Απόσπασμα από άλλη καταγγελία:
Αγαπητέ Saint90,
Σας ευχαριστούμε που υποβάλατε το παράπονό σας. Λυπάμαι πολύ που ακούω για το πρόβλημά σου.
Θα μπορούσατε σας παρακαλώ να μας ενημερώσετε γιατί πιστεύετε ότι η Γερμανία έπρεπε να είχε συμπεριληφθεί στις απαγορευμένες χώρες; Ποιο είναι το ενεργό υπόλοιπό σας τώρα; Παρακρατούνται χρήματα από το καζίνο λόγω της γεωγραφικής σας θέσης;
Ανυπομονώ να ακούσω από εσάς.
Τις καλύτερες ευχές,
Πετρονέλα
Γιατί ρωτάτε τον παίκτη το εξής: Θα μπορούσατε παρακαλώ να μας ενημερώσετε γιατί πιστεύετε ότι η Γερμανία έπρεπε να είχε συμπεριληφθεί στις απαγορευμένες χώρες;
Ως γκουρού του καζίνο, εσείς ο ίδιος δηλώνετε ότι δεν γίνονται δεκτοί παίκτες από τη Γερμανία, το λέει και το ίδιο το καζίνο. Ακόμα και ο Askgambler το λέει.
Και τώρα στο παράπονό μου εννοείς ότι δεν μπορείς να κάνεις τίποτα.
Το ίδιο το καζίνο στέλνει email σε Γερμανούς παίκτες για εγγραφή, επιτρέπει στους Γερμανούς παίκτες να καταθέσουν κ.λπ.
Ναι, και τι κάνει το Casinoguru, στέκεται πίσω από το καζίνο και του δίνει μια σούπερ κατάταξη. Απλά αηδιαστικό.
Excerpt from another complaint:
Dear Saint90,
Thank you for submitting your complaint. I am very sorry to hear about your problem.
Could you please let us know why you think Germany should have been listed among the restricted countries? What is your active balance now? Are funds withheld from the casino due to your geographic location?
I look forward to hearing from you.
Best regards,
Petronela
Why are you asking the player this: Could you please let us know why you think Germany should have been listed among the restricted countries?
As a casino guru, you yourself state that players from Germany are not accepted, the casino also says so itself. Even Askgambler says so.
And now in my complaint you mean you can't do anything.
The casino itself sends emails to German players to register, lets German players deposit etc.
Yes, and what does Casinoguru do, it stands behind the casino and gives it a super ranking. Just disgusting.
Auszug aus einer anderen Beschwerde :
Lieber Saint90,
Vielen Dank für die Einreichung Ihrer Beschwerde. Es tut mir sehr leid, von Ihrem Problem zu hören.
Könnten Sie uns bitte mitteilen, warum Sie der Meinung sind, dass Deutschland unter den eingeschränkten Ländern hätte aufgeführt werden sollen? Wie hoch ist Ihr aktives Guthaben jetzt? Werden aufgrund Ihrer geografischen Lage Gelder vom Casino einbehalten?
Ich freue mich darauf, von Ihnen zu hören.
Beste grüße,
Petronela
Warum fragen Sie den Spieler dieses: Könnten Sie uns bitte mitteilen, warum Sie der Meinung sind, dass Deutschland unter den eingeschränkten Ländern hätte aufgeführt werden sollen?
Sie als Casinoguru geben selber an das Spieler aus Deutschland nicht akzeptiert werden, das Casino sagt es auch selber. Sogar Askgambler sagt es.
Und sie meinen jetzt in meiner Beschwerde Sie könnten nichts machen.
Das Casino selbst schickt Emails zum Registrieren an deutsche Spieler, lässt deutsche Spieler einzahlen etc.
Ja und was macht Casinoguru, es stellt sich hinter das Casino und gibt ihm ein Super Ranking. Einfach nur Ekelhaft.
Αυτόματη μετάφραση: