Μέχρι στιγμής, είμαι ευχαριστημένος
μετά από επαλήθευση με τα συνήθη έγγραφα
Δεν έχω πληρώσει μόνο πολύ συχνά, αλλά και πολλές φορές, ό,τι κι αν είναι
λειτούργησε όπως περιγράφεται μέσω Skrill σε λίγα λεπτά...! 🙂
ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ
Κάτι φαίνεται να έχει αλλάξει ριζικά..;
Έγινε κατάθεση στη Skrill ως συνήθως και στη συνέχεια θέλησε να αποσύρει ένα μικρό ποσό (300) με τη Skrill ξανά.
Ένα email που επιβεβαίωνε ότι εγκρίθηκε η απόσυρση της Skrill επέστρεψε σε λίγα λεπτά.
Δυστυχώς, δεν στάλθηκαν χρήματα στη Skrill. αυτή τη φορά .!
Άρα δεν έγινε καμία πληρωμή! ?
Στη συνομιλία και μέσω e-mail
μόνο δικαιολογίες ασχολείται με το Οικονομικό Τμήμα κλπ.)
Εγώ και η Skrill περιμέναμε τώρα
μόνο για την ταυτότητα συναλλαγής τη δεύτερη μέρα ..;
(η ταυτότητα που φυσικά έχετε μόνο αν στάλθηκαν χρήματα.. 🙂] )
Αυτός είναι ο λόγος που υποτίθεται ότι δεν άκουσα τίποτα για την πληρωμή της Skrill τη δεύτερη ημέρα τώρα;
Στη συνομιλία και μέσω email, όταν με ρώτησαν για αυτό το αναγνωριστικό συναλλαγής, το οποίο θα ενδιέφερε επίσης τη Skrill, μου είπαν μόλις τη δεύτερη μέρα τώρα
την ταυτότητα μπορεί να δώσει μόνο το οικονομικό τμήμα...
και το οικονομικό τμήμα ασχολείται με το αίτημα.
εδώ και δύο μέρες ;
Οπότε νομίζω ότι μένει μετά την επαλήθευση;
αυτές οι πληρωμές προφανώς δεν είναι πλέον ...;
Είμαι περίεργος ποια είναι η επόμενη δικαιολογία
ή τουλάχιστον πόσες μέρες το λεγόμενο Οικονομικό Τμήμα 🙂
χρειάζεται ακόμα να ανακοινώσει ένα αναγνωριστικό συναλλαγής ..
Το οποίο μάλλον δεν υπάρχει γιατί σύμφωνα με τη Skrill όλα είναι καλά, μόνο που δεν ήρθε καμία πληρωμή από το Winz.io!;
ή όταν τελικά έχω τα λεφτά μου στον λογαριασμό μου στο Skrill..!?
Είμαι ο μόνος με αυτές τις «νέες» αρνητικές εμπειρίες στο Winz ..;
[emj_18]
So so far I've been happy
after verification with the usual documents
I have not only paid in very often but also paid out a number of times, whatever
worked as described via Skrill in minutes...! 🙂
BUT NOW
Something seems to have changed fundamentally..?
Deposited with Skrill as usual and then wanted to withdraw a small amount (300) with Skrill again.
An email confirming that the Skrill withdrawal was approved came back in minutes .
Unfortunately, no money was sent to Skrill.this time.!
So no pay out was made!?
In the chat and by e-mail
only excuses Financial Department deals with it ect..)
Me and Skrill have been waiting now
only for the transaction ID the second day ..?
(the ID which of course you only have if money was sent.. 🙂] )
That's why allegedly I've been hearing nothing about the instand Skrill pay out on the sekond day now?
In the chat and by email, when I was asked about this transaction ID, which would also be of interest to Skrill, I was only told the second day now
the ID can only be given by the finance department ...
and the finance department is dealing with the request.
for two days now ?
So i think instand after verification?
these pay outs are apparently no longer ...?
I'm curious what the next excuse is
or at least how many days the so-called Financial Department 🙂
still needs to announce a transaction ID ..
Which probably doesn't exist because according to Skrill everything is fine, only no payment came from Winz.io!?
or when I finally have my money in my Skrill account..!?
Am I the only one with these "new" negative experiences at Winz ..?
[emj_18]
Έγινε επεξεργασία από τον συντάκτη πριν από 1 έτος
Αυτόματη μετάφραση: