Γεια σας, θα ήταν καλύτερο να ζητήσετε υποστήριξη ή ζωντανή συνομιλία σχετικά με το μπόνους σε αυτό το καζίνο. Βρήκα όμως και την πληροφορία ότι «τα μπόνους δεν είναι διαθέσιμα για όλες τις χώρες».
Ίσως λοιπόν θα ήταν καλή ιδέα να μάθετε αν μπορείτε να τα αποκτήσετε. Ενημέρωσέ μας.
Hello, it would be best to ask support or live chat about the bonus at this casino. However, I also found the information that "bonuses are not available for all countries".
So maybe it would be a good idea to find out if you can get them. Let us know.
Χε, στη διαφωνία μου, το winz.io παραδέχεται ευθέως ότι κατάσχεσε τα κέρδη επειδή αποφάσισαν να αλλάξουν τους κανονισμούς.
Δεν έχω ιδέα πώς μπορείτε να έχετε το winz.io με βαθμολογία 8,7 και να τους δώσετε υψηλή βαθμολογία εμπιστοσύνης, πώς τέτοιες πρακτικές συνορεύουν με απάτη.
Πρακτικά οι τελευταίες 4 διαφωνίες αφορούν το ίδιο πράγμα, δηλαδή 2 παίκτες από την Πολωνία (συμπεριλαμβανομένου εγώ) και 2 από τη Γερμανία αφού πρόσθεσαν τις περιορισμένες χώρες τους και το winz.io δεν ήθελε να κάνει ανάληψη των χρημάτων.
Μόνο 4 παίκτες το ανέφεραν εδώ, αλλά στοιχηματίζω ότι πρέπει να το έκαναν με όλους τους παίκτες από αυτές τις χώρες, πράγμα που σημαίνει ότι έκλεψαν πολλά χρήματα. Και με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να προσθέτετε ατελείωτα χώρες σε περιορισμούς από καιρό σε καιρό για να έχετε μια βάση για την κλοπή χρημάτων. Εξάλλου, είναι απλώς μια απάτη και δεν πρέπει να έχει βαθμολογία μεγαλύτερη από 5,0
Θα πρέπει πραγματικά να μειώσετε την κατάταξή τους για τη δική σας αξιοπιστία.
Heh, in my dispute, winz.io directly admits that it confiscated the winnings because they decided to change the regulations.
I have no idea how you can have winz.io with a rating of 8.7 and give them a high trust rating, how such practices border on scam.
Practically the last 4 disputes concern the same thing, i.e. 2 players from Poland (including me) and 2 from Germany after adding their restricted countries and winz.io did not want to withdraw the money.
Only 4 players reported it here, but I bet they must have done it with all players from these countries, which means they stole a lot of money. And in this way, you can endlessly add countries to restrictions from time to time to have a basis for stealing money. After all, it's just a scam and shouldn't have a rating higher than 5.0
You really should lower their ranking for your own credibility.
Γεια σου,
Να είστε βέβαιοι, όταν η καταγγελία κλείσει σωστά, οι συνέπειες θα είναι αναπόφευκτες. Ειδικά αν οι ειδικοί παραπόνων μας αποφασίσουν ότι το καζίνο ενεργούσε κακόπιστα.
Σε αυτό το σημείο όμως το παράπονό σας δεν έχει φτάσει στο τελικό του στάδιο. Τεχνικά, ο υπεύθυνος διαχείρισης παραπόνων δεν απάντησε στο σχόλιο του καζίνο, όπως μπορείτε να δείτε.
Έτσι, η βαθμολογία ασφαλείας παραμένει η ίδια. προς το παρόν
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τη σημείωση σας. Νομίζω ότι είναι καλό να αναφέρουμε το σχετικό μέρος από το Casino Guru Fair Gambling Codex :
" Δεν είναι αποδεκτό να επιτρέπετε στους παίκτες να παίζουν τυχερά παιχνίδια εάν ένα καζίνο γνωρίζει ότι προέρχονται από χώρα περιορισμένης πρόσβασης και εάν το καζίνο σκοπεύει να αναφερθεί στον κανόνα σχετικά με τις χώρες υπό περιορισμούς κάθε φορά που ένας παίκτης ζητήσει την πρώτη του απόσυρση. Αυτό είναι εντελώς αντίθετο με τους κανόνες του ευγενούς παιχνιδιού , καθώς το καζίνο αφήνει εν γνώσει του έναν παίκτη να στοιχηματίσει χρήματα χωρίς να έχει την ευκαιρία να κερδίσει πραγματικά κάτι σε αντάλλαγμα .
Πολλά καζίνο ισχυρίζονται ότι αυτό είναι δύσκολο ή αδύνατο να εφαρμοστεί στα συστήματά τους, αλλά αφορά απλώς τη σύγκριση της χώρας διαμονής του παίκτη με τη λίστα των χωρών που απαγορεύονται ή επιτρέπονται. Επομένως, δεν θεωρούμε ότι είναι τόσο δύσκολο σε τεχνολογικό επίπεδο».
Οι ειδικοί μας γνωρίζουν καλά αυτόν τον κώδικα, οπότε μην ανησυχείτε. Είμαι βέβαιος ότι θα έρθει σύντομα μια σωστή απάντηση.
Κάνε υπομονή, σε παρακαλώ.
Hi there,
Rest assured, once the complaint is properly closed, consequences will be inevitable. Especially if our complaint specialists decide the casino was acting in bad faith.
At this point, however, your complaint has not reached its final stage. Technically, the complaint handler did not respond to the casino's comment, as you may see.
Thus, the safety rating remains the same. for the time being
I'd like to thank you for your note. I think it's good to mention the associated part from Casino Guru Fair Gambling Codex:
"It is not acceptable to let players gamble if a casino knows that they are from a restricted country and if the casino plans to refer to the rule about restricted countries whenever a player requests their first withdrawal. This is completely against the rules of fair play, as the casino is knowingly letting a player wager money without a chance to actually win something in return.
Many casinos claim that this is difficult or impossible to implement into their systems, but it is simply about comparing the player's country of residence with the list of restricted or allowed countries; therefore, we do not consider it to be that difficult on a technological level."
Our specialists are well aware of this codex, so don't worry. I'm sure a proper response will come soon.
Just be patient, please.
Έχω περάσει επαλήθευση, τα συμπεράσματα απορρίπτονται. Η υποστήριξη λέει ότι η επαλήθευση δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Η διάρκεια του ελέγχου είναι άγνωστη, δεν δίνονται άλλες πληροφορίες.
I have passed verification, the conclusions are rejected. The support says that the verification has not been completed yet. The duration of the check is unknown, no other information is given.
upd: Μετά την ανάρτηση της καταγγελίας, έγραψα ξανά για υποστήριξη, μου απάντησαν ότι έπρεπε να υποβάλουν ξανά αίτημα ανάληψης. Μέσα σε μισή ώρα εγκρίθηκε η απόσυρση. Μου απάντησαν επίσης ότι οι περιορισμοί έχουν αρθεί, μπορώ να συνεχίσω να στοιχηματίζω και να κάνω αναλήψεις
upd: After posting the complaint, I wrote to support again, they replied that they needed to make a withdrawal request again. Within half an hour, the withdrawal was approved. They also replied that the restrictions have been lifted, I can continue to place bets and make withdrawals
Γειά σου. Λοιπόν καταλαβαίνω καλά, ότι έχετε λάβει τα χρήματά σας, έτσι είναι; Μπορώ να δω και το παράπονό σας, απλά δεν είμαι σίγουρος αν έχετε πραγματικά τα χρήματα. Θα μπορούσατε να μας ενημερώσετε, ώστε η ομάδα παραπόνων μας να κατανοήσει καλύτερα τι πρέπει να κάνει στη συνέχεια. Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Hello there. So do I understand correctly, that you have received your money, is that right? I can see your complaint as well, I am just not sure if you have actually got the money. Could you please update us, so our complaint team has better understanding what they should do next. Thank you in advance.
Γεια σου. Άρα αυτό είναι υπέροχο. Θα μπορούσατε επίσης να ενημερώσετε την ομάδα παραπόνων μας; Απλά για να τους ενημερώσω, αν μπορούν να κλείσουν την υπόθεσή σου, ή όχι. Απλά κάντε το εδώ 👈, παρακαλώ. Σκέφτεστε να γράψετε μια κριτική για την εμπειρία σας, ίσως; Θα μπορούσε πραγματικά να βοηθήσει άλλους παίκτες. Εάν αποφασίσετε να το κάνετε, απλώς ακολουθήστεαυτόν τον σύνδεσμο , παρακαλώ.😉
Hey. So that's great. Could you please update our complaint team, as well? Just to inform them, if they can close your case, or not. Just do so over here 👈, please. Are you thinking about writing a review about your experience, perhaps? It could actually help other players. If you decide to do it, just follow this link, please.😉
Ευχαριστώ, ήταν σίγουρα κατάλληλο για να το κλείσουν. Πιστεύετε ότι θα δώσετε άλλη μια ευκαιρία σε αυτό το καζίνο ή όχι; 🙂
Thanks, it was certainly appropriate so they could close it. Do you think you will give this casino another chance or not ? 🙂
Οπότε είναι πολύ σοφό θα έλεγα. Δεν χάνεις πολλά, και αν δεν κερδίσεις, ξέρεις πώς ήταν.
Τέλος πάντων, ελπίζω να καταφέρεις να κερδίσεις έστω και από το μικρό ποσό που σου έχει απομείνει και θα ήθελα να δω πώς θα πάει η ανάληψη σε αυτήν την επόμενη περίπτωση. Εάν συμβεί αυτό, μη διστάσετε να το μοιραστείτε ξανά μαζί μας.
Σας εύχομαι καλή τύχη. ☘️
So that's pretty wise I'd say. You don't lose much, and if you don't win, you know how it was.
Anyway, I hope you manage to win even from the small amount you have left and I would like to see how the withdrawal would go in this next case. If that happens, feel free to share with us again.
I wish you good luck. ☘️
Σας ευχαριστώ, θα μοιραστώ την εμπειρία μου από την περαιτέρω χρήση του καζίνο.
Thank you, I will share my experience of further use of the casino.
Γεια, και εμένα μου φαίνεται πολύ, αλλά στην πραγματικότητα τίποτα που θα ήταν εντελώς αδύνατο στα καζίνο. Σήμερα έγραψα επίσης σε έναν παίκτη σε άλλο καζίνο που είχε την ίδια ερώτηση και ότι ήταν επίσης πάρα πολύ για αυτόν.
Τέλος πάντων, το δοκιμάσατε σε αυτό το καζίνο ή αποθαρρυνθήκατε όταν ακούσατε αυτές τις πληροφορίες; 🤔
Hi, well it seems quite a lot to me too, but actually nothing that would be completely impossible in casinos. Today I also wrote back to a player at another casino who had the same inquiry and that it was also too much for him.
Anyway, did you try it at this casino or did you get discouraged when you heard this information ? 🤔
έπαιξα εδώ
δεν πήρε τίποτα
οπότε έκλεισα τον λογαριασμό μου
i played here
got nothing
so i closed my account
Τέλος της ιστορίας, βλέπω.
Ειλικρινά, πολλά καζίνο εφαρμόζουν απαιτήσεις στοιχηματισμού για καθαρές καταθέσεις, αλλά θα έλεγα ότι είναι αρκετά περιττό, ειδικά για χαμηλότερα ποσά. 🤔
Ίσως υπάρχουν συμβουλές για καζίνο χωρίς αυτού του είδους την απαίτηση στοιχηματισμού AML; Βάζω στοίχημα ότι και άλλοι θα ήθελαν να μάθουν.
End of the story, I see.
Frankly, many casinos apply wagering requirements to clean deposits, but I'd say it's quite unnecessary, especially for lower amounts. 🤔
Any tips on casinos without this kind of AML wagering requirement, perhaps? I bet others would love to know.
Θέλω απλώς να ενημερώσω τους παίκτες εδώ ότι ο πάροχος πληρωμών με το όνομα onafri, τον οποίο χρησιμοποιεί αυτό το καζίνο τουλάχιστον για τους Νορβηγούς παίκτες, χρεώνει τον τραπεζικό μου λογαριασμό δύο φορές, μείνετε μακριά από αυτήν την εγκληματική συμμορία.
Just want to inform the players here that the payment provider named onafri, which this casino uses at least for Norwegian players, charges my bank account twice, stay far away from this criminal gang.
Τι εννοείς δύο φορές; Υπάρχει κάποια επιπλέον χρέωση για τη χρήση αυτού του τρόπου πληρωμής; Το έχουν δηλώσει στον ιστότοπο του καζίνο;
What do you mean twice? Is there any surcharge for using this payment method? Do they have it stated on the casino website?
Τι νομίζεις ότι εννοώ;
Δεν είναι τόσο πολύπλοκο, βάζω ας πούμε 100 ευρώ, χρεώνομαι 100 ευρώ x2 άρα 200 ευρώ συνολικά. Το ιστορικό συναλλαγών του καζίνο δείχνει μόνο 100 ευρώ.
What do you think I mean?
It's not that complicated, I put in let's say 100 euros, I get charged 100 euros x2 so 200 euros in total. The casino's transaction history only shows 100 euros.
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.