Διάβασα για το πρόβλημά σου και είναι αρκετά δύσκολη κατάσταση. Όπως είπε ο Tomas στην καταγγελία σας , εάν δεν μπορείτε να επιλύσετε τίποτα με το καζίνο, η ομάδα μας θα παρέμβει και θα επικοινωνήσει μαζί τους, επομένως πρέπει να είστε υπομονετικοί.
Βλέπω επίσης ότι η συνομιλία σας λέει πάντα ότι η απόσυρσή σας θα εγκριθεί, αλλά δεν συμβαίνει τίποτα και είναι η ίδια παλιά ιστορία ξανά και ξανά.
Όσον αφορά τον ίδιο τον δείκτη ασφάλειας, εάν το καζίνο δεν προσπαθήσει να επιλύσει την κατάστασή σας και το παράπονο δεν επιλυθεί, θα λάβει μαύρους πόντους που θα επηρεάσουν τη βαθμολογία του.
Ωστόσο, όπως προανέφερα, πρέπει να κάνετε υπομονή για κάποιο χρονικό διάστημα. Ο Τόμας σίγουρα θα σε φτάσει, αλλά δεν είσαι ο μόνος που έχεις παράπονο, οπότε δώσε του λίγο χρόνο. Σίγουρα δεν σε αγνοούν. Στην επάνω δεξιά γωνία της καταγγελίας σας έχετε ένα χρονόμετρο που δείχνει πόσο χρόνο πρέπει να απαντήσει κάθε πλευρά.
Ελπίζω η περίπτωσή σας να επιλυθεί σύντομα. Αν έχετε κάποια ενημέρωση ενημερώστε με.
I've read about your problem and it's quite a difficult situation. As Tomas said in your complaint, if you can't resolve anything with the casino, our team will intervene and contact them, so you need to be patient.
I also see that the chat always just tells you that your withdrawal will be approved but nothing happens and it's the same old story over and over again.
As for the safety index itself, if the casino doesn't try to resolve your situation and the complaint will go unresolved, it will get black points which will affect its rating.
However, as I mentioned before, you need to be patient for some time. Tomas will surely get to you, but you are not the only one who has a complaint, so give him a while. You're certainly not being ignored. At the top right of your complaint you have a timer that shows how long each side has to respond.
I hope your case is resolved soon. If you have any update let me know.
Αυτόματη μετάφραση: