Αρχική σελίδαΦόρουμΚαζίνοZip Casino - γενική συζήτηση

Zip Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

 από yasin61
|
15.020 προβολές 77 απαντήσεις |
|
1...3 4
Jurij1979

I admire you are so fond of 3 days for crypto payment. 🙂 May I know what you would consider a delay, how many days, for instance? I'm just asking because normally we would explain that sometimes it takes a little bit longer than "instant" to get paid in crypto. I like your patience!

Thanks for the update. ✨🙌

Γεια σε όλους,

Γενικά έχω μια απορία. Πώς μπορεί στο Zip Casino να μην μπορείτε να επαληθεύσετε τον εαυτό σας και να επενδύσετε χρήματα σε αυτό; Είναι επίσης περίεργο ότι μετά από 4 εβδομάδες επαναλαμβανόμενων αιτημάτων, δεν μπορώ να πληρώσω τα χρήματα που έχω κερδίσει; Έτσι, το μήνυμα λέει απλώς "θα ελέγξουμε τα έγγραφά σας και θα βρούμε τη λύση"

Και για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι είναι ένα rip-off.

Είμαι τόσο θυμωμένος για αυτό τώρα. Σε ένα arcade όπου μπορείτε να μπείτε προσωπικά και να κερδίσετε κάτι, δεν ήταν ποτέ πρόβλημα να πάρετε τα χρήματα μαζί σας αμέσως ή το αργότερο μετά από μια μέρα.

Σκέφτομαι τι να κάνω για αυτό γιατί δεν το κάνεις αυτό με πελάτες!!

Lg

Αυτόματη μετάφραση:
schultejanine7

Hello.

Actually, this is quite the usual approach. The casino does not want to "waste time" on verification until you submit your first withdrawal request. Well, decent casinos verify you immediately when you ask.

I found it interesting that you were able to create an account, though. We checked merely a few weeks ago, and Germany was not available in the registration form.

May I know how old your account is, please?

I must say 4 weeks is quite extreme. Would you consider submitting a complaint? I really think you could use some help.

If you agree, use this link please: https://casino.guru/complaints/create

Gretche70

Κάνεις λάθος, δες το επιτέλους.

Επιπλέον, σχεδόν όλοι οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις ισχύουν μόνο στην αρχική γλώσσα, επομένως η γερμανική έκδοση δεν είναι έγκυρη όταν έχει σημασία, όπως στην περίπτωσή σας τώρα 😉


Η συμπεριφορά σας δεν λειτουργεί καθόλου, μην εκνευρίζετε την απογοήτευσή σας σε άτομα που ήθελαν απλώς να σας βοηθήσουν και σίγουρα δεν σημαίνουν τίποτα κακό για εσάς.

✌🏼

Αυτόματη μετάφραση:
FlashFX

Λοιπόν, θα το θέσω έτσι, δυστυχώς δεν μπορείτε να έχετε λόγο.

Αυτόματη μετάφραση:

Free play

Κάνεις λάθος, δες το επιτέλους.

Επιπλέον, σχεδόν όλοι οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις ισχύουν μόνο στην αρχική γλώσσα, επομένως η γερμανική έκδοση δεν είναι έγκυρη όταν έχει σημασία, όπως στην περίπτωσή σας τώρα 😉


Η συμπεριφορά σας δεν λειτουργεί καθόλου, μην εκνευρίζετε την απογοήτευσή σας σε άτομα που ήθελαν απλώς να σας βοηθήσουν και σίγουρα δεν σημαίνουν τίποτα κακό για εσάς.

✌🏼

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, I'm wondering what you're trying to achieve by writing back to a 2 month old post, and I think there's a bit of a reading comprehension error as well. The screenshots were in both languages and Germany was not there.

Jaro

Θα πρέπει επίσης να κάνετε κλικ στους αγγλικούς όρους και προϋποθέσεις και όχι απλώς να μεταφράζετε τα γερμανικά στα αγγλικά 🤣

Αυτόματη μετάφραση:
FlashFX

That's right. However, the Terms and Conditions may have changed in the meantime. Anyway, it is always best to look at them in English and take screenshots if necessary, so that the player doesn't get into such a situation. 

Besides, do you have any experience with this casino ? 

yasin61

Γεια σας για να καταλάβετε ότι ο γκουρού του καζίνο δεν βοηθά εμάς τους παίκτες. Γιατί έχω την ελπίδα ότι θα βοηθηθούμε για να είμαστε ειλικρινείς

Αυτόματη μετάφραση:
Sahrabella

Το CasinoGuru σίγουρα με έχει βοηθήσει μέχρι στιγμής, δεν είναι αλήθεια ότι δεν μας υποστηρίζουν τους παίκτες 😉

Αυτόματη μετάφραση:

Γεια σας για να καταλάβετε ότι ο γκουρού του καζίνο δεν βοηθά εμάς τους παίκτες. Γιατί έχω την ελπίδα ότι θα βοηθηθούμε για να είμαστε ειλικρινείς

Αυτόματη μετάφραση:

Hi, it would be good to first say a bit more about the situation than just such general statements. What didn't we help you with or what happened please? 

Γειά σου

Έχω ήδη εγγραφεί στο Guru με το πρόβλημά μου με το winz.io και ακόμα περιμένω την απάντηση του Guru. Η ερώτησή μου ήταν αν ο Γκουρού με υποστηρίζει πραγματικά. Έχω μεγάλες ελπίδες ότι θα μπορέσω να διεκδικήσω κάποια χρήματα πίσω από το καζίνο winz.io και το Wild Tokyo. Τα καζίνο έχουν έδρα στο Κουρασάο. Βρήκα όλες τις διευθύνσεις εδώ στην περιοχή Γκουρού που φαίνεται να είναι υπεύθυνες για το Κουρασάο και βοηθούν τους παίκτες να διεκδικήσουν τα χρήματα πίσω. Δυστυχώς δεν έχω λάβει απάντηση μέχρι σήμερα. Λοιπόν, μπήκα σε μια αρκετά καταστροφική κατάσταση. Επένδυσε 16.000 ευρώ. Το ερώτημα λοιπόν είναι... βοηθάει πραγματικά ο Γκουρού; Τις καλύτερες ευχές μου

Αυτόματη μετάφραση:
Sahrabella

Hi there. It seems you are not much familiar with the complaint feature; allow me to help you with that:

Here is what the process looks like:

Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.

Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.

Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.

Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.

Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.

Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.

Most importantly:

Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.

Kindly consult your complaint thread to locate the timer; you can access it from your profile details or directly here 👈

At this moment, more than 4 days remain for the resolver to get back to you. Please be patient.

Thank you.

Καλημέρα

Ξέρω τώρα ότι δεν βοηθάει

Παράπονα στον Γκουρού...Υπάρχει

Δεν ένιωθε καμία βοήθεια

Ευχαριστώ όμως για όλα πάντως

Αυτόματη μετάφραση:
Sahrabella

You're welcome if you have any new information or if you get further if you tried it on the sites recommended by Radka, be sure to let me know.

I'll keep my fingers crossed for you.🤞

Hi

Casino guru it says on your website that this particular casino doesn't accept players from Ireland, well I am from Ireland and I successfully opened an account and played at this casino,

So please try and get your facts as accurate as possible.

Thank you

mtrlucian

Hi, I was also looking at Terms and it should be possible. Apparently it wasn't there when the update was made and the casino changed it. I've given it to our data team to check so they will change it if they do. 

Anyway, are you playing here? What's your experience with the casino? 🙂

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα