτρέπεται και ακόμη και το καζίνο λέει ότι δεν επιτρέπεται όπως φαίνεται στην καταγγελία. Και μην αφήνετε την κριτική μου σε εκκρεμότητα...

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 1 έτος

Hello again.

Can you kindly focus on this point, please?

 "It's crucial for us that whenever a player deposits money, they should have a real chance for winnings."

Unfortunately, when I'm going through your case, we can't simply claim that you wouldn't receive your winnings in case you managed to win. We simply don't know if the casino paid the winnings or not in case you won. That's why Nick told you in your complaint that

We approach each similar case in the terms of our Fair Gambling Codex, the rest is not as important in the eye of fairness approach - quoting now:

"Our position

It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.

Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level."


This has been written far before your complaint thus I would say it only proves we are consistent when it comes to fairness.

Consider this:

"if you would have contact the casino right away after your deposit still being there on your account, we would be able to assist you in retrieving your balance. But you can't just lose the money and ask for a refund, everybody would do that without ever losing money.

Please be sure to contact the casino or us as soon as possible and do not touch the balance in any way, and of course please read the terms and conditions as you agree to I hope you do. them when you register."

Do you now understand why the complaint has been rejected?

πριν από 1 έτος

file Τώρα ξαφνικά δεν έχετε πλέον πρόσβαση και γι' αυτό ακριβώς θέλω τις καταθέσεις μου πίσω που το καζίνο έχει δεχτεί παράνομα.

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 1 έτος

Hello.

Can you provide further details, please? I would like to know whether you deposited just before the page was no longer accessible because, according to the review - this casino now does not allow players from Germany, have you seen that?

https://casino.guru/zip-casino-review

Are these deposits currently held as your active balance?

Because if not, I believe I already explained that according to the Fair Gambling Codex, there is no fair reason for refunds.

Quoting again:

"But you can't just lose the money and ask for a refund, everybody would do that without ever losing money."

πριν από 1 έτος

Γεια σου yasin61,

Έκανα εγγραφή και κατάθεση στο Zip casino στις 28/08 και κέρδισα κάτι μόνο που το πρόβλημα είναι το KYC και η ανάληψη.

Ανέβασα 9 έγγραφα μόνο για τον τρόπο πληρωμής και απορρίφθηκαν όλα. Και κάθε φορά που βρίσκουν δικαιολογία, το κυριότερο είναι να μην κάνουν επαλήθευση του λογαριασμού για να μην πληρώσουν.

Το γεγονός είναι ότι το Zip Casino είναι αμφίβολο και δεν πληρώνει χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
Radka
πριν από 1 έτος

Δεν θα έπρεπε ποτέ να μπορέσω να καταθέσω τα χρήματα κ.λπ. Το καζίνο μου έστειλε, ως Γερμανός παίκτης, ένα email απευθείας για εγγραφή (ορατό στην καταγγελία μου, όπου εμφανίζονται λανθασμένα στον ιστότοπο του καζίνο) προτού το καζίνο ήταν ορατό εδώ στο Casinoguru . Αυτός είναι αρκετός λόγος για επιστροφή χρημάτων. Και μην με κάνετε να φαίνομαι τόσο ανόητος και ψεύτικος λέγοντας: "Αλλά δεν μπορείς να χάσεις τα χρήματα και να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων, οποιοσδήποτε θα το έκανε αυτό χωρίς να χάσει ποτέ χρήματα". Η επιστροφή χρημάτων μου είναι κάτι παραπάνω από δικαιολογημένη και είναι αναιδές να παρουσιάζω τον εαυτό μου εδώ έτσι.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Παρεμπιπτόντως, το αδελφό καζίνο Cashwin δεν δέχεται πλέον Γερμανούς παίκτες, παρόλο που αναφέρουν ότι επιτρέπονται οι Γερμανοί παίκτες.

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 1 έτος

Βλέπω μόνο παραλληλισμούς με την ιστορία του Scatterhall, όπου στάθηκαν πίσω από το Scatterhall με το ψευδώνυμο Wild Pharaoh για τόσο καιρό χωρίς να αλλάξουν την καλή κατάταξη σε κακή, μόνο και μόνο για να συνεχίσουν να συλλέγουν τα χρήματα της θυγατρικής σε βάρος των παικτών. Και ναι, αυτό έχει να κάνει έμμεσα με το Ziocasino, όπως μπορείτε να δείτε για άλλη μια φορά ότι δεν θέλουν να κάνουν τίποτα εναντίον των καζίνο, αλλά θα μπορούσαν.

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σου Daniel

Επομένως, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί λέτε ότι αυτό το καζίνο δεν είναι για Γερμανούς παίκτες. Πριν από λίγες μέρες έγραψα σε αυτό το καζίνο, έκανα κατάθεση, κέρδισα 600 ευρώ, επαλήθευσα τον λογαριασμό μου και έχω ήδη λάβει τα κέρδη μου. Πάντα διάβαζα τους όρους και τις προϋποθέσεις και έμεινα έκπληκτος με αυτά που διάβασα εδώ, κριτικές και παράπονα, γιατί δεν υπάρχει τίποτα στους όρους και τις προϋποθέσεις που να λέει ότι οι Γερμανοί παίκτες δεν επιτρέπεται να παίζουν. Τράβηξε ένα στιγμιότυπο οθόνης. Ήμουν ακόμα σε επαφή με τη ζωντανή συνομιλία για τα έγγραφά μου, ακόμη και εκεί δεν ανέφερε ότι ήρθα από τη Γερμανία. Οπότε δεν τα καταλαβαίνω όλα αυτά

file

Αυτόματη μετάφραση:
ragner69
πριν από 1 έτος

Γεια σου ragner 69,

Τότε ίσως υπάρχει κάτι λάθος με τα έγγραφά σας; Έκανα εγγραφή εκεί στις 29 Αυγούστου και κέρδισα επίσης. Κανένα πρόβλημα με τα έγγραφά μου και τα κέρδη ήταν στον λογαριασμό μου μόλις 2 ημέρες αργότερα

Αυτόματη μετάφραση:
yasin61
πριν από 1 έτος

Γεια σου Yasin

Ναι, μπόρεσα επίσης να κάνω εγγραφή, κατάθεση και ανάληψη, όλα χωρίς κανένα πρόβλημα. Διάβασα επίσης τους όρους και τις προϋποθέσεις σε κάθε καζίνο, αλλά δεν μπόρεσα να διαβάσω τίποτα για τους Γερμανούς παίκτες που δεν επιτρέπεται να παίξουν;

file

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Γεια σου yasin61,

Έκανα εγγραφή και κατάθεση στο Zip casino στις 28/08 και κέρδισα κάτι μόνο που το πρόβλημα είναι το KYC και η ανάληψη.

Ανέβασα 9 έγγραφα μόνο για τον τρόπο πληρωμής και απορρίφθηκαν όλα. Και κάθε φορά που βρίσκουν δικαιολογία, το κυριότερο είναι να μην κάνουν επαλήθευση του λογαριασμού για να μην πληρώσουν.

Το γεγονός είναι ότι το Zip Casino είναι αμφίβολο και δεν πληρώνει χρήματα.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

Hello,

I would say you should submit a complaint because this is the best way to prove casinos wrong.

Can you do that? I hope you'll try at least:

https://casino.guru/complaints/create

The point is to find out the details and help players to be treated fairly.

πριν από 1 έτος

Δεν θα έπρεπε ποτέ να μπορέσω να καταθέσω τα χρήματα κ.λπ. Το καζίνο μου έστειλε, ως Γερμανός παίκτης, ένα email απευθείας για εγγραφή (ορατό στην καταγγελία μου, όπου εμφανίζονται λανθασμένα στον ιστότοπο του καζίνο) προτού το καζίνο ήταν ορατό εδώ στο Casinoguru . Αυτός είναι αρκετός λόγος για επιστροφή χρημάτων. Και μην με κάνετε να φαίνομαι τόσο ανόητος και ψεύτικος λέγοντας: "Αλλά δεν μπορείς να χάσεις τα χρήματα και να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων, οποιοσδήποτε θα το έκανε αυτό χωρίς να χάσει ποτέ χρήματα". Η επιστροφή χρημάτων μου είναι κάτι παραπάνω από δικαιολογημένη και είναι αναιδές να παρουσιάζω τον εαυτό μου εδώ έτσι.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 1 έτος

This is your opinion,

I already explained our point of view - the point of fairness.

You are not entitled to a refund in our eyes: "But you can't just lose the money and ask for a refund, everybody would do that without ever losing money."

According to your personal opinions, I encourage you to turn to the Authority, we did what we could.

I would also say that there are not many common aspects with Scatterhall.


Daniel
πριν από 1 έτος

Γεια σου και πάλι,

Μόλις έκανα κλικ στον σύνδεσμο με τους όρους και τις προϋποθέσεις, υπάρχουν περισσότερες χώρες από όσες μπορώ να δω με το προφίλ μου; Αλλά ακόμα δεν μπορώ να δω τη Γερμανία εκεί, η Γερμανία δεν αναγράφεται καθόλου;

filefilefile

Αυτόματη μετάφραση:
Gretche70
πριν από 1 έτος

Hello Gretche70.

Not sure about the German version of its Terms, but the English says under point 3.7.:

file

"are prohibited from playing real money gambling at zipcasino.com. The Casino cannot guarantee the successful processing of withdrawals or refunds in the event that a player violates this Restricted Countries policy. The company may change the list of jurisdictions without prior notice. You agree with this requirement, undertake not to open an account and not to try to use your account if you are in one of the above countries."

Can you see the same? 🤔

If I may guess, I would say this is the unfair part of the terms:

file



Radka
πριν από 1 έτος

Γεια σου Radka,


Όχι, δυστυχώς δεν το βλέπω έτσι. Πώς πρέπει να ξέρει ένας Γερμανός παίκτης αν βλέπει διαφορετικά τους όρους και τις προϋποθέσεις που δεν δικαιούται να παίξει; Ακόμα κι αν αλλάξω τη γλώσσα σε αγγλικά, βλέπω περισσότερες χώρες αλλά και πάλι όχι γερμανικά; Τράβηξα ένα στιγμιότυπο στα γερμανικά και ένα στα αγγλικά.

filefile

Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση:
1 2...4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα