Γεια σε όλους,
Γενικά έχω μια απορία. Πώς μπορεί στο Zip Casino να μην μπορείτε να επαληθεύσετε τον εαυτό σας και να επενδύσετε χρήματα σε αυτό; Είναι επίσης περίεργο ότι μετά από 4 εβδομάδες επαναλαμβανόμενων αιτημάτων, δεν μπορώ να πληρώσω τα χρήματα που έχω κερδίσει; Έτσι, το μήνυμα λέει απλώς "θα ελέγξουμε τα έγγραφά σας και θα βρούμε τη λύση"
Και για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι είναι ένα rip-off.
Είμαι τόσο θυμωμένος για αυτό τώρα. Σε ένα arcade όπου μπορείτε να μπείτε προσωπικά και να κερδίσετε κάτι, δεν ήταν ποτέ πρόβλημα να πάρετε τα χρήματα μαζί σας αμέσως ή το αργότερο μετά από μια μέρα.
Σκέφτομαι τι να κάνω για αυτό γιατί δεν το κάνεις αυτό με πελάτες!!
Lg
Hey everyone,
I generally have a question. How can it be that at Zip Casino you can't verify yourself and still invest money in it? It's also strange that after 4 weeks of repeated requests, I can't pay out the money I've won? So, the message just says "we will check your documents and find the solution"
And to be honest, I think it's a rip-off.
I'm so angry about it now. In an arcade where you can walk in personally and win something, it was never a problem to take the money with you straight away or after a day at the latest.
I'm thinking about what I should do about it, because you don't do that with customers!!
Lg
Hey zusammen,
generell habe ich eine Frage. Wie kann das bei Zip Casino bitte sein das man sich nicht verifizieren kann und trotzdem Geld darin investieren kann? Komisch ist auch das ich nach 4 Wochen mehrmaligen anliegen,das gewonnene Geld nicht auszahlen kann? Also, per Nachricht kommt nur "wir Überprüfen Ihre Dokumente und finden die Lösung"
Und ehrlich gesagt ,finde ich das es abzocke ist.
Bin mittlerweile so sauer darüber. In einer Spielhalle wo man persönlich rein läuft und was gewinnen kann ,war es nie ein Problem das Geld sofort mitzunehmen oder spätesten nach einem Tag.
Bin am überlegen wie ich dagegen vorgehen soll,denn sowas macht man nicht mit Kundschaft!!
Lg
Αυτόματη μετάφραση: