πριν από 9 μήνες
Δεν ξέρω, η κριτική μου εκκρεμεί επίσης για περισσότερες από 48 ώρες
I don’t know, my review has also been pending for more than 48 hours
я не знаю, мой отзыв тоже на рассмотрении висит более 48 часов
1
Δεν ξέρω, η κριτική μου εκκρεμεί επίσης για περισσότερες από 48 ώρες
I don’t know, my review has also been pending for more than 48 hours
я не знаю, мой отзыв тоже на рассмотрении висит более 48 часов
Γεια σου πάλι.
Μπορώ να ξέρω πόσο καιρό περίμενες την απάντηση; Εννοώ ότι δεν υπάρχουν δείκτες χρόνου και πιστεύω ότι θα μας βοηθούσε να πάρουμε τη σωστή γνώμη.
Αν και το να αγνοείς τους παίκτες είναι το χειρότερο πράγμα. Ένα τόσο μικρό καζίνο πρέπει να αντιμετωπίζει τους παίκτες σαν βασιλιάδες, αν με ρωτάτε. Λοιπόν, ο δείκτης ασφάλειάς του καλύπτεται ως κάτω από το μέσο όρο . Όχι από τα υψηλότερα,...
Hey there again.
May I know how long you waited for the response? I mean, there are no time indicators, and I feel it would help us to get the proper opinion.
Though ignoring players is the worst thing to do. Such a small casino should treat players like kings, if you ask me. Well, its safety index is masked as below average. Not among the highest,...
Γειά σου.
Η εξήγηση βρίσκεται στα εισερχόμενά σας. ελέγξτε το, παρακαλώ. Θα επανέλθουμε στην κριτική σας μόλις κλείσει η σχετική καταγγελία. Δεν υπάρχει τίποτα περισσότερο σε αυτό.
Hello.
The explanation is in your inbox; check it out, please. We will get back to your review as soon as the associated complaint is closed. There is nothing more to it.
Οι ίδιες πληροφορίες για εσάς. Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας. Ό,τι κάνουμε εξηγείται σωστά, τουλάχιστον μέσω email.
Στην περίπτωσή σας, ο έλεγχος εκκρεμεί μέχρι να κλείσει η σχετική καταγγελία. Μην ανησυχείτε, είναι τυπική διαδικασία.
The very same information for you. Please check your inbox. Everything we do is properly explained, at least by email.
In your case, the review is pending until the associated complaint is closed. Don't worry, it's standard procedure.
δεν απαντούν καθόλου μετά τις λέξεις "άσε με να ελέγξω" η συνομιλία μένει έτσι μέχρι να σε διώξουν από τον λογαριασμό σου, συνδεθείτε ξανά και η συνομιλία ξαναρχίσει
they don't respond at all after the words 'let me check' the chat hangs like that until they kick you out of your account, re-login and the chat starts again
они вообще не отвечает после слов 'let me check' чат так висит пока не выбросит из аккаунта, перезайти и чат начинается заново
Μπορώ να ρωτήσω αν κάποιος εδώ έχει λάβει κάποια από τις αναλήψεις του ακόμα. Επιπλέον, βρήκα κάτι ενδιαφέρον στον ιστότοπό τους. Αν και δεν έχουν άδεια παιχνιδιού curacao, λένε ότι εάν έχετε ένα παράπονο θα πρέπει να το υποβάλετε στην επιτροπή τους. Σίγουρα αυτός ο ψευδής ισχυρισμός είναι παράνομος κατά κάποιο τρόπο, δεδομένου ότι δεν έχουν άδεια από άδεια τυχερού παιχνιδιού Κουρασάο;
Can I ask if anyone here as received any of their withdrawals yet. Furthermore, I found something interesting on their site. Although they do not have a curacao gaming license, they say that if you have a complaint you should submit one to their commission. Surely this false claim is illegal in some sorts considering they are not license by a curacao gaming license ?
δεν απαντούν καθόλου μετά τις λέξεις "άσε με να ελέγξω" η συνομιλία μένει έτσι μέχρι να σε διώξουν από τον λογαριασμό σου, συνδεθείτε ξανά και η συνομιλία ξαναρχίσει
they don't respond at all after the words 'let me check' the chat hangs like that until they kick you out of your account, re-login and the chat starts again
они вообще не отвечает после слов 'let me check' чат так висит пока не выбросит из аккаунта, перезайти и чат начинается заново
Επομένως, σίγουρα δεν είναι μια άνετη κατάσταση εάν δεν μπορείτε να λάβετε καμία απάντηση από το καζίνο.
Ωστόσο, πόσο καιρό έχει περάσει από τότε που λάβατε ένα;
Τέλος πάντων, έχετε ένα παράπονο και η ομάδα μας θα προσπαθήσει να σας βοηθήσει, ελπίζουμε το συντομότερο δυνατό.
Αν έχετε κάποια ενημέρωση ενημερώστε μας.
So it's certainly not a comfortable situation if you can't get any response from the casino.
However, how long has it been since you received one ?
Anyway, you have a complaint and our team will try to help you, hopefully as soon as possible.
If you have any update let us know.
Μπορώ να ρωτήσω αν κάποιος εδώ έχει λάβει κάποια από τις αναλήψεις του ακόμα. Επιπλέον, βρήκα κάτι ενδιαφέρον στον ιστότοπό τους. Αν και δεν έχουν άδεια παιχνιδιού curacao, λένε ότι εάν έχετε ένα παράπονο θα πρέπει να το υποβάλετε στην επιτροπή τους. Σίγουρα αυτός ο ψευδής ισχυρισμός είναι παράνομος κατά κάποιο τρόπο, δεδομένου ότι δεν έχουν άδεια από άδεια τυχερού παιχνιδιού Κουρασάο;
Can I ask if anyone here as received any of their withdrawals yet. Furthermore, I found something interesting on their site. Although they do not have a curacao gaming license, they say that if you have a complaint you should submit one to their commission. Surely this false claim is illegal in some sorts considering they are not license by a curacao gaming license ?
Γεια, βρήκα μόνο ένα επιλυμένο παράπονο σε αυτό το καζίνο, το οποίο αφορούσε περισσότερο την επαλήθευση λογαριασμού, αλλά δεν έμαθα αν ο παίκτης πήρε τα χρήματα στο τέλος. Μπορείτε να το διαβάσετε εδώ .
Επίσης, υπάρχουν μόνο δύο παίκτες που γράφουν σε αυτό το νήμα και μέχρι στιγμής δεν υπάρχει κανένα σημάδι ότι κάποιος παίρνει χρήματα, κάτι που είναι αρκετά απογοητευτικό.
Τέλος πάντων, όσον αφορά το γεγονός ότι στην ιστοσελίδα αναφέρουν ότι μπορείτε να επικοινωνήσετε με την άδεια παιχνιδιού curacao, μπορείτε να δείξετε και κάποια στιγμιότυπα οθόνης; Μου φαίνεται περίεργο μιας και η άδεια είναι από την Κόστα Ρίκα, κάτι που δεν είναι πολύ αξιόπιστο.
Ωστόσο, εξακολουθείτε να μην έχετε ενημέρωση από το καζίνο σχετικά με την απόσυρση;
Hi, I found only one resolved complaint with this casino which was more related to account verification, but I didn't find out if the player got the money in the end. You can read it here.
Also, there are only two players writing in this thread and so far there is no sign of anyone getting money, which is quite disappointing.
Anyway, as far as the fact that on the website they state that you can contact curacao gaming license, can you show some screenshots as well ? It seems strange to me since the license is from Costa Rica, which is not very credible.
However, you still have no update from the casino regarding the withdrawal ?
Σας ευχαριστώ για το στιγμιότυπο οθόνης και έχω προωθήσει αυτές τις πληροφορίες στην ομάδα δεδομένων μας, η οποία θα τις εξετάσει και θα προσπαθήσει να ελέγξει την άδεια χρήσης ή τι θα μπορούσε να περιέχει. Όταν έρθει η ενημέρωση θα σας ενημερώσω τι βρέθηκε.
Thank you for the screenshot and I have forwarded this information to our data team which will look at it and try to check the license, or what could be in it. When the update comes I will let you know what was found.
Γεια, δεν σε ξέχασα και έμαθα το εξής. Το καζίνο βρίσκεται στη διαδικασία απόκτησης/ανανέωσης άδειας ηλεκτρονικού τυχερού παιχνιδιού, γι' αυτό το λόγο αναφέρεται στους Όρους και Προϋποθέσεις, αλλά η τρέχουσα έγκυρη άδεια είναι μόνο η Κόστα Ρίκα. Επομένως, σε αυτήν την περίπτωση δεν συνιστώ να επικοινωνήσετε με το E-gaming για να παραπονεθείτε επειδή δεν βοηθούν κανέναν εκεί μέχρι στιγμής. Και δυστυχώς, δεν έχουμε επαφές για την Κόστα Ρίκα. Αν λοιπόν κάποιος παίκτης έχει σοβαρό πρόβλημα, μπορεί να υποβάλει καταγγελία σε εμάς και θα προσπαθήσουμε να τον βοηθήσουμε μέσω των επαφών μας με το καζίνο.
Hi, I haven't forgotten about you and I found out the following thing. The casino is in the process of acquiring/renewing an E-gaming license, so that's why they have it mentioned in the T&Cs, but the current valid license is only Costa Rica. So in this case I don't recommend contacting E-gaming about complaining because they are not helping anyone there so far. And unfortunately, we have no contacts for Costa Rica. So if any player has a serious problem, he can file a complaint with us and we will try to help him through our contacts with the casino.
Τι ωφελούν οι επαφές σας με το καζίνο εάν το καζίνο δεν σας απαντήσει;
What's the use of your contacts with the casino if the casino doesn't answer you?
а какой толк от ваших контактов с казино, если казино вам не отвечает?
Λοιπόν, μέχρι στιγμής το καζίνο δεν είχε ούτε ένα ανεπίλυτο παράπονο, οπότε θα δούμε αν θα ανταποκριθεί καθόλου.
Πιστεύω επίσης ότι αυτές οι πληροφορίες ήταν σημαντικές γιατί εάν κάποιος επικοινωνήσει με μια αρχή που δεν είναι σωστή ή προσπαθήσει να πάρει στοιχεία επικοινωνίας σχετικά με την αρχή αδειοδότησης της Κόστα Ρίκα και δεν απαντήσει και δεν λύσει τίποτα, προσπαθούμε να βοηθήσουμε. Αν δεν μας απαντήσουν, το καζίνο θα πάρει μαύρους πόντους και θα επηρεάσει τον δείκτη ασφάλειας. Εάν προσπαθήσετε να επικοινωνήσετε με την αρχή της Κόστα Ρίκα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να μην μπορέσετε να επιλύσετε τίποτα. Θα έλεγα λοιπόν ότι η υποβολή καταγγελίας σε εμάς είναι τουλάχιστον μια ελπίδα. 🤷♂️
Well so far the casino hasn't had a single unresolved complaint so we'll see if it responds at all.
I also think that this information was important because if someone contacts an authority that is not correct or tries to get contact information about the Costa Rica licensing authority and they don't answer and don't solve anything, we are trying to help. If they don't answer us, the casino will get black points and it will affect the safety index. If you try to contact the Costa Rican authority, there is a good chance that you will not be able to resolve anything. So I would say that filing a complaint with us is at least some hope. 🤷♂️
Βρήκα το κύριο κρυπτοπορτοφόλι τους και το σημείωσα ως απάτη. αναφέρθηκε ταυτόχρονα ώστε να υπάρξει κάποιου είδους αντίδραση σε αυτούς
I found their main crypto wallet and marked it as a scam. reported at the same time so that there would be some kind of reaction to them
я нашел их основной крипто кошелек, и пометил как скам . отрепортил заодно, чтобы пошла какая то реакция на них
Πώς ανακαλύψατε ότι το κύριο κρυπτογραφικό πορτοφόλι τους είναι απάτη; Πού αναφέρατε αυτές τις πληροφορίες; Εάν λάβετε κάποια απάντηση, μπορείτε να τη μοιραστείτε μαζί μας;
How did you find out that their main cryptowallet is a scam ? Where did you report this information ? If you get any response, can you share it with us please ?
Έλεγξα τις καταθέσεις και μέσω txid έμαθα το κύριο πορτοφόλι τους, όπου μου έστειλαν τις καταθέσεις. Υπέβαλα μια αναφορά στη διεύθυνση https://tronscan.org/ για αυτό το πορτοφόλι
I checked the deposits and through txid I found out their main wallet, where they sent my deposits. I submitted a report to https://tronscan.org/ for this wallet
проверил депозиты и через txid узнал их основной кошелек, куда они прислали мои депозиты. я подал репорт в https://tronscan.org/ на данный кошелек
τι θα μπορούσε να συμβεί στο καλύτερο σενάριο;
Έχεις κολλήσει μόνο 14€ εκεί; 482 τουρκικές λίρες;
what could happend in the best scenario?
You have only 14€ stuck there? 482 turkish liras?
482usdt σε αυτό το καζίνο, έκανα καταθέσεις ύψους 260 USD
482usdt in this casino, I made deposits in the amount of 260 usdt
482usdt в данном казино,я делал депозиты в сумме 260 usdt
Πρέπει να είστε συνδεδεμένοι για να προσθέσετε μια ανάρτηση.
Δωρεάν επαγγελματικά εκπαιδευτικά μαθήματα για υπαλλήλους online καζίνο, με στόχο τις καλύτερες πρακτικές του κλάδου, τη βελτίωση της εμπειρίας των παικτών, και τη δίκαιη προσέγγιση στα τυχερά παιχνίδια.
Μια πρωτοβουλία που ξεκινήσαμε με στόχο τη δημιουργία ενός συστήματος καθολικού αυτο-αποκλεισμού, που θα επιτρέπει στους ευάλωτους παίκτες να μπλοκάρουν την πρόσβασή τους σε όλες τις ευκαιρίες online τυχερών παιχνιδιών.
Μια πλατφόρμα που έχει δημιουργηθεί για να επιδείξει όλες μας τις προσπάθειες που στοχεύουν στην πραγματοποίηση του οράματος ενός πιο ασφαλούς και πιο διαφανούς κλάδου τυχερών παιχνιδιών.
Ένα φιλόδοξο έργο στόχος του οποίου είναι να τιμήσει τις μεγαλύτερες και πιο υπεύθυνες εταιρείες στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών και να τους αποδώσει την αναγνώριση που αξίζουν.
Η Casino Guru είναι ένας ανεξάρτητος ιστότοπος πληροφοριών σχετικά με online καζίνο και online παιχνίδια καζίνο, ο οποίος δεν ελέγχεται από κανέναν διαχειριστή στοιχηματισμού ή άλλον οργανισμό. Όλες οι αξιολογήσεις και οι οδηγοί μας δημιουργούνται αξιόπιστα, σύμφωνα με τις καλύτερες γνώσεις και την καλύτερη κρίση των μελών της ομάδας των ανεξάρτητων ειδικών μας. Ωστόσο, προορίζονται μόνο για πληροφοριακούς σκοπούς και δεν πρέπει να θεωρούνται νομική συμβουλή. Θα πρέπει πάντα να βεβαιώνεστε ότι πληροίτε όλες τις κανονιστικές απαιτήσεις πριν παίξετε σε οποιοδήποτε καζίνο επιλέξετε.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε:
youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.
Ελέγξτε τα εισερχόμενά σας και κάντε κλικ στον σύνδεσμο που σας στείλαμε: youremail@gmail.com
Ο σύνδεσμος θα λήξει σε 72 ώρες.
Ελέγξτε τον φάκελο «Ανεπιθύμητα» ή «Junk/Spam» ή κάντε κλικ στο παρακάτω κουμπί.
Το email επιβεβαίωσης στάλθηκε ξανά.