Οφείλω να ομολογήσω ότι ούτε εγώ ήμουν σίγουρος, ωστόσο αυτή η εξήγηση είναι σχεδόν τέλεια. Ευχαριστώ.
Παρεμπιπτόντως, προσπαθήσατε να έρθετε σε επαφή με την τράπεζά σας; Αν δεν κάνω λάθος εδώ, το ιστορικό τραπεζικών συναλλαγών σας εμφανίζει δύο ξεχωριστές πληρωμές, ενώ μόνο μία από αυτές έφτασε στον λογαριασμό του καζίνο.
Θυμάμαι μια παρόμοια περίπτωση. συνέβη σε διαφορετικό καζίνο και ο παίκτης κατά λάθος επιβεβαίωσε την πληρωμή δύο φορές αφού η πρώτη εξουσιοδότηση φαινόταν ότι δεν λειτουργούσε. Με την επιβεβαίωση της δεύτερης προσπάθειας, όμως, ο τραπεζικός λογαριασμός του άλλαξε δύο φορές. Θυμάμαι ότι ισχυρίστηκε ότι μόνο ο δεύτερος έφτασε στο καζίνο.
Λοιπόν, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, θα συμβούλευα την τράπεζά σας. Είστε έτοιμοι;
I have to admit I was not sure either, yet this explanation is almost perfect. Thank you.
Have you tried to get in touch with your bank, by the way? If I'm not mistaken here, your bank transaction history shows two separate payments, while only one of those made it to the casino account.
I recall a quite similar case; it occurred in a different casino, and the player accidentally confirmed the payment twice since the first authorization looked like it was non-working. Upon confirming the second attempt, though, his banking account has been changed twice. I remember he claimed only the second made it to the casino.
Well, one way or another, I would consult with your bank. Are you up to it?