ΦόρουμΚαζίνοZip Casino - γενική συζήτηση

Zip Casino - γενική συζήτηση (σελίδα 4)

πριν από 1 έτος από yasin61
|
10979 προβολές 73 απαντήσεις |
|
1...3 4
Προσθήκη ανάρτησης
Jurij1979
πριν από 1 έτος

I admire you are so fond of 3 days for crypto payment. 🙂 May I know what you would consider a delay, how many days, for instance? I'm just asking because normally we would explain that sometimes it takes a little bit longer than "instant" to get paid in crypto. I like your patience!

Thanks for the update. ✨🙌

πριν από 1 έτος

Γεια σε όλους,

Γενικά έχω μια απορία. Πώς μπορεί στο Zip Casino να μην μπορείτε να επαληθεύσετε τον εαυτό σας και να επενδύσετε χρήματα σε αυτό; Είναι επίσης περίεργο ότι μετά από 4 εβδομάδες επαναλαμβανόμενων αιτημάτων, δεν μπορώ να πληρώσω τα χρήματα που έχω κερδίσει; Έτσι, το μήνυμα λέει απλώς "θα ελέγξουμε τα έγγραφά σας και θα βρούμε τη λύση"

Και για να είμαι ειλικρινής, νομίζω ότι είναι ένα rip-off.

Είμαι τόσο θυμωμένος για αυτό τώρα. Σε ένα arcade όπου μπορείτε να μπείτε προσωπικά και να κερδίσετε κάτι, δεν ήταν ποτέ πρόβλημα να πάρετε τα χρήματα μαζί σας αμέσως ή το αργότερο μετά από μια μέρα.

Σκέφτομαι τι να κάνω για αυτό γιατί δεν το κάνεις αυτό με πελάτες!!

Lg

Αυτόματη μετάφραση:
schultejanine7
πριν από 1 έτος

Hello.

Actually, this is quite the usual approach. The casino does not want to "waste time" on verification until you submit your first withdrawal request. Well, decent casinos verify you immediately when you ask.

I found it interesting that you were able to create an account, though. We checked merely a few weeks ago, and Germany was not available in the registration form.

May I know how old your account is, please?

I must say 4 weeks is quite extreme. Would you consider submitting a complaint? I really think you could use some help.

If you agree, use this link please: https://casino.guru/complaints/create

Gretche70
πριν από 11 μήνες

Κάνεις λάθος, δες το επιτέλους.

Επιπλέον, σχεδόν όλοι οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις ισχύουν μόνο στην αρχική γλώσσα, επομένως η γερμανική έκδοση δεν είναι έγκυρη όταν έχει σημασία, όπως στην περίπτωσή σας τώρα 😉


Η συμπεριφορά σας δεν λειτουργεί καθόλου, μην εκνευρίζετε την απογοήτευσή σας σε άτομα που ήθελαν απλώς να σας βοηθήσουν και σίγουρα δεν σημαίνουν τίποτα κακό για εσάς.

✌🏼

Αυτόματη μετάφραση:
FlashFX
πριν από 11 μήνες

Λοιπόν, θα το θέσω έτσι, δυστυχώς δεν μπορείτε να έχετε λόγο.

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Free play

πριν από 11 μήνες

Κάνεις λάθος, δες το επιτέλους.

Επιπλέον, σχεδόν όλοι οι γενικοί όροι και προϋποθέσεις ισχύουν μόνο στην αρχική γλώσσα, επομένως η γερμανική έκδοση δεν είναι έγκυρη όταν έχει σημασία, όπως στην περίπτωσή σας τώρα 😉


Η συμπεριφορά σας δεν λειτουργεί καθόλου, μην εκνευρίζετε την απογοήτευσή σας σε άτομα που ήθελαν απλώς να σας βοηθήσουν και σίγουρα δεν σημαίνουν τίποτα κακό για εσάς.

✌🏼

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 11 μήνες

Hi, I'm wondering what you're trying to achieve by writing back to a 2 month old post, and I think there's a bit of a reading comprehension error as well. The screenshots were in both languages and Germany was not there.

Jaro
πριν από 11 μήνες

Θα πρέπει επίσης να κάνετε κλικ στους αγγλικούς όρους και προϋποθέσεις και όχι απλώς να μεταφράζετε τα γερμανικά στα αγγλικά 🤣

Αυτόματη μετάφραση:
FlashFX
πριν από 11 μήνες

That's right. However, the Terms and Conditions may have changed in the meantime. Anyway, it is always best to look at them in English and take screenshots if necessary, so that the player doesn't get into such a situation. 

Besides, do you have any experience with this casino ? 

yasin61
πριν από 6 ημέρες

Γεια σας για να καταλάβετε ότι ο γκουρού του καζίνο δεν βοηθά εμάς τους παίκτες. Γιατί έχω την ελπίδα ότι θα βοηθηθούμε για να είμαστε ειλικρινείς

Αυτόματη μετάφραση:
Sahrabella
πριν από 5 ημέρες

Το CasinoGuru σίγουρα με έχει βοηθήσει μέχρι στιγμής, δεν είναι αλήθεια ότι δεν μας υποστηρίζουν τους παίκτες 😉

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 6 ημέρες

Γεια σας για να καταλάβετε ότι ο γκουρού του καζίνο δεν βοηθά εμάς τους παίκτες. Γιατί έχω την ελπίδα ότι θα βοηθηθούμε για να είμαστε ειλικρινείς

Αυτόματη μετάφραση:
πριν από 5 ημέρες

Hi, it would be good to first say a bit more about the situation than just such general statements. What didn't we help you with or what happened please? 

πριν από 5 ημέρες

Γειά σου

Έχω ήδη εγγραφεί στο Guru με το πρόβλημά μου με το winz.io και ακόμα περιμένω την απάντηση του Guru. Η ερώτησή μου ήταν αν ο Γκουρού με υποστηρίζει πραγματικά. Έχω μεγάλες ελπίδες ότι θα μπορέσω να διεκδικήσω κάποια χρήματα πίσω από το καζίνο winz.io και το Wild Tokyo. Τα καζίνο έχουν έδρα στο Κουρασάο. Βρήκα όλες τις διευθύνσεις εδώ στην περιοχή Γκουρού που φαίνεται να είναι υπεύθυνες για το Κουρασάο και βοηθούν τους παίκτες να διεκδικήσουν τα χρήματα πίσω. Δυστυχώς δεν έχω λάβει απάντηση μέχρι σήμερα. Λοιπόν, μπήκα σε μια αρκετά καταστροφική κατάσταση. Επένδυσε 16.000 ευρώ. Το ερώτημα λοιπόν είναι... βοηθάει πραγματικά ο Γκουρού; Τις καλύτερες ευχές μου

Αυτόματη μετάφραση:
Sahrabella
πριν από 4 ημέρες

Hi there. It seems you are not much familiar with the complaint feature; allow me to help you with that:

Here is what the process looks like:

Step 1: Player fills out a complaint form and submits it.

Step 2: We analyze the complaint and player's responses in the form and take a look at the casino and its T&Cs.

Step 3: We write a complaint description for our system and ask the player any additional questions to understand everything well.

Step 4: Based on everything we know, we try to give advice to the player to see if the situation can be resolved easily, without contacting the casino.

Step 5: If it is needed, we invite the casino to join the conversation and provide their side of the story.

Step 6: Based on the outcome, we close and classify the complaint, which will influence how the casino's Safety Index will be affected.

Most importantly:

Each involved party (you, the casino, or the Casino Guru team) has seven days to respond when they are required to do so to move the complaint forward. When this period elapses without a response, we usually choose to prolong the time limit by another seven days.

Kindly consult your complaint thread to locate the timer; you can access it from your profile details or directly here 👈

At this moment, more than 4 days remain for the resolver to get back to you. Please be patient.

Thank you.

1...3 4

Γίνετε μέλος της κοινότητας

Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.

Εγγραφή
flash-message-news
Νέα Casino Guru News – Ακολουθήστε καθημερινά νέα από τον κλάδο των τυχερών παιχνιδιών
Ακολουθήστε μας στα κοινωνικά μέσα – Καθημερινές δημοσιεύσεις, μπόνους χωρίς κατάθεση, νέοι κουλοχέρηδες, και πολλά ακόμη
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο μας για μπόνους χωρίς κατάθεση, νέους κουλοχέρηδες και άλλα νέα